Dit gebeurt helemaal niet bij hun kinderen. Veel van die terroristen hebben zelf niet eens kinderen. Naast het feit dat duizenden uit andere landen dan Syrie/Irak komen waardoor hun eigen familie niet eens binnen schot is.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:15 schreef matspontius het volgende:
Ik lees o.a. dat deze dingen gedaan worden uit wraak omdat dit met hun kinderen ook gebeurt.
Een corrigerende tik is niet hetzelfde als martelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
Dat maakt niet uit want ik heb zojuist van de paus gehoord dat het ok is om kinderen te mishandelen
Je weet nooit waar je in staat bent totdat je het echt meemaakt.quote:
Ja dat van die piloot die verbrand is en moslims die onthoofd worden is ook niks waar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
"Saddam heeft massavernietigingswapens"
Ik vertrouw de rapporten niet meer zo.
Oh?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:36 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Ja dat van die piloot die verbrand is en moslims die onthoofd worden is ook niks waar.
Dat was de VS niet de VN.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
"Saddam heeft massavernietigingswapens"
Ik vertrouw de rapporten niet meer zo.
Goeie vragen, kom eens kijken in BNW.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:15 schreef matspontius het volgende:
De VN heeft een rapport uitgebracht waarin ze melding maken van het stelselmatig martelen, onthoofden, kruisigen en verkrachten van jonge kinderen. Hoe betrouwbaar is dit want dit nieuws is zo gruwelijk dat ik dit niet met mijn verstand kan bevatten? Deze gruwelpraktijken bij volwassen uitvoeren is al beestachtig maar waarom moet dit ook bij kinderen gebeuren? Ik snap deze wereld met de dag minder.....
Ze hebben er anders weinig moeite mee om het zelf op video te tonen of via statements duidelijk te maken. Dit zijn zeg maar geen couveuse verhalen (1e golfoorlog).quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie vragen, kom eens kijken in BNW.
Dat er flink wat aan de hand is in dat rampzalige gebied, ja, maar deze "feiten" zijn wel zo fantastisch, dat ze bijna niet meer echt lijken, nee.
Michiel de Ruyter?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:27 schreef bijdehand het volgende:
En alles in de naam van een dode krijgsheer die een klein meisje neukte
Maar omdat het uit naam van een religie gebeurt gaan mensen het stelliger verdedigen. En nee, mata is geen moslim, I know. Dat maakt het des te erger. Dit is NWS, geen BNW.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef Re het volgende:
goddomme mata, je geilt wel erg op het zo snel mogelijk kapen van een topic.
het doden van kinderen en verkrachten/martelen van vrouwen is een goed werkende tactiek om de plaatselijke bevolking onder de duim te houden, dat is wat IS doet en wat wel vaker gebeurd in oorlogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |