Ik vind het hier eigenlijk wel gezellig. Dus ik blijfquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:33 schreef Beach het volgende:
willen alle mensen die hier niks te zoeken hebben opkankeren
en hey kaasplankje
http://gfycat.com/LividSatisfiedBergerpicard
haha kijk mij eens tegendraads en grappig zijn en een sc verneuken waar ik niks te zoeken heb xdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het hier eigenlijk wel gezellig. Dus ik blijf
Boobies om het te vierenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
zat onterecht vast. maar ben weer vrijgesteld
Snakey is da real MVP.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
haha kijk mij eens tegendraads en grappig zijn en een sc verneuken waar ik niks te zoeken heb xd
opflikkeren, nu
ben blij vriendquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
zat onterecht vast. maar ben weer vrijgesteld
Snakey is da real MVP.
waar heb jij het nou weer overquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En waaarom ben jij nou weer uit de goot gekropen?! Dat joch kan zichzelf wel verdedigen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs opgevuld zijn die tieten van mia khalifa kklelijk
Kutmods man.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:39 schreef MsMessy het volgende:
#53 quoted voor het nageslacht![]()
Mods die maar half werk leveren.
En zoals gewoonlijk alle "goede voornemens" lui vertrokken en het is nog steeds druk in DE GYM
Overstappen naar fitnesscentrum was serieus beste besluit ooit. Ik vind het zo leuk daar dat ik gewoon zin krijg om te gaan. En aangezien er meestal maar max 10 man zijn maak ik me ook niet bij al teveel mensen belachelijk. Enige jammere is die ex-collega maar die kom ik vast niet zo supervaak tegen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
was vandaag geen kut te bekennen bij mij in de gym had het ryk alleen zowat
Volgens mij willen hier een paar naar Syrie afreizenquote:
Meneer Gutterman en zijn kleine hulpje Flippie Fylaxquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over![]()
Dat ik mezelf wel kan verdedigen? huh
Waarom? Niet mijn forum, vriend.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij willen hier een paar naar Syrie afreizen
GC / Turken op FOK! #1310 Wie is de Chef(met snor)
hou het even in de gaten.
heb je nooit gezien op zomerhofstraat denk dat met die belachelijk wel meevaltquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Overstappen naar fitnesscentrum was serieus beste besluit ooit. Ik vind het zo leuk daar dat ik gewoon zin krijg om te gaan. En aangezien er meestal maar max 10 man zijn maak ik me ook niet bij al teveel mensen belachelijk. Enige jammere is die ex-collega maar die kom ik vast niet zo supervaak tegen.
Omdat ik maar sporadisch ging naar zomerhofstraatquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb je nooit gezien op zomerhofstraat denk dat met die belachelijk wel meevalt
Volgens mij ben jij niet helemaal bekend met mijn relatie tot Fylaxquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Meneer Gutterman en zijn kleine hulpje Flippie Fylax
oh vertel?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal bekend met mijn relatie tot Fylaxdus misschien moet je maar even je dikke bek houden.
.Ik heb gehoord dat jullie hommotjes zijn samen hahahquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal bekend met mijn relatie tot Fylaxdus misschien moet je maar even je dikke bek houden.
En misschien moet jij niet om niets gaan lopen schelden en even opzouten naar je eigen hokquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, tijd om je aan te geven in FB.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja want je had steeds een excuusquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik maar sporadisch ging naar zomerhofstraat.
tr gezet eens met ditquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, tijd om je aan te geven in FB.
Mijn hok is leeg, dus ik zoek mijn vertier vanavond hierquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En misschien moet jij niet om niets gaan lopen schelden en even opzouten naar je eigen hok![]()
![]()
--------quote:report betreffende deze post:
[quote]Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben echt zeer teleurgesteld in jou, jongen. ZEER teleurgesteld.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:50 schreef smegmanus het volgende:
TR's zijn uitgeschakeld in dit topic hoor
smoesjes*quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja want je had steeds een excuus
eens..middelste is wel een goede plowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |