Gelukkig zit ze er niet voor haar uiterlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:12 schreef Tem het volgende:
Schippers ziet er toch niet uit met dat gekke pakje en rare haar.
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gelukkig zit ze er niet voor haar uiterlijk.
Die hoerenlaarzen zijn helemaal treurigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:12 schreef Tem het volgende:
Schippers ziet er toch niet uit met dat gekke pakje en rare haar.
Nog iemand die euthanasie laat plegen binnenkort en zijn organen wil doneren maar dat kan blijkbaar niet.quote:
Je moet hersendood zijn om organen te doneren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nog iemand die euthanasie laat plegen binnenkort en zijn organen wil doneren maar dat kan blijkbaar niet.
Dat zou een lekker voorbeeld van de minister zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:20 schreef arjan1112 het volgende:
Zo kinderachtig dat je niet op tv mag roken
Na de uitzending.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:20 schreef arjan1112 het volgende:
Arno kijkt ook mee.twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 23:22:00Minister Edith Schippers gefeliciteerd met het behalen van een mijlpaal. Zojuist 100 x ik gezegd in het interview met Eva Jinek. #Jinek reageer retweet
En hij heeft nog humor ookquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno kijkt ook mee.twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 23:22:00Minister Edith Schippers gefeliciteerd met het behalen van een mijlpaal. Zojuist 100 x ik gezegd in het interview met Eva Jinek. #Jinek reageer retweet
Adriaantje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:20 schreef arjan1112 het volgende:
Rechts onderonsjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Eva heeft het Judith niet moeilijk gemaakt.
Eva is rijk, Eva geeft geen fuckquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Eva heeft het Judith niet moeilijk gemaakt.
Mani komt nooit buiten, hij is blij met elke vrouw op tvquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Caps en dubbele posts... Je bent weinig gewend?
Een middeninkomen toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk doet ze dat, ze maakt veel centjes
Mani kijkt alleen iedere dag of Sunfield nog leeft. Daarna gaat hij weer naar huis toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Mani komt nooit buiten, hij is blij met elke vrouw op tv
Je bent een kenner Stijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani kijkt alleen iedere dag of Sunfield nog leeft. Daarna gaat hij weer naar huis toe.
Die is in de tijd dat ze niet voor de camera zat even naar achter gegaan om haar hele lichaam vol nicotinepleisters te plakkenquote:
Kamer zat vol door bolletje bakfietsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jongetje liet haar meteen alle hoeken van de kamer zien.
P.r. manager staat buiten beeld.quote:
Mani is het bewijs.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Op tomatenpuree en stokbrood kun je lang leven.
Als ze alleen die vrouw hadden uitgenodigd was iedereen weggezapt en hij heeft een soort van link hiermeequote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar wat doet Art daar dan? Dat helpt toch geen fuck?
Dat is niet Jort, dat is een booslim.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:02 schreef arjan1112 het volgende:
zet juist de tv aan, want Jort is een koning
Dat is gelquote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Is zijn voorhoofd nou bezweet?
Dan kan hij niet smeren.quote:
moment voor de Armeense genocidequote:Op maandag 9 februari 2015 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Zoveel problemen in Nederland, kom je aan met een monument...
6quote:Op maandag 9 februari 2015 23:03 schreef Szura het volgende:
Binnen hoeveel minuten zou de naam Asscher vallen?
Ja oklahoma is een provincie in tjechiequote:Op maandag 9 februari 2015 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eva Jinek (Tulsa (Oklahoma),
quote:
Wie is dit? Beetje mijn grapjes stelentwitter:Massarroni twitterde op maandag 09-02-2015 om 23:11:01Het is geen Turk maar een Zweet..... #Jinek reageer retweet
En jij beweerde dat ik van de schunnige grapjes wasquote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
Had liever Jinek nat zien worden.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die bank als hij zo opstaat:
[ afbeelding ]
Je hele carrière een zwetende dikke man met bril spelen.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Pulzzar het volgende:
Hij doet me op één of andere manier aan Newman van Seinfeld denken. Omdat dat personage zichzelf ook in de nesten lult - gedreven door haat - en dan enorm gaat zweten.
[ afbeelding ]
Dat is een feit.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En jij beweerde dat ik van de schunnige grapjes was
Wilders lult ook behoorlijk dom, maar die heeft daardoor wel behoorlijk wat volgers gekregen. Ik hoop niet dat veel moslims zich aangetrokken voelen tot het geblaat van deze natte man.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat wil deze man nou zeggen
Wat een lulverhaal
Is die ook niet van spacejam?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je hele carrière een zwetende dikke man met bril spelen.
![]()
[ afbeelding ]
Newman is bijna autobiografisch voor mij.quote:
Je wordt burgerlijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben heel erg netjes geworden op fok
Kan ze vast goed met die Oostblok roots.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:20 schreef Latert het volgende:
Jinek kan de bank gaan poetsen na afloop...
Hij wordt papa hequote:
Nee met monumenten.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ze gaan de gasgaten in Groningen vullen met zweet.
Leo is niet goed wijs.twitter:leolewin twitterde op maandag 09-02-2015 om 23:22:48De heer Kuzu deed het helemaal niet slecht bij #Jinek . reageer retweet
Jij komt ook nooit in de stad he.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
V&D, al een jaar of tien niet meer geweest.
Ook niet voor de wc?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
V&D, al een jaar of tien niet meer geweest.
Het begon met It's, Free Record Shop, Halfords...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2015, het jaar dat het ene na het andere bedrijf omvalt.
Leiden is wel ok.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij komt ook nooit in de stad he.
That's truequote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Het begon met It's, Free Record Shop, Halfords...
Wat zou hij vinden van 'collega Ozturk'?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
Leo is niet goed wijs.twitter:leolewin twitterde op maandag 09-02-2015 om 23:22:48De heer Kuzu deed het helemaal niet slecht bij #Jinek . reageer retweet
Ah, dan is het echt over voor de v&dquote:Op maandag 9 februari 2015 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga altijd zeiken bij de MAC
Als je een gehoorapparaat of bril nodig hebt wel ja. We hebben nu wel een mooie parkeergarage. Uniek in de wereld!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Katwijk heeft best een aardig winkelaanbod.
Die durft zich niet te laten zien in die afzichtelijke kleding van ze.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:28 schreef Szura het volgende:
Ah dus de hoogste directeur van V&D moet door winkels gaan lopen
Wat denk je dat een uurtje naaien nu kost?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Wel gruwelijk duur zo'n naaimachine.
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
Mja die knakkers moeten dan maar een eigen winkeltje beginnen ofzo
Daar ging het feest voor het 50-jarig jubileum.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sjoow, die vent in de studio is straks als eerste zijn baan kwijt
WANGquote:Op maandag 9 februari 2015 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
Als je bedrijf verkocht is aan Chinezen is het einde zoek.
[ afbeelding ]
Met 1 uitzondering natuurlijk
Eerste deel klinkt als PostNL, waar ik een bijbaan hadquote:Op maandag 9 februari 2015 23:35 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb bij V&D gewerkt en het klopt wel wat hij zegt. Alles wordt beslist en gestuurd vanuit het hoofdkantoor en er wordt totaal niet met de filialen gecommuniceerd. De vestiging waar ik werkte was klein en we hadden beperkte magazijnruimte. Toch kregen we veel te veel spullen geleverd. Als we op een dag 5 koffers verkochten, kregen we de volgende dag 10 exemplaren aangevuld.
Ik ben precies op tijd weggegaan. De tijd van mijn leven gehad. Ik heb ze nog nooit zo makkelijk verdiend.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerste deel klinkt als PostNL, waar ik een bijbaan had. Ook zo'n kutbedrijf.
Dat is zijn stijl.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:37 schreef tralalala het volgende:
Kan niemand aan Jort uitleggen dat zijn broek nogal aan de korte kant is?
Ja ik ook omdat ik jong was en de snelste van de toko waar ik werkte. Al die arme oudere vaste medewerkers werden als oud vuil behandeld.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben precies op tijd weggegaan. De tijd van mijn leven gehad. Ik heb ze nog nooit zo makkelijk verdiend.
Zo heurt hetquote:Op maandag 9 februari 2015 23:37 schreef tralalala het volgende:
Kan niemand aan Jort uitleggen dat zijn broek nogal aan de korte kant is?
Die ouderen hadden tot een jaar of zes geleden ook een wereldbaan. Daarna werd het kut.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja ik ook omdat ik jong was en de snelste van de toko waar ik werkte. Al die arme oudere vaste medewerkers werden als oud vuil behandeld.
Jortje op dreef.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
SP als extreemlinks betitelen vond ik ook sterk.
JOVD vrindjesquote:Op maandag 9 februari 2015 23:45 schreef arjan1112 het volgende:
Jort en Mark waren vrienden toen ze 16 jaar oud waren
Zanger Rinusquote:Op maandag 9 februari 2015 23:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2015 23:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn daklozen die beter gekleed gaan.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spekman is tegenwoordig wel wat normaler. Maar dit was nog echt klassiek Spekman.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Er zijn daklozen die beter gekleed gaan.
Toevallig precies zijn doelgroep.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Er zijn daklozen die beter gekleed gaan.
Zouden ze elkaar hebben ontmaagd?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:45 schreef arjan1112 het volgende:
Jort en Mark waren vrienden toen ze 16 jaar oud waren
quote:Kamerleden Kuzu en Öztürk willen af van termen ‘aandachtsgeile’ en ‘Turken’
De twee uit de PvdA gestapte Kamerleden Kuzu en Öztürk pleiten voor een ander taalgebruik in het integratiedebat. De tweemansfractie wil af van termen als ‘integratie’ en ‘allochtoon’. Wat Kuzu betreft houdt het daar echter niet op: “Taal heeft ook nadelen. Neem bijvoorbeeld de woorden ‘twee’, ‘aandachtsgeile’ en ‘Turken’. Dat kan alleen in een negatieve context gebruikt worden en sommige mensen worden daar slachtoffer van.”
Ook de termen ‘man’, ‘man,’ ‘man’, ‘wat’, ‘een’, ‘ongelooflijke’ en ‘droeftoeters’ hebben volgens de Kamerleden meer kwaad dan goed gedaan. Öztürk: “Ik krijg dagelijks dat soort begrippen in mijn mailbox en we moeten met elkaar vaststellen dat het averechts werkt.”
De tweemansfractie wil nog niet vooruitlopen op de vraag of ‘volkomen’ en ‘terecht’ ook verbannen zouden moeten worden.
Pieter Waterdrinker en Derk Sauer, Anne Schulp, Peter en Joop Middendorp en Pieter van den Blink.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:06 schreef Webschip het volgende:
Benieuwd wie vanavond allemaal te gast zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |