Ik vond het thema en bijbehorende dialogen gewoon interessant, denk ik, hoe ze het geworstel van de hoofdrolspeler met zijn ego in beeld hebben gebracht, zijn vergane glorie en hoe hij weer roem wenst te krijgen. Camerawerk (van kamer tot kamer en 'over de schouder' mee filmen) en acteerwerk vond ik ook sterk. Kan natuurlijk dat jij het niet bijzonder vond.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Kun je vertellen wat je er zo geniaal aan vindt?
Niet mijn ding, in ieder geval. Na afloop had ik zoiets van 'okay, haha, leuk'... En dat hij zichzelf met een echte wapen zou schieten zag ik aankomen, en als het dan ook echt gebeurt is me dat een teleurstelling zeg.
[..]
Tijdje terug zelf ook guacamole gemaakt, maar vond het toch niet zo lekker.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
Gecmis olsun alle kranken hier.
Ik heb net guacamole en pita chips gegeten. Sooo good.
Hoe had je het gemaakt dan? Ik heb een ongelofelijke hekel en haat aan koriander en de eerste keer dat ik guacamole had gemaakt had ik er toch koriander in gedaan omdat dat blijkbaar wel belangrijk was.. Vervolgens alles na een hap weggegooid.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tijdje terug zelf ook guacamole gemaakt, maar vond het toch niet zo lekker.
Ik ga vanavond kipnuggets met barbecuesaus maken.
Met koriander. Volgens mij was het dit recept:quote:Op zondag 8 februari 2015 16:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe had je het gemaakt dan? Ik heb een ongelofelijke hekel en haat aan koriander en de eerste keer dat ik guacamole had gemaakt had ik er toch koriander in gedaan omdat dat blijkbaar wel belangrijk was.. Vervolgens alles na een hap weggegooid.Vet zonde van de avocado.
Maar zonder koriander is naisss.
Avocado hoort zacht/rijp te zijn! Vooral voor guacamole moet je goed rijpe of zachte avocado's gebruiken. Dus tenzij je avocado helemaal donker/zwart was, zou dat het niet kunnen zijn geweest. Mjah misschien vind je avocado's niet zo lekker. Ik eet regelmatig avocado's dus.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met koriander. Volgens mij was het dit recept:
http://www.inspiredtaste.(...)e-recipe-with-video/
Maar ik had er ook nog knoflook bij gedaan. Was de eerste keer na lange tijd dat ik weer avocado had geproefd en vond het niet zo lekker. Maar mijn avocado was ook wat aan de zachte kant, dus ik weet niet of ze wel zo goed waren.
Ja, same. Jaaaren terug een keer per ongeluk koriander meegenomen ipv peterselie (wij gebruiken alleen blad peterselie, wist niet eens dat er een ander soort peterselie bestond toen), en groooose. Had daarvoor nooit koriander geproefd. Wij gebruiken het verder ook bijna niet in Turkije.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Che_ het volgende:
Verse koriander is niet lekker. Ik haalde het vroeger wel eens door elkaar met peterselie..that feel.
Gedroogde koriander is wel erg lekker als specerij.
Hoe noemen jullie het in het Turks?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, same. Jaaaren terug een keer per ongeluk koriander meegenomen ipv peterselie (wij gebruiken alleen blad peterselie, wist niet eens dat er een ander soort peterselie bestond toen), en groooose. Had daarvoor nooit koriander geproefd. Wij gebruiken het verder ook bijna niet in Turkije.
Wat betreft het camera- en acteerwerk heb je gelijk, dat was aangenaam om te zien. Ik denk dat ik vooral met het verhaal zit en dat dat mij minder te pakken had dan jij en ik het dus daarom wat minder vond.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond het thema en bijbehorende dialogen gewoon interessant, denk ik, hoe ze het geworstel van de hoofdrolspeler met zijn ego in beeld hebben gebracht, zijn vergane glorie en hoe hij weer roem wenst te krijgen. Camerawerk (van kamer tot kamer en 'over de schouder' mee filmen) en acteerwerk vond ik ook sterk. Kan natuurlijk dat jij het niet bijzonder vond.
Het einde zag je van ver aankomen inderdaad, maar dat vond ik zelf niet zo erg.
Wellicht dat je Dallas Buyers Club beter gaat vinden.
'Het volgende film'.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat betreft het camera- en acteerwerk heb je gelijk, dat was aangenaam om te zien. Ik denk dat ik vooral met het verhaal zit en dat dat mij minder te pakken had dan jij en ik het dus daarom wat minder vond.
DBC is het volgende film dat ik zal zien, ben benieuwd.
Ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gone Girl vond ik een goede film.
Vond hem tegenvallen. Af en toe leuk zinnetje, maar heb niet echt kunnen lachen van de film. Weet niet zo goed wat het doel uberhaupt was van de film. Toen hij afgelopen was dacht ik mkayyyy en dit heeft oscarnominaties.. Dan is Dallas Buyers Club echt een meesterwerk, vergeleken met dit. Vooral het einde van Birdman was kut. Wtf?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Kun je vertellen wat je er zo geniaal aan vindt?
Niet mijn ding, in ieder geval. Na afloop had ik zoiets van 'okay, haha, leuk'... En dat hij zichzelf met een echte wapen zou schieten zag ik aankomen, en als het dan ook echt gebeurt is me dat een teleurstelling zeg.
[..]
Wat vond jij ervan? 'Apart' kan zowel goed als slecht zijn....
Het was vanaf het begin al overduidelijk dat hij een schizofreen was, met zn grootheidswaan en die acties van hem. Camerawerk was wel mooi ja, maar ik mistte gewoon iets. Vond het maar net niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond het thema en bijbehorende dialogen gewoon interessant, denk ik, hoe ze het geworstel van de hoofdrolspeler met zijn ego in beeld hebben gebracht, zijn vergane glorie en hoe hij weer roem wenst te krijgen. Camerawerk (van kamer tot kamer en 'over de schouder' mee filmen) en acteerwerk vond ik ook sterk. Kan natuurlijk dat jij het niet bijzonder vond.
Het einde zag je van ver aankomen inderdaad, maar dat vond ik zelf niet zo erg.
Wellicht dat je Dallas Buyers Club beter gaat vinden.
Huhwat?quote:
Ik had precies dit gevoel! Goed omschreven, [14.gif].quote:Op zondag 8 februari 2015 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vond hem tegenvallen. Af en toe leuk zinnetje, maar heb niet echt kunnen lachen van de film. Weet niet zo goed wat het doel uberhaupt was van de film. Toen hij afgelopen was dacht ik mkayyyy en dit heeft oscarnominaties.. Dan is Dallas Buyers Club echt een meesterwerk, vergeleken met dit. Vooral het einde van Birdman was kut. Wtf?
[..]
Het was vanaf het begin al overduidelijk dat hij een schizofreen was, met zn grootheidswaan en die acties van hem. Camerawerk was wel mooi ja, maar ik mistte gewoon iets. Vond het maar net niet.
[..]
Een paar acteurs/actrices vind ik helemaal niets en vermijd ik het liefst. Een Renée Zellweger bijvoorbeeld, of een Matthew McConaughey.quote:Huhwat?
Ze proberen het tenminste.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:19 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_sportschool.html
that ass tho
Haar teabaggen.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil Chai Tea!
Jij + theezakje = Chai Tea?
gvdquote:
Gahddamn zG. Stop een tampon erin en hou verder je smoel.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
gvd
de man verwent de vrouw al 364 dagen van een jaar
en verwacht dan ook nog eens op die 365ste dag chocolade
dit is wat er mis is met de huidige maatschappij
koop gvd je chocolade zelf
en verwen de man ermee
gvd, ik ben ziedend
Jeetje heftig dit allemaal.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gahddamn zG. Stop een tampon erin en hou verder je smoel.
ik heb chips gekocht bij de AH. 1 + 1 gratis. Wil je ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Jfm vermaak me eens. Mn snot zit inmiddels tot aan mn voorhoofd.
geen empathie, geen gevoel, geen begrip...quote:Op zondag 8 februari 2015 19:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gahddamn zG. Stop een tampon erin en hou verder je smoel.
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
geen empathie, geen gevoel, geen begrip...
maar dat allemaal wel verwachten zeker als je menstrueert
gvd betaal op z'n minst m'n tampon
Klopt.quote:
meteen tig tamponsquote:
Het leek alsof je er veel nodig had. Het is ook nooit goed he.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
meteen tig tamponsbloedzuiger dat je bent
eet smakelijk
Ga ik proberen.quote:
Sure, why not. En tampons voor zG.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |