Je hoeft dit bruggetje volgens mij niet over.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch juist wel over de brug gegaan? Anders waren ze nooit op Mirador aangekomen
[ afbeelding ]
Dat ze dachten weer op de route van de 2 motoren terug in Boquete te komen zou kunnen. Dan kijk je idd raar op als je uit de jungle komt en ze ziet alleen een dal met koeien.
Ja, kan ook wat mij betreft. Het stond wel zo op de site waar ik dat fotootje vandaan haalde.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:58 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je hoeft dit bruggetje volgens mij niet over.
Ja, ze (Kris en Lisanne) zijn over de brug gegaan, Weet niet of het die van jouw foto is, op de video kun je 'm niet goed zien) de motorrijders zijn niet over de brug gegaan, die hebben de we verder gevolgd.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch juist wel over de brug gegaan? Anders waren ze nooit op Mirador aangekomen
[ afbeelding ]
Dat ze dachten weer op de route van de 2 motoren terug in Boquete te komen zou kunnen. Dan kijk je idd raar op als je uit de jungle komt en ze ziet alleen een dal met koeien.
Ik wed niet met je want het is m ook!quote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zet er een krat bier op dat dit allemaal de zelfde brug is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat Domnivoor ook doenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik wed niet met je want het is m ook!
Maarrr, hoe komt Lorenzo dan bij zijn finca?
En als je kijkt naar het begin van Edwin zijn filmpje (staat bovenaan in de OP) dan durf ik er een krat bier op te zetten dat waar de motorrijders eindigen daar ergens verderop het filmpje van Edwin begint.
En niet geheel onbelangrijk, als ik "blanco" de Pianista zou doen hoe weet je dan dat je daar het bruggetje over moet? Ik zou doorlopen
Maar waar zijn dan de 1e 2 bruggen? Bedoelen ze de bruggen in Boquete?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:27 schreef agter het volgende:
"To access the trailhead, take the first right fork out of Boquete (heading north) and cross over two bridges. Immediately before the third bridge, about 4km out of town, a track leads off to the left between a couple of buildings. "
http://www.lonelyplanet.c(...)/sendero-el-pianista
Voor de derde brug linksaf dus.
Volgens deze kaart kun je verderop nog een keer linksaf slaan (parallel aan de Pianista dus):quote:Op zondag 8 februari 2015 23:30 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat gaat Domnivoor ook doendie wil weten hoe ver je kunt komen, waar die we naar toe gaat.
geen idee.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maar waar zijn dan de 1e 2 bruggen? Bedoelen ze de bruggen in Boquete?
Precies. En daarom zijn veel andere zaken ook überhaupt niet nader onderzocht (bijvoorbeeld telefoongegevens van voor 1 april), omdat er volgens de autoriteiten in Panama er geen aanleiding is voor een misdrijf.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Punt blijft:
- foto's van de trip tonen geen (spoor van) derden (als je met derden op de Mirador staat, zou je een foto van Kris en Lisanne samen verwachten)
- waarom niks (zo lijkt het) gestolen van Kris en Lisanne
Ik denk die boomstam en die steigerplank die verder naar beneden al overgestoken zijn. Waar de motoren zo doorrijdenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:32 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maar waar zijn dan de 1e 2 bruggen? Bedoelen ze de bruggen in Boquete?
dat is dan 1 brug. Waar is de 2e?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk die boomstam en die steigerplank die verder naar beneden al overgestoken zijn. Waar de motoren zo doorrijden
Zal wel uit een ander filmpie komen, als ik m zie hoor je hetquote:
Op deze uitvergroting is bij de rode zoekroute evenwijdig aan de CD, een plaatje van een helicopter geplaatst. Dat zou het 'raadsel' van die route kunnen verklaren. Vraag blijft natuurlijk, waarom daar gezocht?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
Volgens deze kaart kun je verderop nog een keer linksaf slaan (parallel aan de Pianista dus):
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zal wel uit een ander filmpie komen, als ik m zie hoor je het![]()
En hoewel het nog vroeg is in Panama ga ik nu al naar bed![]()
Zodra er een foto opduikt waar ze topless aan het zwemmen zijn is het scenario compleet. De scene waarin K. in haar stringetje door de jungle rent is al geschreven.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:58 schreef mig72 het volgende:
Maar de prangende vraag:
Wanneer komt de film?
Als ze op 31 maart idd het begin van de Pianista hebben gedaan dan gooit dat de boel aardig op zn kop.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:29 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ja, ik denk zij 2 keer naar de Pianista gingen, op maandag en op dinsdag.
Dat zou ook nog kunnen dat zij op maandag daar ter plaatse iemand hebben leren kennen die hen voor de volgende dag uitnodigde. Ook een mogelijkheid, die ikzelf nog niet had bedacht.
De twee punten die je verder naar voren brengt zijn logische gedachtegangen maar persoonlijk vind ik dat geen redenen om derden uit te sluiten.
Goeie vragen jackie.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:49 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als ze op 31 maart idd het begin van de Pianista hebben gedaan dan gooit dat de boel aardig op zn kop.
Tot nu toe werd gezegd dat Kris en Lisanne in de ochtend van 1 april bij de taalschool op de computer keken.
Heb hier altijd vraagtekens over gehad.
Ten eerste wie wees hen daar dan op om naar de Pianista te kijken? Het lijkt mij er dan op dat zij dan ook pas op 1 april iets over deze trail hoorden.
Ze hadden alles in Nederland al voorbereid. Toen nog niks over de Pianista
Mochten ze echter op 31 maart al een klein stukje hebben gedaan dan moeten zij hier op 31 maart al over zijn getipt. Ober bij Nelvis? Toch door 2 jongens bij Nelvis? Door Sigrid bij Habla Ya?
En als zij idd al een stukje deden, waarom op 1 april nog een keer kijken op de computer?
Verder, en dat is ook niet geheel onbelangrijk; Begin twintigers gebruiken hun telefoon heel anders dan oudere mensen valt me iedere keer op.
Zij gebruiken hun telefoon veel vaker als "computer" dus waarom dan op de computer kijken van de taalschool als ze dat ook op hun telefoon konden doen?
Toch zie je bij waarbenjij.nu bijvoorbeeld, dat vele jonge reizigers inloggen op pc's (bij oa de taalschool) om hun mail te doen en bankzaken en dergelijke, en blogs te schrijven.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:49 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als ze op 31 maart idd het begin van de Pianista hebben gedaan dan gooit dat de boel aardig op zn kop.
Tot nu toe werd gezegd dat Kris en Lisanne in de ochtend van 1 april bij de taalschool op de computer keken.
Heb hier altijd vraagtekens over gehad.
Ten eerste wie wees hen daar dan op om naar de Pianista te kijken? Het lijkt mij er dan op dat zij dan ook pas op 1 april iets over deze trail hoorden.
Ze hadden alles in Nederland al voorbereid. Toen nog niks over de Pianista
Mochten ze echter op 31 maart al een klein stukje hebben gedaan dan moeten zij hier op 31 maart al over zijn getipt. Ober bij Nelvis? Toch door 2 jongens bij Nelvis? Door Sigrid bij Habla Ya?
En als zij idd al een stukje deden, waarom op 1 april nog een keer kijken op de computer?
Verder, en dat is ook niet geheel onbelangrijk; Begin twintigers gebruiken hun telefoon heel anders dan oudere mensen valt me iedere keer op.
Zij gebruiken hun telefoon veel vaker als "computer" dus waarom dan op de computer kijken van de taalschool als ze dat ook op hun telefoon konden doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |