vriendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Montelly het volgende:
Ik vind dat hele ban-beleid helemaal doorgeslagen, slaat echt nergens meer opword alleen maar misbruik van gemaakt, het zijn ook vooral mensen die in het echte leven gefaald hebben en hun faal vervolgens gaan projecteren op fok.
dankjewel user jeroen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend
iedereen denkt het maar jij zegt het hardop
respect
hetzal je ws wel duur komen te staan maarja
Ik zie hetquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ze hebben onze hele topic kapot gemaakt lief
Wtf heb je eigenlijk gedaan om daaraan te komen? Tienermeisjes dickpics zitten sturen ofzo?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:21 schreef Montelly het volgende:
en jullie hoeven mij ook niet te dm'en, ik heb een dm ban.
ik heb aan onderbroekje van Yvonne mogen snuffen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wtf heb je eigenlijk gedaan om daaraan te komen? Tienermeisjes dickpics zitten sturen ofzo?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:21 schreef Montelly het volgende:
en jullie hoeven mij ook niet te dm'en, ik heb een dm ban.
22:53...geen tijd voor fapje nu, beter een baco ofzeau.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend
iedereen denkt het maar jij zegt het hardop
respect
hetzal je ws wel duur komen te staan maarja
tweedequote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:58 schreef Montelly het volgende:
Zou etha nog uitgaan of is het 24/7 JB/couch?
Ik ben al een uur bezig met het vinden van een föhn en nieuwe schoenen. Aanraders? Föhn met diffuser natuurlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Plannen voor vanavond afgezegd omdat ik lui was en nu spijt want verveling crew.
GRS maak een selfie en stuur me die op.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben al een uur bezig met het vinden van een föhn en nieuwe schoenen. Aanraders? Föhn met diffuser natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |