Ik zat klaar voor Patton. En stelt me niet teleur.quote:
Beeld op AT5. Maagdenhuis bezetting 2015 en vd Laan laat weer op een mooie manier zien wie de baas Is.quote:
Oude regenten nog steeds. Niks geen inspraak of D66-Democratie Boris. Kom niet in de bestuurlijke hygemonie. We raken overstuur als bestuur en zetten de ME in. Welkom in de jaren 2010. Te triest.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Beeld op AT5. Maagdenhuis bezetting 2015 en vd Laan laat weer op een mooie manier zien wie de baas Is.
NWS / Studenten vallen Maagdenhuis binnen #6
NWS / Ik neig er steeds meer naar om op D66 te stemmen, over de wietteelt :quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Beeld op AT5. Maagdenhuis bezetting 2015 en vd Laan laat weer op een mooie manier zien wie de baas Is.
NWS / Studenten vallen Maagdenhuis binnen #6
en dit gaat nog maar het puntje van de ijsberg zijn van deze loopjongen van de rijke mannenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:21 schreef borisz het volgende:
Nu 1 vandaag over de zaak Mark Verheijen.
Met degene die de aangifte heeft gedaan.
Als het waar is. Mark Verheijen verkoopt als wethouder grond ver onder onder de marktprijs om Piet van Pol goedkoop de Bioscoop te laten kunnen bouwen en dan van diegene die vergunningen al rond had worden de vergunningen plots ingetrokken
En Piet van Pol heeft dan weer een kleine donatie gedaan in de verkiezingskas van de VVD.
De hele VVD-kliek in Limburg zit er niet lekker bijquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:59 schreef borisz het volgende:
Tja Limburg. Overigens moest ik vandaag ook wel weer denken aan Frans Weekers. Hij speelde ook wle een rolletje in de Van Rey-soap met een billboard destijds. Hij is al weg natuurlijk, maar voor het complete verhaal mag het niet vergeten worden.
![]()
Docquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:47 schreef tong80 het volgende:
Net drie kwartier met Bas geouwehoerd. Zeg maar Doc. De ouwe VBL-mod. Heerlijk gesprek. Mis 'm, net als andere Hoolers van destijds.
SCH kom ik soms nog tegen op WZV. Metothmich ook. Geen contact meer mee zoals "vroeger" Beschouw ook nog sporadisch. Jammer dat het oude Hools-Gevoel is verdwenen. Wie kennen we mog uit de OP? Weten we nog wie Bjoro en Appelsientje zijn ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
DocSCH spreek ik soms nog via twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |