Het is weer goed dus?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zonde. Mijn zusje en ik gaan samen uiteten.
maar speciaal op valentijn?quote:
ik had stamppotquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Vandaag eet ik pizza.
Ik ben culinair lately.
owjaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb meerdere zusjes toch.....!
[..]
Ja. Juist omdat Valentijn.
Wat voor een pizza?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Vandaag eet ik pizza.
Ik ben culinair lately.
hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb meerdere zusjes toch.....!
[..]
Ja. Juist omdat Valentijn.
Sommige mensen hebben flitsende plaatjes nodig om op te vallen..quote:
waarschijnlijk heeft ts een moeilijk jeugd gehad en moet hij geknuffeld worden door een pvda'erquote:
Niks meer romantisch dan je lalalaten vollopen en aan het eind van de avond je valentijn in de bek kotsen, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel heb je er?
en waarom juist op valentijn.
hier is dat overigens gewoon canavalszaterdag. dus zullen niet heel veel mensen iets aan valentijn doen
en romantisch haar haar naar achteren houden terwijl ze de wc pot vol blaftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks meer romantisch dan je lalalaten vollopen en aan het eind van de avond je valentijn in de bek kotsen, toch?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ts een moeilijk jeugd gehad en moet hij geknuffeld worden door een pvda'er
Ik heb ook een knuffel nodigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ts een moeilijk jeugd gehad en moet hij geknuffeld worden door een pvda'er
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en romantisch haar haar naar achteren houden terwijl je haar reet vol blaft
ik stem geen pvdaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een knuffel nodig.
Wil je van mij een knuffel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Boh, ik ruik de stukjes frikandel nu alweer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en romantisch haar haar naar achteren houden terwijl ze de wc pot vol blaft
Harde gekregen van mijn carnavalsfantasie, maar je mag er gerust 1 komen halen hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Waar woonde je ook alweer?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Harde gekregen van mijn carnavalsfantasie, maar je mag er gerust 1 komen halen hoor.
Dat doet me denken aan Geometry Wars. Tenminste, het schuim in m'n mondhoeken en de spasmes doen me denken aan Geometry Wars.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Geometry Wars. Tenminste, het schuim in m'n mondhoeken en de spasmes doen me denken aan Geometry Wars.
Bij Deventer richting het mooie Duitsland. Dan kom je er wel langs.quote:
Goedkope whiskey met echte cola is ook proost! Kom je nog op meet?quote:
Goed punt wel!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Goedkope whiskey met echte cola is ook proost! Kom je nog op meet?
Helemaal waar, wat doe je zoal om de dag door te komen behalve FOK!ken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt wel!
En geen idee, dat duurt nog 3 maand
Schoolquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Helemaal waar, wat doe je zoal om de dag door te komen behalve FOK!ken?
Sorryquote:
Och school.. iets waar ik mij ook aan ga wagen na zoveel jaar.. wens mij succes.quote:
Hhaha ik lach om je grap.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef LompeHork het volgende:
SCHOOL______________________________________________________________________!
Haten op dom voor je uit staren door het raamquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef LompeHork het volgende:
SCHOOL______________________________________________________________________!
Ik ben ook na 6 jaar begonnen. RIP.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Och school.. iets waar ik mij ook aan ga wagen na zoveel jaar.. wens mij succes.
Als tiener bestond FOK! niet eens, ik heb niks om voor te schamen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:
Als tiener kon ik FOK! niet waarderen trouwens, vond het serieus zonde van mijn tijd.
Ik ben een oude man.
Wel man Oh nee, toch niet, goed punt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als tiener bestond FOK! niet eens, ik heb niks om voor te schamen.
Ok hier heb je 50 centquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, met sorry koop ik geen bier hé
.
Als mijn aanstaande ex ook zulke goede punten heeft zit ik genesteld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel man Oh nee, toch niet, goed punt.
Zo, gul! Kan ie er bijna een zakje chips bij kopen.quote:
Aanstaande exquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als mijn aanstaande ex ook zulke goede punten heeft zit ik genesteld.
Jonge deernes zijn de beste deernes mijn vrind!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als mijn aanstaande ex ook zulke goede punten heeft zit ik genesteld.
10 cent erbij danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo, gul! Kan ie er bijna een zakje chips bij kopen.
Ja?quote:
Weet er alles vanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jonge deernes zijn de beste deernes mijn vrind!
Ik zie soms mensen op een bankje bij de supermarkt zitten. Voor die mensen is jouw verhaal echt wel een droom.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
10 cent erbij dan. lekker een zak naturel frietjes en een export biertje
.
Hmm kikkersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jeujik zal eens 10[ afbeelding ] er van halen.
Dacht ik even goed te zitten met mijn naïve maagd van 26.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jonge deernes zijn de beste deernes mijn vrind!
Cola is voor de AA. Echte mannen drinken bier en eten kikkers.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hmm kikkers.
Niet een paar [ afbeelding ] erbij?
Haha, die is net zo oud als mijn vrouw, hoewel mijn vrouw niet echt maagd meer is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dacht ik even goed te zitten met mijn naïve maagd van 26.
En shit hoort niet te rollen, als shit rolt dan is ze te vaak in d'r poepertje geneukt. Shit hoort te glijden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, die is net zo oud als mijn vrouw, hoewel mijn vrouw niet echt maagd meer is.
Naïve maagden van 26 zijn NOOIT goed broeder, die weten niet hoe de shit rolt.
Glijden is ook niet alles, dan kan de riolering nog wel eens uitgesleten zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En shit hoort niet te rollen, als shit rolt dan is ze te vaak in d'r poepertje geneukt. Shit hoort te glijden.
Zoveel waarheden in één post, je zou mod moeten worden jij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Glijden is ook niet alles, dan kan de riolering nog wel eens uitgesleten zijn.
Eigenlijk moet die shit gewoon geperst worden, maar dat kost weer geld enzo.
Tjah... Wat moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, die is net zo oud als mijn vrouw, hoewel mijn vrouw niet echt maagd meer is.
Het is hier geen BeF!quote:
Jij reageerde niet meer op mijn DM jongequote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Wat moet ik zeggen.![]()
Ik kwam terug van mijn wekelijkse sollicitatieronde bij de plaatselijke bibliotheek. Zat te overpeinzen dat mijn leven wel de positieve wending van een vrouwelijk geslachtsorgaan kon gebruiken en zelf kon daar ook louter positief over zijn. Spicklebiggie reageerde niet meer op mijn DM en om nu weer een lauw brood van de bakker te neuken ging me wat ver.![]()
Gelukkig lag op de route van de bibliotheek naar mijn huis een katholieke kerk, waar toevallig een huwelijk plaats vond. Dus ik die big voor dat altaar weg snaaien en meteen riching huis gelopen om haar in de kont te plassen.
Nu zijn we hier.
Je gelooft het niet maar ik sprak vandaag met chowi. Oldbies weten.quote:
Zijn er ook niet-naïve maagden van 26?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wauw!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Wat moet ik zeggen.![]()
Ik kwam terug van mijn wekelijkse sollicitatieronde bij de plaatselijke bibliotheek. Zat te overpeinzen dat mijn leven wel de positieve wending van een vrouwelijk geslachtsorgaan kon gebruiken en zelf kon daar ook louter positief over zijn. Spicklebiggie reageerde niet meer op mijn DM en om nu weer een lauw brood van de bakker te neuken ging me wat ver.![]()
Gelukkig lag op de route van de bibliotheek naar mijn huis een katholieke kerk, waar toevallig een huwelijk plaats vond. Dus ik die big voor dat altaar weg snaaien en meteen riching huis gelopen om haar in de kont te plassen.
Nu zijn we hier.
Stap over op een magnetron-watermeloen dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:43 schreef Sardu het volgende:
Spicklebiggie reageerde niet meer op mijn DM en om nu weer een lauw brood van de bakker te neuken ging me wat ver.![]()
Voor mij is Chowi nogsteeds DD.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar ik sprak vandaag met chowi. Oldbies weten.
HSquote:
Surgequote:
En de halve zondag bezig om die troep weer uit mijn grill te krijgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stap over op een magnetron-watermeloen dan.
Mijn aanwezigheid is niet gewenstquote:
Heul wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is niet gewenst
quote:
Chowi is druk en zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor mij is Chowi nogsteeds DD.
Ork ork ork.. SOEP!! Sgtporkbeans en een lepel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is niet gewenst
Zou dat werken met een pot mayo of zo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
En de halve zondag bezig om die troep weer uit mijn grill te krijgen.![]()
Neh,dan maar weer een ballonetje om een glas knopen met een haarelastiekje.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ork ork ork.. SOEP!! Sgtporkbeans en een lepel.
Goedquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey SgtPorkbeans!
Hoe is het met u?
We komen er weer aanquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ork ork ork.. SOEP!! Sgtporkbeans en een lepel.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou dat werken met een pot mayo of zo?
Awesome.quote:
Twee kipfiletjes aan elkaar binden was toch ook zoietsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou dat werken met een pot mayo of zo?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Twee kipfiletjes aan elkaar binden was toch ook zoiets?
Die kende ik nog niet. Whahaha.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Twee kipfiletjes aan elkaar binden was toch ook zoiets?
Ja ik heb gewoon een viboquote:
Hmmm, volgens mij maak je dan een vacuum.quote:
quote:
FF kijken in je foboquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En mij in je gedachten natuurlijk.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Plakjes boterhamworst in de magnetron en na gebruik weer in het pakje doen
Wel een apart bijsmaakje danquote:
Je hebt aids en een baard. tof. zullen we nu neuken of straks?quote:
Godsammequote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je hebt aids en een baard. tof. zullen we nu neuken of straks?
"Ja"quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Godsammewat moet ik daar nou op antwoorden.
Nu of straks. This is not rocketscience.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Godsammewat moet ik daar nou op antwoorden.
Dat is toch geen antwoord op nu of straks?quote:
Zwabberquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu of straks. This is not rocketscience.
Daaromquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op nu of straks?
Misschien zit er stof op je bal.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Morgen even andere computermuis halen. De mijne is echt leip bezig
Heb hem nagecheckt enz.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Misschien zit er stof op je bal.
Thats what she said....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het was stiekem een grapje, je hebt natuurlijk geen muis met balquote:
Maar het was aids?quote:
Dan bij dezequote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, wat? Ik was niet op de hoogte van mijn aanstelling tot hogere macht.
Nee, helaas niet anders had ik wel een leuk aandenken.quote:
Het was ebolaquote:
Nog beter.quote:
Lichaamsvloeistoffen toch? dus al zou je in een compleet latexpak een ebola chick kapot batsen zou je safe zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Is ebola seksueel overdraagbaar?
Dan ben ik safe, nu zij nog.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Lichaamsvloeistoffen toch? dus al zou je in een compleet latexpak een ebola chick kapot batsen zou je safe zijn.
Damn.. Je gaat heel even een pot mayo zoeken. Krijg je dit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je hebt aids en een baard. tof. zullen we nu neuken of straks?
Bestel gewoon een fleshlight via bolquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn.. Je gaat heel even een pot mayo zoeken. Krijg je dit.
Dat is heel normaal als je een baard groeit en af en toe "AIDSquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn.. Je gaat heel even een pot mayo zoeken. Krijg je dit.
En inleveren qua creativiteit? Fuck no! Huis tuin en keuken masturbatie ftw.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bestel gewoon een fleshlight via bol.
ik vind het ook altijd veel geiler om me te vingeren met een roestige tuinhark idd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
En inleveren qua creativiteit? Fuck no! Huis tuin en keuken masturbatie ftw.
Keuken masturbatie.. wat moet ik mij daarbij voorstellen? 2 houten pollepels 30 sec in de magnetron of wat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
En inleveren qua creativiteit? Fuck no! Huis tuin en keuken masturbatie ftw.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ik vind het ook altijd veel geiler om me te vingeren met een roestige tuinhark idd.
Ik deed ooit een poging tot baard groeien, maar het bleek zo'n kut met tanden te worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat is heel normaal als je een baard groeit en af en toe "AIDS" roept. Ik wil niet zeggen dagelijks maar regelmatig toch zeker.
Baarden, appeltaarten en aids.. volgens mij perfect voor een onz sc.quote:
Laten we het allemaal over je muis hebben.quote:
Ja toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Baarden, appeltaarten en aids.. volgens mij perfect voor een onz sc.
Ik zal dus nooit weten hoe dat is, of ik moet een piemel boetseren van watermeloenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Warme appeltaart genoemd? Of een watermeloen met een gatje erin
Gelukkig maar, ik voel me altijd zo onbegrepen.quote:
Ik ken dat gevoelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik voel me altijd zo onbegrepen.
Men kneed wat deeg voor een eventueel volkorenbrood. Voeg daar wat extra bloem aantoe.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ik vind het ook altijd veel geiler om me te vingeren met een roestige tuinhark idd.
Wat..?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Garpje togquote:
Dat is op dit forum eerder een zonde dan een zegen.quote:
Jij weet niet wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is op dit forum eerder een zonde dan een zegen.
Dat klopt... Maar ik heb dingen gelezen en beelden gezien....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik lekker vind.
Daarom ONZ SCquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt... Maar ik heb dingen gelezen en beelden gezien....![]()
Sowieso dat ik nooit weer in UTO ga scrollen en een beeld probeer te vormen van de users daar.
UTO? wasda, utopiaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt... Maar ik heb dingen gelezen en beelden gezien....![]()
Sowieso dat ik nooit weer in UTO ga scrollen en een beeld probeer te vormen van de users daar.
Ja. Als Onz en Klb het afvoerputje van FOK! zijn, dan is UTO de stront die je bij een verstopping omhoog moet halen en nog eens doorspoelen. De slok bier die je 2x door moet slikken met stukjes erin.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daarom ONZ SC![]()
Sick but not mentally retarded most of the times.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja. Als Onz en Klb het afvoerputje van FOK! zijn, dan is UTO de stront die je bij een verstopping omhoog moet halen en nog eens doorspoelen. De slok bier die je 2x door moet slikken met stukjes erin.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daarom ONZ SC![]()
Sick but not mentally retarded most of the times.
O'rly?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]!
!
Ik vind bier 1 keer doorslikken al een straf...
Ik kan even niks anders bedenken.quote:
Kaas een optie?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:37 schreef pixelbitty het volgende:
Volgens mij is de muis nu helemaal stuk.
Smeerkaas.quote:
Wat jij wilt, als je muis daar gelukkig van wordt of jij dan moet je dat gewoon keihard insmeren.quote:
Mijn muis doet het gewoon.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wat jij wilt, als je muis daar gelukkig van wordt of jij dan moet je dat gewoon keihard insmeren.
Geen trackpad op je laptop?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:37 schreef pixelbitty het volgende:
Volgens mij is de muis nu helemaal stuk.
Trackpad gebruikenquote:
Niet muizen omdat je niet met een trackpad om kan gaan.quote:
Dat zou wel een beetje heel debiel zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet muizen omdat je niet met een trackpad om kan gaan.
Gebruiken voor wat Sardu. Wat moeten we met half bakken informatie ?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:54 schreef Sardu het volgende:
Zou je de mayopot gewoon kunnen gebruiken met nog een beetje mayo erin, of moet je 'm eerst schoon spoelen? #dtv
Teruglezen lieverd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gebruiken voor wat Sardu. Wat moeten we met half bakken informatie ?
Ah, in China beginnen ze al vrij jong met werken en zijn daardoor ook wat sneller versleten.quote:
Oh goddd had ik nou maar niet bijdehand gedaan dan wist ik de reden niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Teruglezen lieverd.![]()
Ik wou wel eens een pot neuken en dit komt het dichtst bij.
Ik weet niet of dit negatief of positief is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik kan altijd op je rekenen met de he ho
Positiefquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit negatief of positief is.
Oh sorry moeder.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh goddd had ik nou maar niet bijdehand gedaan dan wist ik de reden niet.
Is goed hoor ugly duckling.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh sorry moeder.![]()
Ik zal zondag naar de kerk gaan om te biechten.
Het is toch nog geen Valentijn :squote:
owja srry hoor ;s;ss; ik dacht dat was vandaag ;s;s verkeerd gelezen ;s;squote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is toch nog geen Valentijn :s
Valentijn is toch altijd de 14e van februari :s :squote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
owja srry hoor ;s;ss; ik dacht dat was vandaag ;s;s verkeerd gelezen ;s;s
ja dacht het wel ja?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valentijn is toch altijd de 14e van februari :s :s
bende lellek?quote:
Je mag bidden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een pech heeft iedereen dan. Dan mogen we van god niets doen.
Flips is m'n moeder.quote:
Lekkerquote:
Nouja... Dr koosnaampje is ugly duckling.quote:
What the..?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Treffende persiflage wel.
[ afbeelding ]
UTO / UTO Strippers
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
Dus ik zit te chillen op de bank met mijn laptop op schoot.. loopt mijn kat langs moeilijk te doen... heeft ie een drol aan een haar van mij uit zn aars hangen!!
Ik heb hem maar naar buiten gelaten in de hoop dat hij ergens buiten wel uit zijn kont valtquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
Dus ik zit te chillen op de bank met mijn laptop op schoot.. loopt mijn kat langs moeilijk te doen... heeft ie een drol aan een haar van mij uit zn aars hangen!!
Ik lag hevig te knorren hier... geloof mij dat was ook mijn bedoeling nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Moest harder lachen dan eigenlijk de bedoeling was.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:54 schreef pixelbitty het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb hem maar naar buiten gelaten in de hoop dat hij ergens buiten wel uit zijn kont valt..
Ik kon van de kerst ook al cadeaulint uit de aars van mijn hondje trekken..
Ja. Ben voor nood maar op Tinder in Azie gaan swipen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis LBal de hele week afwezig hier
Niemand die mij chocola heeft gebracht vandaagquote:
Is die niet minderjarig ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja. Ben voor nood maar op Tinder in Azie gaan swipen.
mogge weerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niemand die mij chocola heeft gebracht vandaag
Neuh. Op Tinder kan je gewoon leeftijd instellen.quote:
Ik heb geen tinderquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neuh. Op Tinder kan je gewoon leeftijd instellen.
Haha damn... Ben net m'n furby kwijt.quote:
Ahh furbies waren echt zo cool vroegahquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha damn... Ben net m'n furby kwijt.![]()
Anders zou ik bellen.
Zonder jou was het niksquote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:00 schreef Fokker89 het volgende:
Ik was even eèn uur weg, maar heb weinig gemist zie ik wel
quote:
zo veel hartjes..quote:
Amaquote:
ohw, is dat hetquote:
haha?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:24 schreef Amarantha het volgende:
http://www.laptopshop.nl/(...)z-r-a-t-7-zwart.html Haha
Vind je?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha?
die is gewoon super awesome
Weet je wat ook duur is?quote:
cadeaubon?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar ga er niks bestellen, wellicht in de toekomst. Wou even voor de gein kijken op de webshop. Ga straks met mijn cadeaubon wel een nieuwe muis halen haha
alles dat niet goedkoop isquote:
Ja laatst een cadeaubon gekregen/gewonnen van de Scheer & Foppenquote:
wauw, bestaat dan nog?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laatst een cadeaubon gekregen/gewonnen van de Scheer & Foppen
ja, maar daar kun je niks meequote:
Jepquote:
nice, voor hoeveel?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepMijn laptop heb ik daar laatst ook gekocht toevallig. Via een kortingsapp heb ik die waardebon gewonnen, als je Scheer & Foppen ging volgen op die app dan maakte je kans op een waardebon.
Nu hoop ik dat ik nu 20 euro kan uitgeven bijvoorbeeld en dat dan de rest op de cadeaubon blijft staan.quote:
hmm, vaak niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat ik nu 20 euro kan uitgeven bijvoorbeeld en dat dan de rest op de cadeaubon blijft staan.
Wou ik ook maar ik wil geen geld besteden aan nieuwe muis en ben er toch één nodigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, vaak niet.
ik zelf zou eerder iets duurs kiezen met 50 euro korting
zo'n razr is misschien ook wat overdrevenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou ik ook maar ik wil geen geld besteden aan nieuwe muis en ben er toch één nodig
Ik ga gewoon weer iets simpels halenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n razr is misschien ook wat overdreven
heb laatst deze gekocht. http://www.bol.com/nl/p/t(...)rt/1004004012273863/quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer iets simpels halen
Ik een tijdje terug deze:quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb laatst deze gekocht. http://www.bol.com/nl/p/t(...)rt/1004004012273863/
is goedkoop, maar voelt ook heel goedkoop aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |