Het is weer goed dus?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zonde. Mijn zusje en ik gaan samen uiteten.
maar speciaal op valentijn?quote:
ik had stamppotquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Vandaag eet ik pizza.
Ik ben culinair lately.
owjaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb meerdere zusjes toch.....!
[..]
Ja. Juist omdat Valentijn.
Wat voor een pizza?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Vandaag eet ik pizza.
Ik ben culinair lately.
hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb meerdere zusjes toch.....!
[..]
Ja. Juist omdat Valentijn.
Sommige mensen hebben flitsende plaatjes nodig om op te vallen..quote:
waarschijnlijk heeft ts een moeilijk jeugd gehad en moet hij geknuffeld worden door een pvda'erquote:
Niks meer romantisch dan je lalalaten vollopen en aan het eind van de avond je valentijn in de bek kotsen, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel heb je er?
en waarom juist op valentijn.
hier is dat overigens gewoon canavalszaterdag. dus zullen niet heel veel mensen iets aan valentijn doen
en romantisch haar haar naar achteren houden terwijl ze de wc pot vol blaftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks meer romantisch dan je lalalaten vollopen en aan het eind van de avond je valentijn in de bek kotsen, toch?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ts een moeilijk jeugd gehad en moet hij geknuffeld worden door een pvda'er
Ik heb ook een knuffel nodigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ts een moeilijk jeugd gehad en moet hij geknuffeld worden door een pvda'er
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en romantisch haar haar naar achteren houden terwijl je haar reet vol blaft
ik stem geen pvdaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een knuffel nodig.
Wil je van mij een knuffel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Boh, ik ruik de stukjes frikandel nu alweer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en romantisch haar haar naar achteren houden terwijl ze de wc pot vol blaft
Harde gekregen van mijn carnavalsfantasie, maar je mag er gerust 1 komen halen hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Waar woonde je ook alweer?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Harde gekregen van mijn carnavalsfantasie, maar je mag er gerust 1 komen halen hoor.
Dat doet me denken aan Geometry Wars. Tenminste, het schuim in m'n mondhoeken en de spasmes doen me denken aan Geometry Wars.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Geometry Wars. Tenminste, het schuim in m'n mondhoeken en de spasmes doen me denken aan Geometry Wars.
Bij Deventer richting het mooie Duitsland. Dan kom je er wel langs.quote:
Goedkope whiskey met echte cola is ook proost! Kom je nog op meet?quote:
Goed punt wel!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Goedkope whiskey met echte cola is ook proost! Kom je nog op meet?
Helemaal waar, wat doe je zoal om de dag door te komen behalve FOK!ken?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt wel!
En geen idee, dat duurt nog 3 maand
Schoolquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Helemaal waar, wat doe je zoal om de dag door te komen behalve FOK!ken?
Sorryquote:
Och school.. iets waar ik mij ook aan ga wagen na zoveel jaar.. wens mij succes.quote:
Hhaha ik lach om je grap.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef LompeHork het volgende:
SCHOOL______________________________________________________________________!
Haten op dom voor je uit staren door het raamquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef LompeHork het volgende:
SCHOOL______________________________________________________________________!
Ik ben ook na 6 jaar begonnen. RIP.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Och school.. iets waar ik mij ook aan ga wagen na zoveel jaar.. wens mij succes.
Als tiener bestond FOK! niet eens, ik heb niks om voor te schamen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:30 schreef LompeHork het volgende:
Als tiener kon ik FOK! niet waarderen trouwens, vond het serieus zonde van mijn tijd.
Ik ben een oude man.
Wel man Oh nee, toch niet, goed punt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als tiener bestond FOK! niet eens, ik heb niks om voor te schamen.
Ok hier heb je 50 centquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, met sorry koop ik geen bier hé
.
Als mijn aanstaande ex ook zulke goede punten heeft zit ik genesteld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel man Oh nee, toch niet, goed punt.
Zo, gul! Kan ie er bijna een zakje chips bij kopen.quote:
Aanstaande exquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als mijn aanstaande ex ook zulke goede punten heeft zit ik genesteld.
Jonge deernes zijn de beste deernes mijn vrind!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als mijn aanstaande ex ook zulke goede punten heeft zit ik genesteld.
10 cent erbij danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo, gul! Kan ie er bijna een zakje chips bij kopen.
Ja?quote:
Weet er alles vanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jonge deernes zijn de beste deernes mijn vrind!
Ik zie soms mensen op een bankje bij de supermarkt zitten. Voor die mensen is jouw verhaal echt wel een droom.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
10 cent erbij dan. lekker een zak naturel frietjes en een export biertje
.
Hmm kikkersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jeujik zal eens 10[ afbeelding ] er van halen.
Dacht ik even goed te zitten met mijn naďve maagd van 26.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jonge deernes zijn de beste deernes mijn vrind!
Cola is voor de AA. Echte mannen drinken bier en eten kikkers.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hmm kikkers.
Niet een paar [ afbeelding ] erbij?
Haha, die is net zo oud als mijn vrouw, hoewel mijn vrouw niet echt maagd meer is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dacht ik even goed te zitten met mijn naďve maagd van 26.
En shit hoort niet te rollen, als shit rolt dan is ze te vaak in d'r poepertje geneukt. Shit hoort te glijden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, die is net zo oud als mijn vrouw, hoewel mijn vrouw niet echt maagd meer is.
Naďve maagden van 26 zijn NOOIT goed broeder, die weten niet hoe de shit rolt.
Glijden is ook niet alles, dan kan de riolering nog wel eens uitgesleten zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En shit hoort niet te rollen, als shit rolt dan is ze te vaak in d'r poepertje geneukt. Shit hoort te glijden.
Zoveel waarheden in één post, je zou mod moeten worden jij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Glijden is ook niet alles, dan kan de riolering nog wel eens uitgesleten zijn.
Eigenlijk moet die shit gewoon geperst worden, maar dat kost weer geld enzo.
Tjah... Wat moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, die is net zo oud als mijn vrouw, hoewel mijn vrouw niet echt maagd meer is.
Het is hier geen BeF!quote:
Jij reageerde niet meer op mijn DM jongequote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Wat moet ik zeggen.![]()
Ik kwam terug van mijn wekelijkse sollicitatieronde bij de plaatselijke bibliotheek. Zat te overpeinzen dat mijn leven wel de positieve wending van een vrouwelijk geslachtsorgaan kon gebruiken en zelf kon daar ook louter positief over zijn. Spicklebiggie reageerde niet meer op mijn DM en om nu weer een lauw brood van de bakker te neuken ging me wat ver.![]()
Gelukkig lag op de route van de bibliotheek naar mijn huis een katholieke kerk, waar toevallig een huwelijk plaats vond. Dus ik die big voor dat altaar weg snaaien en meteen riching huis gelopen om haar in de kont te plassen.
Nu zijn we hier.
Je gelooft het niet maar ik sprak vandaag met chowi. Oldbies weten.quote:
Zijn er ook niet-naďve maagden van 26?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wauw!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Wat moet ik zeggen.![]()
Ik kwam terug van mijn wekelijkse sollicitatieronde bij de plaatselijke bibliotheek. Zat te overpeinzen dat mijn leven wel de positieve wending van een vrouwelijk geslachtsorgaan kon gebruiken en zelf kon daar ook louter positief over zijn. Spicklebiggie reageerde niet meer op mijn DM en om nu weer een lauw brood van de bakker te neuken ging me wat ver.![]()
Gelukkig lag op de route van de bibliotheek naar mijn huis een katholieke kerk, waar toevallig een huwelijk plaats vond. Dus ik die big voor dat altaar weg snaaien en meteen riching huis gelopen om haar in de kont te plassen.
Nu zijn we hier.
Stap over op een magnetron-watermeloen dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:43 schreef Sardu het volgende:
Spicklebiggie reageerde niet meer op mijn DM en om nu weer een lauw brood van de bakker te neuken ging me wat ver.![]()
Voor mij is Chowi nogsteeds DD.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar ik sprak vandaag met chowi. Oldbies weten.
HSquote:
Surgequote:
En de halve zondag bezig om die troep weer uit mijn grill te krijgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stap over op een magnetron-watermeloen dan.
Mijn aanwezigheid is niet gewenstquote:
Heul wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is niet gewenst
quote:
Chowi is druk en zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Voor mij is Chowi nogsteeds DD.
Ork ork ork.. SOEP!! Sgtporkbeans en een lepel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is niet gewenst
Zou dat werken met een pot mayo of zo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
En de halve zondag bezig om die troep weer uit mijn grill te krijgen.![]()
Neh,dan maar weer een ballonetje om een glas knopen met een haarelastiekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |