Dat geloof ik meteen.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
50 en 60 jarige bruiloft waren geweldig.
Ha, ik ben langer getrouwd geweest.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/benamingen-voor-jubilea
Cool hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Politie erbij, die moesten langs de wietplanten.
Kreeg een waarschuwing voor rook en geluidsoverlast.
Andere tijden.
Nee hoor, het was langer dan 15 jaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ha, ik ben langer getrouwd geweest.![]()
En wat een belachelijke namen staan er tussen.
Je zei toch rozen, ff terug scrollen dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, het was langer dan 15 jaar.
Nee dus.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:39 schreef ChocoFan het volgende:
Stond er echt, maar in het lijstje van je link staat rozen en roos, is dat het verschil soms?
Je hebt gelijk, sorry ik had niet goed gekeken dus.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:39 schreef ChocoFan het volgende:
Stond er echt, maar in het lijstje van je link staat rozen en roos, is dat het verschil soms?
Geeft niets, alles is opgehelderd nu.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry ik had niet goed gekeken dus.
Excusez moi.
Wees dan maar zuinig op en lief voor je muts.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wil mijn muts niet meer kwijt, die is zo heerlijk eigenwijs.
Toppertje, die wil je niet kwijt nee.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
En ze luistert soms ook nog naar me.
Volgens mij is het omgekeerd ook zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toppertje, die wil je niet kwijt nee.
Soms lopen dingen anders door omstandigheden. Die je niet in de hand hebt. (nee, geen 3e wiel, er zijn ook andere oorzaken dan dat alleen)quote:Op zondag 8 februari 2015 06:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wil mijn muts niet meer kwijt, die is zo heerlijk eigenwijs.
Trouwde voor moderne maatstaven erg jong, was net 22 toen.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms lopen dingen anders door omstandigheden. Die je niet in de hand hebt. (nee, geen 3e wiel, er zijn ook andere oorzaken dan dat alleen)
Ik was 30 jr. toen ik trouwde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |