Dan ben ik nog wel 4 jaar bezig voordat ik ben waar ik wil zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is toch 10kg als dat elke week lukt voor een jaar
Maar als je het niet zou doen kom je er nooitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik nog wel 4 jaar bezig voordat ik ben waar ik wil zijn.
That is a very good point, sir. A very good point.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar als je het niet zou doen kom je er nooit
I'm proud.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Artoo het volgende:
I SURVIVED! Twee hardloopleggings over elkaar did the magic. Niet koud gehad onderweg! Het werd 18,2 km waar ik, reeds naar verwachting, net geen 1:51 uur over gedaan heb.
Netjes! Wel een flink tempo voor een duurloop, hoe hard wil je de hm gaan doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Artoo het volgende:
I SURVIVED! Twee hardloopleggings over elkaar did the magic. Niet koud gehad onderweg! Het werd 18,2 km waar ik, reeds naar verwachting, net geen 1:51 uur over gedaan heb.
Kipfiletschnitzel, aardappelschijfjes en spitskoolquote:
En daarna nog een t? Of niet? Hoest met je weegschaal?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:38 schreef Myooze het volgende:
[..]
Kipfiletschnitzel, aardappelschijfjes en spitskool
Ja waarschijnlijk wel, anders ga ik dood van de honger vanavondquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
En daarna nog een t? Of niet? Hoest met je weegschaal?
Ja dat weet ik, maar dan heb ik in ieder geval een ideequote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:51 schreef sanger het volgende:
Wegen moet je bij voorkeur steeds op dezelfde weegschaal doen. Iedere weegschaal is net weer anders.
Even inhaken : Waarom zo'n karige L?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:01 schreef Myooze het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe:
O: 2 bruine pistoletjes met filet americain (op elke helft)
T: Handje cashewnoten en een banaan
L: Bak kwark
T: Klein schaaltje tomatencremesoep en wortels
Jij komt wel op veel minder uit dan ik (nouja mijn app)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Even inhaken : Waarom zo'n karige L?![]()
110+110+60 = 280 voor je O
150+100= 250 voor je T
150+50 = 200 voor je L
nou wat zal je D zijn? 500kcal?
Zit je op 1230. Nou je T is wat? 200kcal? zit je op 1430 even uit het hoofd?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Artoo het volgende:
Als de vrouw van huis is danst de man op tafelquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:47 schreef sanger het volgende:
Mogguhhhh...
Straks lekker naar sportschool, vanavond darttoernooi dus beweging genoeg vandaag
Lijstje:
O: 245 gram Optivit kwark, 2 volkoren runderrookvlees en smeerkaas
L: denk aan een kleine lunch, 2 volkoren uitsmijter
D: nog boodschappen doen
S: sportschool
Thank you, thank youquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
That is a very good point, sir. A very good point.
Goed bezig sangerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:53 schreef sanger het volgende:
Ik heb me lekker uitgesloofd![]()
Nieuw PR met zowel fietsen (weliswaar maar 100 meter) en hardlopen (wel flink verbeterd), als met KT stuk zwaarder gegaan dan normaal
Zag zelfs een beetje bicep tevoorschijn komen in de spiegel
Ook wel leuk, gisteren was ik bij een maatje thuis en zijn vrouw vond dat ik een smal koppie had gekregen
Nee, prima lijstje.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 volkoren, met kipfilet;
T: 1 gevulde koek. EN DIE WAS LEKKER!
L: 2 volkoren met daarop 4 plakjes kipfilet en 3 gebakken roereieren. Klein stukje suikerbrood, cracker met kaas.
T: Nada, nul, niks.
D: Wagner Hawai Pizza ding uit oven
T: Nog te bepalen.
Ik ga de kcal niet eens uitrekenen, ik weet redelijk zeker dat ik erover heen gaan komen. Maar volgens mij valt het ook wel weer mee
Iemand nog feedback?![]()
Overkomt iedereenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef Myooze het volgende:
Oh wat ben ik dom, natuurlijk kun je die foto's niet zien want ik heb ze op facebook gezet onder een slotjeZal ze even op een andere manier posten
Dank uquote:
Ik heb ook nog wel challangesquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:30 schreef Myooze het volgende:
[..]
Jij komt wel op veel minder uit dan ik (nouja mijn app)![]()
En dan heb ik mijn avondeten en tussendoortje voor vanavond er nog niet eens bij...
Ik wil de HM binnen de 2 uur lopen. Dat was de vorige keer ook het doel, maar omdat ik onderweg even heb moeten stoppen vanwege kramp in de voet (zul je net zien, netjes getraind, alles prima, uitgerekend in de wedstrijd een pijntjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Netjes! Wel een flink tempo voor een duurloop, hoe hard wil je de hm gaan doen?
Ik lees net dat het parcours in schoorl nog spekglad is.. Oh oh! Laat het maar gauw gaan dooien..
Pittig weekje qua eten, maar ook weer niet onhaalbaarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel challanges
Vanavond uit eten, daarna wijn drinken.
Maandag verjaardag van mn moeder en daar eten dus waarschijnlijk pizza ofzo.
Dinsdag cocktails drinken met een vriend.
Donderdag de kroeg in met een andere vriend.
En daarna is het weekend. FML.
Knap!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Artoo het volgende:
Vooral qua drinken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Pittig weekje qua eten, maar ook weer niet onhaalbaar
Komen de hoeveelheden ook echt overeen met wat jij had? Daar sluipt het vaak in plus zit er soms net een klein verschil in de voedingswaarde in de app tov de verpakking.quote:
Je hebt een WhatsAppjequote:
YOLO!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De stille kcal zijn dat ja![]()
"Het leven is 1 groot feest"
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig sanger
Zoals het in het begin wat moeizaam startte, gaat het nu heel goed of nie?
Gaafquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Helpt denk ik veel dat ik nu al 2 weken totaal geen alcohol heb gedronken. Maar plezier in het sporten neemt ook toe, merk vooruitgang in conditie en fitheid en begin gewoon steeds lekkerder in mijn vel te zitten
Heb je blokjes?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef Qwea het volgende:
![]()
voor mijn abs
![]()
![]()
*trots* blij, alles.
Mijn D was veeeeeel700g broccoli, 250g aardappels, 250g kipfilet, 300g griekse yoghurt en een bak groentesoep.
Pffff. Vol
Ik heb spijt van gisteravondquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Helpt denk ik veel dat ik nu al 2 weken totaal geen alcohol heb gedronken. Maar plezier in het sporten neemt ook toe, merk vooruitgang in conditie en fitheid en begin gewoon steeds lekkerder in mijn vel te zitten
Nou het word nu wel echt goed zichtbaarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb je blokjes?
Tering wat veel eten
Mijn D zit in de oven
Niet al teveel alcohol hèquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb spijt van gisteravondgelukkig mag ik vanavond weer op stap..
![]()
Het scheelt inderdaad een hele hoop, alcohol is echt funest voor je lichaam, helemaal als je een beetje (serieus) aan het sporten bent. Goed bezig, ben trots op je!
Daarom ben ik algeheel gestopt met alcohol. Enkel festivals nogquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb spijt van gisteravondgelukkig mag ik vanavond weer op stap..
![]()
Het scheelt inderdaad een hele hoop, alcohol is echt funest voor je lichaam, helemaal als je een beetje (serieus) aan het sporten bent. Goed bezig, ben trots op je!
Goed bezigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou het word nu wel echt goed zichtbaarIk verwacht echt dat die blokjes niet zo lang meer duren
Je lijstje, ik moest lachen. Doe eens kcal uitrekenen? Ik gok rond de 3500
De tering. 80g aan filet american?! Kolere wat een dikke laagquote:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
Straks ff, nu eerst eten
Zuiperdquote:
Je bent welkom hier dus je zit goed hoorquote:Ik weet even niet meer in welk topic nu precies zit maar het maakt vast niet uit voor mijn rantDie weinig met diëten te maken heeft
Whut? Je weet niet meer hoe je er uit ziet? Specifeer eens?quote:Ik ben echt helemaal de weg kwijt. Ik ging shoppen vandaag en ik weet gewoon niet meer hoe ik er eigenlijk uit zie en dat maakt me helemaal van slag.
Herkenbaar voor iemand toevallig?
Wat andere mensen zien zeg maar. Ik krijg het gevoel dat wat in mijn hoofd zit niet het zelfde is als wat er is/wat anderen zienquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zuiperd
[..]
Je bent welkom hier dus je zit goed hoor
[..]
Whut? Je weet niet meer hoe je er uit ziet? Specifeer eens?
Hmm, dan kan je óf veel harder in de wedstrijd of je loopt toch nog een beetje te hard in je lange duurloop denk ik.. Ik loop ongeveer hetzelfde in training maar wil nu voor een hm onder de 1.43 gaan (pr is 1.47). Maar goed geeft iig vertrouwen dat zo'n lange afstand goed ging! Kramp is vaak een kwestie van te weinig drinken, oefen je daar wel mee?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:48 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik wil de HM binnen de 2 uur lopen. Dat was de vorige keer ook het doel, maar omdat ik onderweg even heb moeten stoppen vanwege kramp in de voet (zul je net zien, netjes getraind, alles prima, uitgerekend in de wedstrijd een pijntje), ben ik uit gekomen op 2:00:42.
Het voelde overigens niet als een heftig tempo vandaag... Ik had dus een vriendin mee onderweg, en we hebben uitgebreid kunnen babbelen, de hele tijd. Als ik met mijn vader mee gaat ligt het tempo wel wat hoger, de laatste keer kwamen we uit op 10,3 km/h gemiddeld over 15,7 km. Dat vond ik voor een rustige duurtraining wel hard zat.
Euh. Je denkt dat je dikker bent? Of juist dunner? Laat een foto maken van je lichaam zodat je het ziet of vraag aan bekenden hoe je lichaam is?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat andere mensen zien zeg maar. Ik krijg het gevoel dat wat in mijn hoofd zit niet het zelfde is als wat er is/wat anderen zien
Ooh ja, zwaar herkenbaar. Andere mensen zien me als slank/prima ik zie mezelf nog steeds als dik.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat andere mensen zien zeg maar. Ik krijg het gevoel dat wat in mijn hoofd zit niet het zelfde is als wat er is/wat anderen zien
Je kunt jezelf ook op een foto niet kloppend zien hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Euh. Je denkt dat je dikker bent? Of juist dunner? Laat een foto maken van je lichaam zodat je het ziet of vraag aan bekenden hoe je lichaam is?
En op andere dagen denk ik "Boh. Nice. Mooi slank" om de volgende dag weer in de spiegel te kijken en te denken "tyfusquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, zwaar herkenbaar. Andere mensen zien me als slank/prima ik zie mezelf nog steeds als dik.
Dat is wel herkenbaarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ben dus bang dat ik dat andersom heb?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, zwaar herkenbaar. Andere mensen zien me als slank/prima ik zie mezelf nog steeds als dik.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt jezelf ook op een foto niet kloppend zien hoor
Ik heb ook wel een spiegel, in principe kan ik daar natuurlijk voor gaan staan.
Ik kan het ook echt heeeel slecht uitleggenMaar ik gok dat als iemand het ook heeft/gehad heeft ze het met mijn vage omschrijving wel herkennen. Hoop ik
Of een nog lekkere wijfquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ben dus bang dat ik dat andersom heb?
Ik vond mezelf altijd wel een lekker wij, maar als ik nu foto's zie van eerst vind ik mezelf met terug werkende kracht een dikke vette blob. Dus misschien ben ik nu ook wel een dikke vette blob? Maar dan net ietsje minder dik zeg maar
Ooh dat is wel apartquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vond mezelf altijd wel een lekker wij, maar als ik nu foto's zie van eerst vind ik mezelf met terug werkende kracht een dikke vette blob. Dus misschien ben ik nu ook wel een dikke vette blob? Maar dan net ietsje minder dik zeg maar
4 x 20 gram is toch niet zoveel? Nouja, ik heb ook maar gegokt...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
De tering. 80g aan filet american?! Kolere wat een dikke laag![]()
En je chocodromen stonden niet in je lijstjeJe bak kwark was ik vergeten. Maar waarom een bak kwark als lunch en geen KH's erbij?
Waarom begin je niet met regelmaat aan te brengen en dan langzaam producten te vervangen/schrappen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:53 schreef Myooze het volgende:
[..]
4 x 20 gram is toch niet zoveel? Nouja, ik heb ook maar gegokt...
Weet ik niet... Is dat heel erg? Ik eet in het weekend ook erg onregelmatig dus ik had voor die bak kwark nog maar net de banaan op trouwens
Misschien wel, maar je kunt prima een lekker wijf zijn en alsnog te dik zijn, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doordeweek eet ik ook wel regelmatig hoor.. En wat moet ik dan vervangen/schrappen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom begin je niet met regelmaat aan te brengen en dan langzaam producten te vervangen/schrappen?
Oh ja, en daarom vond ik mezelf altijd toch wel gewoon lekker.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt prima een lekker wijf zijn en alsnog te dik zijn, zeg maar.
Of ik begrijp je niet.
Niet vervangen en schrappen dus, maar bedenken: ik wil elke dag bijv 300g zuivel, 4 sneetjes brood met gezond beleg, 1 of 2 gezonde tussendoortjes en een diner van rond de 600 kcal met veel groenten. Daarbinnen kan je dan ruim varieren maar de basis is simpel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:55 schreef Myooze het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? En wat moet ik dan vervangen/schrappen?
Ik vind 40g per helft vrij veel. Ik knal er 15 per helft en dan is het IMHO al dik belegdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:53 schreef Myooze het volgende:
[..]
4 x 20 gram is toch niet zoveel? Nouja, ik heb ook maar gegokt...
Weet ik niet... Is dat heel erg? Ik eet in het weekend ook erg onregelmatig dus ik had voor die bak kwark nog maar net de banaan op trouwens
Serieus?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Oké Q. Here we go.
Ontbijt is 183 kcal, lunch 846 kcal, Gevulde koek schat ik op 300 kcal, 3/4 pizza is 819 kcal, bacon op pizza is 123 kcal.
Totaal is 2271. Zie je fouten?![]()
Vanavond zal ik vast ook iets pakken wat op tafel komt, maar het valt mee.
En nee. Ik ga de macro's niet uitrekenen, daar word ik toch niet vrolijk van
Je weet niet eens precies wat je eet. Je gokt je porties. En uit ervaring kan ik je vertellen dat je je daar goed op kan verkijken. Ergo: Ga je porties wegen.quote:
5 tussendoortjes terwijl je lunch bijna niks is, is niet zo handig lijkt me. Het zou kunnen dat je zoveel zin hebt in tussendoortjes omdat je niet genoeg eet op 'normale' eet momentenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:55 schreef Myooze het volgende:
[..]
Doordeweek eet ik ook wel regelmatig hoor.. En wat moet ik dan vervangen/schrappen?
Nou ja. Het enige wat ik niet weet is die gevulde koek. De rest komt van de verpakkingquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind 40g per helft vrij veel. Ik knal er 15 per helft en dan is het IMHO al dik belegd
[..]
Serieus?Dan zat ik way te hoog
Valt me alles mee
![]()
Qua vet zit je iig vandaag voor de verandering eens aan de hoge kant ipv de lage kant
Ja maar dat heb ik ook. Als ik mezelf nu op foto's terug zie dan denk ik "Sjezus fuck. Hoe dan?"quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ja, en daarom vond ik mezelf altijd toch wel gewoon lekker.
Maar nu vind ik de oude versie van mezelf dus een lelijke troll.
Lol. Misschen moet je serieus minder denkenquote:Dus misschien ben ik wel een troll met een body dismorphic disorder de verkeerde kant op of zoDat is geen bemoedigende gedachte...
Das toch superveel gedoe man.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je weet niet eens precies wat je eet. Je gokt je porties. En uit ervaring kan ik je vertellen dat je je daar goed op kan verkijken. Ergo: Ga je porties wegen.
Gevulde koek zat je wel redelijk goed. Had je verse ofquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nou ja. Het enige wat ik niet weet is die gevulde koek. De rest komt van de verpakking
En ja. Morgen maar weer strak aan het schema
Ja waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik ook. Als ik mezelf nu op foto's terug zie dan denk ik "Sjezus fuck. Hoe dan?"
[..]
Lol. Misschen moet je serieus minder denken
Als je dat in het begin doet dan geeft dat wel veel inzicht. Daarna hoef je dat niet steeds te doen want je weet gewoon wat je gewoonten daarin zijn (en hoeveel gram dat is)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Das toch superveel gedoe man.Ik doe altijd maar gewoon normaal.
Sigh.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Das toch superveel gedoe man.Ik doe altijd maar gewoon normaal.
Dat is wel moeilijk... Maar volgens mij doe ik dat al wel een klein beetje. 1 keer zuivel per dag (kwark) Maximaal 2 keer brood (al vind ik dat wel moeilijk want ik vind brood heel lekker), bij mijn avondeten niet te veel aardappels (vind ik toch al niet zo lekker) en veel groente, minimaal 1 keer fruit en een keer groente... Het lukt niet altijd, maar ik probeer het iig wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet vervangen en schrappen dus, maar bedenken: ik wil elke dag bijv 300g zuivel, 4 sneetjes brood met gezond beleg, 1 of 2 gezonde tussendoortjes en een diner van rond de 600 kcal met veel groenten. Daarbinnen kan je dan ruim varieren maar de basis is simpel.
Versequote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gevulde koek zat je wel redelijk goed. Had je verse ofverpakking
Valt mee. pistolet zit rond de 150 kcal. Plak speltbrood van de AH rond de 101. Maar idd, die chocodromen voegen weinig toe, ik vind de L geen goeie L, de T ook geen goede Tquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
5 tussendoortjes terwijl je lunch bijna niks is, is niet zo handig lijkt me. Het zou kunnen dat je zoveel zin hebt in tussendoortjes omdat je niet genoeg eet op 'normale' eet momenten
Koekjes (ik gok dat chocodromen dat zijn?) voegen natuurlijk ook weinig toe behalve suiker en loze calorieën. Dat soort dingen
(en mijn instinct zegt (maar dit heb ik niet opgezocht) dat een gewone boterham meer zoden aan de dijk zet met minder cal dan een pistolet?)
Niemand zegt dat het makkelijk is. Maar maak nou eens een planning voor bijv. Maandag en ga je daar eens aan houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:03 schreef Myooze het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk... Maar volgens mij doe ik dat al wel een klein beetje. 1 keer zuivel per dag (kwark) Maximaal 2 keer brood (al vind ik dat wel moeilijk want ik vind brood heel lekker), bij mijn avondeten niet te veel aardappels (vind ik toch al niet zo lekker) en veel groente, minimaal 1 keer fruit en een keer groente... Het lukt niet altijd, maar ik probeer het iig wel.
Dan is het 20 gr per helft he :p 4 x 20 = 80quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind 40g per helft vrij veel. Ik knal er 15 per helft en dan is het IMHO al dik belegd
[..]
Serieus?Dan zat ik way te hoog
Valt me alles mee
![]()
Qua vet zit je iig vandaag voor de verandering eens aan de hoge kant ipv de lage kant
Dat weet ik nog steeds niet hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je dat in het begin doet dan geeft dat wel veel inzicht. Daarna hoef je dat niet steeds te doen want je weet gewoon wat je gewoonten daarin zijn (en hoeveel gram dat is)
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
VerseVandaar dat ik hem wel wou hebben, anders hoef ik ze niet
Ja, das veel ik doe op 1 hele pistolet 15g. En dan dichtklappenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:04 schreef Myooze het volgende:
[..]
Dan is het 20 gr per helft he :p 4 x 20 = 80
Naja misschien had je 2 rare dagen maar dat zie ik tot nu toe niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:03 schreef Myooze het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk... Maar volgens mij doe ik dat al wel een klein beetje. 1 keer zuivel per dag (kwark) Maximaal 2 keer brood (al vind ik dat wel moeilijk want ik vind brood heel lekker), bij mijn avondeten niet te veel aardappels (vind ik toch al niet zo lekker) en veel groente, minimaal 1 keer fruit en een keer groente... Het lukt niet altijd, maar ik probeer het iig wel.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja misschien had je 2 rare dagen maar dat zie ik tot nu toe niet?
En binnen zuivel, brood, groenten etc zijn er ook nog keuzes te maken he. En de ene is 'beter' dan de andere
Ja die. Zie jij en ik kunnen praten. Die zijn the bombquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]Met zo'n knapperig randje
Awesomeness zijn die.
Oh ik eet echt altijd precies het zelfdequote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet ik nog steeds niet hoorIk flikker wat op mijn bord en dan denk ik "is goed" en dan flikker ik het in de weegschaal, veelste veel
Jaaaaaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja die. Zie jij en ik kunnen praten. Die zijn the bomb![]()
Nu gaat dit wéér klinken als een excuus, maar die chocodromen had mijn moeder gekocht voor mijn zusje maar die vind ik dus toevallig ook heel lekkerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt mee. pistolet zit rond de 150 kcal. Plak speltbrood van de AH rond de 101. Maar idd, die chocodromen voegen weinig toe, ik vind de L geen goeie L, de T ook geen goede T![]()
Ik zou wat minder troep nemen en eens bij de basis beginnen. 3 normale maaltijden en 3 normale tussendoortjes.
Ja ik vind zo veel dingen toevallig heel lekkerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:08 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nu gaat dit wéér klinken als een excuus, maar die chocodromen had mijn moeder gekocht voor mijn zusje maar die vind ik dus toevallig ook heel lekkerNormaal is er weinig ongezonds in huis wat ik lust, en eet ik dus redelijk 'clean' zeg maar.
Weet je waarom het zo klinkt? Want het is ook een excuus. Jij kiest zelf wat je eet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:08 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nu gaat dit wéér klinken als een excuus, maar die chocodromen had mijn moeder gekocht voor mijn zusje maar die vind ik dus toevallig ook heel lekkerNormaal is er weinig ongezonds in huis wat ik lust, en eet ik dus redelijk 'clean' zeg maar.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik eet echt altijd precies het zelfdemaar ik ben echt heel irritant met eetgewoontes. De saus moet precies zo en op precies die plek op mijn bord etc
Alleen dat ene merk melk en al het andere is stom blabla
Ik wijk dus echt zelden af
Dat. Zo is er altijd wel wat. "Ja maar mijn vriend had een zak chips en bood het aan" Ja dus? Jij steekt het in je mond. "Ja maar er was bier en dat had ik al keilang niet gehad" ja dus, jij drinkt het.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet je waarom het zo klinkt? Want het is ook een excuus. Jij kiest zelf wat je eet.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja misschien had je 2 rare dagen maar dat zie ik tot nu toe niet?
En binnen zuivel, brood, groenten etc zijn er ook nog keuzes te maken he. En de ene is 'beter' dan de andere
Ja dat weet ik, en daarvan weet ik ook wel dat ik goed zit. Ik eet zeer zelden wit brood, en nooit volle zuivel. (kaas lust ik niet, behalve gesmolten of samen met ham)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]Beter magere melk dan volle melk. Beter magere kwark dan volle kwark. Beter 30+ kaas dan 40+ kaas.
Ja dat. Zie GMTAquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Zo is er altijd wel wat. "Ja maar mijn vriend had een zak chips en bood het aan" Ja dus? Jij steekt het in je mond. "Ja maar er was bier en dat had ik al keilang niet gehad" ja dus, jij drinkt het.
Clean eten?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:08 schreef Myooze het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet heel veel dat ik eet dat niet clean is? Behalve de filet americain dan (veel ingredienten, bewerkt)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik vind zo veel dingen toevallig heel lekkerDaarom ben ik een dikke troll
Het is toch ook gewoon een excuus?
En sorry, maar ik vraag me wel af of je weet wat heel clean eten is?
Bijna alles is verwerkt?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:12 schreef Myooze het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet heel veel dat ik eet dat niet clean is? Behalve de filet americain dan (veel ingredienten, bewerkt)
Jij bent ant sterven. Dus eerst eens blijven ademen!!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:11 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, en iemand nog tips voor lage rug oefeningen? Ik sterf vd lage rugpijn en dat is niet chill
Ja maar ik doe dat dus ook bijna nooitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Zo is er altijd wel wat. "Ja maar mijn vriend had een zak chips en bood het aan" Ja dus? Jij steekt het in je mond. "Ja maar er was bier en dat had ik al keilang niet gehad" ja dus, jij drinkt het.
Same here. Er ligt momenteel in de kast : Chips, mokka ladies (ik nam ze mee want ik vind ze echt zo fucking goddelijk lekker. En ik weet datquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dat. Zie GMTA![]()
Kan ik altijd wat eten. Want er is hier genoeg om weten ongezond te vreten
Die mokka laddies omschrijvingquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Er ligt momenteel in de kast : Chips, mokka ladies (ik nam ze mee want ik vind ze echt zo fucking goddelijk lekker. En ik weet datze niet zo vindt
maar ik mag ze niet van mezelf want feest is weer voorbij met schransen dus ik weet niet waarom ik ze heb meegenomen
), ben and jerries, bier, bastogne koeken, ontbijtkoek, donuts en pecan broodjes. Vind ik allemaal lekker... maar ik ga ze ook niet eten
Niet lullig bedoeld maar bijna elke post staat vol met excuses 'normaal heb ik wel ritme' 'ja het is weekend dus pizza'quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:13 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ja maar ik doe dat dus ook bijna nooit
Ja maar sommige dingen meer dan anderen... als je dan echt clean wil eten kun je zowat alleen groente, fruit en noten etenquote:
Ja, dat deed ik vanmiddag. No succesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jij bent ant sterven. Dus eerst eens blijven ademen!!
Maar op z'n fitnessbal kun je toch heel goed je rug bewerken?
Enige wat idd geen druk geeft is plat liggen. Maar ik weiger de hele dag te gaan liggenquote:Ik vind plat op de harde grond liggen soms wel lekker, knakken alle rugwervels ff
Gisteren had je yoghurt met aardbeiensiroopspullie van een tankstation...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:16 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ja maar sommige dingen meer dan anderen... als je dan echt clean wil eten kun je zowat alleen groente, fruit en noten eten![]()
Naar mijn idee vallen bijv. brood en zuivel wel onder clean eten al is het geen onbewerkt pruduct.
Ja het slaat nergens op. Ik dacht in de winkel nog "Ga je ze eten dan? Nee. Dus. Laat maar liggen wantquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die mokka laddies omschrijving
Ja precies. Heb nog 3 stukken taartquote:Maar inderdaad. Chips, bier, nootjes, chocola, tering veel snoep. Andere mensen schransen dat allemaal wel weer weg
En maak een planning. Plannen is alles.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar bijna elke post staat vol met excuses 'normaal heb ik wel ritme' 'ja het is weekend dus pizza'
Dit bedoel ik echt niet als aanval maar het voelt alsof je wil rennen voor je kunt lopen
Krijg eerst eens gewoon inzicht in wat je eet en ritme. Weeg, schrijf, hou alles bij en in de gaten. Lees over gezond eten/bepaalde dieten die je aanstaan/lijstjes van mensen hier/ etc. En daarna pas proberen te sleutelen.
Meh. Klote.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik vanmiddag. No succes
[..]
Enige wat idd geen druk geeft is plat liggen. Maar ik weiger de hele dag te gaan liggenMaandag maar ff langs de fysio. Is nu al 4 dagen zo en het wordt alleen maar slechter. Heb express al de oefeningen voor de rug uit mijn schema gelaten deze week vanwege de belasting.
Maar het is wel zo dat ik doordeweek normaler eet? Ik heb veel moeite met mijn slaapritme waardoor ik in het weekend meestal uitslaap tot de middag... Mag ik op vrijdag geen pizza eten dan? Dat is gewoon mijn 'cheat' (stom woord maarja) meal... 80 procent gezond 20 procent ongezond wordt toch aangeraden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar bijna elke post staat vol met excuses 'normaal heb ik wel ritme' 'ja het is weekend dus pizza'
Dit bedoel ik echt niet als aanval maar het voelt alsof je wil rennen voor je kunt lopen
Krijg eerst eens gewoon inzicht in wat je eet en ritme. Weeg, schrijf, hou alles bij en in de gaten. Lees over gezond eten/bepaalde dieten die je aanstaan/lijstjes van mensen hier/ etc. En daarna pas proberen te sleutelen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja het slaat nergens op. Ik dacht in de winkel nog "Ga je ze eten dan? Nee. Dus. Laat maar liggen wantlust ze toch niet" En toch meenemen
[..]
Ja precies. Heb nog 3 stukken taartDie mag Mo mooi opeten
Discopathiequote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meh. Klote.
Komt dit door die reuma ofzo? Of is dit iets anders door bijv sporten?
Nee, nee! ik heb uitgedeeldquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wil je nou vertellen dat je weer 7 stukken hebt gehad?
Als jij zin in pizza hebt moet je pizza eten. Maar ik ben het met rhu eens, je hebt niet de meest handige keuze'squote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:19 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar het is wel zo dat ik doordeweek normaler eet? Ik heb veel moeite met mijn slaapritme waardoor ik in het weekend meestal uitslaap tot de middag... Mag ik op vrijdag geen pizza eten dan? Dat is gewoon mijn 'cheat' (stom woord maarja) meal... 80 procent gezond 20 procent ongezond wordt toch aangeraden?
Teringquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Discopathie(versleten tussenwervel. I shit you not). Ja, ik ben echt algeheel stuk, ik weet het
Jaquote:
Ik ookquote:
Natuurlijk mag je wel eens cheaten. Maar je moet niet van cheat naar cheat gaan. Van excuus naar excuus. Want je zegt het zelfde over de koekjes vandaagquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:19 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar het is wel zo dat ik doordeweek normaler eet? Ik heb veel moeite met mijn slaapritme waardoor ik in het weekend meestal uitslaap tot de middag... Mag ik op vrijdag geen pizza eten dan? Dat is gewoon mijn 'cheat' (stom woord maarja) meal... 80 procent gezond 20 procent ongezond wordt toch aangeraden?
Ik vind het een pareltjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:24 schreef Qwea het volgende:
Lijstje overigens want die had ik nog niet gedaan. Komt u maar met eventuele op/aanmerkingen :
O: 4x havermout pannenkoeken, met banaan. 2 spelt met gebakken ei, bak kwark.
T: None
L: Wheyshake (2 scoops) met magere yoghurt erdoor. 200ml magee yoghurt op 2 scoops is overigens debiel smerigdikke drab
4x spelt brood, 2 pindakaas, 1 kaas, 1 kipfilet. Bak kwark
S: KT gedaan. Upperbody day, lekker rustig aan en lekker licht want pijnlijke gewrichten nog steeds
T: Bord pasta met boontjes
D: Die broccoli shizzle wat ik net opnoemde
T: 5 handjes noten, 2 gekookte eieren, bak kwark met appel erdoor, 2 roggenbrood kaas.
2x 750ml water , 1 liter spa rood, 500ml cola light. Sue me, ik moest cola light
Ik heb hem ff in goeie volgorde geknald want ik heb na de lunch gesport en niet voorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik vind het een pareltjeMis wel enige vorm van taart of pizza
Drinken, ook zon feest trouwens. Ik leef nog op vier glazen water voor de hele dag
Ach iedereen heeft wel watquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaIk ben echt verrot
Shit happends.
[..]
Ik ook
Ja ok.. Ik eet misschien vaker ongezonde dingen dan zou moeten.. Maar ik snap nog steeds niet waarom ik niet 450 gram kwark als middageten kan nemen als ik op andere tijdstippen wel koolhydraten eetquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je wel eens cheaten. Maar je moet niet van cheat naar cheat gaan. Van excuus naar excuus. Want je zegt het zelfde over de koekjes vandaag
(en 80/20 is dus niet 'yay weekend! pizza!')
En ook al begin je pas bij de lunch, dan kan dat toch gewoon een gezonde lunch zijn?
Muhahahaha Taartquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem ff in goeie volgorde geknald want ik heb na de lunch gesport en niet voorFuck you met je taart
4?Das 1 liter
Omdat 450g geen fatsoenlijke lunch is IMHO. Je KH's bestaan verder uit 2 pistoletjes een banaan en weinig aardappelen. Begin nou eens met 3 basis maaltijd met vetten, kh's en eiwitten erin. En verantwoorde tussendoortjes. Leer jezelf eens een goed eetpatroon aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:29 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ja ok.. Ik eet misschien vaker ongezonde dingen dan zou moeten.. Maar ik snap nog steeds niet waarom ik niet 450 gram kwark als middageten kan nemen als ik op andere tijdstippen wel koolhydraten eet
braaf. Ik heb dorst maar Link ligt op mijn schootquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Muhahahaha Taart
Jatriest, nu vijf
Kijk dit is stap 1. De bewustwording.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:30 schreef Myooze het volgende:
Nou... ik dacht echt dat ik veel beter at dan dit![]()
dat mag wel, maar wat ik zie is veel tussendoortjes. En mensen maken dan juist vaak slechte keuzes. Als je jezelf vult op normale eetmomenten dan loop je s middags minder snel naar de kast om te checken wat er nog ligtquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:29 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ja ok.. Ik eet misschien vaker ongezonde dingen dan zou moeten.. Maar ik snap nog steeds niet waarom ik niet 450 gram kwark als middageten kan nemen als ik op andere tijdstippen wel koolhydraten eet
Dat maakt toch niet uit? Het begint echt bij inzicht. Pas als je weet waar de foutjes zitten en daar eerlijk en open over bent (naar jezelf bedoel ik) kun je het aanpassenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:30 schreef Myooze het volgende:
Nou... ik dacht echt dat ik veel beter at dan dit![]()
Kutquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
braaf. Ik heb dorst maar Link ligt op mijn schoot
Precies. Als jij een pizza van 900kcal wilt, en het past, prima. Maar dat betekend niet dat je dan maar met een wortel bijvoorbeeld moet gaan lunchen om het passend te makenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat mag wel, maar wat ik zie is veel tussendoortjes. En mensen maken dan juist vaak slechte keuzes. Als je jezelf vult op normale eetmomenten dan loop je s middags minder snel naar de kast om te checken wat er nog ligt
En wat Qwea ook al zei: plan het. Plan je een pizza in en past het lekker in je cals? Veel plezier!
Maar jij laat je leiden door het eten en niet andersom. Dingen overkomen je en daarom klinken ze als een excuus
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het begint echt bij inzicht. Pas als je weet waar de foutjes zitten en daar eerlijk en open over bent (naar jezelf bedoel ik) kun je het aanpassen
Het maakt toch niet zoveel uit wanneer je welke macro's eet op een dag dat je weinig doet? De myfitnesspal app zegt meestal dat ik mijn macro-verhoudingen wel redelijk goed heb zitten. Ik snap zeg maar niet zo goed wat jullie vinden dat ik verkeerd doe...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat 450g geen fatsoenlijke lunch is IMHO. Je KH's bestaan verder uit 2 pistoletjes een banaan en weinig aardappelen. Begin nou eens met 3 basis maaltijd met vetten, kh's en eiwitten erin. En verantwoorde tussendoortjes. Leer jezelf eens een goed eetpatroon aan.
Dat idee van grotere maaltijden eten vind ik wel een hele goeie! Dat ga ik proberenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat mag wel, maar wat ik zie is veel tussendoortjes. En mensen maken dan juist vaak slechte keuzes. Als je jezelf vult op normale eetmomenten dan loop je s middags minder snel naar de kast om te checken wat er nog ligt
En wat Qwea ook al zei: plan het. Plan je een pizza in en past het lekker in je cals? Veel plezier!
Maar jij laat je leiden door het eten en niet andersom. Dingen overkomen je en daarom klinken ze als een excuus
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het begint echt bij inzicht. Pas als je weet waar de foutjes zitten en daar eerlijk en open over bent (naar jezelf bedoel ik) kun je het aanpassen
Zucht. Ik zeg het nog 1x :quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:38 schreef Myooze het volgende:
[..]
Het maakt toch niet zoveel uit wanneer je welke macro's eet op een dag dat je weinig doet? De myfitnesspal app zegt meestal dat ik mijn macro-verhoudingen wel redelijk goed heb zitten. Ik snap zeg maar niet zo goed wat jullie vinden dat ik verkeerd doe...
Waar lees jij grotere maaltijden?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef Myooze het volgende:
[..]
Dat idee van grotere maaltijden eten vind ik wel een hele goeie! Dat ga ik proberen
Ik bedoelde dat wat jij zei over je vullen met de gewone maaltijden en dan minder tussendoortjes etenquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:42 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat wat jij zei over je vullen met de gewone maaltijden en dan minder tussendoortjes eten
Maar onder je lijstje screenshot typ je zelf toch ook iets van 'nog maar 500 cal over en ik moet nog avond eten'quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:38 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik snap zeg maar niet zo goed wat jullie vinden dat ik verkeerd doe...
Okeequote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat zei Rhu trouwens als eerste
![]()
En maak nou gewoon een planning. Voor morgen. En een keukenweegschaal is IMHO ook erg handig. Kun je gelijk kijken of je porties kloppen.
Je hebt geen 5 euro voor een keukenweegschaal en een tientje voor een personen weegschaal? Klinkt een beetje als een slap excuus...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:48 schreef Myooze het volgende:
[..]
Okee*gaat planning maken*
Ja een keukenweegschaal idd... Ik heb daar eigenlijk helemaal geen geld voor.. Voor die personenweegschaal eigenlijk ook al niet
Ja opzich wel... Plannen en organiseren zijn niet mijn sterkste punten...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar onder je lijstje screenshot typ je zelf toch ook iets van 'nog maar 500 cal over en ik moet nog avond eten'
Dan weet je toch zelf ook wel dat je ergens 'fout' gaat?
En de cirkel is weer rondquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt geen 5 euro voor een keukenweegschaal en een tientje voor een personen weegschaal? Klinkt een beetje als een slap excuus...
Maar, je T voor na het diner zat er ook niet bij (goed gezien btw rhu, ik had dat dus echt niet eens gezien) dus dat betekend dat je nu over je kcal zit...?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:49 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ja opzich wel... Plannen en organiseren zijn niet mijn sterkste punten...
Kost zo'n ding maar 5 euro? Ok dan misschien welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt geen 5 euro voor een keukenweegschaal en een tientje voor een personen weegschaal? Klinkt een beetje als een slap excuus...
Nee, ik heb nog 108 calorieën over voor vanavondquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, je T voor na het diner zat er ook niet bij (goed gezien btw rhu, ik had dat dus echt niet eens gezien) dus dat betekend dat je nu over je kcal zit...?
Bij de action. http://www.kijkshop.nl/pr(...)enweegschaal-wg2421/ en daar voor de personen weegschaal een tientje.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:52 schreef Myooze het volgende:
[..]
Kost zo'n ding maar 5 euro? Ok dan misschien wel![]()
Dan geef je minder uit aan zooi qua eten (yoghurt bij tankstation is al gauw 2/3 euro) en hou je over. Het is zo simpel.quote:Nee het is meer zo van, ik moet sparen omdat ik van het zomer naar Londen ga waarvoor ik mijn ticket zelf moet betalen en alles wat ik daar wil uitgeven natuurlijk ook.. En ik heb sinds kort een Wajong uitkering waarvan ik alles moet gaan betalen, maar ik heb nog niet zo'n goed inzicht op wat dat dan gaat kosten. Dat ga ik concretiseren met mijn begeleidster. Dus waarschijnlijk gaan 15 euro er niet voor zorgen dat ik niet naar Londen ga, maar als ik thuiskom met een weegschaal en een keukenweegschaal gaat mijn moeder zeggen van 'hou eens op met dingen kopen, je moet sparen'
Lekker ingewikkeld
Hoeveel was je D dan? Je D was minder dan 500kcal? Hoe zo'n kleine D had je dan?!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:54 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog 108 calorieën over voor vanavond
Niemand valt je aan of is boos op je?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:54 schreef Myooze het volgende:
Kijk ik vind dit soort dingen echt heel moeilijk door mijn autisme. Ik doe echt mijn best...
Voor jou misschien wel, maar ik vind dat erg moeilijk... Met geld omgaan, maar ook plannen en organiseren, slaapritme, alles wat invloed heeft op afvallen eigenlijk...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij de action. http://www.kijkshop.nl/pr(...)enweegschaal-wg2421/ en daar voor de personen weegschaal een tientje.
[..]
Dan geef je minder uit aan zooi qua eten (yoghurt bij tankstation is al gauw 2/3 euro) en hou je over. Het is zo simpel.
Dit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niemand valt je aan of is boos op je?
Maar afvallen begint met inzicht: wat is mijn patroon en wat kan ik veranderen?
Als je dat zelf niet ziet is een topic als dit handig om er achte te komen. Dat is alles wat we nu doen
Dat zeggen we ook niet, dat je niet je best doetquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:54 schreef Myooze het volgende:
Kijk ik vind dit soort dingen echt heel moeilijk door mijn autisme. Ik doe echt mijn best...
Probeer je begeleider hier in te betrekken. Of eventueel zelfs iemand die daarin gespecialiseerd isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:56 schreef Myooze het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar ik vind dat erg moeilijk... Met geld omgaan, maar ook plannen en organiseren, slaapritme, alles wat invloed heeft op afvallen eigenlijk...
Fish and chipsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeggen we ook niet, dat je niet je best doetJe moet alleen even stoppen om telkens overal een excuus voor te zoeken. En Londen is awesome btw.
Beter neem je continental breakfast en niet de full english. Ik vond die iig niet te vreten
Een kipfiletschnitzel, een opscheplepel gebakken aardappelen en spitskoolquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel was je D dan? Je D was minder dan 500kcal? Hoe zo'n kleine D had je dan?!
En waarom is plannen moeilijk voor je? En je slaapritme?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:56 schreef Myooze het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar ik vind dat erg moeilijk... Met geld omgaan, maar ook plannen en organiseren, slaapritme, alles wat invloed heeft op afvallen eigenlijk...
Sorry, dan vatte ik dat verkeerd op. Ja dat klopt. Nu weet ik iig wel wat ik kan verbeterenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niemand valt je aan of is boos op je?
Maar afvallen begint met inzicht: wat is mijn patroon en wat kan ik veranderen?
Als je dat zelf niet ziet is een topic als dit handig om er achte te komen. Dat is alles wat we nu doen
kipfilet 150kcal, paneermeel, 75kcal (Denk ik), gebakken aardappelen 130kcal spitskool 50kcal. 430 ofzo is je D dan, denk ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:57 schreef Myooze het volgende:
[..]
Een kipfiletschnitzel, een opscheplepel gebakken aardappelen en spitskool
En daar leer je vanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:59 schreef Myooze het volgende:
[..]
Sorry, dan vatte ik dat verkeerd op. Ja dat klopt. Nu weet ik iig wel wat ik kan verbeteren
Wss wordt het croissantjes met Nutellaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeggen we ook niet, dat je niet je best doetJe moet alleen even stoppen om telkens overal een excuus voor te zoeken. En Londen is awesome btw.
Beter neem je continental breakfast en niet de full english. Ik vond die iig niet te vreten
Nou plannen kan ik op zich wel maar me er aan houden is wat anders. Ik ben gewoon chaotisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waarom is plannen moeilijk voor je? En je slaapritme?
Dan moet je daar aan gaan werken. Want zonder planning ga je niet afvallen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:03 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nou plannen kan ik op zich wel maar me er aan houden is wat anders. Ik ben gewoon chaotisch.
En dat van het slaapritme, nouja ik ben sowieso eerder moe en slaap meer maar ik draai de dag en de nacht ook snel om (gelukkig wel veel minder dan eerst, heb wel eens gehad dat ik om 7 uur 's ochtends pas ging slapen)
Heb ik niet gehadquote:
Allemaal gemistquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik niet gehadZag er goor uit. Wel fucking angus steakhouse en ook pizzahut
En ben and jerry's cone
Oeh en milkshake van de tesco. En voor het eerst daaro starbucks
Als je dit nu invult in je app. Waar kom je dan op qua kcal? Volgens mij zit je veels te laag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:11 schreef Myooze het volgende:
Voor morgen:
O: Handje cashews, 250 gram kwark, 2 appels.
T: ?
L: Twee boterhammen met appelstroop
T: Wortels + glas havermoutmelk choco
D: Pistoletjes met pindakaas (gaan naar mijn opa en oma, en het alternatief is patat of pizza)
Wat kan ik verder nog als tussendoortje nemen? groente en fruit alleen is te weinig natuurlijk...
Maar voor de rest heb ik al het gezonde dan al gehad?
Misschien één van die appels van het ontbijt als tussendoortje en dan een banaan? Of een rijstwafel? Groente en fruit hoeft niet te weinig te zijnn, kun je je iok vol mee eten..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:11 schreef Myooze het volgende:
Voor morgen:
D: Pistoletjes met pindakaas (gaan naar mijn opa en oma, en het alternatief is patat of pizza)
Wat kan ik verder nog als tussendoortje nemen? groente en fruit alleen is te weinig natuurlijk...
Ja ook top!quote:
Denk het ook, maar wat kan ik nog aan calorierijks eten wat ik niet al gehad heb? Naast al mijn andere moeilijkheden ben ik ook nog eens een picky eaterquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als je dit nu invult in je app. Waar kom je dan op qua kcal? Volgens mij zit je veels te laag.
Ik vind het een raar ontbijt. Waarom die nootjes? Die appel kan ik wel snappen, lekker bij de kwark.
Over je D zeg ik maar niks
Onze bananen zijn opquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien één van die appels van het ontbijt als tussendoortje en dan een banaan? Of een rijstwafel? Groente en fruit hoeft niet te weinig te zijnn, kun je je iok vol mee eten..
Kun je niet overdag iets maken en meenemen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:22 schreef Myooze het volgende:
[..]
Denk het ook, maar wat kan ik nog aan calorierijks eten wat ik niet al gehad heb? Naast al mijn andere moeilijkheden ben ik ook nog eens een picky eater![]()
Waarom niet? Vind je dat er niet bij passen qua smaak ofzo? Want dat maakt mij nooit zoveel uit.
Ja dat is echt het beste wat ik kan krijgen daar als avondeten
Nou jij mist tussendoortjes. Nootjes vind ik meer een tussendoortje, dus kun je hem beter doorschuiven. Net zoals bijv 1 appel zoals tramposa zeiquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:22 schreef Myooze het volgende:
[..]
Denk het ook, maar wat kan ik nog aan calorierijks eten wat ik niet al gehad heb? Naast al mijn andere moeilijkheden ben ik ook nog eens een picky eater![]()
Waarom niet? Vind je dat er niet bij passen qua smaak ofzo? Want dat maakt mij nooit zoveel uit.
Ja dat is echt het beste wat ik kan krijgen daar als avondeten
's middags warm eten, ja da's een goeie, alleen we hebben niks in huis..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kun je niet overdag iets maken en meenemen?
Of s middags warm eten?
En waarom de nootjes niet doorschuiven als tussendoortje en extra fruit bij het ontbijt bijvoorbeeld?
Dan ga je naar de winkel. Boter op je brood zijn vetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:27 schreef Myooze het volgende:
[..]
's middags warm eten, ja da's een goeie, alleen we hebben niks in huis..
Ja dat van die noten doorschuiven is wel een goed idee. Alleen dan heb ik geen vetten bij het ontbijt, en dat moest toch? Of heb ik dat toch weer verkeerd begrepen?
Op zondag? Ik woon in een dorpje helaasquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga je naar de winkel. Boter op je brood zijn vetten.
http://www.gezondheidsnet(...)ijzer-in-appelstroopquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Appelstroop is best gezond. Veel ijzer! Zolang het maar niet 10 boterhammen zijn joh.
Er zijn toch winkels in de wereld?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:27 schreef Myooze het volgende:
[..]
's middags warm eten, ja da's een goeie, alleen we hebben niks in huis..
Ja dat van die noten doorschuiven is wel een goed idee. Alleen dan heb ik geen vetten bij het ontbijt, en dat moest toch? Of heb ik dat toch weer verkeerd begrepen?
Gmtaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zijn toch winkels in de wereld?
Als ik dan drie boterhammen/twee pistoletjes doe en dan met filet am. in plaats van appelstroop? Ik dacht juist, dan doe ik een keer appelstroop want 's avonds heb ik ook al pindakaas en dan krijg je zoveel eiwitten. En in appelstroop zitten alleen fruitsuikers toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:28 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het weer een vaag lijstje. Cashews, appels, dat is toch geen ontbijt? Je L vind ik wederom te karig en appelstroop zou niet mijn keuze zijn vanwege de suikers.
Je D is ook gewoon bizar
Welk dorp woon je? Staphorst?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:29 schreef Myooze het volgende:
[..]
Op zondag? Ik woon in een dorpje helaas
Oh ik was te laat.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:29 schreef Myooze het volgende:
[..]
Op zondag? Ik woon in een dorpje helaas
Haha dat dan weer niet, maar we hebben maar een supermarkt en ja, die hebben gewoon nog niet zo het idee om zondags open te gaan...quote:
Hmm dat valt tegenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsnet(...)ijzer-in-appelstroop
Kun je niet voor lunch een salade nemen? Door bijvoorbeeld zelf een tonijn- of eiersalade te nemen krijg je en eiwitten en groenten in, die je anders op de komkommer na niet eet morgen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:36 schreef Myooze het volgende:
O: 250 gram kwark, met verschillende soorten fruit erdoor
T: handje cashews
L: Pistoletjes met filet americain
T: Wortels + gekookt ei
D: Pistoletjes met pindakaas
T: gekookt ei + komkommer
Wat vinden jullie hier dan van
Lol, en dan is er maandag weer wat en dan schuift het naar dinsdag. And so on.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Of begin maandag als het allemaal zo moeilijk is.
Is dat sarcastisch of?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Of begin maandag als het allemaal zo moeilijk is.
Zou kunnen maar dat kan ik dus niet meer halen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:40 schreef Artoo het volgende:
[..]
Kun je niet voor lunch een salade nemen? Door bijvoorbeeld zelf een tonijn- of eiersalade te nemen krijg je en eiwitten en groenten in, die je anders op de komkommer na niet eet morgen.
Je hebt 0 groenten in huis? Niets? Geen kipfilet in de vriezer, vis, iets van tofu, wat vriesgroenten, koelkastrestjes, echt NUL opties waarmee je toch groenten binnen kunt krijgen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:45 schreef Myooze het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat kan ik dus niet meer halen...
Welcome to the club.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef Artoo het volgende:
[..]
Je hebt 0 groenten in huis? Niets? Geen kipfilet in de vriezer, vis, iets van tofu, wat vriesgroenten, koelkastrestjes, echt NUL opties waarmee je toch groenten binnen kunt krijgen?
No offence, maar ik zie echt op alle opties en alternatieven en tips die je gegeven worden "ja, maar"...
Ja wortels en komkommer dus. Kipfilet hebben we wel maar in plakjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:48 schreef Artoo het volgende:
[..]
Je hebt 0 groenten in huis? Niets? Geen kipfilet in de vriezer, vis, iets van tofu, wat vriesgroenten, koelkastrestjes, echt NUL opties waarmee je toch groenten binnen kunt krijgen?
No offence, maar ik zie echt op alle opties en alternatieven en tips die je gegeven worden "ja, maar"...
Nee, als je het dan maar echt serieus aanpakt. Één dag op een mensenleven zal niet verl uitmaken. Maar je moet wel gewoon beslissen: oke, nu gaat de knop om.quote:
Maar ik snap echt niet wat er nu nog mis is met mijn lijstjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, als je het dan maar echt serieus aanpakt. Één dag op een mensenleven zal niet verl uitmaken. Maar je moet wel gewoon beslissen: oke, nu gaat de knop om.
Het gaat niet om ons, het gaat er ook om dat jij je er goed bij voeltquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:04 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar ik snap echt niet wat er nu nog mis is met mijn lijstjeAls dit al niet goed is weet ik niet wat jullie dan wel goed vinden...
Als ik jullie reacties zo lees haal ik dat er niet echt uitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het gaat niet om ons, het gaat er ook om dat jij je er goed bij voeltals je maar bewuste keuzes maakt
Nee hoor. Ik doe dat ook niet. Je moet je eigen manier van eten ontwikkelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:14 schreef Myooze het volgende:
[..]
Als ik jullie reacties zo lees haal ik dat er niet echt uitMeer iets van: "je moet zoveel koolhydraten eten en zoveel eiwitten op die en die momenten en zoveel fruit maar weer niet te veel en ook nog vetten bij elke maaltijd enz enz"
Maar wat is dan het verschil tussen 'maar wat doen' en hoe het wel moet/mijn eigen manier van eten?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe dat ook niet. Je moet je eigen manier van eten ontwikkelen.
Maar nu doe je maar wat
Niet dingen zeggen als 'ik eet clean' terwijl je net een cuppasoup op hebt of 'ja maar ik vind die koekjes nou eenmaal zo lekker'quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen 'maar wat doen' en hoe het wel moet/mijn eigen manier van eten?
Je inlezen en dan een bewuste planning maken. Ipv de hele tijd denken 'ach dit is voor een keertje niet zo slecht' of 'normaal eet ik veel beter'. Want je weet dat het stiekem toch vaker voorkomt dan je denkt, anders had he je doelen al bereikt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen 'maar wat doen' en hoe het wel moet/mijn eigen manier van eten?
Het was geen cup a soup maar Unox, als dat nog uitmaakt...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet dingen zeggen als 'ik eet clean' terwijl je net een cuppasoup op hebt of 'ja maar ik vind die koekjes nou eenmaal zo lekker'
De baas zijn over je eten/patroon ipv je laten leiden door gewoontes/excuses/je patroon
Bewust zijn van wat je doet en daar achter staan ipv 'ja maar'
Ja, ik drink wel genoeg denk ikquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, dan kan je óf veel harder in de wedstrijd of je loopt toch nog een beetje te hard in je lange duurloop denk ik.. Ik loop ongeveer hetzelfde in training maar wil nu voor een hm onder de 1.43 gaan (pr is 1.47). Maar goed geeft iig vertrouwen dat zo'n lange afstand goed ging! Kramp is vaak een kwestie van te weinig drinken, oefen je daar wel mee?
Wat is erbij gekomen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:15 schreef CrunchySelf het volgende:
En we tellen nog maar eens iets van 400/500 kcal bij vandaag op
Komt totaal dus op iets van 2800 kcal. Is maar iets boven behoefte
Bowlers zijn gaaf. Soort van pindakaas inquote:
Pindakaasquote:Op zondag 8 februari 2015 08:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bowlers zijn gaaf. Soort van pindakaas inDie andere waren soort van nacho cheese chips
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2015 08:36 schreef Artoo het volgende:
Mijn weegschaal deed vanochtend (na 9 dagen, ik weeg me om de ruime week) -0,8!
quote:Op zondag 8 februari 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
Hmm nooit van gehoord. Mogguh. Ik heb elk u gezien
Dat ik nooit van jouw zoutjes hen gehoord en dat ik pleuris kut hen geslapen.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
You make no sense woman! Oftewel: wat bedoel je?
Woohooooo!!!!!!quote:Op zondag 8 februari 2015 08:36 schreef Artoo het volgende:
Mijn weegschaal deed vanochtend (na 9 dagen, ik weeg me om de ruime week) -0,8!
Das mooi kut. Really.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ik nooit van jouw zoutjes hen gehoord en dat ik pleuris kut hen geslapen.
Ik ben nog vrij high dus ik maak irl ook weinig sense
Jaquote:
Waardeloosquote:Op zondag 8 februari 2015 08:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaik heb echt onwijze rugpijn en ik ging daar vrij stevige pijnmedicatie voor nemen die me elke x als ik mijn ogen dicht deed in de meest bizarre trip gooide en elk u was ik weer wakker voor 25/30 min
Was het maar kut! Had ik er wat aan!quote:
+1. Dacht om half 9 wel ff een HIIT te kunnen gaan doen na koffie en een banaan. Maar nu zit ik hier nog steedsquote:Op zondag 8 februari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus. Ik wou op zondags gaan sporten he. Vergt toch iets meer motivatie dan verwacht
Waarom? Opstaan, eten, tas pakken, gaan. Niet bitchen! Zelfs ik ga straks. Ff mijn rug losfietsen en zonnebank pakken.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus. Ik wou op zondags gaan sporten he. Vergt toch iets meer motivatie dan verwacht
Je hebt al een kut, dus wat moet je er met 2?quote:Op zondag 8 februari 2015 08:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was het maar kut! Had ik er wat aan!
Eerst ontbijten nu, munchies!
Ooh nee, eerst wegen.
Ik lig dus gewoon nog op bed hequote:Op zondag 8 februari 2015 08:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
+1. Dacht om half 9 wel ff een HIIT te kunnen gaan doen na koffie en een banaan. Maar nu zit ik hier nog steeds
Meh. Je hebt gelijk, maar tochquote:Op zondag 8 februari 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Opstaan, eten, tas pakken, gaan. Niet bitchen! Zelfs ik ga straks. Ff mijn rug losfietsen en zonnebank pakken.
Je hebt gelijk. Maar soms is opstaan een uitdaging om onduidelijke redenenquote:Op zondag 8 februari 2015 08:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? Opstaan, eten, tas pakken, gaan. Niet bitchen! Zelfs ik ga straks. Ff mijn rug losfietsen en zonnebank pakken.
Succes en enjoy!quote:Op zondag 8 februari 2015 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
OK. Nu ga ik eruit. Eten en naar sportschool. Doei!
Wát? Zo veel activiteit op de zondagochtend?quote:Op zondag 8 februari 2015 09:14 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus ik ben hier nu in de sportschool. Ding is net 10 min open en het is al drukIk had gehoopt op rust
Ja, niet bestquote:Op zondag 8 februari 2015 09:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wát? Zo veel activiteit op de zondagochtend?![]()
Ik had de soothing rust van mijn woonkamerIk heb deze HIIT gedaan:
En vervolgens nog wat KT; bicep curls, tricep dips met de benen ook op een verhoging, elevated hip bridges, chest flyes (liggend), reverse flyes (staand), shoulder press in combinatie met squat en scarecrows.
Morgen weer de core denk ik
Ik heb ff gezocht, maar ik kan eigenlijk niet zo snel iets vindenquote:Op zondag 8 februari 2015 10:40 schreef Qwea het volgende:
Ik zoek een alternatief voor de katharos 0% griekse yoghurtHij had voorheen 9g eiwitten per 100g en 50kcal. Nu 40kcal, 6g eiwitten en meer suiker.
Alleen geen kwark als alternatief want dat vreet ik al keiveel
In die van Yogood en Total zit in ieder geval aardig wat eiwit!quote:Op zondag 8 februari 2015 10:40 schreef Qwea het volgende:
Ik zoek een alternatief voor de katharos 0% griekse yoghurtHij had voorheen 9g eiwitten per 100g en 50kcal. Nu 40kcal, 6g eiwitten en meer suiker.
Alleen geen kwark als alternatief want dat vreet ik al keiveel
Goed bezig!quote:Op zondag 8 februari 2015 11:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Sportschool was wel een succes trouwens. Lekker gesport
Ik moest even wachten totdat iemand klaar was en voor de vergelijking een apparaat gepakt uit mijn oude schema. Gewicht kon daar zelfs omhoog
Dacht eigenlijk dat ik omlaag zou gaan als ik het niet zou bijhouden, kennelijk train ik nu dus ook die spieren
Ff naar kijken! Thnx!quote:Op zondag 8 februari 2015 12:14 schreef -Peach het volgende:
[..]
In die van Yogood en Total zit in ieder geval aardig wat eiwit!
Zie mijn editquote:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
GaafJe krijgt daardoor z'n sneeuwbal effect
Ik nu noodgedwongen evenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom ben ik algeheel gestopt met alcohol. Enkel festivals nog
En sanger, goed bezig![]()
Deed ik in het begin ookquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haiquote:Op zondag 8 februari 2015 13:25 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai.
Ik heb lekker gegeten, veel gedronken en nu heb ik een beetje hoofdpijn.
Zeker als er wel tussendoortjes bij een tankstation gekocht wordenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeker supermooie stadquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:56 schreef Qwea het volgende:
En Londen is awesome btw.
Waarom pistoletjes? Neem anders zelf een half brood meequote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:11 schreef Myooze het volgende:
Voor morgen:
Zeker icm de suikers in appelsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:28 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het weer een vaag lijstje. Cashews, appels, dat is toch geen ontbijt? Je L vind ik wederom te karig en appelstroop zou niet mijn keuze zijn vanwege de suikers.
Je D is ook gewoon bizar
Ik zit ook te twijfelen...quote:Op zondag 8 februari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Da's toch niet veelquote:Op zondag 8 februari 2015 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
6 glazen wijn, 2 glazen port, 2 cocktails en 2 safari.
Is een dietist een optie? En misschien kan je je juist wat gaan houden aan de richtlijnen van het voedingscentrum, dan heb je wat houvast ofzo.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:11 schreef Myooze het volgende:
Voor morgen:
Lolquote:Op zondag 8 februari 2015 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
6 glazen wijn, 2 glazen port, 2 cocktails en 2 safari.
Ik ben gegaan, was er al om 9 uur. Maar voel me nu al de hele tijd top fitquote:Op zondag 8 februari 2015 13:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen...
Zou voor het eerst twee dagen op rij zijn. Last van mijn rug EN straks Ajax op tv.... Hmmm..
Oeh. Vakantiequote:Op zondag 8 februari 2015 14:04 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik heb net huisjes in de ardennen gezocht. 4 eruit gepikt, doorgestuurd naardus ws morgen boeken
Zo ga je van geen beweging naar ineens heel veelquote:Op zondag 8 februari 2015 14:08 schreef douche-eendje het volgende:
Gisteren:
O: yoghurt met muesli, banaan
T: 2 koekjes
L: 4 speltboterhammen kaas
T: banaan
D: voorgerecht met geitenkaas, diner met groene curry
S: 25 km fietsen, 2.5uur wandelen in de duinen.
Vandaag:
O: Brinta
S: Bootcamp
T: banaan
L: 2 pistoletjes kaas/mosterd, een tomaat
T: appel
D: nog geen idee
Genoeg beweging dit weekend dacht ik zo
Ja het is ook gek dat ik spierpijn heb, toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo ga je van geen beweging naar ineens heel veel
Geen idee hoe dat nou zou komen. Volgens mij ben je stuk, snel naar huisartsquote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja het is ook gek dat ik spierpijn heb, toch?
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:13 schreef Fripsel het volgende:
Ik geloof dat dit topic veel beter leeft dan het andere topic @ the moment. Ga mezelf ook maar eens hier naartoe verplaatsen.
Ja ik ben stuk. Mn conditie is opgegeven als vermist.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat nou zou komen. Volgens mij ben je stuk, snel naar huisarts
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik ben stuk. Mn conditie is opgegeven als vermist.
Ik ging serieus bijna over mijn nek van die geur alleen alquote:Op zondag 8 februari 2015 13:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Zeker supermooie stad![]()
En ontbijt is een keuze, je moet er van houden. Maar als je neemt, neem dan ook wel de gebakken bloedworst erbij. Zo hoort het nu eenmaal
quote:
Heb ik. Waar kom je nu weg?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel over of ik naar de MM moet gaan voor een iphone 6. /firstworldproblems
4s.quote:
Dat is echt een wereld van verschil. Ik ben van een iPhone 5 -> OnePlus One (androidquote:Op zondag 8 februari 2015 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
4s.
Vind het veel geld, 670.. maar ik heb mijn aanknop al vervangen hiervan en mijn home werkt ook niet lekker. En hij is rete traag.
Is hij een beetje hanteerbaar? Buigt hij nou echt zo snel? Past ie normaal in je broek?
Ook geweestquote:Op zondag 8 februari 2015 14:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben gegaan, was er al om 9 uur. Maar voel me nu al de hele tijd top fit
Wij ook. Zijn druk aan het zoeken naar leuke campings, maar alles is al vol wat ons leuk lijktquote:Oeh. Vakantie
Moet ik ook nog steeds even gaan regelen
Twee topics is op zich natuurlijk ook wat onzinnigquote:Op zondag 8 februari 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, volgens mij bloed die nu wat langzaam dood.
Komen we uiteindelijk dus toch weer in 1 topic
Goed Bezigquote:Op zondag 8 februari 2015 15:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Ook geweestWeer nieuw PR op de fiets
![]()
KT ging wat moeizamer, maar toch een volledige work out gedaan
[..]
Wij ook. Zijn druk aan het zoeken naar leuke campings, maar alles is al vol wat ons leuk lijkt
Ja. Maar die discussie was de hele tijd eindeloosquote:Op zondag 8 februari 2015 15:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Twee topics is op zich natuurlijk ook wat onzinnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |