SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Check DMquote:
Einde is juist tofquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het einde van dat liedje is wel irritant. Verder klonk het wel aardig/10.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Justice is tof.MGMT is tof.
Ik probeer het zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Desperaat het volgende:
Dacht even DM werkt niet, want heb nog geen pics van Stimo. Gelukkig voegt Stylo wel de daad bij het woord.
Wow.quote:
ssssttttquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:43 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Bohhh. Nog beter dan ik had verwacht.![]()
KB, heb je Birdman al gezien? Geniale film!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Justice is tof.MGMT is tof.
En naar mij niks sturenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:43 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Bohhh. Nog beter dan ik had verwacht.![]()
Mag welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ja, ik ga andermans foto's niet zonder hun toestemming delen.
Was ook meer kritiek naar Stimo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ja, ik ga andermans foto's niet zonder hun toestemming delen.
Nee, maar Jan wel en die tipte hem ook al.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
KB, heb je Birdman al gezien? Geniale film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef Unlabeled het volgende:
stimorol, feit is echter dat jij de enige bent hier die op mensen neerkijkt en wat nog meer. erge is zelfs dat geen user woorden aan vuil wil maken. görünen köy kılavuz istemez kizim [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar Jan wel en die tipte hem ook al.Alleen kan hem niet kijken, mijn laptop is dood..
Kom bij mij kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Woman pls. Ik spreek je over 10 jaar weer. Als je zo fucking moe bent van werken en het huishouden doen en dan ook nog een man hebt die je tevreden moet houden, zodat zijn lul geen ander wijf verlangt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef Unlabeled het volgende:
stimorol, feit is echter dat jij de enige bent hier die op mensen neerkijkt en wat nog meer. erge is zelfs dat geen user woorden aan vuil wil maken. görünen köy kılavuz istemez kizim [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar Jan wel en die tipte hem ook al.Alleen kan hem niet kijken, mijn laptop is dood..
Jan weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga even voor je kijken.
Alleen als je mrstylo ook uitnodigt, komt zijn wens ook in vervulling weetjewel weetjenietquote:
Filmmusketiers voor het leven zijn wij. Dallas Buyers Clubquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jan weet.![]()
Ik ga even voor je kijken.
Zargon..hoe ben jij hier mod geworden?quote:
M'n eten wil ik wel met je delen hoor...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als je mrstylo ook uitnodigt, komt zijn wens ook in vervulling weetjewel weetjeniet
Okeee. Iscool.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:52 schreef Desperaat het volgende:
[..]
M'n eten wil ik wel met je delen hoor......maar Stylo is van mij!
wowowowowowowowowowowowowowowowowquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen als je mrstylo ook uitnodigt, komt zijn wens ook in vervulling weetjewel weetjeniet
Wat een kutfilm was dat zeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je The Theory of Everything ook al gezien?
Gaan jullie nu vechten voor mij?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:52 schreef Desperaat het volgende:
[..]
M'n eten wil ik wel met je delen hoor......maar Stylo is van mij!
Mijn prive..niet voor fokz. Leuke vrouwtje, goed karakter ookquote:
Ja. Pittig wijffie hmmm?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mijn prive..niet voor fokz. Leuke vrouwtje, goed karakter ook
Ik ben ervoor gevraagd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zargon..hoe ben jij hier mod geworden?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Filmmusketiers voor het leven zijn wij. Dallas Buyers Club
Heb je The Theory of Everything ook al gezien?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
POPCORN TIME DOET HET NIET AQ
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Dacht al ligt aan mij ofzo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Die wilde ik net ook kijken, maar Popcorn Time doet een beetje raar vandaag bij mij.
Ik zie tv series en animes welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wilde ik net ook kijken, maar Popcorn Time doet een beetje raar vandaag bij mij.
nicee...quote:
Ja ik weet. Lief hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent altijd mijn nummer 1 geweest. Dat weet iedereen toch wel?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft haar alleen maar te vertellen dat je voor mij kiest.
quote:
Tis nog pril, ze doet nog aardigquote:
no way...quote:
Ahhh stom. Vond het echt een toffe film.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:56 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ja ik weet. Lief hè?
Alsof ik ooit een kurd aan zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb alleen Fight Club gezien. Maar daar mag ik niks over zeggen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb op mijn lap het volgende staan.
Movie 43
Gone with the wind
Fight Club
Wat raden jullie aan.
Gone Girlquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
Movie 43
Gone with the wind
Fight Club
Wat raden jullie aan.
Volgens ingewijden ben ik Ben Affleck en KB het meisje.quote:
KB is al MIa Khalifaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens ingewijden ben ik Ben Affleck en KB het meisje.
heb ook aardig genoten iddquote:
Zal ik het nog leuker voor je maken?quote:
Verwijder Movie 43 zonder een seconde aan te verspillen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
Movie 43
Gone with the wind
Fight Club
Wat raden jullie aan.
Sooooooooowquote:
Foto van je ID gegeven?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal ik het nog leuker voor je maken?
De eerste keer werd ik ook gevraagd (ONZ), jaartje mod geweest, materiaal van achter de schermen gelekt voor de schermen, geband (meer dan 75 kloons versleten) en na 9 maanden weer toegelaten. Aantal jaren later weer gevraagd en nu dus R&P-mod.
Ik zag dingetje erin. Die ene chick waarvan ik de naam ben vergeten. I love her. Van zombieland.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verwijder Movie 43 zonder een seconde aan te verspillen.
ID.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sooooooooow
Zal haar ff DM'en dan.
[..]
Foto van je ID gegeven?
wat is deze len, zo wildthing geweest?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:01 schreef zarGon het volgende:
materiaal van achter de schermen gelekt voor de schermen, geband (meer dan 75 kloons versleten) en na 9 maanden weer toegelaten.
75 kloons?! Niye zoveel?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal ik het nog leuker voor je maken?
De eerste keer werd ik ook gevraagd (ONZ), jaartje mod geweest, materiaal van achter de schermen gelekt voor de schermen, geband (meer dan 75 kloons versleten) en na 9 maanden weer toegelaten. Aantal jaren later weer gevraagd en nu dus R&P-mod.
De eerste ken ik niet. De tweede is best een oude film, 1939, dus geen idee of je dat leuk gaat vinden. De derde zijn veel mensen bejubelend over, maar ik vond 'm iets te vaag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
Movie 43
Gone with the wind
Fight Club
Wat raden jullie aan.
Kan ook. Maar mijn lul is snel te herkennen, dus ook een no-go voor mijquote:
Emma Stone? Kijk een andere film - Easy A - van haar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zag dingetje erin. Die ene chick waarvan ik de naam ben vergeten. I love her. Van zombieland.
mooi verhaal maar waar reageer jij precies op?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Woman pls. Ik spreek je over 10 jaar weer. Als je zo fucking moe bent van werken en het huishouden doen en dan ook nog een man hebt die je tevreden moet houden, zodat zijn lul geen ander wijf verlangt.
En daarnaast natuurlijk ook nog even de kinderen moet opvoeden. En je hypotheek moet betalen. En nog moet koken.
Feit is dat jouw neus ergens hoog boven is zodat je de realiteit niet ziet. Komt vanzelf, Insallah.
srs, je lijkt op haarquote:
Is ook een kanjer slechte filmquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Emma Stone? Kijk een andere film - Easy A - van haar.
Acteurs hadden achteraf spijt dat ze meegewerkt hebben aan Movie 43.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm...Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Bedoelde Movie 43. Easy A was wel leukquote:
verkeerde qoute..ik dacht dat je KB was..je UIquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:06 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe Mia Khalifa eruitziet. Ik vind ze niet echt op elkaar lijken.
Ah.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde Movie 43. Easy A was wel leuk
hoofd, geen garp.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe dan, wat van mij lijkt op haar?
Ze is best knap hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:06 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Al gezien. Heel leuk wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Emma Stone? Kijk een andere film - Easy A - van haar.
Acteurs hadden achteraf spijt dat ze meegewerkt hebben aan Movie 43.
Hmmm... Kan me er niet toe zetten. Fight club lijkt mij zo zwaar. Neyse. Ga zo wel een docu kijken dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De eerste ken ik niet. De tweede is best een oude film, 1939, dus geen idee of je dat leuk gaat vinden. De derde zijn veel mensen bejubelend over, maar ik vond 'm iets te vaag.
Cok konustun. Tijd om stil te zijn, lieverd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:04 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
mooi verhaal maar waar reageer jij precies op?
Is ze ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze is best knap hoor.![]()
Maar ik zie echt geen enkele gelijkenissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:06 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Heb jou nooit gezien, maar volgens mij lijk jij ook niet veel op haar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze is best knap hoor.![]()
Maar ik zie echt geen enkele gelijkenissen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik snap dat gegeil op fake boobs niet zo. Maar goed, ieder z'n ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm...
Ik erger mij ook kapot aan mensen die niet alleen durven te zijn en hun eigen onzekerheid op mij projecteren (wat is er mis met haar? veel. maar een relatie gaat daar niks aan veranderen). Ex-vriendin van mij heeft zo een jongen twee jaar aan het lijntje gehouden en na twee jaar besloten dat ze hem toch niet leuk vond.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Unlabeled het volgende:
een relatie is zo overvalued tegenwoordig. ik zie het om me heen. geen enkele diepgang... geen echte liefde! nee jongens, de relaties van nu vinden hun basis in lust en/of het geven van invulling aan elkaars leven. en GEWENNING is de reden dat zoveel relaties nog blijven bestaan!!!
...en iedereen gaat maar met de kudde mee. ja oke leven en laten leven, maar wat gebeurt er met de mensen die van de standaard afwijken? Ik word nooit begrepen!
Dit. Maar jij verpakt dingen zo veel beter dan ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik erger mij ook kapot aan mensen die niet alleen durven te zijn en hun eigen onzekerheid op mij projecteren (wat is er mis met haar? veel. maar een relatie gaat daar niks aan veranderen). Ex-vriendin van mij heeft zo een jongen twee jaar aan het lijntje gehouden en na twee jaar besloten dat ze hem toch niet leuk vond.Terwijl het vanaf het begin al duidelijk was dat zij niks voor hem voelde en puur een relatie aanging omdat niet alleen te hoeven zijn.
Maar wel een beetje kort door de bocht om te zeggen dat relaties tegenwoordig geen diepgang hebben en gewenning de enige reden is dat ze bestaan. Na een paar jaar ben je sowieso niet meer verliefd denk ik en ga je meer over op 'houden van'. Maar als samen zijn jou gelukkiger maakt dan is daar toch niks mis mee? Wat moet je anders doen? Om de 2/3 een andere vent zoeken om die verliefdheids adrenaline te ervaren?
Maar volgens mij snap ik je post sowieso niet helemaal.
Je leeft nog.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik erger mij ook kapot aan mensen die niet alleen durven te zijn en hun eigen onzekerheid op mij projecteren (wat is er mis met haar? veel. maar een relatie gaat daar niks aan veranderen). Ex-vriendin van mij heeft zo een jongen twee jaar aan het lijntje gehouden en na twee jaar besloten dat ze hem toch niet leuk vond.Terwijl het vanaf het begin al duidelijk was dat zij niks voor hem voelde en puur een relatie aanging omdat niet alleen te hoeven zijn.
Maar wel een beetje kort door de bocht om te zeggen dat relaties tegenwoordig geen diepgang hebben en gewenning de enige reden is dat ze bestaan. Na een paar jaar ben je sowieso niet meer verliefd denk ik en ga je meer over op 'houden van'. Maar als samen zijn jou gelukkiger maakt dan is daar toch niks mis mee? Wat moet je anders doen? Om de 2/3 een andere vent zoeken om die verliefdheids adrenaline te ervaren?
Goede post.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik erger mij ook kapot aan mensen die niet alleen durven te zijn en hun eigen onzekerheid op mij projecteren (wat is er mis met haar? veel. maar een relatie gaat daar niks aan veranderen). Ex-vriendin van mij heeft zo een jongen twee jaar aan het lijntje gehouden en na twee jaar besloten dat ze hem toch niet leuk vond.Terwijl het vanaf het begin al duidelijk was dat zij niks voor hem voelde en puur een relatie aanging om niet alleen te hoeven zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |