.Ik heb gehoord dat jullie hommotjes zijn samen hahahquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal bekend met mijn relatie tot Fylaxdus misschien moet je maar even je dikke bek houden.
En misschien moet jij niet om niets gaan lopen schelden en even opzouten naar je eigen hokquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal bekend met mijn relatie tot Fylaxdus misschien moet je maar even je dikke bek houden.
Wat een taalgebruik, tijd om je aan te geven in FB.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja want je had steeds een excuusquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik maar sporadisch ging naar zomerhofstraat.
tr gezet eens met ditquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, tijd om je aan te geven in FB.
Mijn hok is leeg, dus ik zoek mijn vertier vanavond hierquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En misschien moet jij niet om niets gaan lopen schelden en even opzouten naar je eigen hok![]()
![]()
--------quote:report betreffende deze post:
[quote]Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben echt zeer teleurgesteld in jou, jongen. ZEER teleurgesteld.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:50 schreef smegmanus het volgende:
TR's zijn uitgeschakeld in dit topic hoor
smoesjes*quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja want je had steeds een excuus
eens..middelste is wel een goede plowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |