Smelten melk bij klaarquote:Op zondag 8 februari 2015 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
Heb hier een blok ongezoete chocolade liggen. Is om chocolademelk mee te maken blijkbaar. Iemand ervaring mee?
Wrm die kut smiley.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:16 schreef Atak het volgende:
Grootmoeder Turkse sigaretten gemaakt met gehakt
[ afbeelding ]
Ja, is lekker.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
Heb hier een blok ongezoete chocolade liggen. Is om chocolademelk mee te maken blijkbaar. Iemand ervaring mee?
Ja, mja jij bent al op leeftijd. Jij hebt niet zo veel te willen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jfms lover is een gier.
Maar t kan slechter. Ik krijg nix.
Moet jij ook een tampon?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, mja jij bent al op leeftijd. Jij hebt niet zo veel te willen.
Grappig al die uitgekauwde woorden uit de mond van een kleine, dunne en harige Türk.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, mja jij bent al op leeftijd. Jij hebt niet zo veel te willen.
Is het weer die dag van de maand?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Grappig al die uitgekauwde woorden uit de mond van een kleine, dunne en harige Türk.
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Grappig al die uitgekauwde woorden uit de mond van een kleine, dunne en harige Türk.
Ik ben niet bepaald materialistisch, maar ik zal een paar XXL opsturen.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je gierige vriendje dat ook betaalt voor mij, why not?
Ligt eraanquote:Op zondag 8 februari 2015 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joh.
Ik bedoelde meer of het lekker is.
X is zo een type die denkt dat ie zn chick tevreden kan houden met dure shit. Je moet zijn gebrek aan mannelijkheid toch ergens mij compenseren.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald materialistisch, maar ik zal een paar XXL opsturen.
Verzuurde woorden van een verzuurde oude wijf.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
X is zo een type die denkt dat ie zn chick tevreden kan houden met dure shit. Je moet zijn gebrek aan mannelijkheid toch ergens mij compenseren.
Het is in jouw geval wel de waarheid, dwergje.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Verzuurde woorden van een verzuurde oude wijf..
Hoezo is dit nou weer bitchyquote:Op zondag 8 februari 2015 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent bitchy vandaag.
Jfm hier nog eentje.
*strooit tampons als strooigoed*quote:Op zondag 8 februari 2015 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent bitchy vandaag.
Jfm hier nog eentje.
Haha, want jij hebt mij gezien of een foto op lengte gezien?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is in jouw geval wel de waarheid, dwergje.
Ik heb alleen maar liefde. En die gaat zo door de maagquote:Op zondag 8 februari 2015 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
*strooit tampons als strooigoed*
Is wel lekker toch.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
Hij verdient meer een vinger in zijn reet.
Als je pilavrijst maakt, laat je eerst weken in warm water?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga maar die sticky toffee pudding maken.#fattieftw
Ik heb alleen maar tampons, en die gaan zo door je gat.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar liefde. En die gaat zo door de maag
Nope. Mama doet dat wel altijd in lauw water.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je pilavrijst maakt, laat je eerst weken in warm water?
Na het schoonmaken in koud ofc
Wat, wtf. Wij wassen en weken.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope. Mama doet dat wel altijd in lauw water.
Oh en ik was mijn rijst ook bijna nooit als ik normale rijst maak.
Hahahaha manlet!quote:Op zondag 8 februari 2015 20:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, want jij hebt mij gezien of een foto op lengte gezien?
Zit gewoon op de gemiddelde lengte van een Turkse man. So I dont care, dat jij nou trots bent om er als een manwijf bij te lopen door je lengte.
Lijkt het jou stiekem niet een beetje spannend om eens een nachtje door te brengen zo'n lange, flinke vrouw.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, want jij hebt mij gezien of een foto op lengte gezien?
Zit gewoon op de gemiddelde lengte van een Turkse man. So I dont care, dat jij nou trots bent om er als een manwijf bij te lopen door je lengte.
Ja, Turken ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat, wtf. Wij wassen en weken.
Ik pandanrijst nooit. Rest welquote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat, wtf. Wij wassen en weken.
Bohhh. Meeten?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga maar die sticky toffee pudding maken.#fattieftw
Volgens mij zijn ze in het Oosten sws al toch langer? Ik vind die Emirdaglilar enzo wel altijd mini me.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:45 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben 1.80m, is dat gemiddeld voor een Turk?
Bsa7tikquote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tampons, en die gaan zo door je gat.
Grapje, eet smakelijk zo. Ik eet basmati en kip.
Tataquote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope. Mama doet dat wel altijd in lauw water.
Oh en ik was mijn rijst ook bijna nooit als ik normale rijst maak.
Een Krim-Tatar meisje dat ik ken is 1.87 of zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:45 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben 1.80m, is dat gemiddeld voor een Turk?
Dunno, verder dan ic anadolu gaat mijn kennissen kring niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in het Oosten sws al toch langer? Ik vind die Emirdaglilar enzo wel altijd mini me.
mijn nichts dochter (odami nicht oluyo?) heeft ongeveer die lengtequote:Op zondag 8 februari 2015 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Krim-Tatar meisje dat ik ken is 1.87 of zo.
Misschien associeer je de heerlijke geur van Basmati met kutherinneringen.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
Basmati is echt goor.
Moet altijd aan mn ex schoonmoeder denken met die geur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |