Wen er maar an, de meeste vrouwen krijgen dat moment...quote:Op maandag 9 februari 2015 03:36 schreef IMVHI het volgende:
Niets is voor mannen zo benauwend en afstotend als vrouwen die openlijk laten blijken dat hun eierstokken flink aan het klapperen zijn
Zelfs Patty Brard niet?quote:Op maandag 9 februari 2015 03:36 schreef IMVHI het volgende:
Niets is voor mannen zo benauwend en afstotend als vrouwen die openlijk laten blijken dat hun eierstokken flink aan het klapperen zijn
quote:Op maandag 9 februari 2015 08:06 schreef agter het volgende:
[..]
Wen er maar an, de meeste vrouwen krijgen dat moment...![]()
Niet voldoende om vrede te hebben kennelijk en je wil niet met de gevoelens omgaan, je wil er vanaf. Tenminste, anders blijf je hier niet doormiepen over hoe sterk het gevoel wel niet is (je bent immers niet je zin aan het doordrijven zeg je) en dat het je verdrietig maakt dat het er nu nog gewoon even niet in zit. En dat terwijl je zoveel goeds in je leven zegt te hebben.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef Myrthe1 het volgende:
Ik ben 'happy' met mijn leven. Echt. Ik heb geen nieuw project nodig en ook geen uitbreiding van mijn werkzaamheden, want dat is al aan de gang. En daar haal ik veel voldoening uit. Ik kan bij vlagen wel eens verdrietig zijn omdat ik het 'nu' heel graag wil en ik zoek dus een antwoord om met deze gevoelens om te gaan, want het is een sterk gevoel.
Wat leuk!! En niets aan te doen inderdaad.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:53 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Rammelende eierstokken (@Jochem Meyer), niets aan te doen... Mijn schoondochter had ze ook en toen dacht ik wacht nog aub maar even.... Nu ben ik er nu zo dankbaar voor, wat een rijkdom zo'n kleinkind.
Succes op een relatiebreuk ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:10 schreef Fanest het volgende:
Condoom van tevoren doorprikken en bij zwangerschap tegen je vriend zeggen dat je geen abortus wilt vanwege geloofsovertuigingen. Succes gegarandeerd.
Dus: omdat ik een kinderwens heb, ben ik niet helemaal gelukkig met mijn leven?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet voldoende om vrede te hebben kennelijk en je wil niet met de gevoelens omgaan, je wil er vanaf. Tenminste, anders blijf je hier niet doormiepen over hoe sterk het gevoel wel niet is (je bent immers niet je zin aan het doordrijven zeg je) en dat het je verdrietig maakt dat het er nu nog gewoon even niet in zit. En dat terwijl je zoveel goeds in je leven zegt te hebben.
Maar wel nuttig voor later, want dan kun je je kind beter om leren gaan met dingen ze graag willen, maar nog niet mogen/kunnen...
Logisch, maar het zullen geen stabiele vrouwen zijn die zulke fratsen uithalen.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Succes op een relatiebreuk ja.
Als mijn vriendin dat zou doen dan kan ze dat kind in dr eentje opvoeden. Zoiets beslis je samen.
En brrr @ obsessie van TS.
Respecteer de keuze van je vriend en anders moet je hem dumpen en op zoek naar een ander die je volblaft.
Nee, door hoe je met die kinderwens omgaat wordt het obsessief.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:22 schreef Myrthe1 het volgende:
[..]
Dus: omdat ik een kinderwens heb, ben ik niet helemaal gelukkig met mijn leven?
Nee, dat schreef ik niet en je probleem is ook niet je kinderwens.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:22 schreef Myrthe1 het volgende:
Dus: omdat ik een kinderwens heb, ben ik niet helemaal gelukkig met mijn leven?
Dat wordt het niet, maar dat was het inderdaad wel een beetje.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nee, door hoe je met die kinderwens omgaat wordt het obsessief.
Wat is het probleem?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, dat schreef ik niet en je probleem is ook niet je kinderwens.
De kinderwens en hoe ik daarmee omga. Jij meent dat ik een ander probleem heb dan mijn kinderwens, dus licht het gerust toe. Misschien heb ik er wat aan.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, wat is je probleem nou eigenlijk Myrthe1?
Waar je wat aan gaat hebben is het verder kijken dan je boehoehoe-ik-wil-het-nu-zo-graag. Want dat is je probleem, niet je kinderwens. Je geeft aan er verdriet van te hebben dat het nu niet kan, daar ligt dus je probleem. En dat kan niemand hier voor je oplossen, zeker als jij niet verder komt dan aangeven hoe goed je je leven op orde hebt, hoe happy je daarmee bent en daar verder niets aan hoeft te gebeuren. Nou ja, behalve dat ene dan...quote:Op maandag 9 februari 2015 17:31 schreef Myrthe1 het volgende:
De kinderwens en hoe ik daarmee omga. Jij meent dat ik een ander probleem heb dan mijn kinderwens, dus licht het gerust toe. Misschien heb ik er wat aan.
Misschien helpt het om, in plaats van tegen het gevoel te vechten, juist te accepteren dat het gevoel er is. Dat er allemaal redenen zijn waarom een kindje nu niet kan, betekend niet dat het gevoel verkeerd is. Dat je soms verdrietig bent omdat het nu niet kan is ook niet verkeerd. Die gevoelens zijn er nou eenmaal.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:24 schreef Myrthe1 het volgende:
[..]
Maar het was al duidelijk in mijn eerste bericht dat ik nog een paar jaar moet wachten en dat ik het daarmee eens ben. Ik opende het topic met de vraag hoe ik daarmee om kan gaan, want de wens is nog steeds heel sterk.
Jezus, wat een hel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.reddit.com/r/c(...)from_the_other_side/
Als hij kinderen wil op z'n 30e dan is dat geen 27,5. Geen compromis mogelijk denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:45 schreef eleusis het volgende:
Is er geen compromis te bedenken?
De een wil kinderen @ 25, de ander @ 30, dan kom je uit op 27,5?
Of denk ik nu te praktisch?
Dit dus, over zulke zaken kan je gewoon geen compormis maken. Net zoals iemand die nooit kinderen wilt, dan zeg je toch ook niet: ik nu 23, hij sterft waarschijnlijk op 83, middelen we uit, op 53 nemen we een kleine erbij. Nee, dan kan je als andere partij zeggen, nou ik wil ze wel dus wellicht passen we toch niet zo goed bij elkaar als we dachten, maar ook niet veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:01 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Als hij kinderen wil op z'n 30e dan is dat geen 27,5. Geen compromis mogelijk denk ik.
Je bent trouwens echt niet de enige.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:31 schreef Myrthe1 het volgende:
[..]
De kinderwens en hoe ik daarmee omga. Jij meent dat ik een ander probleem heb dan mijn kinderwens, dus licht het gerust toe. Misschien heb ik er wat aan.
Precies, sommige mensen denken dat je een kind kunt "nemen" wanneer het jou uitkomt, maar zo werkt het niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:20 schreef LuDann het volgende:
[..]
Je bent trouwens echt niet de enige.
OUD / Het grote rammelaarstopic deel 49
Ik snap sommige reacties hier niet helemaal. Die drang naar een kind is een soort oergevoel, moeilijk om uit te leggen. Dat je erover wil praten snap ik, dat is nog iets anders dan het ook daadwerkelijk doen.
Ik ben nu 30 en zwanger van ons eerste kind, rammelde ook al vrij jong. Mijn vriend wilde ook pas na zijn 30e. En dat is wel eens lastig geweest, helemaal toen ik ook nog eens moeilijk zwanger bleek te kunnen raken.
Succes en sterkte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |