quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het, weet niet hoe zindelijk hij is.
Alleen als ik thuis ben en er geen breekbare dingen op tafel staan.quote:
Is hij niet verschrikkelijk ongelukkig dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als ik thuis ben en er geen breekbare dingen op tafel staan.
Verklaart zijn gedrag wel...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is hij niet verschrikkelijk ongelukkig dan?
Nee, het is een grote kooi en hij heeft veel speeltjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is hij niet verschrikkelijk ongelukkig dan?
Weet je precies waarom hij pas zo vrolijk was, het deurtje zat niet goed dicht.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je precies waarom hij pas zo vrolijk was, het deurtje zat niet goed dicht.
Hopelijk heeft ie niet teveel stuk gemaaktquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je precies waarom hij pas zo vrolijk was, het deurtje zat niet goed dicht.
Nee, ik wilde toch al nieuwe gordijnen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie niet teveel stuk gemaakt
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Volgende keer dat Spec vervelend doet tegen een user kunnen we dus gewoon een doek over zijn kooi gooien.
Geloof je niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
Ik doe nooit vervelend tegen users, ben zelf groot fan van Yasmin en Elflettering.
Geloof je het zelf, met je Arieaidsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
Ik doe nooit vervelend tegen users
Oh echt? Komen ze bij je thuis?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:48 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben zo ziek als een hond, maandag komen ze bloed prikken voor onderzoek.
Ben je wel gestopt met je snackbardieet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een flink tekort aan het 1 en ander en misschien zelfs diabetes.
Mijn ouders gebruiken voer van Purina, als ik daar ben kan ik wel wat proberen. Lekkere kip/rijst brokjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon Pedigree Pal eten, hahahaha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |