SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Check DMquote:
Einde is juist tofquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het einde van dat liedje is wel irritant. Verder klonk het wel aardig/10.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Justice is tof.MGMT is tof.
Ik probeer het zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Desperaat het volgende:
Dacht even DM werkt niet, want heb nog geen pics van Stimo. Gelukkig voegt Stylo wel de daad bij het woord.
Wow.quote:
ssssttttquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:43 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Bohhh. Nog beter dan ik had verwacht.![]()
KB, heb je Birdman al gezien? Geniale film!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Justice is tof.MGMT is tof.
En naar mij niks sturenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:43 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Bohhh. Nog beter dan ik had verwacht.![]()
Mag welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ja, ik ga andermans foto's niet zonder hun toestemming delen.
Was ook meer kritiek naar Stimo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ja, ik ga andermans foto's niet zonder hun toestemming delen.
Nee, maar Jan wel en die tipte hem ook al.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
KB, heb je Birdman al gezien? Geniale film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef Unlabeled het volgende:
stimorol, feit is echter dat jij de enige bent hier die op mensen neerkijkt en wat nog meer. erge is zelfs dat geen user woorden aan vuil wil maken. görünen köy kılavuz istemez kizim [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar Jan wel en die tipte hem ook al.Alleen kan hem niet kijken, mijn laptop is dood..
Kom bij mij kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Woman pls. Ik spreek je over 10 jaar weer. Als je zo fucking moe bent van werken en het huishouden doen en dan ook nog een man hebt die je tevreden moet houden, zodat zijn lul geen ander wijf verlangt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:45 schreef Unlabeled het volgende:
stimorol, feit is echter dat jij de enige bent hier die op mensen neerkijkt en wat nog meer. erge is zelfs dat geen user woorden aan vuil wil maken. görünen köy kılavuz istemez kizim [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |