Omg ben jij de dochter van mijn ouders? Die klagen ook altijd over de geur terwijl ik de rest van mijn leven zou kunnen leven op basmati alleen.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
Basmati is echt goor.
Moet altijd aan mn ex schoonmoeder denken met die geur
Hoe weet jij dat ik tatar ben, onthouden jullie elkaars achtergrond enzo. Ik weet bij niemand van jullie waar jullie vandaan komen, kan ik allemaal niet onthoudenquote:Op zondag 8 februari 2015 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Krim-Tatar meisje dat ik ken is 1.87 of zo.
Voor een meet met jou zou ik zelfs een beetje m'n dagelijkse calorie inname overschrijden hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij zouden toch een big tasty eten op de meet?
Wel apart. Ze is ook de langste in de fam.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
mijn nichts dochter (odami nicht oluyo?) heeft ongeveer die lengte
heb je ook spleetoogjesquote:Op zondag 8 februari 2015 20:53 schreef Atak het volgende:
Ik ben deels Tataars > 1,85 cm young and hung
So so nastyyyyyyy....quote:Op zondag 8 februari 2015 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg ben jij de dochter van mijn ouders? Die klagen ook altijd over de geur terwijl ik de rest van mijn leven zou kunnen leven op basmati alleen.
Voor mij is iedereen hier tatta of Turks.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik tatar ben, onthouden jullie elkaars achtergrond enzo. Ik weet bij niemand van jullie waar jullie vandaan komen, kan ik allemaal niet onthouden
Not impressed. Ik overschrijd dagelijks mijn calorie inname.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:53 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Voor een meet met jou zou ik zelfs een beetje m'n dagelijkse calorie inname overschrijden hoor.![]()
Arm kind.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel apart. Ze is ook de langste in de fam.
Tatar olm wat tattaquote:Op zondag 8 februari 2015 20:56 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Voor mij is iedereen hier tatta of Turks.![]()
Behalve Crip.
Ja, toen ik nog een baby was, was het nog erger. Mijn bijnaam was Japon baligi (Japanse visje).quote:
Tosya pirinc hahahahha. Turk.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
So so nastyyyyyyy....
IN MIJN HUIS KOMT GEEN GRAM BASMATI BINNEN.
heb vorige x risotto rijst gehaald. Zo fijn dat ik straks weer zelf kan koken. Kan geen aardappel, kip, tosya pirinc of rundvlees meer zien
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog een baby was, was het nog erger. Mijn bijnaam was Japon baligi (Japanse visje).
Ik vergeet dit niet he.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte babe, ik ga deze zomer naar Iran, ik neem saffraan voor je mee.
Ik wil ook naar Iran.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik doe dat zelden. Je mag je best gevleid voelen, hoor.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Not impressed. Ik overschrijd dagelijks mijn calorie inname.
Waarom mag ik niet meequote:Op zondag 8 februari 2015 20:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je kan serieus mee if you like.
Dit jaar kan k niet op reisquote:Op zondag 8 februari 2015 20:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je kan serieus mee if you like.
Jij gaat zoveel saffraan jatten dat we worden aangehouden bij de douane.quote:
met een paar wifeys.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit jaar kan k niet op reis![]()
Met wie ga je?
Wow dolk in mijn hart dit.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij gaat zoveel saffraan jatten dat we worden aangehouden bij de douane.
Je kan ook mee als je wil. Ik ga voor eten en Qom, pelgrims etcquote:
Met een paar van me bitchesquote:
Yesyesyesquote:Op zondag 8 februari 2015 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je kan ook mee als je wil. Ik ga voor eten en Qom, pelgrims etc
Been there done that. Neen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je kan ook mee als je wil. Ik ga voor eten en Qom, pelgrims etc
[..]
Met een paar van me bitches
jij, ik, borte.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Been there done that. Neen.
Ik ga liever met max 3 mensen op vakantie.
ik ben lief en pittig en soms koetshiesmoeshie en soms gtfo.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
En eigk alleen met lieve mensen. Zijn jullie lief?
Huh srs. Wanneer?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zij wordt mijn bodyguard, zij mag naz doen hoeveel ze wil als ze me maar beschermtquote:
Beter daar dan..Nah meanquote:Op zondag 8 februari 2015 21:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Die kip was zo pittig gemaakt maar ik had honger dus ik doorgegeten en nu lek ik uit mijn neus
oh dat komt wel. no worries. bedankt dat je aan me denktquote:
Voor wat aq.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zij wordt mijn bodyguard, zij mag naz doen hoeveel ze wil als ze me maar beschermt
Oké kom maar mee dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:18 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Had ik eerst wel gedaan, maar jij waardeert mijn opoffering toch niet.
Ik zei toch nee.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oké kom maar mee dan.
Ik ben nu ook rijst aan het maken. Had net geen zin in lahmacun maar heb nu honger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |