SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans: "Als je met 4-0 verliest ben je woedend of boos, maar dat lukt mij niet. Het was een slechte wedstrijd van ons."
'Het was abominabel, maar ik kan niet boos zijn'quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans: "Als je met 4-0 verliest ben je woedend of boos, maar dat lukt mij niet. Het was een slechte wedstrijd van ons."
Goed voor mn manager.quote:
Gewoon Bakkali als wisselgeld sturen, zijn we daar ook vanaf.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer stapt Brands op het vliegtuig naar Valencia?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
PSV voetbalt niet, het geeft een voorstelling.
Ik gun Guardado wel een doelpunt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel weer tijd voor een doelpunt van Memphis
Ben jij al wel overtuigd van een titel?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel weer tijd voor een doelpunt van Memphis
Die geeft de assist.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik gun Guardado wel een doelpunt.
Matige spelerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Schokkende statistiek:
Guardad0: 0 doelpunten, 0 assists.
Kan er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Schokkende statistiek:
Iemand?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed voor mn manager.
Bij die eerste goal, assist Luukinho of Depay?
Terugsturen die waardeloze man.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
Schokkende statistiek:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 19:08:08Naar het Philips Stadion, waar #PSV de 9e eredivisiezege op rij wil boeken, tegen FC Utrecht. Ik denk 2-1. #voorwathetwaardis #svutr reageer retweet
Ok, bedankt.quote:
Mij wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw manager boeit echt niemand.
NAC is gek.quote:
Adjegod.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:13 schreef Sked het volgende:
Tighadouini, vieze showduiker
Gelukkig speel je niet meer bij Vitesse
Allayoubquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allah Ayoub is wat prettiger, denk ik, gezien zijn achtergrond.
Ik heb geen idee wat de spelers allemaal thuis doen xDquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de kenner. Wanneer scoorde NAC voor het laatst in eigen huis?
Tegen Uttereg.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
2012.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Intussen ruim 460 minuten geleden. idc tegen wiequote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jouw moederquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de spelers allemaal thuis doen xD
29 november, ik wil de koelkast, want je vroeg wanneer.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral voor Theo Reitsma zou het beter zijn als er geen zwarte voetballers zouden zijn.quote:
Haha kijk jouw neus dan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier sta ik op de foto:
[ afbeelding ]
Volgende week Willem II op bezoek en dan Twente uit. En mensen maar roepen dat playoffs onhaalbaar warenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een lekkere week voor Vitesse. Plots haak je weer aan bij de Twentes en Heerenveentjes.
Wel terecht gezien het spel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een lekkere week voor Vitesse. Plots haak je weer aan bij de Twentes en Heerenveentjes.
GGMM zal nu wel een calimero plaatje postenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat PSV te ver wegloopt van Ajax. Mag niet.
Ik was hem alweer vergetenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM zal nu wel een calimero plaatje posten
Oh wacht...
Ik weet nog dat hij steeds riep dat Hoesen beter is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia![]()
Het supertalent. GGMM vindt dit ontzettend, ontzettend heel ontzettend leuk.
GGMM is ook al een groot fan van Boëtius. Ik snap echt niet wat die gek bezielt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij steeds riep dat Hoesen beter is.
Hij vond Viergever een goede aankoop.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is ook al een groot fan van Boëtius. Ik snap echt niet wat die gek bezielt.
Iedereen verliestquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Vrijdag de 13e.Dat wordt een nederlaag.
AZ uit sowieso verliezen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Vrijdag de 13e.Dat wordt een nederlaag.
Hij had soms wel z'n heldere en slimme momenten ja. Dit was er één vanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is ook al een groot fan van Boëtius. Ik snap echt niet wat die gek bezielt.
Ze wachten wel expres lang met toeslaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef Cavaliers het volgende:
Je ziet de 2-2 al van een kilometer aankomen.
Individuele kwaliteitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
Depay was weer vreselijk slecht, maar toch beslissend. Wat een fenomeen.
Hij is sowieso niet eht geschikt voor voetbal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja, Fernandez is niet echt geschikt voor opportuun voetbal.
Voor autorijden ook al nietquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet eht geschikt voor voetbal.
?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fey en AZ kunnen morgen gewoon een onoverbrugbaar gat slaan
Als beide clubs winnen staan ze 7 punten los van Twente. Dat redden we nooit meer.quote:
vieze febo dat die isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Regi Blinker heeft altijd van die natte/vochtige ogen. Of komt dat omdat hij een neger is?
[ afbeelding ]
De gehandicaptensite , altijd grappigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind helemaal mooi.
Ja pas ontdektquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De gehandicaptensite , altijd grappig
0-1 of iets dergelijks zal het wel wordenquote:
2-0 lijkt me een vrij logische uitslagquote:Op zondag 8 februari 2015 02:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord-Cambuur, zeg het maar jongens
dubbeltje op z'n kantquote:Op zondag 8 februari 2015 02:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord-Cambuur, zeg het maar jongens
Dan kunnen Feyenoord en AZ op twee punten van Ajax komen, dat zou toch wel problematisch wordenquote:
Neu, dan staan we er nog altijd 15 bovenquote:Op zondag 8 februari 2015 02:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan kunnen Feyenoord en AZ op twee punten van Ajax komen, dat zou toch wel problematisch worden
Ik had het meer over wat er met Ajax zou gebeuren. Voor PSV zou het geen hol moeten uitmaken hoeveel Ajax er wint, want zelfs als ze alles winnen mag PSV dit niet weggevenquote:Op zondag 8 februari 2015 03:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, dan staan we er nog altijd 15 boven
Pijn doen hoeft, beetje tegenhouden is genoeg. Dat moet wel lukken.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE is te zwak om Ajax daadwerkelijk pijn te kunnen doen.
twitter:deBankzitter twitterde op zondag 08-02-2015 om 10:51:41Jan Smit bij tafel van Kees: ,,veld bij Twente is prima reclame voor kunstgras." reageer retweet
Dat ze die Twentse bloedhond even snel een kogeltje geven.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op zondag 08-02-2015 om 10:51:41Jan Smit bij tafel van Kees: ,,veld bij Twente is prima reclame voor kunstgras." reageer retweet
. Oprotten kutfiguur met je kunstgras.
Nou nou nouquote:Op zondag 8 februari 2015 11:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat ze die Twentse bloedhond even snel een kogeltje geven.![]()
Beetje zoals onze Rotterdamse vrienden dusquote:Op zondag 8 februari 2015 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE is te zwak om Ajax daadwerkelijk pijn te kunnen doen.
Verschrikkelijke vent indd.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer die weerzinwekkende Mario Been.
Komt dat niet gewoon zo uit iedere x?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is er echt iedere dag in de studio als Feyenoord speelt
Dat moet wel een act zijn. Geen mens kan normaal blijven als hij met Cambuur in de middenmoot van De Eredivisie staat.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:19 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Een trainer zonder een veer in de reet.
Blij dat er nog normale trainers zijn.
nee ajax speelt goed stijnquote:Op zondag 8 februari 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente nog als topper bestempelenRRRAAAAAAAA
Spinning van hem gehad @ Drachtster sportschool. Hij is precies hoe hij op camera is.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat moet wel een act zijn. Geen mens kan normaal blijven als hij met Cambuur in de middenmoot van De Eredivisie staat.
Zó!quote:Op zondag 8 februari 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staan wel 2e met 4 punten voorsprong op de nummer 3![]()
waarom is die linkerschaal gebogen?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:27 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke wedstrijd die Ajax speelt is een topper
Knap.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staan wel 2e met 4 punten voorsprong op de nummer 3![]()
Stekelenburg liet hem van de bus vallen.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom is die linkerschaal gebogen?
PSV is al geweest hoorquote:Op zondag 8 februari 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
Deze pot is slechts een opwarmertje voor het echte werk vandaag.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)pioensschaal-vallen/quote:Op zondag 8 februari 2015 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom is die linkerschaal gebogen?
Willem II - Heracles, genotquote:Op zondag 8 februari 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
Deze pot is slechts een opwarmertje voor het echte werk vandaag.
Dat was gisteren.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kampioenschap Colombiaans Tijdrijden
Klinkt spannendquote:Op zondag 8 februari 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kampioenschap Colombiaans Tijdrijden
Heb je nog meer scheidsrechterfeitjes?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blom had vroeger een seizoenkaart bij Ajax
Makkelie is voor Feyenoordquote:Op zondag 8 februari 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog meer scheidsrechterfeitjes?
Blom in zijn dagelijkse outfit:quote:Op zondag 8 februari 2015 12:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blom had vroeger een seizoenkaart bij Ajax
Welke?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben de scheidsrechters wél het beste beentje voor met PSV?
Kuipers is een gehypte scheidsrechter.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:33 schreef Cavaliers het volgende:
Kuipers is verantwoordelijk voor de lachwekkendste rode kaart in de geschiedenis van profvoetbal.
#kuipersfeitjes
Makkelie is de beste van de Eredivsie. Fluit standaard voor Feyenoordquote:Op zondag 8 februari 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuipers is een gehypte scheidsrechter.
Dat doet elke scheidsrechter toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Makkelie is de beste van de Eredivsie. Fluit standaard voor Feyenoord
Ik heb nog nooit een PSV'er gezien die lovend was over de scheidsrechter bij een PSV-wedstrijd.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Makkelie is de beste van de Eredivsie. Fluit standaard voor Feyenoord
Boula gaat rood krijgen, dat heb ik op een briefje gegeven.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Blom nog steeds geen rood gegeven?
Laat maar zien.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Boula gaat rood krijgen, dat heb ik op een briefje gegeven.
Ik vind Nijhuis een uitstekende scheidsrechter. Van Boekel gaat ook nog wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een PSV'er gezien die lovend was over de scheidsrechter bij een PSV-wedstrijd.
There's only oneeeeee Danny Makkelie, one Danny Makkeliequote:Op zondag 8 februari 2015 12:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, er is maar één Makkelie
Wat ben je onzeker.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, dan gaat iedereen weer moeilijk doen over mijn handschrift.
Van Boekel kan er dus echt niks van. Dit is niet gebaseerd op Ajax - AZ als je dat soms dachtquote:Op zondag 8 februari 2015 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind Nijhuis een uitstekende scheidsrechter. Van Boekel gaat ook nog wel.
Ach, maak je niet druk, Pascalquote:Op zondag 8 februari 2015 12:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, dan gaat iedereen weer moeilijk doen over mijn handschrift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder z'n meningquote:Op zondag 8 februari 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Boekel kan er dus echt niks van. Dit is niet gebaseerd op Ajax - AZ als je dat soms dacht![]()
![]()
.
Hahahahahaquote:Op zondag 8 februari 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiedemeijer is de beste scheidsrechter volgens het Mario van der Ende klassement.
quote:Op zondag 8 februari 2015 12:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk, PascalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Mario maakt wekelijks filmpjes over de scheidsrechters en hun beslissingen in het weekend. Altijd genot.quote:
In het Pascalus klassement staat Luinge altijd bovenaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiedemeijer is de beste scheidsrechter volgens het Mario van der Ende klassement.
Gözöbüyükquote:Op zondag 8 februari 2015 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Mario van der Ende klassement vorige week
[ afbeelding ]
Waar is topper Kuipersquote:Op zondag 8 februari 2015 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg als de hoogste beoordeling een 6,33 isquote:Op zondag 8 februari 2015 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Schaal 1 tot 7quote:Op zondag 8 februari 2015 12:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg als de hoogste beoordeling een 6,33 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |