Eerste deel klinkt als PostNL, waar ik een bijbaan hadquote:Op maandag 9 februari 2015 23:35 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb bij V&D gewerkt en het klopt wel wat hij zegt. Alles wordt beslist en gestuurd vanuit het hoofdkantoor en er wordt totaal niet met de filialen gecommuniceerd. De vestiging waar ik werkte was klein en we hadden beperkte magazijnruimte. Toch kregen we veel te veel spullen geleverd. Als we op een dag 5 koffers verkochten, kregen we de volgende dag 10 exemplaren aangevuld.
Ik ben precies op tijd weggegaan. De tijd van mijn leven gehad. Ik heb ze nog nooit zo makkelijk verdiend.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Eerste deel klinkt als PostNL, waar ik een bijbaan had. Ook zo'n kutbedrijf.
Dat is zijn stijl.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:37 schreef tralalala het volgende:
Kan niemand aan Jort uitleggen dat zijn broek nogal aan de korte kant is?
Ja ik ook omdat ik jong was en de snelste van de toko waar ik werkte. Al die arme oudere vaste medewerkers werden als oud vuil behandeld.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben precies op tijd weggegaan. De tijd van mijn leven gehad. Ik heb ze nog nooit zo makkelijk verdiend.
Zo heurt hetquote:Op maandag 9 februari 2015 23:37 schreef tralalala het volgende:
Kan niemand aan Jort uitleggen dat zijn broek nogal aan de korte kant is?
Die ouderen hadden tot een jaar of zes geleden ook een wereldbaan. Daarna werd het kut.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja ik ook omdat ik jong was en de snelste van de toko waar ik werkte. Al die arme oudere vaste medewerkers werden als oud vuil behandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |