En zo kun je alles wel weerleggen..quote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar het is misschien ook weer ongeloofwaardig als altijd alles uitkomt.
Thuisbezorgd.nl ingeschakeld en TR gemacht.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is misschien maar beter ook maar dit had ik niet verwacht:
Gtst stopt in 2016:
Al is het qua kwaliteit al een tijdje niet veel.
Al eens van spoilers gehoord?!quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gtst stopt in 2016:
Dat heb ik met dat Noud nog steeds de schuld heeft aan die ingestorte steiger. :pquote:Op maandag 9 februari 2015 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik vind het ook stront irritant dat nooit uitgekomen is dat Maxime destijds inderdáád Maarten op Janine had afgestuurd en Maxime en Janine nu weer dikke ''vriendinnetjes'' zijn met elkaar
die is zoooo flauw dat het goed is.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gtst stopt in 2016:
Had Lorena daar niet wat mee te maken?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat heb ik met dat Noud nog steeds de schuld heeft aan die ingestorte steiger. :p
Mikequote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had Lorena daar niet wat mee te maken?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 05:58 schreef fotostarter het volgende:
Sjoerd met zijn gitaar was wel tof gisteren.
Sjoerd aan de telefoon was wel heel pijnlijk gisteren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 05:58 schreef fotostarter het volgende:
Sjoerd met zijn gitaar was wel tof gisteren.
Dat stukje ben ik kwijt denk ik, kan me er niets van herinnerenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Sjoerd aan de telefoon was wel heel pijnlijk gisteren.
Ja, dat was echt een baasquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer halen ze Stanley weer van stal het enige leuke aan de rol van Bing.
Typische voorbeeld van een gastrol/acteur die beter was dan de vaste rol die ze moesten supporteren. Ander goed voorbeeld is die collega van Noud (Leo) die opeens helemaal stapelverliefd was op Lorena, Hij kwam over als een idioot maar speelde wel goed, Konden ze ook meer mee. Stanley ook zet die in de koningen laat hem een lekker jong wijf pakken en avonturen beleven met Jeff.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat stukje ben ik kwijt denk ik, kan me er niets van herinneren
[..]
Ja, dat was echt een baas
Die lach... huuuhuhhuhhhuhhhuuuuuuuuu
Dat laatste heb ik even doorgestuurd aan de schrijvers. Ik hoop dat ze er iets mee doenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typische voorbeeld van een gastrol/acteur die beter was dan de vaste rol die ze moesten supporteren. Ander goed voorbeeld is die collega van Noud (Leo) die opeens helemaal stapelverliefd was op Lorena, Hij kwam over als een idioot maar speelde wel goed, Konden ze ook meer mee. Stanley ook zet die in de koningen laat hem een lekker jong wijf pakken en avonturen beleven met Jeff.
Je bedoelt Sacha? Vind ik nogal een beledigingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou. Welgeteld 1 dag.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Bianca "haar mond voorbij gaat praten" over Aysen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt Sacha? Vind ik nogal een beledigingWaarom bambi vergelijking? Volgespoten kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het ook niet, James1988 komt ermeequote:Op woensdag 11 februari 2015 01:01 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Waarom bambi vergelijking? Volgespoten kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |