abonnement Unibet Coolblue
pi_149443345
Welkom in Oeteldonk iedereen.

De Prins, Z.K.H. Prins Amadeiro Ricosto di Carnavallo, Ridder van het Reksam, Heer en Meester van Oeteldonk en deszelfs omliggende watervrije moerassen en zandwoestijnen enz., enz., enz. en zijn Adjudant Hertog du Bois van Amstel heten u van harte welkom in hun pronkjuweel Oeteldonk. Pak een biertje, schuif aan het doe net alsof je thuis bent. 't Maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Alle boere en durkses zijn hier gelijk. Heeft u vragen over Carnaval, over onze Prins of zijn gevolg, over het kwèkfestijn, de intocht, de optocht, de keinderoptocht, de kletsavonden , de veurgevelversierwedstrijd, over d’n Peer , d’n Kees of Hendrien, over cafés, clubkes of hotels? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, zolang je een kiel en geen bananenpak aan hebt wordt je met open armen ontvangen. Want Oeteldonk is niet voor niets al vier keer verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.


Met dank aan Silent Bob _O_


12. Alleen echte bazen zijn dapper genoeg om weg te gaan en de gruwelen der carnaval te ontvluchten.

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter, anti-carnaval, kraker, minnaar van DeJori)
DeJori (wil aangesproken worden als DeJori. Zorgt voor de veiligheid in dit topic. Minnaar van bijdehand)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutmanager (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( ( maar dan toch niet :')))
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo, maar niet trots)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
mjan (Wederhelft van C2B.)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)

Meeting?
Op aanvraag :7

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eten bestellen:
bijdesubway
Barriebufkes
Muhahema
Neo-Smullers
DeIris

[ Bericht 3% gewijzigd door bijdehand op 08-02-2015 21:46:23 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:52:14 #2
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149443357
Godverdomme ik wilde de nieuwe OP helemaal oeteldonkificeren :(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:52:58 #3
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149443370
Oeteldonk #418 _O_
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:54:27 #4
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149443403
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149443406
ja nu is t goed toch :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:55:55 #6
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149443431
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:54 schreef bijdehand het volgende:
ja nu is t goed toch :(
Alleen als je deze erin zet:

Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149443564
keej
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:03:44 #8
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149443573
held
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149443665
O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:22:18 #10
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149443901
quote:
12. Alleen echte bazen zijn dapper genoeg om weg te gaan en de gruwelen der carnaval te ontvluchten.
Je vraagt erom, dwaas. Nijmegenaar.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149443968
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:22 schreef DeJori het volgende:

[..]

Je vraagt erom, dwaas. Nijmegenaar.
Ik ben net zo Nijmeegs als dat jouw lul enorm is.

Niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:57:51 #12
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149444411
Je bent in ieder geval geen Oeteldonker :6 :6 :6
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149444746
Nee ik ben een Bosschenaar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149446612
Ik ook, maar ben al jaren weg. Het kriebelt toch altijd wel zo rond carnaval.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:03:56 #15
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149446786
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:56 schreef Hathor het volgende:
Ik ook, maar ben al jaren weg. Het kriebelt toch altijd wel zo rond carnaval.
Alleen rond carnaval? ;(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149446824
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:03 schreef DeJori het volgende:

[..]

Alleen rond carnaval? ;(
Tsja, of den duur ben je er wel aan gewend dat je er niet meer woont, de eerste jaren was het best moeilijk, maar alles slijt. Ik heb ooit wel geprobeerd me weer in te schrijven voor een woning, maar schrok een beetje van de wachtlijst van minstens 3 jaar. ;(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:08:56 #17
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149446904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, of den duur ben je er wel aan gewend dat je er niet meer woont, de eerste jaren was het best moeilijk, maar alles slijt. Ik heb ooit wel geprobeerd me weer in te schrijven voor een woning, maar schrok een beetje van de wachtlijst van minstens 3 jaar. ;(
Ja het is erg moeilijk om aan een woning te komen in Den Bosch, vooral in de sociale huur. Sowieso liggen de huizenprijzen betrekkelijk hoog vergeleken met pak 'm beet Tilburg. Maar dan zit je wel in de mooiste stad van Nederland natuurlijk.

Is forenzen voor de carnaval geen optie?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:10:50 #18
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149446939
Interessant stukje over Oeteldonk in het programma Landinwaarts van de NTR:

Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149446997
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:08 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ja het is erg moeilijk om aan een woning te komen in Den Bosch, vooral in de sociale huur. Sowieso liggen de huizenprijzen betrekkelijk hoog vergeleken met pak 'm beet Tilburg. Maar dan zit je wel in de mooiste stad van Nederland natuurlijk.

Is forenzen voor de carnaval geen optie?
Dat zou niet eens nodig zijn, ik heb er nog genoeg familie wonen en ik zou eventueel ook nog bij ouwe jeugdvrienden kunnen crashen. Alleen ken ik mezelf goed genoeg om te beseffen dat het niet verstandig zou zijn om in die tijd naar Den Bosch te gaan, want dat gaat me dan honderden euro's kosten. Kroeg in, kroeg uit, en dat soort toestanden. Ik heb ooit eens speciaal voor carnaval een doorlopend krediet aangevraagd van 2500 gulden, omdat ik een beetje krap zat. die waren op woensdag na afloop dus gewoon allemaal op. Beter dat ik daar wegblijf. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:15:47 #20
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149447047
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zou niet eens nodig zijn, ik heb er nog genoeg familie wonen en ik zou eventueel ook nog bij ouwe jeugdvrienden kunnen crashen. Alleen ken ik mezelf goed genoeg om te beseffen dat het niet verstandig zou zijn om in die tijd naar Den Bosch te gaan, want dat gaat me dan honderden euro's kosten. Kroeg in, kroeg uit, en dat soort toestanden. Ik heb ooit eens speciaal voor carnaval een doorlopend krediet aangevraagd van 2500 gulden, omdat ik een beetje krap zat. die waren op woensdag na afloop dus gewoon allemaal op. Beter dat ik daar wegblijf. :')
Hehe herkenbaar, maar het is het waard toch :D Dat wisselen van kroegen is een van de mooie dingen van carnaval.

Al moet ik zeggen dat ik bij een aantal kroegen barpersoneel ken, sommigen zelfs erg goed, wat behoorlijk scheelt in de kosten. Meestal red ik het over de drie dagen wel met een honderdje of 5/6.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149447232
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:15 schreef DeJori het volgende:

[..]

Hehe herkenbaar, maar het is het waard toch :D Dat wisselen van kroegen is een van de mooie dingen van carnaval.

Al moet ik zeggen dat ik bij een aantal kroegen barpersoneel ken, sommigen zelfs erg goed, wat behoorlijk scheelt in de kosten. Meestal red ik het over de drie dagen wel met een honderdje of 5/6.
Dat heb ik ook ooit meegemaakt toen een maat van me tijdens de carnaval achter de tap stond in een kroeg (heette Het Kroontje geloof ik, vlak bij de Wilhelmina brug). Steeds als ik iets bestelde, en ik betaalde met bv 25 gulden, kreeg ik weer precies 25 gulden wisselgeld terug. :') Dat was wel lekker om even in te drinken en dan al half lam af te zakken naar Galaxy of zo.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_149447268
De Galaxy :D
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:25:49 #23
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149447277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ooit meegemaakt toen een maat van me tijdens de carnaval achter de tap stond in een kroeg (heette Het Kroontje geloof ik, vlak bij de Wilhelmina brug). Steeds als ik iets bestelde, en ik betaalde met bv 25 gulden, kreeg ik weer precies 25 gulden wisselgeld terug. :') Dat was wel lekker om even in te drinken en dan al half lam af te zakken naar Galaxy of zo.
:o Galaxy, flink tijdje weg alweer he?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149447399
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:25 schreef DeJori het volgende:

[..]

:o Galaxy, flink tijdje weg alweer he?
Ja, ik was daar kind aan huis, vanaf mijn 14e of zo zelfs al. Op zondagmiddag altijd. En vanaf mijn 16e elke donderdag, vrijdag, en zaterdagavond, alleen op zaterdag gingen we vooraf eerst nog naar de Swing, was ook wel een toffe tent in die tijd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:40:27 #25
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149447618
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, ik was daar kind aan huis, vanaf mijn 14e of zo zelfs al. Op zondagmiddag altijd. En vanaf mijn 16e elke donderdag, vrijdag, en zaterdagavond, alleen op zaterdag gingen we vooraf eerst nog naar de Swing, was ook wel een toffe tent in die tijd.
De oude galaxy werd laatst weer de galaxy en werd alcoholvrij ( :') ) Toen zijn ze failliet gegaan. Volgens mij was het het plan om weer te openen als Eivissa en van het deel beneden een restaurant te maken, maar ik heb geen idee van de huidige stand van zaken.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149447649
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:40 schreef DeJori het volgende:

[..]

De oude galaxy werd laatst weer de galaxy en werd alcoholvrij ( :') ) Toen zijn ze failliet gegaan. Volgens mij was het het plan om weer te openen als Eivissa en van het deel beneden een restaurant te maken, maar ik heb geen idee van de huidige stand van zaken.
Alles wat alcoholvrij is, zou in Den Bosch geen bestaansrecht mogen hebben. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_149447676
Iemand een idee waar je in DB Engelse Marmite kan kopen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:45:14 #28
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149447741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Engelse Marmite
Heeft de appie dat spul niet?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149447745
Wel apart op zich dat er geen bestaansrecht is voor een discotheek in DB

Schat als je 5% van de uitgaanders pakt op vrijdag en zatterdag moet het lukken, misschien wat thema-avonden op woensdag, donderdag en zondag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149447758
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:45 schreef DeJori het volgende:

[..]

Heeft de appie dat spul niet?
Geen idee, special requests van een Engelse vriend :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:48:12 #31
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149447830
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel apart op zich dat er geen bestaansrecht is voor een discotheek in DB

Schat als je 5% van de uitgaanders pakt op vrijdag en zatterdag moet het lukken, misschien wat thema-avonden op
De drie gezusters draaide volgens mij prima. Werd pas een probleem na de overname. Eivissa is heel lang op vrijdag dicht geweest. Dat helpt niet voor het opbouwen van een klantenbasis.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:48:49 #32
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149447849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geen idee, special requests van een Engelse vriend :)
http://www.ah.nl/producte(...)g-broodbeleg/marmite
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149447851
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:48 schreef DeJori het volgende:

[..]

De drie gezusters draaide volgens mij prima. Werd pas een probleem na de overname. Eivissa is heel lang op vrijdag dicht geweest. Dat helpt niet voor het opbouwen van een klantenbasis.
Waar is elvissa?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:49:21 #34
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149447867
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar is elvissa?
Oude galaxy/drie gezusters werd na de overname door van Son de Eivissa.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149447879
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:49 schreef DeJori het volgende:

[..]

Oude galaxy/drie gezusters werd na de overname door van Son de Eivissa.
25 plus tent?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149447887
Welke tenten zijn nu tot 4 uur open?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:51:33 #37
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149447922
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

25 plus tent?
21+

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke tenten zijn nu tot 4 uur open?
Alle kroegen met een nachtvergunning en portier mogen tot 3:30 open zijn. De Carrousel, Taveerne en het Plein zijn tot 4:30 open.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:58:21 #38
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149448037
Of ja, tot 4 en dan hebben ze tot 4:30 om het volk buiten te krijgen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149448223
Volgens mij moet er wel ruimte zijn voor zoiets als de oude galaxy. Lijkt me dat er voldoende mensen uitgaan in DB
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 7 februari 2015 @ 16:10:47 #40
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149448297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij moet er wel ruimte zijn voor zoiets als de oude galaxy. Lijkt me dat er voldoende mensen uitgaan in DB

Er is in DB sowieso meer een kroegcultuur dan een clubcultuur.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149448458
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:10 schreef DeJori het volgende:

[..]

Er is in DB sowieso meer een kroegcultuur dan een clubcultuur.
En geen uni.

Die kunnen ook prima samen gaan, maar goed als je 3%-5% van de 20 tot 35 pakt die een drankje doen, dan moet je makkelijk rond kunnen komen.

Andere dagen wat thema avonden en het moet best te doen kunnen zijn lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 7 februari 2015 @ 16:19:55 #42
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149448510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En geen uni.

Die kunnen ook prima samen gaan, maar goed als je 3%-5% van de 20 tot 35 pakt die een drankje doen, dan moet je makkelijk rond kunnen komen.

Andere dagen wat thema avonden en het moet best te doen kunnen zijn lijkt me
Het is ook wel te doen. En met die uni zijn we bezig :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:29:09 #43
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149449956
bdh je posts zijn nu roze bij mij O+
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:39:26 #44
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149450202
Nog 7 dagen 17 uur en 32 minuten *O*
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149450581
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:29 schreef DeJori het volgende:
bdh je posts zijn nu roze bij mij O+
Hoezo dat :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:01:09 #46
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149450693
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo dat :D
Fokabo :7
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:02:44 #47
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149450730
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149450892
Why? Wie wilde je blokkeren?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149450949
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef DeJori het volgende:
Nog 7 dagen 17 uur en 32 minuten *O*
Nee kom op donderdag middag al aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149450982
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee kom op donderdag middag al aan
Dan is het nog geen carnaval :o
pi_149451001
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dan is het nog geen carnaval :o
Nee maar ik ben er we, dus dan is DB weer compleet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:20:49 #52
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149451073
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Why? Wie wilde je blokkeren?
Aantal figuren in het Oekraïnetopic. Ik wilde jou roze maken en mijn notes bekijken (waar niets bijzonders bijstaat. Mijn meest grove opmerkingen staan er juist niet tussen :') )

En ik ben nu natuurlijk superstoer omdat ik vier sterren heb :7
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:21:51 #53
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149451094
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee maar ik ben er we, dus dan is DB weer compleet
Stuur een mail naar de Oeteldonkse Club dat ze er een klok bij zetten voor je onthaal.

Ik ben er waarschijnlijk niet op dat moment.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 18:40:43 #54
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149451478
Kan iemand mij helpen met het Bosch dialect? :9

Ho Stop! van Attenooije was de winnaar van het kwèkfestijn dit jaar en daar zit deze zin in:

quote:
Ut zijn de Oeteldonkse daoge lach, geniet... en bambesjoer!
Maar ik dacht dat Bambesjoer een zelfstandig naamwoord was, als in 'een bambesjoer - een losbol'. Kun je het ook als werkwoord gebruiken?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149451953
Ik heb echt nog nooit van het woord gehoord :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149452109
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:20 schreef DeJori het volgende:

[..]

Aantal figuren in het Oekraïnetopic. Ik wilde jou roze maken en mijn notes bekijken (waar niets bijzonders bijstaat. Mijn meest grove opmerkingen staan er juist niet tussen :') )

En ik ben nu natuurlijk superstoer omdat ik vier sterren heb :7
Heb er ook over nagedacht maar nu kan t niet meer want dan ben ik een na aper :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:09:18 #57
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149452289
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heb er ook over nagedacht maar nu kan t niet meer want dan ben ik een na aper :'(
Kan gerust. Ben benieuwd naar jouw notes :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:17:08 #58
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149452510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb echt nog nooit van het woord gehoord :D
Wordt volgens mij ook niet vaak meer gebruikt. Net als dat er maar weinig mensen zijn die nog durske gebruiken trouwens.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149452603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:09 schreef DeJori het volgende:

[..]

Kan gerust. Ben benieuwd naar jouw notes :')
Naar alle 172? :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:21:45 #60
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149452625
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Naar alle 172? :@
Ja. Schandaal.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149452699
Bij de 200 doe ik dat.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:24:51 #62
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149452717
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:24 schreef bijdehand het volgende:
Bij de 200 doe ik dat.
Maak je dan ook een topic in GC waarin je ze openbaar maakt?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149452927
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:24 schreef DeJori het volgende:

[..]

Maak je dan ook een topic in GC waarin je ze openbaar maakt?
Doen mensen dat? _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:36:35 #64
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149453002
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Doen mensen dat? _O-
Nee maar zou tof zijn als jij die traditie zou starten.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149453024
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:36 schreef DeJori het volgende:

[..]

Nee maar zou tof zijn als jij die traditie zou starten.
Beter ga jij dat doen. Jij kan het nu!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 19:38:25 #66
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149453049
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Beter ga jij dat doen. Jij kan het nu!
Hehe mijn vijf notes zijn niet zo boeiend.

Dat zorgtopic is waarschijnlijk het meest intelligente topic wat ik ooit heb gezien.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149453080
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 19:38 schreef DeJori het volgende:

[..]

Hehe mijn vijf notes zijn niet zo boeiend.

Dat zorgtopic is waarschijnlijk het meest intelligente topic wat ik ooit heb gezien.
Ik ga er niet eens meer serieus op in, in dat soort topics. Kan het niet meer _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 februari 2015 @ 21:08:15 #68
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149455413
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 18:40 schreef DeJori het volgende:
Kan iemand mij helpen met het Bosch dialect? :9

Ho Stop! van Attenooije was de winnaar van het kwèkfestijn dit jaar en daar zit deze zin in:

[..]

Maar ik dacht dat Bambesjoer een zelfstandig naamwoord was, als in 'een bambesjoer - een losbol'. Kun je het ook als werkwoord gebruiken?
Zullen we gaan bambesjoeren?

Losbollem
:')
  zaterdag 7 februari 2015 @ 21:09:19 #69
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149455441
Lijkt wel of ik een ban heb. Kan niet meer
inloggen of een nieuw account fixen. 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

Nu ff
Oetelplaatje
Fixen.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 21:16:12 #70
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149455673
Hoooo stop
Alles begint te draaaien
  zaterdag 7 februari 2015 @ 23:26:53 #71
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149460126
BarrieBufkes _O_
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 03:13:12 #72
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149463492
Ja baal ervan :s
  zondag 8 februari 2015 @ 03:18:05 #73
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149463527
Njaaaa mij fok spaced hem. Er staat ingelogd als BarrieBufkes

MYAT als BarrieButsers

Wtf
  zondag 8 februari 2015 @ 09:01:01 #74
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149464605
BarrieBufkes is permanent :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 09:24:52 #75
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149464792
:'(
  zondag 8 februari 2015 @ 09:33:59 #76
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149464884
Weer resecpt dat je dan van alle namen BarrieBufkes kiest.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 09:41:32 #77
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149464966
Niet mijn idee.
Kon niet eens zelf een account aanmaken. Dus toen ik een naam noemde zei Muha deze naam. En deze vind ik ook wel humor. :')
  zondag 8 februari 2015 @ 09:42:06 #78
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149464970
Is jouw jasje al klaar voor gebruik trouwens?
  zondag 8 februari 2015 @ 10:28:15 #79
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149465525
Het ligt nu nog bij ons mam omdat mijn 11-11 embleem er nog niet op zat. Die van jou?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 14:10:49 #80
62913 Blik
The one and Only!
pi_149470489
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 10:28 schreef DeJori het volgende:
Het ligt nu nog bij ons mam omdat mijn 11-11 embleem er nog niet op zat. Die van jou?
Hoe maakt ze de emblemen vast, lijm of naaien?
  zondag 8 februari 2015 @ 14:16:03 #81
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149470662
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 10:28 schreef DeJori het volgende:
Het ligt nu nog bij ons mam omdat mijn 11-11 embleem er nog niet op zat. Die van jou?
Handig dat zij het doet :P
Moet alleen nog de emblemen erop plakken die ik vandeweek heb gekocht. :Z
pi_149471941
Ga je toch niet lijmen hoop ik
  zondag 8 februari 2015 @ 14:51:05 #83
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149471989
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef Blik het volgende:

[..]

Hoe maakt ze de emblemen vast, lijm of naaien?
Naaien. Als er strijklijm opzit eerst strijken en dan vastnaaien. Als je ze lijmt zijn ze er op zondag al vanaf.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 14:51:37 #84
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149472013
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:16 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Handig dat zij het doet :P
Moet alleen nog de emblemen erop plakken die ik vandeweek heb gekocht. :Z
Hehe ja ik ben niet zo handig met naald en draad. Dus jij doet het wel zelf? :)
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 15:19:48 #85
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149473113
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:51 schreef DeJori het volgende:

[..]

Hehe ja ik ben niet zo handig met naald en draad. Dus jij doet het wel zelf? :)
Nee en een naaimachine heb je ook niet in huis lijkt mij _O-

En opgebaarde, ik doe het met strijkvlieseline en dat werkt kei goed.
  zondag 8 februari 2015 @ 15:23:09 #86
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149473204
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Nee en een naaimachine heb je ook niet in huis lijkt mij _O-

En opgebaarde, ik doe het met strijkvlieseline en dat werkt kei goed.
Dat ook niet. Mijn moeder wel, maar doet het ook met de hand :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 15:26:42 #87
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149473293
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:23 schreef DeJori het volgende:

[..]

Dat ook niet. Mijn moeder wel, maar doet het ook met de hand :9
Wow echt.. Jeetje dat krijg ik echt niet voor elkaar.. Die emblemen zijn dik :o
  zondag 8 februari 2015 @ 15:27:50 #88
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149473323
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Wow echt.. Jeetje dat krijg ik echt niet voor elkaar.. Die emblemen zijn dik :o
Ja en mijn jas ook :') Ze moppert er ook over, haha

Ik heb er zo een:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 15:42:57 #89
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149473777
Man man dat is echt bekant geen doen :o
  zondag 8 februari 2015 @ 15:51:43 #90
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149474060
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:42 schreef BarrieBufkes het volgende:
Man man dat is echt bekant geen doen :o
Blijkbaar wel want ondertussen zit alles d'r op
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 15:58:23 #91
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149474289
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:51 schreef DeJori het volgende:

[..]

Blijkbaar wel want ondertussen zit alles d'r op
Wat ze allemaal wel niet over heeft voor haar zoon _O_
  zondag 8 februari 2015 @ 16:04:20 #92
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149474525
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:58 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Wat ze allemaal wel niet over heeft voor haar zoon _O_
Ik ben dan ook een held
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 16:06:11 #93
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149474623
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik ben dan ook een held
Meh
  zondag 8 februari 2015 @ 16:23:05 #94
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149475518
Verbeterde tekst voor de OP:

De Prins, Z.K.H. Prins Amadeiro Ricosto di Carnavallo, Ridder van het Reksam, Heer en Meester van Oeteldonk en deszelfs omliggende watervrije moerassen en zandwoestijnen enz., enz., enz. en zijn Adjudant Hertog du Bois van Amstel heten u van harte welkom in hun pronkjuweel Oeteldonk. Pak een biertje, schuif aan het doe net alsof je thuis bent. 't Maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Alle boere en durkses zijn hier gelijk. Heeft u vragen over Carnaval, over onze Prins of zijn gevolg, over het kwèkfestijn, de intocht, de optocht, de keinderoptocht, de kletsavonden , de veurgevelversierwedstrijd, over d’n Peer , d’n Kees of Hendrien, over cafés, clubkes of hotels? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, zolang je een kiel en geen bananenpak aan hebt wordt je met open armen ontvangen. Want Oeteldonk is niet voor niets al vier keer verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149475712
Met carnaval is Den Bosch niet de meest gastvrije stad van Nederland, integendeel :D

Maar dat staat er ook wel, de benodigde kiel
  zondag 8 februari 2015 @ 16:34:08 #96
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149475898
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
Met carnaval is Den Bosch niet de meest gastvrije stad van Nederland, integendeel :D

Maar dat staat er ook wel, de benodigde kiel
Ja Oeteldonk is redelijk gesloten, maar iedereen die meedoet met het spel is welkom. Probleem is dat het Carnaval hier nogal afwijkt van hoe het in de rest van Brabant wordt gevierd en we nogal hechten aan die traditie. De irritatie komt dan meer van mensen die hier Carnaval komen vieren alsof ze in Eindhoven zijn, niet omdat ze niet welkom zijn.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 16:53:31 #97
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149476529
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 februari 2015 @ 21:32:26 #98
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149488813
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149489461
quote:
Ik geloof niet dat dat echt is. Al krijg ik onomstotelijk bewijs dat dat wel zo is, geloof ik het nog niet. Nooit. Ik geloof nog eerder in een god of in een vredelievende moslim.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 februari 2015 @ 00:05:53 #100
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_149496481
Is er al wat te beleven qua carnaval in Oeteldonk op zaterdag de 14e?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 9 februari 2015 @ 00:37:07 #101
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_149497078
Durske weinig meer gebruikt? Wel in Schijndel volgens mij. Zelfs mijn schoonmoeder zegt tegen mij wel eens 'durske'. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 9 februari 2015 @ 06:07:57 #102
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149498566
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:05 schreef Paul het volgende:
Is er al wat te beleven qua carnaval in Oeteldonk op zaterdag de 14e?
Jazekers.
  maandag 9 februari 2015 @ 06:14:11 #103
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149498582
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:05 schreef Paul het volgende:
Is er al wat te beleven qua carnaval in Oeteldonk op zaterdag de 14e?
Persoonlijk ontwijk ik de zaterdag altijd vanwege het grote aantal Utrechters en Amsterdammers die ons feest komen verzieken. Er is die dag wel de Hots-Knots-Rit en de nacht veur carnaval als je lid bent van de oeteldonkse club (is nl. in het amadeirohuis)
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 9 februari 2015 @ 06:14:30 #104
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149498584
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:37 schreef Muisraket het volgende:
Durske weinig meer gebruikt? Wel in Schijndel volgens mij. Zelfs mijn schoonmoeder zegt tegen mij wel eens 'durske'. :P
Ik hoor het echt nooit in Den Bosch buiten carnaval.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 9 februari 2015 @ 06:16:22 #105
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149498588
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 06:07 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Jazekers.
Wat ben jij vroeg vandaag
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149501011
Carnaval :')
Alleen leuk omdat je vrij hebt :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 9 februari 2015 @ 10:10:39 #107
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149501074
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Carnaval :')
Alleen leuk omdat je vrij hebt :)
Neppert
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149501189
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Carnaval :')
Alleen leuk omdat je vrij hebt :)
:')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149501350
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Carnaval :')
Alleen leuk omdat je vrij hebt :)
had ik maar vrij met carnaval, dan was er nog iets positiefs aan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 9 februari 2015 @ 10:39:41 #110
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149501715
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

had ik maar vrij met carnaval, dan was er nog iets positiefs aan.
Gaat ie in Den Bosch werken, moet ie werken met de mooiste dagen van het jaar.. Zelf ik ben vrij, en ik werk in utrecht.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 9 februari 2015 @ 12:10:20 #111
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149504080
In Den Bosch werken en vanaf donderdagmiddag vrij hebben. _O_ 👍
pi_149504138
Ik werk gewoon door, iemand moet FOK! in de gaten houden overdag.
  maandag 9 februari 2015 @ 12:13:04 #113
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149504158
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik werk gewoon door, iemand moet FOK! in de gaten houden overdag.
:')
pi_149504309
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 12:13 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

:')
Wat? Dat is een dagtaak hoor.
pi_149506387
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:39 schreef DeJori het volgende:

[..]

Gaat ie in Den Bosch werken, moet ie werken met de mooiste dagen van het jaar.. Zelf ik ben vrij, en ik werk in utrecht.
Hier geen verplichte vrije dagen iig...
dat was bij Essent in Limburg jaren terug wel :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 9 februari 2015 @ 15:39:53 #116
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149509849
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hier geen verplichte vrije dagen iig...
dat was bij Essent in Limburg jaren terug wel :D
Verplicht vrij met carnaval vind ik minder vreemd dan verplicht vrij net pasen tbh...
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149509955
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:39 schreef DeJori het volgende:

[..]

Verplicht vrij met carnaval vind ik minder vreemd dan verplicht vrij net pasen tbh...
Moet je werken, vergeet je de eier die meneer de Paashaas heeft verstopt en zit je een tijd later in de stank. Nee da's lekker :{w
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149510088
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Moet je werken, vergeet je de eier die meneer de Paashaas heeft verstopt en zit je een tijd later in de stank. Nee da's lekker :{w
Als je die eieren consumeert zit je een dag later ook in de stank. Nee da's lekker :{w
pi_149510224
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als je die eieren consumeert zit je een dag later ook in de stank. Nee da's lekker :{w
Eierscheten laten onder het dekbed en die naar je partner wapperen O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149510270
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eierscheten laten onder het dekbed en die naar je partner wapperen O+
Wapperen is voor beginners, bazen trekken de deken over de partner heen.
  maandag 9 februari 2015 @ 16:20:42 #121
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149511311
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wapperen is voor beginners, bazen trekken de deken over de partner heen.
Dutch Oven?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149511552
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:20 schreef DeJori het volgende:

[..]

Dutch Oven?
>:)
  maandag 9 februari 2015 @ 16:41:13 #123
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149511901
Het woord partner is echt iets voor de homo's.
  maandag 9 februari 2015 @ 17:02:07 #124
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149512599
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:41 schreef BarrieBufkes het volgende:
Het woord partner is echt iets voor de homo's.
En politieagenten
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 9 februari 2015 @ 17:02:23 #125
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149512607
En peugeots
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149513152
En piemels
  maandag 9 februari 2015 @ 17:35:14 #127
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149513756
Wat kinderachtig. Godverdomme.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149514205
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 15:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wapperen is voor beginners, bazen trekken de deken over de partner heen.
Dat deed mijn vriendin een keer bij zichzelf, per ongeluk _O- ik had net een scheet gelaten nadat ik pinda's op had. Dat is zo ranzig :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149514226
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:41 schreef BarrieBufkes het volgende:
Het woord partner is echt iets voor de homo's.
Het is juist een bazenwoord om mensen te laten twijfelen :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 9 februari 2015 @ 18:01:08 #130
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149514300
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat deed mijn vriendin een keer bij zichzelf, per ongeluk _O- ik had net een scheet gelaten nadat ik pinda's op had. Dat is zo ranzig :r
Ik heb ons ooit een huisje uit laten vluchten
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149514563
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 18:01 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik heb ons ooit een huisje uit laten vluchten
Die stank kreeg je zelfs met sigaren niet weg :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 10 februari 2015 @ 12:18:03 #132
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149535192
Ziek :r
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:17:45 #133
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149552185
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 12:18 schreef DeJori het volgende:
Ziek :r
oh nee :o
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:19:21 #134
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149552248
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:17 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

oh nee :o
Als ik met carnaval maar beter ben ;(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:40:04 #135
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149556119
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

Als ik met carnaval maar beter ben ;(
Was je met 11/11 ookal niet ziek?

Mijn jasje is klaar! He he. 🎉👍
  woensdag 11 februari 2015 @ 06:09:18 #136
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149561680
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:40 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Was je met 11/11 ookal niet ziek?

Mijn jasje is klaar! He he. 🎉👍
Nah volgens mij niet? Want ik ben wel gewoon naar het kwekfestijn geweest :P
Ik ben normaal ziek ná carnaval.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 11 februari 2015 @ 06:16:15 #137
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149561695
quote:
17s.gif Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Morgen 11/11
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef DeJori het volgende:

[..]

School :'( wat een planning man man man
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:o Ga je zaterdag wel?
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef DeJori het volgende:

[..]

Was wel de planning. Net ook nog stiekem even geweest maar morgen weer 6:30 ;(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 11 februari 2015 @ 06:44:01 #138
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149561754
Hm kan ook ja _O-
  woensdag 11 februari 2015 @ 06:51:37 #139
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149561791
Woahh nog 1,5 dagje werken en dan begint de ellende _O_ 🎉🍻
pi_149561803
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 februari 2015 @ 07:18:30 #141
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149561880
quote:
Classic c2b
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149561950
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 07:18 schreef DeJori het volgende:

[..]

Classic c2b
Moet alleen het kapsel wat aanpassen, de stronsjaggerijnige blik klopt voor de volle 100%.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 februari 2015 @ 07:42:29 #143
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149562007
quote:
11s.gif Op woensdag 11 februari 2015 07:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Moet alleen het kapsel wat aanpassen, de stronsjaggerijnige blik klopt voor de volle 100%.
Trek je kiel aan en ga je stad in. Is goed voor je! :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149562037
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 07:42 schreef DeJori het volgende:

[..]

Trek je kiel aan en ga je stad in. Is goed voor je! :D
Heb (volgens mij) nog een kiel met eend achterop die z'n achterste laat zien :)

Indegat FTW!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 februari 2015 @ 07:57:01 #145
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149562108
C2b heeft een kiel! Nou breekt mn klomp.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149562158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 07:57 schreef DeJori het volgende:
C2b heeft een kiel! Nou breekt mn klomp.
Hey, ik heb nog wel ooit carnaval gevierd... ik vind er tegenwoordig (althans sinds een jaar of 13 /14) niets meer aan.
En carnaval destijds kwam neer op in m'n kiel met dezelfde vrienden in dezelfde kroeg als anders staan. Alleen stond er ipv metal dan Ierse Folk op. Dan was het allemaal goed te pruimen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149562422
Rare jongen die c2b ;)
pi_149563786
Moet de eerste nog tegenkomen die dat gaat ontkennen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_149564691
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 09:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Moet de eerste nog tegenkomen die dat gaat ontkennen.
Ik ontken het.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:43:42 #150
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149569486
Een oetelgroet uit Den Haag ;(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149569548
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef DeJori het volgende:
Een oetelgroet uit Den Haag ;(
Een oetelgroetje terug :W
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:50:26 #152
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149569683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Een oetelgroetje terug :W
Danku. Ik heb iig mijn oeteldonksjaal om. Je moet het wel blijven uitdragen hè.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149569737
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:50 schreef DeJori het volgende:

[..]

Danku. Ik heb iig mijn oeteldonksjaal om. Je moet het wel blijven uitdragen hè.
Zo is het maar net. Zojuist terug van een rondje markt. :)
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:53:03 #154
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149569761
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zo is het maar net. Zojuist terug van een rondje markt. :)
Je maakt me jaloers. Ik wil terug naar ons aller oeteldonk.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149569897
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:53 schreef DeJori het volgende:

[..]

Je maakt me jaloers. Ik wil terug naar ons aller oeteldonk.
Kom je vandaag niet meer terug? ;(
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:04:18 #156
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149570042
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kom je vandaag niet meer terug? ;(
Jawel, rond zevenen. En dan moet ik een kamerdebat volgen. En dan morgenvroeg weer naar Utrecht tot laat. En dan OETELDONK
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149570107
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:04 schreef DeJori het volgende:

[..]

Jawel, rond zevenen. En dan moet ik een kamerdebat volgen. En dan morgenvroeg weer naar Utrecht tot laat. En dan OETELDONK
Zwaar leven. Gelukkig bijna weekend :D :D
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:41:10 #158
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149571085
Ben ik in de tweede kamer moet ik mijn sjaal in een kluisje doen :( ik had mijn kiel aan moeten doen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149571156
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:41 schreef DeJori het volgende:
Ben ik in de tweede kamer moet ik mijn sjaal in een kluisje doen :( ik had mijn kiel aan moeten doen.
Geen gehoor aan geven :(
  woensdag 11 februari 2015 @ 16:57:49 #160
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149575265
In de trein; vroeger thuis dan gedacht _O_
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149577385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:57 schreef DeJori het volgende:
In de trein; vroeger thuis dan gedacht _O_
Yea *O*
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:48:02 #162
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149577952
Hoiiiii OETELDONK
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:37:51 #163
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149581873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:48 schreef BarrieBufkes het volgende:
Hoiiiii OETELDONK
Hoi BarrieBufkes
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:39:43 #164
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149581936
:W
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:56:33 #165
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149582644
Even iets wat ik ook al ergens anders postte maar wat ik toch even kwijt moet:

quote:
Hehe Kuzu was net foto's aan het laten maken beneden in de hal van de tweede kamer, terwijl twee meiden achter hem een klapstoel op en neer gooiden. Moest een actieshot worden denk ik _O-

Wat een figuren.
Als iemand de foto's heeft hou ik mezelf aanbevolen :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:58:49 #166
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149582737
Huh wat is dat. :')
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:00:37 #167
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149582821
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:58 schreef BarrieBufkes het volgende:
Huh wat is dat. :')
Van Kuzu en Özturk, die twee PvdA-turken die een eigen partij hebben opgericht.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:01:44 #168
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149582868
Dacht al wie is Hehe Kuzo.

Tof idee voor de foto.
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:05:09 #169
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149583015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:01 schreef BarrieBufkes het volgende:
Dacht al wie is Hehe Kuzo.

Tof idee voor de foto.
Ja je moet iets hebben om de aandacht af te leiden van dat mud _O-

SPOILER: Pas op! NSFL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:56:53 #170
62913 Blik
The one and Only!
pi_149584952
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:50 schreef DeJori het volgende:

[..]

Danku. Ik heb iig mijn oeteldonksjaal om. Je moet het wel blijven uitdragen hè.
ik neem maandag mijn oeteldonk sjaal mee noor London :D

Ben daar voor werk en een vriend (rasechte Bosschenaar) woont daar nu. Even zelf ons carnaval maken daar op maandagavond :P
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:59:08 #171
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149585027
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:56 schreef Blik het volgende:

[..]

ik neem maandag mijn oeteldonk sjaal mee noor London :D

Ben daar voor werk en een vriend (rasechte Bosschenaar) woont daar nu. Even zelf ons carnaval maken daar op maandagavond :P
Niet tof dat je weg moet tijdens carnaval, maar je oplossing is tof ^O^
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 12 februari 2015 @ 05:23:12 #172
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149592160
Dat is kei vet Blik _O_
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:26:17 #173
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149597555
quote:
Lokale omroep Boschtion houdt ermee op

DEN BOSCH - De lokale omroep Boschtion houdt ermee op. Het bestuur onder voorzitterschap van Coen Free heeft besloten over te gaan tot liquidatie van de stichting Teleros. Die stichting is in het bezit van de vergunning waarmee Boschtion kan uitzenden.

Free zegt in een verklaring: "We hebben kennis genomen van het opstappen van het interim-bestuur Boschtion en respecteren hun opvatting. Maar we distantiëren ons van grievende opmerkingen aan ons adres en de onjuiste conclusie dat Boschtion feitelijk bankroet is. Onze boekhouding wijst dat zeker niet uit.''

"In overleg met de gemeente, die zijn vertrouwen in het huidige bestuur nadrukkelijk heeft uitgesproken, hebben we in de nu ontstane situatie besloten tot liquidatie van de Stichting Teleros. Mede om daardoor de weg vrij te maken voor een nieuwe publieke lokale omroep.''

Deze stappen hebben volgens Free geen betrekking op het Media Leer Park en de regiewagen die eigendom zijn van het Van Maerlant College.

http://www.bd.nl/regio/de(...)t-ermee-op-1.4759873
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:27:05 #174
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149597581
quote:
Het regent alleen bier en confetti tijdens carnaval: droog en 8 graden

BRABANT - Carnaval lijkt dit jaar droog te gaan verlopen. Er valt hooguit een klein spatje regen. De temperaturen liggen daarbij rond of zelfs net boven normaal. Dat meldt weeronline.nl.
De middagtemperatuur ligt rond een graad of 7 á 8 en er staat een zwakke tot matige wind uit het zuidoosten. 's Nachts daalt de temperatuur naar een graad of 3, voor medio februari boven de normale nachtwaarde. Over het algemeen zijn er wolkenvelden, maar blijft het droog..

http://www.bd.nl/xtra/car(...)n-8-graden-1.4759704
^O^

Edit: en dan zetten ze de weersverwachtingen van 12/13/14 februari eronder. Wat een krant :') Nepbrabanders
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149597667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 21:05 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ja je moet iets hebben om de aandacht af te leiden van dat mud _O-

SPOILER: Pas op! NSFL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt bijdehand wel :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:31:59 #176
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149597729
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit lijkt bijdehand wel :')
:D _O-
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149597985
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit lijkt bijdehand wel :')
Als ik dat was kon je nu je darmen bijeen rapen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149598891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:31 schreef DeJori het volgende:

[..]

:D _O-
Zie je de gelijkenis? :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:25:53 #179
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149599076
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zie je de gelijkenis? :D
Nee :( Hoe durf je mijn schat te vergelijken met een Turk :(

BDH ziet er zo uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149599240
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:37:52 #181
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149599382
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:31 schreef BlackLining het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dat?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:45:57 #182
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149599633
Hoelaat gaan jullie carnavallen? :D
pi_149599684
ik voel me hier niet welkom meer ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:56:56 #184
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149599939
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:45 schreef BarrieBufkes het volgende:
Hoelaat gaan jullie carnavallen? :D
Als ik weer beter ben ;(
Maar sowieso zondag 11:11
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149600176
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:31 schreef BlackLining het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey blacklining, ik herkende je nog van de laatste meet. ;)
Dat was nog wel vóór de consumptie ;)
  donderdag 12 februari 2015 @ 18:16:24 #186
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149606751
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:56 schreef DeJori het volgende:

[..]

Als ik weer beter ben ;(
Maar sowieso zondag 11:11
Nouj dat duurt nog lang.
Ben nu al zat was niet de planning.
pi_149607009
Donderdag middag volle bak in de korte put straat

Veel mensen die niet werken denk ik :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:47:01 #188
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149609682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Donderdag middag volle bak in de korte put straat

Veel mensen die niet werken denk ik :')
Nee duh. De donderdag voor carnaval. _O_
pi_149609863
Normaal dan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149610336
Dat heet netwerken
pi_149610349
Kut!
  donderdag 12 februari 2015 @ 20:08:33 #192
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149610717
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 12 februari 2015 @ 20:16:30 #193
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149611080
Elitaire bende daaro :')!! :r
pi_149611396
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:16 schreef BarrieBufkes het volgende:
Elitaire bende daaro :')!! :r
Niet leuk?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 12 februari 2015 @ 21:09:56 #195
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149613682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet leuk?
Barrie is een pauper dus die voelt zich daar niet thuis.

Nee tbh, een hoop omhooggevallen middelmaat. Laatst was bij mijn stamcafé een bijeenkomst van de businessclub van FC Den Bosch. Daar krijg je ook jeuk van als je het ziet; de businessclub van een middenmotor van de Jupiler League. Hetzelfde volk gaat naar Roet Korte Put.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 06:08:52 #196
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149625087
Ja dat dus. Als ik zie hoe de mensen daar er normaal bij zitten na het werk/op een zomeravond. Dan denk ik doe gewoon normaal met je glaasje wijn, je bent bent van middelbare leeftijd en nog wil je zien en gezien worden.

En de druppel was dat zo'n man naast mij 100 euro gaf aan die straat muziekanten. Want hij vond ze toch wel zo mooi spelen. Je snapt dat ze toen extra lang voor die man gingen spelen. -O-
Rot op met je kutmuziek en laat mensen van hun eten genieten.
pi_149625154
Haha 100 euro, kijk mij eens met geld strooien :'). Thuis onder de plak natuurlijk bij vrouwlief met 40 paar schoenen.
pi_149625809
Kan iemand mij helpen, ik ben van plan deze zondag naar Den Bosch te gaan offuh Oeteldonk ? ;-). Maar heb dus nog nooit Carnaval gevierd. Begint het zondag ook echt dat iedereen al verkleed is? Of is dat vanaf maandag? Op de agenda van Oeteldonk lees ik nl dat zondagavond "pas" carnaval start....

En hoe druk / gezellig is het a.s. zaterdag ochtend / middag daarzo? Of nog niets van te merken? En hoe zit dat op de zondag ochtend / middag?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 08:53:17 #199
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626091
Carnaval begint hier pas inderdaad op zondagavond. Maar bijna niemand is dan verkleed. Het echte verkleden is pas op maandag en dinsdag.

Zondagavond is er wel vanalles maar dat zijn meer de Oeteldonkse clubjes en de mensen uit Oeteldonk. In de normale cafes is het gewoon in dagelijkse kledij.

Op de zaterdag is het markt. De viskraam, kaas enzo staan dan op de markt. Qua carnaval is er dan eigenlijk niks te doen. De winkels zoals de Hema en de Intertoys zijn wel open. Dus winkelen kan gewoon.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:01:12 #200
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626206
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:53 schreef BarrieBufkes het volgende:
Carnaval begint hier pas inderdaad op zondagavond. Maar bijna niemand is dan verkleed. Het echte verkleden is pas op maandag en dinsdag.

Zondagavond is er wel vanalles maar dat zijn meer de Oeteldonkse clubjes en de mensen uit Oeteldonk. In de normale cafes is het gewoon in dagelijkse kledij.

Op de zaterdag is het markt. De viskraam, kaas enzo staan dan op de markt. Qua carnaval is er dan eigenlijk niks te doen. De winkels zoals de Hema en de Intertoys zijn wel open. Dus winkelen kan gewoon.
:D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:01:32 #201
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626210
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 08:28 schreef peterselieplukkker het volgende:
Kan iemand mij helpen, ik ben van plan deze zondag naar Den Bosch te gaan offuh Oeteldonk ? ;-). Maar heb dus nog nooit Carnaval gevierd. Begint het zondag ook echt dat iedereen al verkleed is? Of is dat vanaf maandag? Op de agenda van Oeteldonk lees ik nl dat zondagavond "pas" carnaval start....

En hoe druk / gezellig is het a.s. zaterdag ochtend / middag daarzo? Of nog niets van te merken? En hoe zit dat op de zondag ochtend / middag?
Hoi, leuk dat je naar Oeteldonk wil komen met Carnaval. We hebben een beetje een reputatie van een gesloten gemeenschap, maar als je je een beetje op de hoogte stelt van de gebruiken ben je van harte welkom! Hopelijk helpen deze punten een beetje:

- In principe verkleden we ons niet. In Oeteldonk is het gebruikelijk een boerenkiel te dragen versiert met emblemen, kikkers en dergelijke (voorbeeld).
- De prins komt om 11:11 op zondag aan op het station, waarna de intocht naar de markt, de sleutelontvangst en de onthulling van knillis zorgen voor de officiële opening van het carnaval.
- Carnaval duurt vervolgens tot dinsdagavond 23:55, wanneer we knillis begraven. Alles tussen die twee momenten in is carnaval.

Meer info via:

http://www.vn.nl/Archief/(...)carnavalstoerist.htm
http://oeteldonk.org/over-oeteldonk/snelgids
http://oeteldonk.org/agenda/oeteldonk
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:02:08 #202
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626217
O O O wat un feest feest feest
O O O wat un feest
Vat oew fiets of vat oew brommert, kom hier naortoe gesjeesd
Want ut is feest feest feest feest feest
Ut bier staot klaor, dus proosten maor
Want Oeteldonk is ... jaor
Want Oeteldonk is hil veul jaor!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:03:18 #203
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626236
HO STOP
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:03:40 #204
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626240
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:01 schreef DeJori het volgende:

[..]

:D
Kon het niet laten.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:04:04 #205
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626246
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:03 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Kon het niet laten.
Ik had net een serieuze reactie getypt _O-
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:04:11 #206
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626248
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:03 schreef DeJori het volgende:
HO STOP
alles begint te draaaienn
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:04:30 #207
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626252
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:04 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik had net een serieuze reactie getypt _O-
Ja netjes van je. :7
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:05:01 #208
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626262
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:04 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Ja netjes van je. :7
Hoe beter de voorlichting hoe minder bananenpakken in de stad.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:05:37 #209
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626273
Sleur is veur gewôône mensen, nèt as èrrepels meej jus.
Ut heurt d’rbij ut is ut leve, vrij vertaolt ut hier en nu.
En van glitters, fèlle kleure, krijg ik pijn aon munne kop.
Mensen schittere is simpel, ‘k leg ut uit let maor eens op.

_O_
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:06:24 #210
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:05 schreef DeJori het volgende:

[..]

Hoe beter de voorlichting hoe minder bananenpakken in de stad.
Ja :') mja om voor een avondje een jasje met emblemen te fixen..

Oetelpedia.nl is trouwens echt tof.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:06:34 #211
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626290
Gif oe over, ene keer, ik geniet ’r zo van.
Beste boeren, lieve durskes, draoi ut om zo lang ut kan.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:07:08 #212
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626303
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:06 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Ja :') mja om voor een avondje een jasje met emblemen te fixen..

Oetelpedia.nl is trouwens echt tof.
Ik zeg dan altijd verkleed je zoals je normaal zou doen, maar doe een rood wit gele das om en versier je met wat kikkers :P
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:07:43 #213
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626308
Gisteren waren er trouwens ook allemaal optredens. De Henkies en Ad Siemons _O_
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:09:51 #214
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626350
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:07 schreef BarrieBufkes het volgende:
Gisteren waren er trouwens ook allemaal optredens. De Henkies en Ad Siemons _O_
Waar was je?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:10:42 #215
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626367
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:07 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik zeg dan altijd verkleed je zoals je normaal zou doen, maar doe een rood wit gele das om en versier je met wat kikkers :P
Ja dat is waar :')

Ik heb geen kikkers, vind dat maar kut op mn jasje.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:11:50 #216
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef DeJori het volgende:

[..]

Waar was je?
Worstenbrôôdwee
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:11:53 #217
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626392
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:10 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Ja dat is waar :')

Ik heb geen kikkers, vind dat maar kut op mn jasje.
Ik heb kikkerepauletten, nog steeds erg blij mee. Gekocht bij dat kleine winkeltje in de vughterstraat (niet Hoofs).
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:12:19 #218
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626400
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:11 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Worstenbrôôdwee
Och ze zal eens niet bij de lalala zijn :6
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:14:04 #219
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626438
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:11 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik heb kikkerepauletten, nog steeds erg blij mee. Gekocht bij dat kleine winkeltje in de vughterstraat (niet Hoofs).
Owja handig, dat kan ook 👍 Heb je een gebreide sjaal of zo'n een uit de winkel?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:15:21 #220
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626457
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:14 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Owja handig, dat kan ook 👍 Heb je een gebreide sjaal of zo'n een uit de winkel?
Een door ons mam gebreide natuurlijk :D jij?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:19:00 #221
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:15 schreef DeJori het volgende:

[..]

Een door ons mam gebreide natuurlijk :D jij?
Had het al kunnen weten _O_
Ook een gebreide maar hij stinkt al naar bier dus ga zo een nieuwe kopen, kan ik deze wassen. :')
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:20:29 #222
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:20:42 #223
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626544
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:19 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Had het al kunnen weten _O_
Ook een gebreide maar hij stinkt al naar bier dus ga zo een nieuwe kopen, kan ik deze wassen. :')
Hehe ik heb drie zelf gebreide sjaals, dus ik kan afwisselen. Heb ook een stapeltje handschoentjes liggen want die gaan meestal niet langer dan 'n dag mee.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:22:08 #224
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626566
quote:
De Henkies hebben wel echt iets met de hemel is 't niet?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149626574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:01 schreef DeJori het volgende:

[..]

Hoi, leuk dat je naar Oeteldonk wil komen met Carnaval. We hebben een beetje een reputatie van een gesloten gemeenschap, maar als je je een beetje op de hoogte stelt van de gebruiken ben je van harte welkom! Hopelijk helpen deze punten een beetje:

- In principe verkleden we ons niet. In Oeteldonk is het gebruikelijk een boerenkiel te dragen versiert met emblemen, kikkers en dergelijke (voorbeeld).
- De prins komt om 11:11 op zondag aan op het station, waarna de intocht naar de markt, de sleutelontvangst en de onthulling van knillis zorgen voor de officiële opening van het carnaval.
- Carnaval duurt vervolgens tot dinsdagavond 23:55, wanneer we knillis begraven. Alles tussen die twee momenten in is carnaval.

Meer info via:

http://www.vn.nl/Archief/(...)carnavalstoerist.htm
http://oeteldonk.org/over-oeteldonk/snelgids
http://oeteldonk.org/agenda/oeteldonk
Hoi, Heel erg bedankt voor je reactie! Nooit geweten dat het daar niet de bedoeling is om te verkleden, ik dacht dat het overal gebeurde :). Hoe komt dat zo? (nieuwsgierig). Is dat overigens ook zo bij de andere plaatsen?

Ohja, Raad je het af om naar Oeteldonk te gaan als eerste keer? Is het leuker / eerste kennismaking in een andere plaats?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:23:20 #226
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626597
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:20 schreef DeJori het volgende:

[..]

Hehe ik heb drie zelf gebreide sjaals, dus ik kan afwisselen. Heb ook een stapeltje handschoentjes liggen want die gaan meestal niet langer dan 'n dag mee.
Wow drie!! Ja dat zijn ook van die dingen die zo snel vies worden. _O- Echt ranzig
als je die alle dagen draagt 😖😖

Mijn carnavalsvoornemen voor dit jaar is leren breiden en een naaimachine aanschaffen/dat leren. Lekker gek als een burgelijke huisvrouw.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:24:33 #227
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:22 schreef DeJori het volgende:

[..]

De Henkies hebben wel echt iets met de hemel is 't niet?
Ja.. Vind ik ook apart. Dit moest volgens mij het vervolg van lieve heer voorstellen.
pi_149626649
Het gaat hier alleen nog maar over carnaval ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:27:38 #229
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626671
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat hier alleen nog maar over carnaval ;(
Zal zo in Limboland ook zijn ofniet?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:27:46 #230
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626675
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:22 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

Hoi, Heel erg bedankt voor je reactie! Nooit geweten dat het daar niet de bedoeling is om te verkleden, ik dacht dat het overal gebeurde :). Hoe komt dat zo? (nieuwsgierig). Is dat overigens ook zo bij de andere plaatsen?

Ohja, Raad je het af om naar Oeteldonk te gaan als eerste keer? Is het leuker / eerste kennismaking in een andere plaats?
Den Bosch viert carnaval dat wordt georganiseerd door de Oeteldonkse club, opgericht in 1882 om een beetje grip te krijgen op het feest. De bisschop vond namelijk dat het feest nogal uit de hand liep. Dat verkleden is eigen een Rijnlandse traditie, het carnaval van Limburg en oost-brabant, en is overgeslagen naar een groot deel van Brabant waar het Bourgondisch carnaval wordt gevierd. Omdat het bij ons zo vastgelegd is heeft het hier nooit voet aan de grond gekregen.

Zoals ik net al tegen Barrie reageerde; je zult geen kiel willen kopen voor de ene of twee avonden. Ik weet niet wat je van plan was met verkleden, maar probeer het een beetje op te leuken met rood wit geel, dan val je wat minder op.
Ik zal je nooit afraden carnaval te vieren in Oeteldonk, want ik vind het de beste plek die er is om het te vieren.

En geen alaaf zeggen in Oeteldonk!
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149626708
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:27 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Zal zo in Limboland ook zijn ofniet?
Ik zit niet in het Limburg topic
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:30:13 #232
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626718
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik zit niet in het Limburg topic
Nee je zit in het Oeteldonktopic te zeuren dat het gaat over Oeteldonk :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149626746
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:30 schreef DeJori het volgende:

[..]

Nee je zit in het Oeteldonktopic te zeuren dat het gaat over Oeteldonk :')
Zand in je vagijntje?
Dat jij het zo hypet wil niet zeggen dat iedereen gelukkig wordt van carnaval :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:32:20 #234
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626756
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik zit niet in het Limburg topic
Oke niet janken dan. Het gaat in het Den Bosch topic nu eenmaal over carnaval. Als je het er niet over wilt hebben kun je ook over een ander onderwerp beginnen.
pi_149626800
Ik kom volgende week wel terug, als jullie dat zand met wat bier hebben weggespoeld :')
Sws carnaval in oeteldonk :') "buitenstaanders" met de nek aankijken, omdat ze geen kiel hebben. 1x per jaar is den bosch de meest onvriendelijke stad van het land.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:36:52 #236
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626832
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kom volgende week wel terug, als jullie dat zand met wat bier hebben weggespoeld :')
Sws carnaval in oeteldonk :') "buitenstaanders" met de nek aankijken, omdat ze geen kiel hebben. 1x per jaar is den bosch de meest onvriendelijke stad van het land.
Alsof dat alleen in Oeteldonk is :') in Limburg weigeren ze zelf Nederlands tegen je te 'kallen'.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:37:43 #237
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626850
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kom volgende week wel terug, als jullie dat zand met wat bier hebben weggespoeld :')
Sws carnaval in oeteldonk :') "buitenstaanders" met de nek aankijken, omdat ze geen kiel hebben. 1x per jaar is den bosch de meest onvriendelijke stad van het land.
En in plaats van over iets anders te beginnen begin jij voor de tweede keer
over carnaval. Waar het hart van vol is..


:W
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:38:51 #238
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149626869
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149626903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:36 schreef DeJori het volgende:

[..]

Alsof dat alleen in Oeteldonk is :') in Limburg weigeren ze zelf Nederlands tegen je te 'kallen'.
Limburgers zijn ook behoorlijk bekrompen en ik merkte dat den bosch daar heel anders in was, totdat het februari wordt.
Verder vind ik het een geweldige stad om te wonen en ga ik ook absoluut niet terug naar Limburg.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:43:39 #240
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149626975
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Limburgers zijn ook behoorlijk bekrompen en ik merkte dat den bosch daar heel anders in was, totdat het februari wordt.
Verder vind ik het een geweldige stad om te wonen en ga ik ook absoluut niet terug naar Limburg.
Slaat ook nergens op want vorig jaar woonde jij hier ook en toen was carnaval in maart.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:46:02 #241
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149627039
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Slaat ook nergens op want vorig jaar woonde jij hier ook en toen was carnaval in maart.
Carnaval in maart _O_ zou elk jaar moeten zijn.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149627056
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Slaat ook nergens op want vorig jaar woonde jij hier ook en toen was carnaval in maart.
Grove fout van mij, excuses.

Maar even serieus, waarom kan carnaval niet gewoon gevierd worden zoals iedereen wil. Als je een kiel aan wil, prima, maar als iemand anders als clown, gevangene of deurmat wil gaan, ben je de buitenstaander die het feest verpest. Vanwaar die aversie tegen de rest?
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 13 februari 2015 @ 09:57:01 #243
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149627258
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:46 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Grove fout van mij, excuses.

Maar even serieus, waarom kan carnaval niet gewoon gevierd worden zoals iedereen wil. Als je een kiel aan wil, prima, maar als iemand anders als clown, gevangene of deurmat wil gaan, ben je de buitenstaander die het feest verpest. Vanwaar die aversie tegen de rest?
Omdat de traditie in Oeteldonk is dat je een kiel draagt. Er zijn genoeg plekken buiten Oeteldonk waar je in een bananenpak carnaval kunt vieren, maar ieder jaar komen er toch weer hordes mensen, vooral op zaterdag, hierheen die geen idee hebben waar carnaval voor staat, zich bezuipen, lastig worden en worden opgepakt. Groot gedeelte van de politiedrukje is dan ook op zaterdag. Het gaat niet om dat verkleden; dat is een uiterlijk signaal dat je niet weet hoe carnaval wordt gevierd in Oeteldonk.
Natuurlijk zijn er cafés waar je niet binnenkomt zonder kiel. Dat vind ik ook ver gaan, maar het wantrouwen richting iemand die verkleed is als cowboy of clown is begrijpelijk.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:02:57 #244
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149627373
Pim pam pet, lig gere in mun bed ❤️
pi_149627425
wauw neo wat ben je chagrijnig :{
heb je zelf zand in je (prachtige) vagina?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:06:08 #246
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149627437
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:05 schreef bijdehand het volgende:
wauw neo wat ben je chagrijnig :{
heb je zelf zand in je (prachtige) vagina?
En dit van iemand die niks met carnaval heeft.
pi_149627491
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:06 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

En dit van iemand die niks met carnaval heeft.
Niks mis met carnaval hoor. Lees graag over de tradities en ik zou willen dat ik 't leuk kan vinden. O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149627589
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:05 schreef bijdehand het volgende:
wauw neo wat ben je chagrijnig :{
heb je zelf zand in je (prachtige) vagina?
Nee hoor, ben meer benieuwd wat de beweegreden is achter de Bossche carnaval. Ik dacht dat een boerenkiel iets te maken had met gelijkwaardigheid. Maar dat is in strijd met het minderwaardig beschouwen van buitenstaanders.
Een Bosschenaar kan ook vervelend worden van de drank. Carnaval gaat wmb over samen zijn, wat drinken zonder dat je bezig bent met de rest van het jaar.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:19:00 #249
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149627660
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee hoor, ben meer benieuwd wat de beweegreden is achter de Bossche carnaval. Ik dacht dat een boerenkiel iets te maken had met gelijkwaardigheid. Maar dat is in strijd met het minderwaardig beschouwen van buitenstaanders.
Een Bosschenaar kan ook vervelend worden van de drank. Carnaval gaat wmb over samen zijn, wat drinken zonder dat je bezig bent met de rest van het jaar.
Er komt elk jaar een Belg naar Oeteldonk om carnaval te vieren. In kiel. Geweldige gast. Het heeft niets te maken met buitenstaanders. Een buitenstaander die zich aanpast vind ik juist tof :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149627703
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

Er komt elk jaar een Belg naar Oeteldonk om carnaval te vieren. In kiel. Geweldige gast. Het heeft niets te maken met buitenstaanders. Een buitenstaander die zich aanpast vind ik juist tof :9
Niks mis mee, maar als hij zijn buurman meeneemt die in piratenpak komt en net zo gezellig is, wat dan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149627707
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee hoor, ben meer benieuwd wat de beweegreden is achter de Bossche carnaval. Ik dacht dat een boerenkiel iets te maken had met gelijkwaardigheid. Maar dat is in strijd met het minderwaardig beschouwen van buitenstaanders.
Een Bosschenaar kan ook vervelend worden van de drank. Carnaval gaat wmb over samen zijn, wat drinken zonder dat je bezig bent met de rest van het jaar.
In elke maatschappij geldt dat toch gewoon? Als jij je bewust anders gedraagt dan de rest, word je buitengesloten. Als mensen die zich verkleden gewoon naar Eindhoven of een ander naar zwavel riekend hellegat gaan is er niets aan de hand.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:24:40 #252
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149627777
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Niks mis mee, maar als hij zijn buurman meeneemt die in piratenpak komt en net zo gezellig is, wat dan?
Dan zou ik daar een stuk sceptischer tegenover staan, omdat hij daarmee aangeeft geen seconde besteed te hebben aan te onderzoeken hoe het feest in elkaar steekt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_149627804
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In elke maatschappij geldt dat toch gewoon? Als jij je bewust anders gedraagt dan de rest, word je buitengesloten. Als mensen die zich verkleden gewoon naar Eindhoven of een ander naar zwavel riekend hellegat gaan is er niets aan de hand.
Als je je als een mongool gedraagt ben je wmb nergens welkom. Maar het gaat om verkleden. Als je nou totaal niets met een kiel hebt en gewoon wat anders aan wil trekken heb je dus dikke pech als je in den Bosch e.o. woont?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149627829
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als je je als een mongool gedraagt ben je wmb nergens welkom. Maar het gaat om verkleden. Als je nou totaal niets met een kiel hebt en gewoon wat anders aan wil trekken heb je dus dikke pech als je in den Bosch e.o. woont?
Nee, je kan op veel plaatsen carnavallen zonder kiel. Op heel veel plaatsen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149627910
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, je kan op veel plaatsen carnavallen zonder kiel. Op heel veel plaatsen.
Dus heb je een probleem. Beetje "rot op ergens anders naar toe"-principe :{ kan toch niet de bedoeling zijn van carnaval
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149628001
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dus heb je een probleem. Beetje "rot op ergens anders naar toe"-principe :{ kan toch niet de bedoeling zijn van carnaval
Wat zou de wereld mooi zijn als jij aan het roer stond. 'Weg met ons', blegh. Tradities moeten opgeven omdat er een paar zijn die er niet aan mee willen doen.

Ik peer 'm mooi met carnaval, moet ik soms blijven en eisen dat ze stoppen met het feest? Of tel ik niet mee en mag ik niet eisen wat ik wil? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149628120
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat zou de wereld mooi zijn als jij aan het roer stond. 'Weg met ons', blegh. Tradities moeten opgeven omdat er een paar zijn die er niet aan mee willen doen.

Ik peer 'm mooi met carnaval, moet ik soms blijven en eisen dat ze stoppen met het feest? Of tel ik niet mee? :{
Ik zeg nergens dat den bosch moet stoppen met boerenkieltjes, ik denk alleen dat het voor iedereen leuker is als er wat meer tolerantie is naar mensen die zich met carnaval verkleden.

Voor de Bosschenaar, omdat die zich minder opwindt. En voor de rest omdat je vrij bent om je te verkleden zoals je wil. Uiteindelijk heeft elke vierder het zelfde doel en dat is plezier hebben.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149628204
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat den bosch moet stoppen met boerenkieltjes, ik denk alleen dat het voor iedereen leuker is als er wat meer tolerantie is naar mensen die zich met carnaval verkleden.

Voor de Bosschenaar, omdat die zich minder opwindt. En voor de rest omdat je vrij bent om je te verkleden zoals je wil. Uiteindelijk heeft elke vierder het zelfde doel en dat is plezier hebben.
Als jij gelijk had was het allang veranderd. ;) En dat is het laatste wat ik er over te zeggen heb.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:46:48 #259
62913 Blik
The one and Only!
pi_149628281
Ach, mijn vrienden vieren allemaal al jaren carnaval in Den Bosch en wonen ook allemaal in Den Bosch (niet allemaal ook geboren in Den Bosch). Maar geen één heeft een boerenkiel aan met carnaval, ik ben de enige die een boerenkiel aandoet met carnaval, en dat ook pas sinds vorig jaar
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:04:34 #260
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149628728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:46 schreef Blik het volgende:
Ach, mijn vrienden vieren allemaal al jaren carnaval in Den Bosch en wonen ook allemaal in Den Bosch (niet allemaal ook geboren in Den Bosch). Maar geen één heeft een boerenkiel aan met carnaval, ik ben de enige die een boerenkiel aandoet met carnaval, en dat ook pas sinds vorig jaar
Die van mij juist wel en wie hun allemaal kennen ook. Bijna allemaal in Oeteldonk geboren en wonen hier ook.

Vroeger was iedereen wel gewoon verkleed als agent ofzo. Pas na hun 18de kwam er wat anders voor in de plaats. Sommige ook pas vanaf vorig jaar. Maar dat had meer met geldgebrek te maken dan wat anders. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door BarrieBufkes op 13-02-2015 11:10:07 ]
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:14:26 #261
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149628986
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Die van mij juist wel en wie hun allemaal kennen ook. Bijna allemaal in Oeteldonk geboren en wonen hier ook.

Vroeger was iedereen wel gewoon verkleed als agent ofzo. Pas na hun 18de kwam er wat anders voor in de plaats. Sommige ook pas vanaf vorig jaar. Maar dat had meer met geldgebrek te maken dan wat anders. :')
Dit is wel herkenbaar. Toen ik 17 was ging ik ook als militair verkleed :P
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:18:08 #262
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149629079
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:14 schreef DeJori het volgende:

[..]

Dit is wel herkenbaar. Toen ik 17 was ging ik ook als militair verkleed :P
De kinderen bij clubjes/hun ouders hebben wel kieltjes aan maar anders kom je daar als 15jarige echt niet op. :')
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:26:17 #263
62913 Blik
The one and Only!
pi_149629252
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Die van mij juist wel en wie hun allemaal kennen ook. Bijna allemaal in Oeteldonk geboren en wonen hier ook.

Vroeger was iedereen wel gewoon verkleed als agent ofzo. Pas na hun 18de kwam er wat anders voor in de plaats. Sommige ook pas vanaf vorig jaar. Maar dat had meer met geldgebrek te maken dan wat anders. :')
Uiteindelijk kosten al die kostuums veel meer dan de eenmalige aankoop van een kiel + accessoires. Ik was vorig jaar éénmalig 100 euro kwijt voor de kiel, emblemen, sjaal, handschoentjes, kikkertjes en weet ik veel wat nog meer. Maar dit jaar slechts 7 euro, alleen het nieuwe embleem.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:28:15 #264
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149629290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:26 schreef Blik het volgende:

[..]

Uiteindelijk kosten al die kostuums veel meer dan de eenmalige aankoop van een kiel + accessoires. Ik was vorig jaar éénmalig 100 euro kwijt voor de kiel, emblemen, sjaal, handschoentjes, kikkertjes en weet ik veel wat nog meer. Maar dit jaar slechts 7 euro, alleen het nieuwe embleem.
Gewoon lid worden, krijg je hem thuisgestuurd
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:39:52 #265
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149635684
Hoi
  vrijdag 13 februari 2015 @ 15:41:35 #266
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149635758
Muisraket leef je nog?! Teken van leven?
pi_149636083
Ik ben tot vorig jaar ook altijd gewoon verkleed carnaval gaan vieren in Oeteldonk (kom ook uit den bosch) en heb nooit het idee gehad dat ik scheef aangekeken werd omdat ik geen kiel aan had ofzo.

Het probleem wat ik (voornamelijk op de zaterdag) ervaar met buitenstaanders is dat ze denken dat ècht alles mag tijdens carnaval, wat dus meestal uitloopt op gezeik.
En die vallen natuurlijk wel op omdat ze verkleed zijn en geen kiel dragen.
pi_149636635
Ik ben de laatste keren dat ik ben gegaan zonder kiel op stap geweest, niks gemerkt van iets of wat dan ook ... Geen idee waar al dat zand vandaan moet komen.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:12:31 #269
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149636743
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben de laatste keren dat ik ben gegaan zonder kiel op stap geweest, niks gemerkt van iets of wat dan ook ... Geen idee waar al dat zand vandaan moet komen.
Ja en wanneer ging jij? De maandagochtend/middag/dinsdag/donderdagmiddag of de standaard zaterdagavond wanneer al het volk met apenpakkies gaat carnavallen.
Juist. 👍
pi_149636825
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:12 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Ja en wanneer ging jij? De maandagochtend/middag/dinsdag/donderdagmiddag of de standaard zaterdagavond wanneer al het volk met apenpakkies gaat carnavallen.
Juist. 👍
Ik heb het over de laatste keren?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:24:46 #271
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149637116
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb het over de laatste keren?
Ja en ben je toen op een maandag of dinsdag geweest? Volgens mij niet he. Wat ik wil zeggen is dat op vrijdag en zaterdagavond iedereen van andere steden enzo naar den bosch komen. Vandaar dat er niet raar wordt opgekeken naar een piraat.
Op maandag en dinsdag zie je nu eenmaal veel meer kieltjes want iedereen uit andere steden zijn dan werken/naar school
pi_149637290
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Ja en ben je toen op een maandag of dinsdag geweest? Volgens mij niet he. Wat ik wil zeggen is dat op vrijdag en zaterdagavond iedereen van andere steden enzo naar den bosch komen. Vandaar dat er niet raar wordt opgekeken naar een piraat.
Op maandag en dinsdag zie je nu eenmaal veel meer kieltjes want iedereen uit andere steden zijn dan werken/naar school
Oow op die manier. Nee, de optochten zijn van mijn jeugd, toen was jij er nog niet. :)
Toen had ik wonderbaarlijk genoeg wel een kiel :D
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:36:38 #273
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149637472
Iedere keer als ik van die inimini kindjes zie met een kieltje/oeteldonkse kledij krijg ik bekant rammelende eierstokken. :@
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:40:20 #274
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149637589
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:36 schreef BarrieBufkes het volgende:
Iedere keer als ik van die inimini kindjes zie met een kieltje/oeteldonkse kledij krijg ik bekant rammelende eierstokken. :@
:D _O_

Ik word altijd kei emotioneel van stokoude mensen in een kiel met 50 emblemen erop _O_
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:41:43 #275
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149637625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:40 schreef DeJori het volgende:

[..]

:D _O_

Ik word altijd kei emotioneel van stokoude mensen in een kiel met 50 emblemen erop _O_
http://11x11plus11.nl/132(...)s-en-marieke-wismans

Kijk zoiets al vind ik dit kind niet rammelwaardig :')

Ja _O_ Dan kijk ik ook altijd wat voor emblemen diegene heeft en welke jaartallen enzo.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:44:49 #276
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149637740
quote:
Aaaaw haha kei schattig :)

DIe Marieke, dat is volgens mij een oud klasgenootje van de pierson van mij _O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:50:49 #278
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149637957
quote:
Zeg, is dit wel gezond voor je stokjes? Al dat gerammel daarbinnen ...
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:51:52 #280
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149637965
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Aaaaw haha kei schattig :)

DIe Marieke, dat is volgens mij een oud klasgenootje van de pierson van mij _O-
Waar zie jij een Marieke?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:53:43 #281
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149638028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zeg, is dit wel gezond voor je stokjes? Al dat gerammel daarbinnen ...
Jij begint met je KEI SCHATTIG!!! Zoiets moet je vies vinden.
pi_149638073
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:41 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

http://11x11plus11.nl/132(...)s-en-marieke-wismans

Kijk zoiets al vind ik dit kind niet rammelwaardig :')

Ja _O_ Dan kijk ik ook altijd wat voor emblemen diegene heeft en welke jaartallen enzo.
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:51 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Waar zie jij een Marieke?
De link.
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:53 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Jij begint met je KEI SCHATTIG!!! Zoiets moet je vies vinden.
BLegh bah vies smerig kotsneigingen alles. Ow er ligt ineens wat zand hier ;(
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:56:39 #283
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:59:42 #284
62913 Blik
The one and Only!
pi_149638226
Ik vind eigenlijk al die emblemen niet zo boeiend, als je een beetje interessant wilt doen koop je die emblemen van alle voorgaande jaren gewoon. Ik heb heel wat jaartjes carnaval gevierd in Den Bosch, maar op mijn kiel zitten slechts 3 embleempjes. Die van mijn geboortejaar, 2014 en 2015. In 2014 heb ik mijn kiel gekocht, en er komen geen emblemen bij van daarvoor
pi_149638323
quote:
Ook jij kan zo een ouder zijn!
pi_149638326
3..2..1... ok wegwezen
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:03:12 #287
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149638338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:59 schreef Blik het volgende:
Ik vind eigenlijk al die emblemen niet zo boeiend, als je een beetje interessant wilt doen koop je die emblemen van alle voorgaande jaren gewoon. Ik heb heel wat jaartjes carnaval gevierd in Den Bosch, maar op mijn kiel zitten slechts 3 embleempjes. Die van mijn geboortejaar, 2014 en 2015. In 2014 heb ik mijn kiel gekocht, en er komen geen emblemen bij van daarvoor
Ik heb bijvoorbeeld emblemen van mijn sterrenbeeld en andere dingen van Oeteldonk. Ook een paar oude van een familielied en daarnaast kikkers met oeteldonk/kikkers met bier en 11/11 emblemen. Om nou emblemen van jaren te kopen waar ik niet eens bij ben geweest vind ik ook niks. :')

Owja het absolute dieptepunt is wel een foto van je kindjes of nog erger van je vent/wijf. TE ERNSTIG.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:04:28 #288
62913 Blik
The one and Only!
pi_149638368
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:03 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Ik heb bijvoorbeeld emblemen van mijn sterrenbeeld en andere dingen van Oeteldonk. Ook een paar oude van een familielied en daarnaast kikkers met oeteldonk/kikkers met bier en 11/11 emblemen. Om nou emblemen van jaren te kopen waar ik niet eens bij ben geweest vind ik ook niks. :')

Owja het absolute dieptepunt is wel een foto van je kindjes of nog erger van je vent/wijf. TE ERNSTIG.
Ik heb ook nog wel een aantal oetel-emblemen om het één en ander een beetje op te fleuren. En nog wat speldjes e.d. ook nog
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:04:52 #289
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149638380
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:04 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel een aantal oetel-emblemen om het één en ander een beetje op te fleuren. En nog wat speldjes e.d. ook nog
Oh toch wel :P Dacht je hebt er gewoon drie :D
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:17:17 #290
62913 Blik
The one and Only!
pi_149638639
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:04 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

Oh toch wel :P Dacht je hebt er gewoon drie :D
Dan zou het wel een hele saaie bedoeling worden :D
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:39:24 #291
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149640792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:59 schreef Blik het volgende:
Ik vind eigenlijk al die emblemen niet zo boeiend, als je een beetje interessant wilt doen koop je die emblemen van alle voorgaande jaren gewoon. Ik heb heel wat jaartjes carnaval gevierd in Den Bosch, maar op mijn kiel zitten slechts 3 embleempjes. Die van mijn geboortejaar, 2014 en 2015. In 2014 heb ik mijn kiel gekocht, en er komen geen emblemen bij van daarvoor
Ik heb ze erop zitten van de jaren dat ik echt in Oeteldonk carnaval heb gevierd (los van als dreumes) + mijn geboortejaar. Dat is vanaf 2009 en 1991. Daarnaast nog wat kroegemblemen en een groot oeteldonk embleem op de rug.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:42:04 #292
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149640875
Zie ik hier nu oetelfokbabyplannen tot stand komen? :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:07:04 #293
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149641742
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:42 schreef DeJori het volgende:
Zie ik hier nu oetelfokbabyplannen tot stand komen? :D
NOOIT :r :r
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:26:29 #294
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149642374
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:07 schreef BarrieBufkes het volgende:

[..]

NOOIT :r :r
Als je van gedachten verandert weet je me te vinden hè schat ;)
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:41:29 #295
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149642858
Oh god fokker in de bus gespot.
pi_149643234
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:41 schreef BarrieBufkes het volgende:
Oh god fokker in de bus gespot.
Je mag wel naast me komen zitten hoor :(
pi_149644344
Hoi :W
Ondanks vanochtend toch allemaal een fijne carnaval toegewenst, have fun :*
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:28:52 #298
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149644566
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoi :W
Ondanks vanochtend toch allemaal een fijne carnaval toegewenst, have fun :*
Danku Neo
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 21:37:52 #299
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149647714
Kut ik kan niet op zijj naam/foknaam komen.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 01:18:37 #300
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149655140
Barrie ik was net bij de lalala. Ben ik je misgelopen?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 01:37:41 #301
440593 BarrieBufkes
Ontbijten met champagne
pi_149655467
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 01:18 schreef DeJori het volgende:
Barrie ik was net bij de lalala. Ben ik je misgelopen?
Ja -O- Niet eens kunnen soppen dus vanavond ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')