SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 14:11:59Harry Kane wouldn't get on our bench. #afc reageer retweet
Mad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 14:11:59Harry Kane wouldn't get on our bench. #afc reageer retweet
Nee, denk het ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:38 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat ik goed ben betekend niet dat de rest kut is, Hans.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik had ook een 1 ingevuld, Hans.
Dat zou ook wat zijn zeg, Koos.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik goed ben betekend niet dat de rest kut is, Hans.
En Chelsea ook nog een veel beter doelsaldo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:28 schreef Brecht35 het volgende:
Met de huidige scores 8 punten achterstand voor City, best veel zeg.
Dat had ik nog niet eens opgemerkt, scherp.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:31 schreef Downwards het volgende:
[..]
En Chelsea ook nog een veel beter doelsaldo.
Die lijken toch best vaak punten te verspelen thuis tegen de kleinere clubs.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:26 schreef Downwards het volgende:
Misschien moet Man. City eens gelijkmaken tegen Hull City.
Krijgt onterecht de zwarte piet toegespeeld voor het feit dat Villa absurd weinig scoort.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er met Benteke aan de hand eigenlijk dat ie niet meer in de basis staat ? Uit vorm ?
Aston suckt gewoon, period.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Krijgt onterecht de zwarte piet toegespeeld voor het feit dat Villa absurd weinig scoort.
Hebben ook maar 7 van de 12 thuisduels gewonnen.. Dat is veel te weinig als je kampioen wilt worden (Chelsea haalde tot nu 31 punten in 11 thuisduels).quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die lijken toch best vaak punten te verspelen thuis tegen de kleinere clubs.
Jammerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:50 schreef Downwards het volgende:
City lijkt toch nog een punt over te gaan houden aan het thuisduel met Hull City.
Sinds Yaya Touré weg is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef Sked het volgende:
Toch wel sprake van een vormcrisis voor the Citizens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |