quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:31 schreef Raakpoes het volgende:
Wat voor sexy kleding had KB aan dan?
Pics idd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:35 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Antwoord als in pics natuurlijk.
En hallo. Ga je nog PSV kijken? Ik niet.
Goeie! Dat is veel interessanter ja. Die starten ook zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Pics idd.
Ga denk ik Heerenveen - Zwolle kijken gezien PEC nu een directe concurrent is
Nog een paar minuutjesquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:38 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Goeie! Dat is veel interessanter ja. Die starten ook zo?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]er gaan roddels!
[ afbeelding ]
There is only onequote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]stahp these roddels
JONGONS even serieus ik word helemaal gestoord. Ik heb toch een nieuw toestel gekregen van Apple, krijgt deze weer een blue screen. Wil geen iphone meer
Ik heb nooit zulke spannende pakjes aangehad. SOrryquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
There is only one
To stop the rumours
And it's YOU!
[ afbeelding ]
Pff dacht dat jij zo'n spannende meid was..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nooit zulke spannende pakjes aangehad. SOrry
'Meid'quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff dacht dat jij zo'n spannende meid was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
'Meid'![]()
Zo fout
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Dat meen je niet! Vind het echt heel bizar. Ik heb nog nooit problemen gehad op 1 keer na dus. Ook in mijn omgeving nooit klachten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]stahp these roddels
JONGONS even serieus ik word helemaal gestoord. Ik heb toch een nieuw toestel gekregen van Apple, krijgt deze weer een blue screen. Wil geen iphone meer
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:57 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben trouwens voor Ajax Divje![]()
Haat je mij nu?
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:57 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben trouwens voor Ajax Divje![]()
Haat je mij nu?
Ben geen apple basher..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]stahp these roddels
Enige dat fijn is van Apple zijn de Imac's en de macbook's.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:57 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Vind het echt heel bizar. Ik heb nog nooit problemen gehad op 1 keer na dus. Ook in mijn omgeving nooit klachten.
Sorry Guyvie, maar je lultquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben geen apple basher..
Maar dat soort toestellen is vergelijk baar met een daadwerkelijke appel..
Snijkoek..
Gewoon simpele android halen..
Aplle werkt op zich goed maar je moet om de 2 jaar een nieuwe halen, kost pakweg 600/800 euro
of duur abbo..
Heb zelf een oppo find 5 als het WTC hier van gebouwd was kwam er inderdaad geen vliegtuig binnen..
Prima camera en hardware en software en heb dingetje al 2 jaar .. en gaat nog wel even mee..
prijs nieuwe koop 350 euro
Heb je ding al aan itunesgehangen fabrieks reset gegeven?
En dan te bedenken dat ik Rotterdams bloed in mijn aderen heb.quote:
Komen zware tijden aan.quote:
Dat verandert de zaak natuurlijk drastisch!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik Rotterdams bloed in mijn aderen heb.
[..]
Komen zware tijden aan.
Die zijn er al voor jullie schommelquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik Rotterdams bloed in mijn aderen heb.
[..]
Komen zware tijden aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |