Ik weet niet hoor, maar ik had niet direct het idee dat klokov uit was op een mooie discussie met gegronde beargumentatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat FB. Als mod is het niet de bedoeling dat je daar slotjes gaat zetten.
Maar heb het nu maar wel gedaan, prutser bleef doorgaan.
Dan nog.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik had niet direct het idee dat klokov uit was op een mooie discussie met gegronde beargumentatie.
Of het geld van de internetverbinding moet naar de bruiloft. Kost een hoop, zo'n bruiloft.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
Misschien heeft zn vriendin de kettlebells afgepakt?
Dit idd, mss kunnen we er een docu van maken. Hoe hij in het begin goed bedoeld adviezen gaf, steeds brutaler werd, Notegate, die scene waar hij full retard gaat, zijn comeback en zijn afgang. Zou het goed doen op Cannes enzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:52 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind het wel jammer, voordat hij met die note-onzin begon was het best een goede jongen.
Beetje trollen is leuk, maar dit zat echt diep bij em. scary shit man.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:52 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind het wel jammer, voordat hij met die note-onzin begon was het best een goede jongen.
Daarom ga ik er ook maar vanuit dat het een trol was, anders is het wel eng.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Beetje trollen is leuk, maar dit zat echt diep bij em. scary shit man.
Haiquote:
gisterenavond gefaald. Laat de frikandel zometeen weer door het vuistje gieren. gewoon rustig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoe ist met de NoFap?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoe ist met de NoFap?
[ afbeelding ]
Klokov kan je grap in het kettlebelltopic wel waarderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:05 schreef Awesome_ het volgende:
Misschien kan die kiokov wel overkopen voor een vriendelijk prijsje. Dm me.
Zij is leuk ja, Emma Sinclaire heet ze.quote:
opbokkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:05 schreef Awesome_ het volgende:
Misschien kan die kiokov wel overkopen voor een vriendelijk prijsje. Dm me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |