SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 14:11:59Harry Kane wouldn't get on our bench. #afc reageer retweet
Mad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 14:11:59Harry Kane wouldn't get on our bench. #afc reageer retweet
Nee, denk het ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat ik goed ben betekend niet dat de rest kut is, Hans.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik had ook een 1 ingevuld, Hans.
Dat zou ook wat zijn zeg, Koos.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik goed ben betekend niet dat de rest kut is, Hans.
En Chelsea ook nog een veel beter doelsaldo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:28 schreef Brecht35 het volgende:
Met de huidige scores 8 punten achterstand voor City, best veel zeg.
Dat had ik nog niet eens opgemerkt, scherp.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
En Chelsea ook nog een veel beter doelsaldo.
Die lijken toch best vaak punten te verspelen thuis tegen de kleinere clubs.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:26 schreef Downwards het volgende:
Misschien moet Man. City eens gelijkmaken tegen Hull City.
Krijgt onterecht de zwarte piet toegespeeld voor het feit dat Villa absurd weinig scoort.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er met Benteke aan de hand eigenlijk dat ie niet meer in de basis staat ? Uit vorm ?
Aston suckt gewoon, period.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Krijgt onterecht de zwarte piet toegespeeld voor het feit dat Villa absurd weinig scoort.
Hebben ook maar 7 van de 12 thuisduels gewonnen.. Dat is veel te weinig als je kampioen wilt worden (Chelsea haalde tot nu 31 punten in 11 thuisduels).quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die lijken toch best vaak punten te verspelen thuis tegen de kleinere clubs.
Jammerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:50 schreef Downwards het volgende:
City lijkt toch nog een punt over te gaan houden aan het thuisduel met Hull City.
Sinds Yaya Touré weg is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef Sked het volgende:
Toch wel sprake van een vormcrisis voor the Citizens
Is even afwachten hoe hij dat klimaatverschil verwerktquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen de finale. Die zien we dan wel weer tegen Newcastle Utd terug.
21 feb.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Is even afwachten hoe hij dat klimaatverschil verwerkt
Weet ik, maar als die finale gewonnen wordt morgenavond moet er nog gehuldigd worden en alle andere verplichtingen. Voor je het weet is hij pas donderdag of vrijdag terug, dus dan is de vraag of die week genoeg is.quote:
quote:Tottenham's team against Arsenal on Saturday had youngest average age (23.6) of any Premier League starting XI this season.
Die Wenger kan altijd van die prachtige chagrijnige koppen trekken als Arsenal er weer eens niets van bakt. Een typische net-niet club.quote:
Hij had op dat moment net het wekelijkse gevecht met zijn jas gewonnen en dan nog zo chagrijnig kijken.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Die Wenger kan altijd van die prachtige chagrijnige koppen trekken als Arsenal er weer eens niets van bakt. Een typische net-niet club.
Ja die vreselijke jassen die hij draagt ook nogquote:Op zondag 8 februari 2015 12:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij had op dat moment net het wekelijkse gevecht met zijn jas gewonnen en dan nog zo chagrijnig kijken.
Dankzij de algehele individuele kwaliteitenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Dankzij de Gea heeft Louis nog zijn baan
Louis bouwt ook helemaal niks structureels op zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Dankzij de Gea heeft Louis nog zijn baan
Ik twijfel nog steeds aan zijn kwaliteiten als trainer .quote:Op zondag 8 februari 2015 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Louis bouwt ook helemaal niks structureels op zo.
Bielsaquote:Op zondag 8 februari 2015 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds aan zijn kwaliteiten als trainer .
Bielsa is 1000 keer beter
Dan zou ik hem direct wegsturenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Falcao moest toch na een bepaald aantal wedstrijden verplicht gekocht worden?
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BielsaMag van mij zo trainer worden van Ajax.
Van Gaal is natuurlijk wel een goede trainerKampioen worden met AZ en met Oranje op het WK 3e worden is toch prima. Ook bij Bayern bouwde hij wel iets op.
Maar nu heeft hij maar willekeurige spelers gekocht en spelen ze nog steeds baggerslecht
Bwa hij mist op bepaalde vlakken gewoon veel . Zoals het omgaan met warmbloedige types en zijn aankoopbeleid wat gewoon ronduit dramatisch was/is bij al zijn clubsquote:Op zondag 8 februari 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BielsaMag van mij zo trainer worden van Ajax.
Van Gaal is natuurlijk wel een goede trainerKampioen worden met AZ en met Oranje op het WK 3e worden is toch prima. Ook bij Bayern bouwde hij wel iets op.
Maar nu heeft hij maar willekeurige spelers gekocht en spelen ze nog steeds baggerslecht
Valt weinig te juichen tot nog toe, King...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:49 schreef KingRoland het volgende:
JR, Davy en ik juichen nu voor united
mijn week kan niet stukquote:Op zondag 8 februari 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt weinig te juichen tot nog toe, King...
REUSSSSSquote:Op zondag 8 februari 2015 17:55 schreef KingRoland het volgende:
r
[..]
mijn week kan niet stuk
-reus robben en memphis scoren
-ajax wint weer eens
minpunt is alleen dat zivkogod niet speelde
Met jonge spelers kan hij wel veel bereikenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Bwa hij mist op bepaalde vlakken gewoon veel . Zoals het omgaan met warmbloedige types en zijn aankoopbeleid wat gewoon ronduit dramatisch was/is bij al zijn clubs
West Ham United jaquote:Op zondag 8 februari 2015 17:49 schreef KingRoland het volgende:
JR, Davy en ik juichen nu voor united
Zoals Riquelmequote:Op zondag 8 februari 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met jonge spelers kan hij wel veel bereiken
United voetbalt als een stel downers die alleen maar de lange bal kunnen spelen, dus aan Fellaini hebben ze nu heel wat meer dan aan Januzaj.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:39 schreef alors het volgende:
Fellaini loopt warm. Een siddering gaat door het stadion.
Die assist van Bentaleb.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:45 schreef Ludacriss het volgende:
MOTD aan het terug kijken... Hurricane
Heerlijk!
quote:Sky sources: Leicester City have sacked manager Nigel Pearson.
Sky reporter Rob Dorsett said: "My sources have confirmed to me that Leicester City have sacked Pearson this afternoon and the hunt for a new manager begins immediately.
En morgenavond dan nog 6 + MOTD.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:08 schreef Wicky15 het volgende:
Vanavond weer wat potjes, onder andere Liverpool-Spurs
Jup, genietenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
En morgenavond dan nog 6 + MOTD.
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:21 schreef Downwards het volgende:
[..]
En morgenavond dan nog 6 + MOTD.
Wat een vent is het toch ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:54 schreef Dos37 het volgende:
http://www.gfycat.com/CommonMagnificentEastrussiancoursinghounds
Haha
quote:West Ham United-manager Sam Allardyce zei dat het Manchester United van Louis van Gaal alleen maar lange ballen speelde in de onderlinge ontmoeting van zondag (1-1). Van Gaal heeft Big Sam op geheel eigen wijze van repliek gediend. Tijdens de persconferentie voorafgaand aan het duel met Burnley (woensdag) deelde Van Gaal A4’tjes uit met daarop statistieken van het duel met West Ham.
Statistieken wezen uit dat West Ham United 34 voorwaartse passes over 25 meter of meer had gespeeld. Van het totaal aantal ballen over 25 meter of meer werd 71,1 procent van het totaal naar voren gewerkt. Manchester United speelde slechts 49,9 procent van de lange ballen naar voren; de andere lange ballen waren crosspasses. Verder betoogde Van Gaal dat hij pas met lange ballen begon toen Marouane Fellaini het veld in kwam, in minuut 76 van de wedstrijd.
“Ik had wel vragen verwacht, dus ik heb de data verzameld. Ik moet zeggen dat Big Sam geen goede interpretatie heeft gegeven van de wedstrijd. Zestig procent balbezit, kan dat met lange ballen? Ja, breedteballen, om het spel te verleggen. Kijk maar naar de data en je zal zien dat wij niet de ploeg waren die lange ballen heeft gespeeld. Wij speelden op balbezit, we kwamen er niet doorheen en daarom gingen we in het laatste kwartier lange ballen spelen.”
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo, die is ook weer even op zijn plek gezet door Louis
Deze baas snoert met hard bewijs alle bijdehandte journalisten (die nul verstand van voetbal hebben) de mond. Alleen jammer dat zijn engels zo matig is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:54 schreef Dos37 het volgende:
http://www.gfycat.com/CommonMagnificentEastrussiancoursinghounds
Haha
straks ook wedstrijden op vrijdagavondquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:28 schreef hoekandit het volgende:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/31331496
4,4 miljard pond voor de rechten van de PL, voor de seizoenen 17 t/m 19
5.136 miljard pond. ofwel 7 miljard euro.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:28 schreef hoekandit het volgende:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/31331496
4,4 miljard pond voor de rechten van de PL, voor de seizoenen 17 t/m 19
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:31 schreef Downwards het volgende:
I think sink a very good decision of the manager.
15 miljoen euro per wedstrijd, zoiets. Redelijk absurdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:14 schreef borisz het volgende:
[..]
5.136 miljard pond. ofwel 7 miljard euro.
http://m.premierleague.co(...)ights-announced.html
Maar toch ook wel weer te rechtvaardigen als je je bedenkt dat er honderden miljoenen mensen voor de buis zitten te smullen van een Aston Villa - Stoke City.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef hoekandit het volgende:
[..]
15 miljoen euro per wedstrijd, zoiets. Redelijk absurd
Ja, hoewel die wedstrijd stukken beter is wanneer hij in Stoke wordt gespeeld. Bij voorkeur op een winderige dinsdagavond.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar toch ook wel weer te rechtvaardigen als je je bedenkt dat er honderden miljoenen mensen voor de buis zitten te smullen van een Aston Villa - Stoke City.
Schijnt dat het stadion ook op een heuvel is gebouwd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, hoewel die wedstrijd stukken beter is wanneer hij in Stoke wordt gespeeld. Bij voorkeur op een winderige dinsdagavond.
Met een paar open hoeken, zodat de wind vrij spel heeft. Heerlijk man. Nostalgie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Schijnt dat het stadion ook op een heuvel is gebouwd.
quote:Uitzendrechten Premier League verkocht voor zeven miljard
De uitzendrechten voor wedstrijden uit de Premier League zijn ook na volgend seizoen in handen van Sky Sports en BT Sports. Zij betalen ruim vijf miljard pond, omgerekend zo'n zeven miljard euro. Bij de bekendmaking van de deal werd Ajax als voorbeeld aangehaald.
De twee stations delen de uitzendingen van de Premier League-wedstrijden. Sky mag per seizoen op vrijdagavond (op die dag worden nu nog geen wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau), zaterdagmiddag, zondagmiddag en maandagavond in totaal 126 live-duels laten zien en betaalt dan ook het overgrote deel van het bedrag. BT verzorgt in totaal 42 live-wedstrijden op de zaterdagavond en de doordeweekse avonden.
Het astronomische bedrag van 5,1 miljard pond dat Sky en BT betalen voor de seizoenen 2016/17, 2017/18 en 2018/19 is een absoluut record. De vorige twee keer dat de uitzendrechten werden verkocht (voor de periodes 2010-2013 en 2013-2016) werd respectievelijk nog om en nabij de 1,8 miljard pond (zo'n 2,39 miljard euro) en 3 miljard pond (zo'n 4,07 miljard euro) betaald. Daarbij moet ook nog eens worden aangetekend dat het hier alleen gaat om de binnenlandse rechten, de buitenlandse rechten zijn nog niet verkocht.
Het megabedrag zorgt ervoor dat vanaf 2016 de ploeg die als laatste eindigt in de Premier League nog altijd ruim 133 miljoen euro prijzengeld krijgt. De landskampioen strijkt door deze deal 210 miljoen euro op. Over de precieze verdeling wilde Richard Scudamore niets zeggen. Wel meldde hij: 'Burnley (zeventiende in Premier League, red.) is economisch groter dan Ajax. Dat zegt veel over onze competitie.'
http://www.vi.nl/nieuws/u(...)or-zeven-miljard.htm
Hij moet o.a. zijn passing nog verbeteren, maar speelde afgelopen weekend een vrij goede partij en legt wel ontzettend veel energie in zo'n wedstrijd (net zoals Kane!). Ik snap wel dat Pochettino hem opstelt, ook gezien de alternatieven.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van die Mason.
Was een enorm talent in de jeugd he. En dat zie ik er nog niet aan af.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij moet o.a. zijn passing nog verbeteren, maar speelde afgelopen weekend een vrij goede partij en legt wel ontzettend veel energie in zo'n wedstrijd (net zoals Kane!). Ik snap wel dat Pochettino hem opstelt, ook gezien de alternatieven.
Maar inderdaad, hij is geen geweldenaar en zal dat denk ik ook niet worden.. Bruikbaar en iemand die zich altijd maximaal inzet.
In ieder geval wel een groot talent en speelde geloof ik ook in England U19 en iemand die de juiste mentaliteit heeft om te slagen op het hoogste niveau. Ik denk ook niet dat je echt sensationele dingen van hem moet verwachten, maar hij is wel iemand die van waarde kan zijn op je middenveld.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was een enorm talent in de jeugd he. En dat zie ik er nog niet aan af.
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind het origineel van de Tukkers toch beter klinken.
Niet weten dat het origineel door Lee Towers is gemaaktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:59 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind het origineel van de Tukkers toch beter klinken.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:15 schreef Smoofie het volgende:
Damn wat slecht verdedigd en gekeept. Net Jupiler League.
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:28 schreef Morendo het volgende:
Gaat deze zomer 150 miljoen pond opleveren.
Kwestie van tijd voor Real langs komt iddquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:28 schreef Morendo het volgende:
Gaat deze zomer 150 miljoen pond opleveren.
Met de inkomsten van de tv rechten is alles mogelijk.quote:
FCUM heeft toch een variant daarop? When we build our own groundquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:30 schreef Grifte het volgende:
Ze hebben bij Spurs ook eens dat 'Everywhere we go...' liedje gehoord hoor, tering![]()
Bijna net zo origineel als de varianten van 'I wanna go home'
Was je erbij?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:36 schreef Morendo het volgende:
Omdat Harry Kane aan het begin van het seizoen derde keuze was bij Spurs. Wilde Levy hem verhuren, had zelfs al contact opgenomen met Feyenoord. Maar Van Geel zei: 'nee, wij hebben Kazim en Te Vrede al'.
True story.
Erg leuk, Hans.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:36 schreef Morendo het volgende:
Omdat Harry Kane aan het begin van het seizoen derde keuze was bij Spurs. Wilde Levy hem verhuren, had zelfs al contact opgenomen met Feyenoord. Maar Van Geel zei: 'nee, wij hebben Kazim en Te Vrede al'.
True story.
Heb hem even geluisterd, maar dat is een totaal andere melodie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
FCUM heeft toch een variant daarop? When we build our own ground
Die is prachtig
Wat zal niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef Downwards het volgende:
Zamora met de 0-2 voor QPR. Het zal toch niet?
Ron Beton moet met zijn ploeg echt gaan oppassenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef Downwards het volgende:
Zamora met de 0-2 voor QPR. Het zal toch niet?
Die staan ook achter bij Hull (QPR speelt bij Sunderland).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ron Beton moet met zijn ploeg echt gaan oppassen
Het zijn de potjes die je niet meer mag verliezenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die staan ook achter bij Hull (QPR speelt bij Sunderland).
Aston Villa scoort volgens mij ook veeeeeel te weinig, dus mochten ze degraderen dan is het ook terecht. Ron komt toch wel weer in de Premier League terecht.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ron Beton moet met zijn ploeg echt gaan oppassen
Dat is nog vrij mild uitgedrukt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Aston Villa scoort volgens mij ook veeeeeel te weinig
yupquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
Is de kans zoveel groter op een klaplong als het al eens is voorgekomen?
Toch is Benteke wel een goede spits.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:06 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Aston Villa scoort volgens mij ook veeeeeel te weinig, dus mochten ze degraderen dan is het ook terecht. Ron komt toch wel weer in de Premier League terecht.
Gelijkspelletje was wel verdiend geweest.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schitterende wedstrijd.
Ben blij dat Liverpool zich weer heeft weten te herpakken na een paar belachelijk slechte maanden. Ongeslagen nog in 2015
Rodgers is ook een prima coach, dus ben blij dat de druk er nu even af is, maar ze hadden ook erg veel pech natuurlijk. Balo bracht niet wat er verwacht werd, Sturridge lang geblesseerd, en Sterling en ook Coutinho die een mindere eerste seizoenshelft hadden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schitterende wedstrijd.
Ben blij dat Liverpool zich weer heeft weten te herpakken na een paar belachelijk slechte maanden. Ongeslagen nog in 2015
Muah ik vond Liverpool wel iets beter spelen, niet heel erg veel. Dus een gelijkspel had gekund, maar ben blij met de overwinning. Leuk dat gekke Mario de winnende maakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijkspelletje was wel verdiend geweest.
Klopt en hij heeft het systeem aangepast een paar weken terug waardoor ze veel beter zijn gaan spelen. Als het voetbal goed is komen de punten vanzelf wel. En een Markovic etc. beginnen nu ook beter te draaien. Die Emre Can vind ik ook een hele goede spelerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rodgers is ook een prima coach, dus ben blij dat de druk er nu even af is, maar ze hadden ook erg veel pech natuurlijk. Balo bracht niet wat er verwacht werd, Sturridge lang geblesseerd, en Sterling en ook Coutinho die een mindere eerste seizoenshelft hadden.
Die Ibe(?) maakte afgelopen weekend ook veel indruk. Ze hebben echt wel een leuk team (vooral aanvallend), alleen kwam het er nog niet helemaal uit dit seizoen. Hopelijk als straks Gerrard opgehoepeld is (ik vind hem te wisselvallig) en ze daarvoor een fatsoenlijke vervanger hebben gehaald, dat ze echt aan kunnen haken (vast) bij de top 3-4.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt en hij heeft het systeem aangepast een paar weken terug waardoor ze veel beter zijn gaan spelen. Als het voetbal goed is komen de punten vanzelf wel. En een Markovic etc. beginnen nu ook beter te draaien. Die Emre Can vind ik ook een hele goede speler
En niet te vergeten Lovren die geen schim meer is van de solide en goede verdediger die hij vorig jaar bij the Saints was.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Rodgers is ook een prima coach, dus ben blij dat de druk er nu even af is, maar ze hadden ook erg veel pech natuurlijk. Balo bracht niet wat er verwacht werd, Sturridge lang geblesseerd, en Sterling en ook Coutinho die een mindere eerste seizoenshelft hadden.
135mil voor de degradantquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Nieuwe tv-deal van 7 miljard.. Binnenkort krijgt de landskampioen 210 miljoen per seizoen aan tv-geld.. in Nederland is dat nog geen 10 miljoen. Tsja
135 miljoen is de begroting van Dordrecht, Excelsior, GAE, Willem II, PEC, ADO, Heracles, Cambuur, NAC, Utrecht, Groningen en Heerenveen bij elkaarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:22 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
135mil voor de degradantkan je volgens mij de de nummers 18 t/m 12 in de nederlandse competitie van kopen
Het zou voor Vlaar wel een ramp zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Aston Villa staat nu onder de streep.. eigenlijk verdienen die het wel om te degraderen.. 12 doelpunten in 25 wedstrijden.. die supporters worden niet echt verwend
Voor een transfervrije Vlaar zou in de zomer toch nog wel een bescheiden middenmotertje uit de EPL te vinden moeten zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou voor Vlaar wel een ramp zijn
Daar moet je maar op hopen, veel smaken zijn er natuurlijk niet. Zeker niet op de lange termijn voor een jongen van 30quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Voor een transfervrije Vlaar zou in de zomer toch nog wel een bescheiden middenmotertje uit de EPL te vinden moeten zijn?
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Vlaar, maar als hij transfervrij is op te halen, denk ik dat het wel mogelijk is voor hem om actief te blijven op het hoogste niveau. Een Michael Dawson bijv. werd na een zeer pover seizoen bij Spurs ook gekocht door Hull voor een paar miljoen pond.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar moet je maar op hopen, veel smaken zijn er natuurlijk niet. Zeker niet op de lange termijn voor een jongen van 30
In 1 weekend net zoveel tv geld als NL in een jaar, nummer laatst krijgt 2 maal de huidige begroting van Ajax aan tv geld, leuk allemaal maar betekent uiteindelijk dat we meer moeten gaan betalen en dat het nog moeilijker wordt om een beetje behoorlijke spelers hier te houdenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Nieuwe tv-deal van 7 miljard.. Binnenkort krijgt de landskampioen 210 miljoen per seizoen aan tv-geld.. in Nederland is dat nog geen 10 miljoen. Tsja
Het is natuurlijk niet verbazingwekkend omdat het altijd al zo is geweest, maar het valt me toch op hoe blind mensen worden door geld. Zou er nou niemand zijn bij de UEFA of andere bonden die denkt.. hey, allemaal leuk en aardig die poen, maar het wordt wel een beetje ongelijk verdeeld in de wereld.. dat is op termijn schadelijk voor de sportquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
In 1 weekend net zoveel tv geld als NL in een jaar, nummer laatst krijgt 2 maal de huidige begroting van Ajax aan tv geld, leuk allemaal maar betekent uiteindelijk dat we meer moeten gaan betalen en dat het nog moeilijker wordt om een beetje behoorlijke spelers hier te houden
Dat is wel gedacht, maar minimum aan binnenlandse / zelf opgeleide spelers blijkt wettelijk onhaalbaar. En met FFP werd ook ooit gedacht meer rechtvaardigheid te brengenquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet verbazingwekkend omdat het altijd al zo is geweest, maar het valt me toch op hoe blind mensen worden door geld. Zou er nou niemand zijn bij de UEFA of andere bonden die denkt.. hey, allemaal leuk en aardig die poen, maar het wordt wel een beetje ongelijk verdeeld in de wereld.. dat is op termijn schadelijk voor de sport
Komen ze nog wel achter wanneer het te laat is. Ze verliezen hun eigen CL ook nog wel op den duur.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet verbazingwekkend omdat het altijd al zo is geweest, maar het valt me toch op hoe blind mensen worden door geld. Zou er nou niemand zijn bij de UEFA of andere bonden die denkt.. hey, allemaal leuk en aardig die poen, maar het wordt wel een beetje ongelijk verdeeld in de wereld.. dat is op termijn schadelijk voor de sport
Het is ook één grote rotzooi. Normaal gesproken zou de trainer al lang ontslagen worden met zulke prestaties. Ik ben er geen voorstander van, normaal gesproken, maar die man is gewoon aan het knoeien. Nooit met dezelfde 11 beginnen, spelers die een goede wedstrijd spelen niet meer kansen geven en daarnaast is zijn tactiek en beleid nog altijd onbekend. Belabberde interviews wat bijna respectloos is naar de fans die eindelijk eens een statement willen hebben van de club uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Aston Villa staat nu onder de streep.. eigenlijk verdienen die het wel om te degraderen.. 12 doelpunten in 25 wedstrijden.. die supporters worden niet echt verwend
Vind de in januari gekochte Carles Gil nog wel een speler die in creatieve zin iets kan toevoegen. Heeft ook al een assist op zijn naam, wat op zich al heel wat is (en dus gescoord in de FA Cup).quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:04 schreef McGrath het volgende:
De eigenaar wil eigenlijk geen geld meer in de club stoppen en zal hem daarom ook niet ontslaan en is er in de transferperiode ook geen impuls gekomen voor op het veld. Degradatie lijkt bijna onvermijdelijk....
Klopt. Goede speler, maar er zijn verder weinig spelers die het niveau aankunnen. Weimann hoort in mijn ogen al 3 jaar niet thuis in de PL. Cissokho heeft nog nooit een goede wedstrijd gespeeld. Hutton wordt steeds weer slechter. Agbonlahor is ook wel bijna klaar. En dan heb je nog Benteke die zich de grote vedette voelt, maar geen moeite doet om in scoringsposities te geraken. Gil had een prachtige voorzet tegen Chelsea en dan staat er gelukkig een verdediger die wel goed speelt en veel inzet toont: Okore. Maar als je het daarvan moet hebben? Het is allemaal ondermaats, op Gil, Clark, Okore en Delph na. Niet bepaald de spelers die veel zullen scoren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind Carles Gil nog wel een speler die in creatieve zin iets kan toevoegen. Heeft ook al een assist op zijn naam, wat op zich al heel wat is (en dus gescoord in de FA Cup).
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond United - Burnley dat wordt weer genieten
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:41 schreef Morendo het volgende:
Wat is er trouwens met Benteke aan de hand? Scoort nauwelijks meer...
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
En dan heb je nog Benteke die zich de grote vedette voelt, maar geen moeite doet om in scoringsposities te geraken.
Jij weet dat. Wat jij hebt al aan tal van topteams leiding gegeven.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:00 schreef Morendo het volgende:
Januzaj----Rooney----Di Maria
Mata---------Blind------Herrera
Is toch veel logischer? Met Blind als vm.
Autoriteitsdrogreden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij weet dat. Wat jij hebt al aan tal van topteams leiding gegeven.
Dit zal je niet betreurenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:27 schreef Wicky15 het volgende:
Ik denk dat ik voor Saushampton ga vanavond.
Blijf ik bij.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:00 schreef Downwards het volgende:
Morgenavond dan maar beginnen met Stoke City - Man. City.
goede laatste toevoeging.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
United
Van Gaal
Blind
Fox met hun United - Burnley
Mad?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
United
Van Gaal
Blind
Wat was ik WOEST in het stadion zondagquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
United
Van Gaal
Blind
Ik eigenlijk genoeg mensen. Zowel Engelsen als inderdaad ook Nederlanders.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
United is ook gewoon een club voor buitenlanders.
Ik ken werkelijk niemand die die club support.
quote:Arsenal moet Aaron Ramsey opnieuw een aantal wedstrijden missen door een hamstringblessure, zijn derde dit seizoen. De middenvelder maakte dinsdag tegen Leicester City (2-1) als invaller zijn rentree maar moest na amper tien minuten weer naar de kant. "Ik liet hem uit voorzorg niet starten, maar bracht hem later toch in. Dat was niet mijn beste besluit'', reageerde trainer Arsène Wenger.
Gezien het tijdstip denk ik het nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:44 schreef Morendo het volgende:
Mijn stream loopt achter, is er al gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |