Het is weer goed dus?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zonde. Mijn zusje en ik gaan samen uiteten.
maar speciaal op valentijn?quote:
ik had stamppotquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Vandaag eet ik pizza.
Ik ben culinair lately.
owjaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb meerdere zusjes toch.....!
[..]
Ja. Juist omdat Valentijn.
Wat voor een pizza?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Vandaag eet ik pizza.
Ik ben culinair lately.
hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb meerdere zusjes toch.....!
[..]
Ja. Juist omdat Valentijn.
Sommige mensen hebben flitsende plaatjes nodig om op te vallen..quote:
waarschijnlijk heeft ts een moeilijk jeugd gehad en moet hij geknuffeld worden door een pvda'erquote:
Niks meer romantisch dan je lalalaten vollopen en aan het eind van de avond je valentijn in de bek kotsen, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel heb je er?
en waarom juist op valentijn.
hier is dat overigens gewoon canavalszaterdag. dus zullen niet heel veel mensen iets aan valentijn doen
en romantisch haar haar naar achteren houden terwijl ze de wc pot vol blaftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks meer romantisch dan je lalalaten vollopen en aan het eind van de avond je valentijn in de bek kotsen, toch?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ts een moeilijk jeugd gehad en moet hij geknuffeld worden door een pvda'er
Ik heb ook een knuffel nodigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ts een moeilijk jeugd gehad en moet hij geknuffeld worden door een pvda'er
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en romantisch haar haar naar achteren houden terwijl je haar reet vol blaft
ik stem geen pvdaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een knuffel nodig.
Wil je van mij een knuffel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook een knuffel nodig.
Boh, ik ruik de stukjes frikandel nu alweer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en romantisch haar haar naar achteren houden terwijl ze de wc pot vol blaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |