Enige dat fijn is van Apple zijn de Imac's en de macbook's.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:57 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Vind het echt heel bizar. Ik heb nog nooit problemen gehad op 1 keer na dus. Ook in mijn omgeving nooit klachten.
Sorry Guyvie, maar je lultquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben geen apple basher..
Maar dat soort toestellen is vergelijk baar met een daadwerkelijke appel..
Snijkoek..
Gewoon simpele android halen..
Aplle werkt op zich goed maar je moet om de 2 jaar een nieuwe halen, kost pakweg 600/800 euro
of duur abbo..
Heb zelf een oppo find 5 als het WTC hier van gebouwd was kwam er inderdaad geen vliegtuig binnen..
Prima camera en hardware en software en heb dingetje al 2 jaar .. en gaat nog wel even mee..
prijs nieuwe koop 350 euro
Heb je ding al aan itunesgehangen fabrieks reset gegeven?
En dan te bedenken dat ik Rotterdams bloed in mijn aderen heb.quote:
Komen zware tijden aan.quote:
Dat verandert de zaak natuurlijk drastisch!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik Rotterdams bloed in mijn aderen heb.
[..]
Komen zware tijden aan.
Die zijn er al voor jullie schommelquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik Rotterdams bloed in mijn aderen heb.
[..]
Komen zware tijden aan.
Nietus heb mijn ontwerp naar de architecten van het nieuwe WTC gestuurd maar ze hebben al ander materiaal gebruikt!quote:
Selectie is nu echt te jong denk ik. En als je dan PSV moet inhalen terwijl Klaassen, Serero en Veltman eruit liggen wordt het een heel lastig verhaal. Maar aan de andere kant is het wel de verwachting dat alle jonge jongens verder ontwikkelen, dus heb je volgend seizoen sowieso een sterker team.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:05 schreef schommelstoel het volgende:
Is misschien ook wel weer eens goed, elke keer komt Ajax er iets sterker uit, toch ?
Dit is iets wat je jaar in jaar uit zal horen bij Ajax, valt eigenlijk een beetje in herhaling.( Jij niet, maar deze opmerking maken ze bij Ajax zelf ook veel )quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Selectie is nu echt te jong denk ik. En als je dan PSV moet inhalen terwijl Klaassen, Serero en Veltman eruit liggen wordt het een heel lastig verhaal. Maar aan de andere kant is het wel de verwachting dat alle jonge jongens verder ontwikkelen, dus heb je volgend seizoen sowieso een sterker team.
Mwoah, in vergelijking met de afgelopen 5 jaar is dit (geloof ik) de jongste selectie. Dus het gemiddelde is alleen maar omlaag gegaan. Vorige seizoenen hadden we spelers als Poulsen en De Jong die toch iets ouder waren dan de rest. En ook het Ajax van 95' had naast jonkies als Davids (17) veteranen als Rijkaard en Blind. Dat scheelt toch wel een hoop, en maakt het een stuk makkelijker voor de talenten om niet te verzuipen in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit is iets wat je jaar in jaar uit zal horen bij Ajax, valt eigenlijk een beetje in herhaling.( Jij niet, maar deze opmerking maken ze bij Ajax zelf ook veel )
Het Ajax van begin jaren negentig en midden jaren negentig was opzich ook een jong elftal
Iphone's en Ipad's zijn bagger inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben geen apple basher..
Snijkoek..
Aplle werkt op zich goed maar je moet om de 2 jaar een nieuwe halen, kost pakweg 600/800 euro
of duur abbo..
Heb zelf een oppo find 5 als het WTC hier van gebouwd was kwam er inderdaad geen vliegtuig binnen..
Prima camera en hardware en software en heb dingetje al 2 jaar .. en gaat nog wel even mee..
ik kon het ook niet gelovenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:57 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Vind het echt heel bizar. Ik heb nog nooit problemen gehad op 1 keer na dus. Ook in mijn omgeving nooit klachten.
meh dit is mn eerste iphone en waa er best blij mee, tot die bluescreensquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben geen apple basher..
Snijkoek..
of duur abbo..
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
Gheh, wat ik nu tegenkom. De foto's (?) zijn wel apart te noemen..
Rothschilds Illuminati Ball 1972
http://imgur.com/gallery/hZcrD
Ik durf hier geen mening over te hebbenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:24 schreef Divje het volgende:
Gheh, wat ik nu tegenkom. De foto's (?) zijn wel apart te noemen..
Rothschilds Illuminati Ball 1972
http://imgur.com/gallery/hZcrD
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Totaal niet creepy.
Vind het wel tof dat stijltjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf hier geen mening over te hebben
En Salvador Dali
Zoals oppo ding kaduk en je krijgt gewoon nieuwe? Kapot gooien wil niet echt!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meh dit is mn eerste iphone en waa er best blij mee, tot die bluescreensgelukkig wel supergoede service.. Denk dat ik maar weer eens die kant op moet gaan
Jep.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals oppo ding kaduk en je krijgt gewoon nieuwe? Kapot gooien wil niet echt!
Of Huawei gewoon omruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |