abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:15:58 #1
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_149411842
Beste medefokkers,

Ik ben al niet al te positief ingesteld over de wereld en eigenlijk weet je wel dat kindermishandeling overal ter wereld plaatsvindt. De VN heeft een rapport uitgebracht waarin ze melding maken van het stelselmatig martelen, onthoofden, kruisigen en verkrachten van jonge kinderen. Hoe betrouwbaar is dit want dit nieuws is zo gruwelijk dat ik dit niet met mijn verstand kan bevatten? Deze gruwelpraktijken bij volwassen uitvoeren is al beestachtig maar waarom moet dit ook bij kinderen gebeuren? Ik snap deze wereld met de dag minder.....

Ik lees o.a. dat deze dingen gedaan worden uit wraak omdat dit met hun kinderen ook gebeurt. Er komen inderdaad kinderen om bij bombardementen e.d. Dat begrijp ik maar om je dan op zo'n afschuwelijke wijze te wreken op volledig onschuldige kinderen? Ik heb een kleine dochter en als iemand haar wat aandoet dan sta ik echt niet voor mezelf in. Maar dan noch zou ik het niet in mijn hoofd halen om het kind van een ander te gaan martelen en vermoorden. Hoe ziek en gestoord moet je dan wel niet zijn?

Stel je toch eens voor dat er een intelligente levensvorm onze aarde van een afstand observeert. Wat zullen die wel niet van ons denken? Ik schaam me echt serieus met de dag meer om tot het mensenras te behoren en dat meen ik!
"Hoka Hey!"
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:16:31 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149411856
Bron :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:20:21 #3
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_149412069
En alles in de naam van een dode krijgsheer die een klein meisje neukte ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149412311
Dat maakt niet uit want ik heb zojuist van de paus gehoord dat het ok is om kinderen te mishandelen :)
-XOXO-
pi_149412403
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:15 schreef matspontius het volgende:
Ik lees o.a. dat deze dingen gedaan worden uit wraak omdat dit met hun kinderen ook gebeurt.
Dit gebeurt helemaal niet bij hun kinderen. Veel van die terroristen hebben zelf niet eens kinderen. Naast het feit dat duizenden uit andere landen dan Syrie/Irak komen waardoor hun eigen familie niet eens binnen schot is.

En ja, ISIS martelt inderdaad kinderen. Ze hebben 5000 Koerdische yezidi en christelijke vrouwen en meisjes(van zelfs 9-12 jaar oud) tot slaaf gemaakt, maar ze martelen ook jonge jongens.

Ik zag eens een Youtube-video van een Koerdisch kind dat was ontsnapt uit de handen van ISIS en vertelde dat ze werden geslagen als ze bepaalde verzen uit de Koran niet kenden uit hun hoofd e.d.
pi_149412426
#gevaarlijkesekte
pi_149412427
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
Dat maakt niet uit want ik heb zojuist van de paus gehoord dat het ok is om kinderen te mishandelen :)
Een corrigerende tik is niet hetzelfde als martelen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 6 februari 2015 @ 09:51:30 #9
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149412503
Ik ben wel een voorstander van volksgerichten tegen IS leden. Gewoon elk gevangen lid vrijgeven aan de menigte.
pi_149412550
quote:
Je weet nooit waar je in staat bent totdat je het echt meemaakt.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_149413258
Girlygirl8 zal vast wel een reden kunnen vertellen waarom dit gerechtvaardigd is om dit met kinderen te doen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:29:06 #12
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149413330
"Saddam heeft massavernietigingswapens"

Ik vertrouw de rapporten niet meer zo.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_149413510
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

Ja dat van die piloot die verbrand is en moslims die onthoofd worden is ook niks waar. :')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:39:04 #14
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149413587
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:36 schreef tipiewan het volgende:

[..]

Ja dat van die piloot die verbrand is en moslims die onthoofd worden is ook niks waar. :')
Oh?
Maar diep van binnen lach ik.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:53:25 #15
286575 Roces18
Chef de party
pi_149413903
ach ja, wat doe je eraan
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_149414001
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

Dat was de VS niet de VN.

Daarbij is het niet eens zo heel ver gezocht als je bedenkt wat er in Abu Ghraib gebeurde met kinderen.
pi_149414433
Oh wow. Terroristen en kinderen in 1 bericht.
welke vrijheden moeten we hier voor op gaan geven? :o
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_149414586
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:15 schreef matspontius het volgende:
De VN heeft een rapport uitgebracht waarin ze melding maken van het stelselmatig martelen, onthoofden, kruisigen en verkrachten van jonge kinderen. Hoe betrouwbaar is dit want dit nieuws is zo gruwelijk dat ik dit niet met mijn verstand kan bevatten? Deze gruwelpraktijken bij volwassen uitvoeren is al beestachtig maar waarom moet dit ook bij kinderen gebeuren? Ik snap deze wereld met de dag minder.....
Goeie vragen, kom eens kijken in BNW.

Dat er flink wat aan de hand is in dat rampzalige gebied, ja, maar deze "feiten" zijn wel zo fantastisch, dat ze bijna niet meer echt lijken, nee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149414742
Dat was al langer bekend.
Ура для россии
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:22:08 #20
396550 Richestorags
pi_149414782
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeie vragen, kom eens kijken in BNW.

Dat er flink wat aan de hand is in dat rampzalige gebied, ja, maar deze "feiten" zijn wel zo fantastisch, dat ze bijna niet meer echt lijken, nee.
Ze hebben er anders weinig moeite mee om het zelf op video te tonen of via statements duidelijk te maken. Dit zijn zeg maar geen couveuse verhalen (1e golfoorlog).
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:42:32 #21
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_149415394
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:27 schreef bijdehand het volgende:
En alles in de naam van een dode krijgsheer die een klein meisje neukte ;(
Michiel de Ruyter? :o
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:49:17 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149415593
goddomme mata, je geilt wel erg op het zo snel mogelijk kapen van een topic.

het doden van kinderen en verkrachten/martelen van vrouwen is een goed werkende tactiek om de plaatselijke bevolking onder de duim te houden, dat is wat IS doet en wat wel vaker gebeurd in oorlogen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149415654
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef Re het volgende:
goddomme mata, je geilt wel erg op het zo snel mogelijk kapen van een topic.

het doden van kinderen en verkrachten/martelen van vrouwen is een goed werkende tactiek om de plaatselijke bevolking onder de duim te houden, dat is wat IS doet en wat wel vaker gebeurd in oorlogen.
Maar omdat het uit naam van een religie gebeurt gaan mensen het stelliger verdedigen. En nee, mata is geen moslim, I know. Dat maakt het des te erger. Dit is NWS, geen BNW.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_149415802
wen dr maar aan, ts. als het laagje beschaving wegbrokkeld of gewoon niet aanwezig is, zijn mensen beesten. net zo dom, net zo wreed. een leeuw interesseert het ook geen reet dat ie een jong gazelletje opeet, toch... die gaat na afloop met een rode bek heerlijk in de avondzon liggen spinnen.

komt nog bij dat zoiets als IS natuurlijk de ergste psychopaten aantrekt, en die kunnen daar heerlijk moorden en verkrachten en martelen. dat soort gasten lopen hier ook rond, maar die eindige dan meestal vroeg of laat in de gevangenis.
plus dat ze ook nog eens wordt wijsgemaakt dat dit alles verantwoord is in de naam van god, en dat je dus in feite iets goeds doet, zelfs als je het afschuwelijk vindt.

als je dit alles schokkend vind, verdiep je eens in de geschiedenis van oorlogsvoering. het is niks nieuws. het is bijna doodnormaal.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:22:58 #25
396550 Richestorags
pi_149416533
Een of andere overactieve mod heeft alle reacties weggehaald :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')