Dan ben ik nog wel 4 jaar bezig voordat ik ben waar ik wil zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is toch 10kg als dat elke week lukt voor een jaar
Maar als je het niet zou doen kom je er nooitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik nog wel 4 jaar bezig voordat ik ben waar ik wil zijn.
That is a very good point, sir. A very good point.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar als je het niet zou doen kom je er nooit
I'm proud.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Artoo het volgende:
I SURVIVED! Twee hardloopleggings over elkaar did the magic. Niet koud gehad onderweg! Het werd 18,2 km waar ik, reeds naar verwachting, net geen 1:51 uur over gedaan heb.
Netjes! Wel een flink tempo voor een duurloop, hoe hard wil je de hm gaan doen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Artoo het volgende:
I SURVIVED! Twee hardloopleggings over elkaar did the magic. Niet koud gehad onderweg! Het werd 18,2 km waar ik, reeds naar verwachting, net geen 1:51 uur over gedaan heb.
Kipfiletschnitzel, aardappelschijfjes en spitskoolquote:
En daarna nog een t? Of niet? Hoest met je weegschaal?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:38 schreef Myooze het volgende:
[..]
Kipfiletschnitzel, aardappelschijfjes en spitskool
Ja waarschijnlijk wel, anders ga ik dood van de honger vanavondquote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
En daarna nog een t? Of niet? Hoest met je weegschaal?
Ja dat weet ik, maar dan heb ik in ieder geval een ideequote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:51 schreef sanger het volgende:
Wegen moet je bij voorkeur steeds op dezelfde weegschaal doen. Iedere weegschaal is net weer anders.
Even inhaken : Waarom zo'n karige L?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:01 schreef Myooze het volgende:
Mijn lijstje tot nu toe:
O: 2 bruine pistoletjes met filet americain (op elke helft)
T: Handje cashewnoten en een banaan
L: Bak kwark
T: Klein schaaltje tomatencremesoep en wortels
Jij komt wel op veel minder uit dan ik (nouja mijn app)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Even inhaken : Waarom zo'n karige L?![]()
110+110+60 = 280 voor je O
150+100= 250 voor je T
150+50 = 200 voor je L
nou wat zal je D zijn? 500kcal?
Zit je op 1230. Nou je T is wat? 200kcal? zit je op 1430 even uit het hoofd?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Artoo het volgende:
Als de vrouw van huis is danst de man op tafelquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:47 schreef sanger het volgende:
Mogguhhhh...
Straks lekker naar sportschool, vanavond darttoernooi dus beweging genoeg vandaag
Lijstje:
O: 245 gram Optivit kwark, 2 volkoren runderrookvlees en smeerkaas
L: denk aan een kleine lunch, 2 volkoren uitsmijter
D: nog boodschappen doen
S: sportschool
Thank you, thank youquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
That is a very good point, sir. A very good point.
Goed bezig sangerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:53 schreef sanger het volgende:
Ik heb me lekker uitgesloofd![]()
Nieuw PR met zowel fietsen (weliswaar maar 100 meter) en hardlopen (wel flink verbeterd), als met KT stuk zwaarder gegaan dan normaal
Zag zelfs een beetje bicep tevoorschijn komen in de spiegel
Ook wel leuk, gisteren was ik bij een maatje thuis en zijn vrouw vond dat ik een smal koppie had gekregen
Nee, prima lijstje.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 volkoren, met kipfilet;
T: 1 gevulde koek. EN DIE WAS LEKKER!
L: 2 volkoren met daarop 4 plakjes kipfilet en 3 gebakken roereieren. Klein stukje suikerbrood, cracker met kaas.
T: Nada, nul, niks.
D: Wagner Hawai Pizza ding uit oven
T: Nog te bepalen.
Ik ga de kcal niet eens uitrekenen, ik weet redelijk zeker dat ik erover heen gaan komen. Maar volgens mij valt het ook wel weer mee
Iemand nog feedback?![]()
Overkomt iedereenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:30 schreef Myooze het volgende:
Oh wat ben ik dom, natuurlijk kun je die foto's niet zien want ik heb ze op facebook gezet onder een slotjeZal ze even op een andere manier posten
Dank uquote:
Ik heb ook nog wel challangesquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:30 schreef Myooze het volgende:
[..]
Jij komt wel op veel minder uit dan ik (nouja mijn app)![]()
En dan heb ik mijn avondeten en tussendoortje voor vanavond er nog niet eens bij...
Ik wil de HM binnen de 2 uur lopen. Dat was de vorige keer ook het doel, maar omdat ik onderweg even heb moeten stoppen vanwege kramp in de voet (zul je net zien, netjes getraind, alles prima, uitgerekend in de wedstrijd een pijntjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Netjes! Wel een flink tempo voor een duurloop, hoe hard wil je de hm gaan doen?
Ik lees net dat het parcours in schoorl nog spekglad is.. Oh oh! Laat het maar gauw gaan dooien..
Pittig weekje qua eten, maar ook weer niet onhaalbaarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel challanges
Vanavond uit eten, daarna wijn drinken.
Maandag verjaardag van mn moeder en daar eten dus waarschijnlijk pizza ofzo.
Dinsdag cocktails drinken met een vriend.
Donderdag de kroeg in met een andere vriend.
En daarna is het weekend. FML.
Knap!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Artoo het volgende:
Vooral qua drinken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Pittig weekje qua eten, maar ook weer niet onhaalbaar
Komen de hoeveelheden ook echt overeen met wat jij had? Daar sluipt het vaak in plus zit er soms net een klein verschil in de voedingswaarde in de app tov de verpakking.quote:
Je hebt een WhatsAppjequote:
YOLO!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De stille kcal zijn dat ja![]()
"Het leven is 1 groot feest"
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig sanger
Zoals het in het begin wat moeizaam startte, gaat het nu heel goed of nie?
Gaafquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Helpt denk ik veel dat ik nu al 2 weken totaal geen alcohol heb gedronken. Maar plezier in het sporten neemt ook toe, merk vooruitgang in conditie en fitheid en begin gewoon steeds lekkerder in mijn vel te zitten
Heb je blokjes?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef Qwea het volgende:
![]()
voor mijn abs
![]()
![]()
*trots* blij, alles.
Mijn D was veeeeeel700g broccoli, 250g aardappels, 250g kipfilet, 300g griekse yoghurt en een bak groentesoep.
Pffff. Vol
Ik heb spijt van gisteravondquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Helpt denk ik veel dat ik nu al 2 weken totaal geen alcohol heb gedronken. Maar plezier in het sporten neemt ook toe, merk vooruitgang in conditie en fitheid en begin gewoon steeds lekkerder in mijn vel te zitten
Nou het word nu wel echt goed zichtbaarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb je blokjes?
Tering wat veel eten
Mijn D zit in de oven
Niet al teveel alcohol hèquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb spijt van gisteravondgelukkig mag ik vanavond weer op stap..
![]()
Het scheelt inderdaad een hele hoop, alcohol is echt funest voor je lichaam, helemaal als je een beetje (serieus) aan het sporten bent. Goed bezig, ben trots op je!
Daarom ben ik algeheel gestopt met alcohol. Enkel festivals nogquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb spijt van gisteravondgelukkig mag ik vanavond weer op stap..
![]()
Het scheelt inderdaad een hele hoop, alcohol is echt funest voor je lichaam, helemaal als je een beetje (serieus) aan het sporten bent. Goed bezig, ben trots op je!
Goed bezigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou het word nu wel echt goed zichtbaarIk verwacht echt dat die blokjes niet zo lang meer duren
Je lijstje, ik moest lachen. Doe eens kcal uitrekenen? Ik gok rond de 3500
De tering. 80g aan filet american?! Kolere wat een dikke laagquote:
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
Straks ff, nu eerst eten
Zuiperdquote:
Je bent welkom hier dus je zit goed hoorquote:Ik weet even niet meer in welk topic nu precies zit maar het maakt vast niet uit voor mijn rantDie weinig met diëten te maken heeft
Whut? Je weet niet meer hoe je er uit ziet? Specifeer eens?quote:Ik ben echt helemaal de weg kwijt. Ik ging shoppen vandaag en ik weet gewoon niet meer hoe ik er eigenlijk uit zie en dat maakt me helemaal van slag.
Herkenbaar voor iemand toevallig?
Wat andere mensen zien zeg maar. Ik krijg het gevoel dat wat in mijn hoofd zit niet het zelfde is als wat er is/wat anderen zienquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zuiperd
[..]
Je bent welkom hier dus je zit goed hoor
[..]
Whut? Je weet niet meer hoe je er uit ziet? Specifeer eens?
Hmm, dan kan je óf veel harder in de wedstrijd of je loopt toch nog een beetje te hard in je lange duurloop denk ik.. Ik loop ongeveer hetzelfde in training maar wil nu voor een hm onder de 1.43 gaan (pr is 1.47). Maar goed geeft iig vertrouwen dat zo'n lange afstand goed ging! Kramp is vaak een kwestie van te weinig drinken, oefen je daar wel mee?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:48 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik wil de HM binnen de 2 uur lopen. Dat was de vorige keer ook het doel, maar omdat ik onderweg even heb moeten stoppen vanwege kramp in de voet (zul je net zien, netjes getraind, alles prima, uitgerekend in de wedstrijd een pijntje), ben ik uit gekomen op 2:00:42.
Het voelde overigens niet als een heftig tempo vandaag... Ik had dus een vriendin mee onderweg, en we hebben uitgebreid kunnen babbelen, de hele tijd. Als ik met mijn vader mee gaat ligt het tempo wel wat hoger, de laatste keer kwamen we uit op 10,3 km/h gemiddeld over 15,7 km. Dat vond ik voor een rustige duurtraining wel hard zat.
Euh. Je denkt dat je dikker bent? Of juist dunner? Laat een foto maken van je lichaam zodat je het ziet of vraag aan bekenden hoe je lichaam is?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat andere mensen zien zeg maar. Ik krijg het gevoel dat wat in mijn hoofd zit niet het zelfde is als wat er is/wat anderen zien
Ooh ja, zwaar herkenbaar. Andere mensen zien me als slank/prima ik zie mezelf nog steeds als dik.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat andere mensen zien zeg maar. Ik krijg het gevoel dat wat in mijn hoofd zit niet het zelfde is als wat er is/wat anderen zien
Je kunt jezelf ook op een foto niet kloppend zien hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Euh. Je denkt dat je dikker bent? Of juist dunner? Laat een foto maken van je lichaam zodat je het ziet of vraag aan bekenden hoe je lichaam is?
En op andere dagen denk ik "Boh. Nice. Mooi slank" om de volgende dag weer in de spiegel te kijken en te denken "tyfusquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, zwaar herkenbaar. Andere mensen zien me als slank/prima ik zie mezelf nog steeds als dik.
Dat is wel herkenbaarquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ben dus bang dat ik dat andersom heb?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, zwaar herkenbaar. Andere mensen zien me als slank/prima ik zie mezelf nog steeds als dik.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt jezelf ook op een foto niet kloppend zien hoor
Ik heb ook wel een spiegel, in principe kan ik daar natuurlijk voor gaan staan.
Ik kan het ook echt heeeel slecht uitleggenMaar ik gok dat als iemand het ook heeft/gehad heeft ze het met mijn vage omschrijving wel herkennen. Hoop ik
Of een nog lekkere wijfquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ben dus bang dat ik dat andersom heb?
Ik vond mezelf altijd wel een lekker wij, maar als ik nu foto's zie van eerst vind ik mezelf met terug werkende kracht een dikke vette blob. Dus misschien ben ik nu ook wel een dikke vette blob? Maar dan net ietsje minder dik zeg maar
Ooh dat is wel apartquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vond mezelf altijd wel een lekker wij, maar als ik nu foto's zie van eerst vind ik mezelf met terug werkende kracht een dikke vette blob. Dus misschien ben ik nu ook wel een dikke vette blob? Maar dan net ietsje minder dik zeg maar
4 x 20 gram is toch niet zoveel? Nouja, ik heb ook maar gegokt...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
De tering. 80g aan filet american?! Kolere wat een dikke laag![]()
En je chocodromen stonden niet in je lijstjeJe bak kwark was ik vergeten. Maar waarom een bak kwark als lunch en geen KH's erbij?
Waarom begin je niet met regelmaat aan te brengen en dan langzaam producten te vervangen/schrappen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:53 schreef Myooze het volgende:
[..]
4 x 20 gram is toch niet zoveel? Nouja, ik heb ook maar gegokt...
Weet ik niet... Is dat heel erg? Ik eet in het weekend ook erg onregelmatig dus ik had voor die bak kwark nog maar net de banaan op trouwens
Misschien wel, maar je kunt prima een lekker wijf zijn en alsnog te dik zijn, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doordeweek eet ik ook wel regelmatig hoor.. En wat moet ik dan vervangen/schrappen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom begin je niet met regelmaat aan te brengen en dan langzaam producten te vervangen/schrappen?
Oh ja, en daarom vond ik mezelf altijd toch wel gewoon lekker.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je kunt prima een lekker wijf zijn en alsnog te dik zijn, zeg maar.
Of ik begrijp je niet.
Niet vervangen en schrappen dus, maar bedenken: ik wil elke dag bijv 300g zuivel, 4 sneetjes brood met gezond beleg, 1 of 2 gezonde tussendoortjes en een diner van rond de 600 kcal met veel groenten. Daarbinnen kan je dan ruim varieren maar de basis is simpel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:55 schreef Myooze het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? En wat moet ik dan vervangen/schrappen?
Ik vind 40g per helft vrij veel. Ik knal er 15 per helft en dan is het IMHO al dik belegdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:53 schreef Myooze het volgende:
[..]
4 x 20 gram is toch niet zoveel? Nouja, ik heb ook maar gegokt...
Weet ik niet... Is dat heel erg? Ik eet in het weekend ook erg onregelmatig dus ik had voor die bak kwark nog maar net de banaan op trouwens
Serieus?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Oké Q. Here we go.
Ontbijt is 183 kcal, lunch 846 kcal, Gevulde koek schat ik op 300 kcal, 3/4 pizza is 819 kcal, bacon op pizza is 123 kcal.
Totaal is 2271. Zie je fouten?![]()
Vanavond zal ik vast ook iets pakken wat op tafel komt, maar het valt mee.
En nee. Ik ga de macro's niet uitrekenen, daar word ik toch niet vrolijk van
Je weet niet eens precies wat je eet. Je gokt je porties. En uit ervaring kan ik je vertellen dat je je daar goed op kan verkijken. Ergo: Ga je porties wegen.quote:
5 tussendoortjes terwijl je lunch bijna niks is, is niet zo handig lijkt me. Het zou kunnen dat je zoveel zin hebt in tussendoortjes omdat je niet genoeg eet op 'normale' eet momentenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:55 schreef Myooze het volgende:
[..]
Doordeweek eet ik ook wel regelmatig hoor.. En wat moet ik dan vervangen/schrappen?
Nou ja. Het enige wat ik niet weet is die gevulde koek. De rest komt van de verpakkingquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind 40g per helft vrij veel. Ik knal er 15 per helft en dan is het IMHO al dik belegd
[..]
Serieus?Dan zat ik way te hoog
Valt me alles mee
![]()
Qua vet zit je iig vandaag voor de verandering eens aan de hoge kant ipv de lage kant
Ja maar dat heb ik ook. Als ik mezelf nu op foto's terug zie dan denk ik "Sjezus fuck. Hoe dan?"quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ja, en daarom vond ik mezelf altijd toch wel gewoon lekker.
Maar nu vind ik de oude versie van mezelf dus een lelijke troll.
Lol. Misschen moet je serieus minder denkenquote:Dus misschien ben ik wel een troll met een body dismorphic disorder de verkeerde kant op of zoDat is geen bemoedigende gedachte...
Das toch superveel gedoe man.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je weet niet eens precies wat je eet. Je gokt je porties. En uit ervaring kan ik je vertellen dat je je daar goed op kan verkijken. Ergo: Ga je porties wegen.
Gevulde koek zat je wel redelijk goed. Had je verse ofquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nou ja. Het enige wat ik niet weet is die gevulde koek. De rest komt van de verpakking
En ja. Morgen maar weer strak aan het schema
Ja waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik ook. Als ik mezelf nu op foto's terug zie dan denk ik "Sjezus fuck. Hoe dan?"
[..]
Lol. Misschen moet je serieus minder denken
Als je dat in het begin doet dan geeft dat wel veel inzicht. Daarna hoef je dat niet steeds te doen want je weet gewoon wat je gewoonten daarin zijn (en hoeveel gram dat is)quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Das toch superveel gedoe man.Ik doe altijd maar gewoon normaal.
Sigh.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Das toch superveel gedoe man.Ik doe altijd maar gewoon normaal.
Dat is wel moeilijk... Maar volgens mij doe ik dat al wel een klein beetje. 1 keer zuivel per dag (kwark) Maximaal 2 keer brood (al vind ik dat wel moeilijk want ik vind brood heel lekker), bij mijn avondeten niet te veel aardappels (vind ik toch al niet zo lekker) en veel groente, minimaal 1 keer fruit en een keer groente... Het lukt niet altijd, maar ik probeer het iig wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet vervangen en schrappen dus, maar bedenken: ik wil elke dag bijv 300g zuivel, 4 sneetjes brood met gezond beleg, 1 of 2 gezonde tussendoortjes en een diner van rond de 600 kcal met veel groenten. Daarbinnen kan je dan ruim varieren maar de basis is simpel.
Versequote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gevulde koek zat je wel redelijk goed. Had je verse ofverpakking
Valt mee. pistolet zit rond de 150 kcal. Plak speltbrood van de AH rond de 101. Maar idd, die chocodromen voegen weinig toe, ik vind de L geen goeie L, de T ook geen goede Tquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
5 tussendoortjes terwijl je lunch bijna niks is, is niet zo handig lijkt me. Het zou kunnen dat je zoveel zin hebt in tussendoortjes omdat je niet genoeg eet op 'normale' eet momenten
Koekjes (ik gok dat chocodromen dat zijn?) voegen natuurlijk ook weinig toe behalve suiker en loze calorieën. Dat soort dingen
(en mijn instinct zegt (maar dit heb ik niet opgezocht) dat een gewone boterham meer zoden aan de dijk zet met minder cal dan een pistolet?)
Niemand zegt dat het makkelijk is. Maar maak nou eens een planning voor bijv. Maandag en ga je daar eens aan houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:03 schreef Myooze het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk... Maar volgens mij doe ik dat al wel een klein beetje. 1 keer zuivel per dag (kwark) Maximaal 2 keer brood (al vind ik dat wel moeilijk want ik vind brood heel lekker), bij mijn avondeten niet te veel aardappels (vind ik toch al niet zo lekker) en veel groente, minimaal 1 keer fruit en een keer groente... Het lukt niet altijd, maar ik probeer het iig wel.
Dan is het 20 gr per helft he :p 4 x 20 = 80quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind 40g per helft vrij veel. Ik knal er 15 per helft en dan is het IMHO al dik belegd
[..]
Serieus?Dan zat ik way te hoog
Valt me alles mee
![]()
Qua vet zit je iig vandaag voor de verandering eens aan de hoge kant ipv de lage kant
Dat weet ik nog steeds niet hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je dat in het begin doet dan geeft dat wel veel inzicht. Daarna hoef je dat niet steeds te doen want je weet gewoon wat je gewoonten daarin zijn (en hoeveel gram dat is)
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
VerseVandaar dat ik hem wel wou hebben, anders hoef ik ze niet
Ja, das veel ik doe op 1 hele pistolet 15g. En dan dichtklappenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:04 schreef Myooze het volgende:
[..]
Dan is het 20 gr per helft he :p 4 x 20 = 80
Naja misschien had je 2 rare dagen maar dat zie ik tot nu toe niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:03 schreef Myooze het volgende:
[..]
Dat is wel moeilijk... Maar volgens mij doe ik dat al wel een klein beetje. 1 keer zuivel per dag (kwark) Maximaal 2 keer brood (al vind ik dat wel moeilijk want ik vind brood heel lekker), bij mijn avondeten niet te veel aardappels (vind ik toch al niet zo lekker) en veel groente, minimaal 1 keer fruit en een keer groente... Het lukt niet altijd, maar ik probeer het iig wel.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja misschien had je 2 rare dagen maar dat zie ik tot nu toe niet?
En binnen zuivel, brood, groenten etc zijn er ook nog keuzes te maken he. En de ene is 'beter' dan de andere
Ja die. Zie jij en ik kunnen praten. Die zijn the bombquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]Met zo'n knapperig randje
Awesomeness zijn die.
Oh ik eet echt altijd precies het zelfdequote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat weet ik nog steeds niet hoorIk flikker wat op mijn bord en dan denk ik "is goed" en dan flikker ik het in de weegschaal, veelste veel
Jaaaaaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja die. Zie jij en ik kunnen praten. Die zijn the bomb![]()
Nu gaat dit wéér klinken als een excuus, maar die chocodromen had mijn moeder gekocht voor mijn zusje maar die vind ik dus toevallig ook heel lekkerquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Valt mee. pistolet zit rond de 150 kcal. Plak speltbrood van de AH rond de 101. Maar idd, die chocodromen voegen weinig toe, ik vind de L geen goeie L, de T ook geen goede T![]()
Ik zou wat minder troep nemen en eens bij de basis beginnen. 3 normale maaltijden en 3 normale tussendoortjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |