quote:Op zondag 8 februari 2015 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meisjes als jij... stille wateren hebben diepe gronden.
Met wat ga je het etenquote:Op zondag 8 februari 2015 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oké kom maar mee dan.
Ik ben nu ook rijst aan het maken. Had net geen zin in lahmacun maar heb nu honger.
Met de aardappel tadigh.quote:
Bij mij is het goed gelukt. Het enige mindere is dat ik dit keer durum wraps nam en niet die tortilla zoals normaal.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met de aardappel tadigh.
Wel mijn versie. Eerst olie en een beetje water in een koekenpan, daar een half bouillon blokje in verkruimelen met wat kurkuma. Daarna aardappelen erin, rijst eroverheen en over de rijst de saffraan wat ong 10 min heeft geweekt in heet water.
Heb je wraps als bodem gebruikt? Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Doe het altijd met aardappelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij mij is het goed gelukt. Het enige mindere is dat ik dit keer durum wraps nam en niet die tortilla zoals normaal.
Dit is niet zo geschikt ervoor
Nee, had weer tortilla gemaaktquote:Op zondag 8 februari 2015 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je wraps als bodem gebruikt? Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Doe het altijd met aardappelen.
Nu ga je natuurlijk nooit meer een film kijken die ik je heb aangeraden...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin al overduidelijk dat hij een schizofreen was, met zn grootheidswaan en die acties van hem. Camerawerk was wel mooi ja, maar ik mistte gewoon iets. Vond het maar net niet.
[..]
Ja, sowieso. Ik doe eigenlijk nooit iets met tips, zeker niet van Jan... nu kwam jij er ook mee en dacht ik laat ik het een kans geven.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu ga je natuurlijk nooit meer een film kijken die ik je heb aangeraden...
Oké, dit was de laatste keer dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Ik doe eigenlijk nooit iets met tips, zeker niet van Jan... nu kwam jij er ook mee en dacht ik laat ik het een kans geven.Nu weet ik weer waarom.
Oh dit klinkt ook weer zo.. Je mag nog met één tip komen, als die wél bevalt doen we maar net alsof Birdman nooit gebeurd is.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, dit was de laatste keer dan.![]()
Hoe ziet je dieet eruit?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
Borte morgen begin ik weer met dieet la.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja nu wel.
Hmm, ik heb nu even geen titel bij de hand. Ik zal delen wanneer ik iets tegenkom. Ik heb alleen een paar van de recente titels gezien laatst die jij wellicht ook al hebt gezien.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dit klinkt ook weer zo.. Je mag nog met één tip komen, als die wél bevalt doen we maar net alsof Birdman nooit gebeurd is.
Is goed, let me know. Al haalt 'ie de genialiteitheid van Dallas Buyers Club niet, weet ik bij voorbaat al..quote:Op zondag 8 februari 2015 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nu even geen titel bij de hand. Ik zal delen wanneer ik iets tegenkom. Ik heb alleen een paar van de recente titels gezien laatst die jij wellicht ook al hebt gezien.
Hoeveel heb jij al binnengehaald met het rondspammen van DBC? Ik heb mijn deel van afgelopen maand nog niet gehad.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goed, let me know. Al haalt 'ie de genialiteitheid van Dallas Buyers Club niet, weet ik bij voorbaat al..
Ow morgen als ontbijt: 125 gr Griekse yoghurt met 1 theelepel zonnatura jam. Denk ook 2 x vezel knäckebröd met kaas.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al binnengehaald met het rondspammen van DBC? Ik heb mijn deel van afgelopen maand nog niet gehad.
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
En hoe mijn dieet eruit gaan zien nu? Iig niet meer dan 25 grm suiker per dag en qua kcal niet meer dan 1750. Ik doe niet aan crashen. Food is een soort van orgasme. Niet te vaak, maar zeker niet te weinig.
Whuuuuuuuutquote:Op zondag 8 februari 2015 20:56 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen hier tatta of Turks.![]()
Behalve Crip.
En ik dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:43 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Nu volgende week Borte nog. Dan zijn we de drie dieetmusketiers.![]()
Netjes netjesquote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
En hoe mijn dieet eruit gaan zien nu? Iig niet meer dan 25 grm suiker per dag en qua kcal niet meer dan 1750. Ik doe niet aan crashen. Food is een soort van orgasme. Niet te vaak, maar zeker niet te weinig.
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit iets met tips
Wel een goede laatste aflevering.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Laatste aflevering van 'Onze man' is geweest; even kijken.
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mis turkentopic wel, was altijd dolgezellig en GYM is eigenlijk maar kut, vooral die Weissman, Smegmanus en seto.
ja snapjequote:Op zondag 8 februari 2015 23:30 schreef Drinky het volgende:
VIEZE KUTHOER WIJ DOEN DIT JIJ DOET DAT!!?!??
Absoluut, ben er helemaal stil van eigenlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel een goede laatste aflevering.
Ik kijk nu.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel een goede laatste aflevering.
hey hoe is 't?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:48 schreef Desperaat het volgende:
Wat doen die GYM-sukkeltjes hier? Ga lekker ergens anders op elkaars opgepompte anabole balonlichamen geilen.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
Borte morgen begin ik weer met dieet la.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja nu wel.
quote:
Soort van. Vanaf morgen weer beginnen met mijn suikerdieet.quote:[..]
Ben jij ook op dieet dan?
Wel netjes dat je haar vagina niet zietquote:
quote:
Ga je alleen nog maar suiker eten?quote:[..]
Soort van. Vanaf morgen weer beginnen met mijn suikerdieet.
Mijn grappen zijn voor iedereen.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En Turken, Iraniers, Afghanen, Pakistanen, Armeniers en Arabieren maybe ook.
ik begrijp het nietquote:Op maandag 9 februari 2015 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Alleen Koerden, Turken, Iraniers, Afghanen, Pakistanen, Armeniers en Arabieren begrijpen dit
Betekent suiker, maar is ook gewoon een naamquote:
Daarom kan het nooit wat worden tussen ons,quote:Op maandag 9 februari 2015 00:20 schreef mrstylo het volgende:
Ik ging helemaal stuk hiero. Jammer dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |