Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![image-4478732.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, 0-1
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, 2-1
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, x-x
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
Foto van TS graag
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Gefeliciteerd #plattekar
quote:
![10435483_433625746795669_7205308831021049912_n.jpg?oh=6e3d6ae04da37d9d5883a52d38317692&oe=555C16B7]()
Ontopic blijven he.
quote:
Sorry. Heb de afgelopen 7 jaar dit gevoel niet meer gehad. Vorige week durfde ik er nog niet aan te denken. 2 wedstrijden later ben ik 180 graden gedraaid
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Het begint er steeds meer op te lijken
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Ik ken het gevoel. Ik was uitgekeken op de Memphpatser en ook Willems in de Appie kon me niet meer bekoren. De liefde voor Gini is echter altijd gebleven.
PLATTE KAR PLATTE KAR PLATTE KAR
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 februari 2015 @ 22:52:42
rubbereend
JUICHEN
ik durf het bijna niet te geloven

zou het dan echt eindelijk weer
Stadhuisplein
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
EEND! Jij! Hier! Fijn!
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 februari 2015 @ 22:53:45
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Fokkers zitten thuis alleen de wedstrijd te kijken en te fokken, dit zijn ze niet.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Uit een ander topic gekaapt.
Ik had ooit eens een berekening gemaakt mocht Gini weggaan, moet je nagaan dat hij gebleven is
quote:
Op woensdag 27 augustus 2014 12:03 schreef Doublepain het volgende:[..]
Mits PSG sowieso 25 miljoen, heeft nieuw contract enz..
Maher op zijn plek, hoef je niemand te halen
win - win want Guardado erbij = kampioen
Mijn formule

quote:
Ik heb wel een foto van jou gevonden

U MAD?
Hopelijk blijft Gini nog een seizoen en kunnen ze Guardado definitief overnemen met de extra inkomsten + CL.
1 Maart de genadeslag.
Rabieluh
quote:
Wow wat

.
quote:
Oh ja, toen had ik nog een kort pittig kapsel

EDIT: wacht es even, ik ben geen ajax fan gek.
quote:
12+1 punten voorsprong.
OP, jij hebt je zeker al aangemeld op de Facebook pagina van het kampioenschap?
quote:
De OP kan dat niet. Dus dat heb ik voor hem gedaan.
Zaterdag 18 april PSV-Heerenveen (4na laatste wedstrijd) zou wel een mooie kampioenswedstrijd zijn.
Daarna Excelsior-uit, Heracles-thuis en ADO-uit
quote:
Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:Zaterdag 18 april PSV-Heerenveen (4na laatste wedstrijd) zou wel een mooie kampioenswedstrijd zijn.
Daarna Excelsior-uit PSV-thuis en ADO-uit
Je weet wel dat we nog tegen Ajax moeten?
Rare berekening
quote:
Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:Zaterdag 18 april PSV-Heerenveen (4na laatste wedstrijd) zou wel een mooie kampioenswedstrijd zijn.
Daarna Excelsior-uit,
PSV-thuis en ADO-uit
Ze moeten tegen zichzelf ja?
quote:
Daarna Excelsior-uit, Heracles-thuis en ADO-uit
Zou verschrikkelijk zijn, want dan zit ik in het buitenland..
quote:
En nog belangrijker, de standaard verlies in de Kuip.
Rabieluh
quote:
Nee man, alles kan dit seizoen.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
Bij Mortal Kombat ook altijd de lastigste match.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
quote:
Eens. Dan kan het ego van Memphis ons parten gaan spelen
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
Rabieluh
quote:
Bruma die Bruma moet dekken, legendarisch zou het worden.
quote:
Bij jou moet iedereen dood

, ga anders bij IS solliciteren
Maar ik denk wel dat PSV kampioen gaat worden. Of ze moeten ineens 20 punten in de mindering krijgen net als dat FC Cluj, dondert nu van de 2e naar de laatste plek
En opzich zou het kunnen, met die financiële fraude met de grond onder het stadion e.d.
quote:
Bruma heeft PSV ook een paar miljoentjes gekost he? Hadden ze niet beter basisschoolonderwijs voor Willems kunnen kopen?
quote:
Gewaagde uitspraak wel.
quote:
Basisschoolonderwijs koop je inderdaad...
quote:
Ja, Willems heeft natuurlijk een privédocent nodig. Denk je dat hij zich kan concentreren in een normale klas?
quote:
Dan huur je dus een leraar in en koop je alsnog geen basisonderwijs, maar leuk geprobeerd.
quote:
Een discussie niet kunnen winnen en dan gaan bitchen over definities
Man man man, kansloos dit.
De comebacks van PG zijn zowaar nog matiger dan het spel van Ajax.
quote:
Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef PizzaGeit het volgende:Maar ik denk wel dat PSV kampioen gaat worden. Of ze moeten ineens 20 punten in de mindering krijgen net als dat FC Cluj, dondert nu van de 2e naar de laatste plek
En opzich zou het kunnen, met die financiële fraude met de grond onder het stadion e.d.
Ga ff huilen en dan je ploegje aanmoedigen voor een derde plek
quote:
Ho ho ho ho. Reactievoetbalkampioen hè.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Wat heeft counterkampioen met calimero te maken?
autist.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 februari 2015 @ 23:25:31
rubbereend
JUICHEN
quote:
ben je dan een autist?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Warschau

Al denk ik dat ik Eindhoven erboven verkies dan
quote:
Haha, je zet jezelf weer eens voor lul met een matige bashpoging.
Ach ja, het kunnen zien van verbanden is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk.
quote:
Op donderdag 5 februari 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
Haha, je zet jezelf weer eens voor lul met een matige bashpoging.
Ach ja, het kunnen zien van verbanden is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk.
?
Real Madrid is ook een counterploeg, nou niet bepaald calimerowaardig
quote:
opleiding: 5 vwo
aantal posts: 56.322 (gemiddeld 74 per dag)

_ !!!
quote:
Ik ging voor Warsaw.
Al zo veel kampioenschappen meegemaakt en het eindig 's morgens altijd met een enorme kater en later op de dag moet ik dan een SOA test ondergaan.
quote:
Wat is het probleem maat?
quote:
Aankomende zaterdag kan het twee kanten uit.
quote:
PG zet zichzelf weer eens kankerhard voor lul en verduidelijkt vervolgens zijn eigen zwakte door er totaal irrelevante informatie bij te halen
Na deze 7 jaar ben ik graag kampioen van de armoede en counterhoer
quote:
Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
PG zet zichzelf weer eens kankerhard voor lul en verduidelijkt vervolgens zijn eigen zwakte door er totaal irrelevante informatie bij te halen

Oeh, kanker, nieuwe scheldwoordjes geleerd op het schoolplein?
quote:
Nee, dacht dat een Rotterdammer die zelfs op een internetforum overkomt als een geestelijk beperkte het wel kon waarderen als ik op zijn niveau communiceerde, dus vandaar.
quote:
Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik ging voor Warsaw.
Al zo veel kampioenschappen meegemaakt en het eindig 's morgens altijd met een enorme kater en later op de dag moet ik dan een SOA test ondergaan.
De laatste keer dat we kampioen werden mocht ik volgens mij net bier drinken. High-fives uitdelen op stratum, en fakkels afsteken die na 5 seconden al uit elkaar vielen. Dit jaar ga ik voor de Chlamydia. Bepaalde dokter die je kan tippen?
Of je hapt niet.
quote:
Op donderdag 5 februari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
Nee, dacht dat een Rotterdammer die zelfs op een internetforum overkomt als een geestelijk beperkte het wel kon waarderen als ik op zijn niveau communiceerde, dus vandaar.
Rotterdammer? Je bent nog dommer dan ik dacht
Guus en Pizza, babbel lekker verder via DM.
quote:
Ik counter ook graag.
quote:
Op donderdag 5 februari 2015 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
De laatste keer dat we kampioen werden mocht ik volgens mij net bier drinken. High-fives uitdelen op stratum, en fakkels afsteken die na 5 seconden al uit elkaar vielen. Dit jaar ga ik voor de Chlamydia. Bepaalde dokter die je kan tippen?
Je krijgt soberzo een wattenstaafje in je pisbuis geduwd.
quote:
Niet weten uit welke plaats een of andere nobody op een internetforum komt is belachelijk dom inderdaad.
quote:
Van de armoede is natuurlijk niet waar als je pas 8 verliespunten hebt op 21 potten.
Rabieluh
quote:
Voor chlamydia kan je ook wat ochtendurine inleveren. Wattenstaafje hoeft niet.
quote:
Godverdomme, hebben ze me gekloot.
quote:
Die zit er nog steeds in van de afgelopen keer helaas
quote:
Van Boedapest krijg je Gonorroe. Chlamydia kwam gratis overwaaien uit Valencia
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Zolang de PSV-spelers zelf niet denken dat ze er al zijn zullen ze wel kampioen worden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:
Waarschijnlijk probeert Gini nu een beetje de rust te bewaren in de groepsapp
quote:
Iedereen temperen met grappige plaatjes.
quote:
Pizzascheit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Rik met zijn enorm nuttige info steeds.
quote:
Rikkie moet vervangen worden door een jonger pikkie. Maar toch... ik zie dit toch wel graag eigenlijk

Vooral ook het verschil van Ajax. 1 puntje minder

Vorig jaar hosanna, nu crisis
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Met een druipend condoom nog hangend tussen je lipkes.

Oh man, good old times.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Caland
FREEJANCEES
quote:
Fonske, jij ook hier.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Fissa
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Ja zeker, hedde gij oe zoontje bij oe? Of moet ik hem nog in het park ophalen?
Na nog een keer gekeken te hebben ben ik van mening dat ook Moisander geen rood had moeten krijgen. Er is contact in de vorm van een soort duw maar niet dusdanig dat hij per se had moeten vallen. Bovendien had de aanvaller gewoon vrij door kunnen lopen en schieten maar hij kiest ervoor om te vallen.
Is dit erger dan het theater van Swerts jegens Willems dinsdag? Natuurlijk hoort het bij voetbal maar naast naaigedrag is het ontzettend kinderachtig. Geef dan zelf een trap of iets in die richting. Dat mag ook gezegd worden!
Sked
Zonnestraal
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 03:32 schreef DeParo het volgende:Na nog een keer gekeken te hebben ben ik van mening dat ook Moisander geen rood had moeten krijgen. Er is contact in de vorm van een soort duw maar niet dusdanig dat hij per se had moeten vallen. Bovendien had de aanvaller gewoon vrij door kunnen lopen en schieten maar hij kiest ervoor om te vallen.
Is dit erger dan het theater van Swerts jegens Willems dinsdag? Natuurlijk hoort het bij voetbal maar naast naaigedrag is het ontzettend kinderachtig. Geef dan zelf een trap of iets in die richting. Dat mag ook gezegd worden.
Of hij door had kunnen lopen en niet gedwongen werd te vallen is natuurlijk de vraag, maar feit blijft dat er een overtreding wordt gemaakt. Beetje vergelijkbaar met Van Rhijn en Boëtius waar de verdediger wel het voordeel kreeg
Het vervelende voor de arbitrage is dat dit soort gevallen volgens het boekje wel moeten worden bestraft met een rode kaart en ze door Zeist eventueel gestraft worden als ze dat niet zo doen
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 03:35 schreef Sked het volgende:[..]
Of hij door had kunnen lopen en niet gedwongen werd te vallen is natuurlijk de vraag, maar feit blijft dat er een overtreding wordt gemaakt. Beetje vergelijkbaar met Van Rhijn en Boëtius waar de verdediger wel het voordeel kreeg
Het vervelende voor de arbitrage is dat dit soort gevallen volgens het boekje wel moeten worden bestraft met een rode kaart en ze door Zeist eventueel gestraft worden als ze dat niet zo doen
Wanneer is iets een overtreding, in mijn ogen pas als in dit geval de aanvaller zodanig gehinderd wordt dat hij zijn actie niet op bevredigende manier kan hervatten, volgens mij kan hij zonder problemen doorrennen normaal gesproken, dan is het en geen overtreding, en geen rood. Wat betreft die zaak met Boetius is het vergelijkbaar, gewoon oliedom om te vallen, als je eigenlijk niet gehinderd wordt.
Sked
Zonnestraal
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 03:53 schreef DeParo het volgende:[..]
Wanneer is iets een overtreding, in mijn ogen pas als in dit geval de aanvaller zodanig gehinderd wordt dat hij zijn actie niet op bevredigende manier kan hervatten, volgens mij kan hij zonder problemen doorrennen normaal gesproken, dan is het en geen overtreding, en geen rood. Wat betreft die zaak met Boetius is het vergelijkbaar, gewoon oliedom om te vallen, als je eigenlijk niet gehinderd wordt.
Je maakt een overtreding als je een tegenstander op een onreglementaire manier probeert te stoppen. Als je voor nooit meer fluit als een speler in principe zou kunnen blijven staan krijg je enorm veel interpretatie
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 03:58 schreef Sked het volgende:[..]
Je maakt een overtreding als je een tegenstander op een onreglementaire manier probeert te stoppen. Als je voor nooit meer fluit als een speler in principe zou kunnen blijven staan krijg je enorm veel interpretatie
Maar de speler werd niet gestopt, natuurlijk kan intentie ook meespelen, maar dat is vooral bedoeld voor de extreme gevallen.
Sked
Zonnestraal
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 04:01 schreef DeParo het volgende:[..]
Maar de speler werd niet gestopt, natuurlijk kan intentie ook meespelen, maar dat is vooral bedoeld voor de extreme gevallen.
Moisander houdt hem vast en geeft hem een duw. Als zo'n situatie zich op het middenveld voordoet wordt er altijd voor gefloten, mits er geen voordeel is voor de aanvallende partij, Wat Moisander deed was niet in feite volgens de regels en als je dan een scheidsrechter hebt die volgens het boekje fluit zijn dit overtredingen en hebben die een gepaste consequentie.
Rood was in dit geval, zoals ik wel vaker vind, overdreven, maar de regels zijn nou eenmaal zo en zolang die er zijn kan je het helaas feitelijk niet anders beoordelen. Maar goed, dan kom je in een discussie over de spelregels en daar kunnen we helemaal niks mee.
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 03:32 schreef DeParo het volgende:Na nog een keer gekeken te hebben ben ik van mening dat ook Moisander geen rood had moeten krijgen. Er is contact in de vorm van een soort duw maar niet dusdanig dat hij per se had moeten vallen. Bovendien had de aanvaller gewoon vrij door kunnen lopen en schieten maar hij kiest ervoor om te vallen.
Is dit erger dan het theater van Swerts jegens Willems dinsdag? Natuurlijk hoort het bij voetbal maar naast naaigedrag is het ontzettend kinderachtig. Geef dan zelf een trap of iets in die richting. Dat mag ook gezegd worden!
Fijn man.
Wij winnen uit met 10 man
Zij verliezen thuis met 10 man
12 punten, da's het verschil
Als Johannsson niet was gaan liggen had ie m door het hinderen nooit meer gehaald. Enige logische keuze. Hij maakte er ook niet al te veel theater bij, hij viel gewoon.
Maar ja, waarom ga ik nog serieus op DeParo in. Hij is de Shreyas van PSV.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
Die 12 punten is een record:
http://www.nu.nl/sport/39(...)voorsprong-ajax.htmlNa Jetro dus tweede record deze week. Mooi.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Backlog |
Wish-list
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 6 februari 2015 @ 11:19:33
rubbereend
JUICHEN
quote:
ruim

dan moeten we die 12 punten voor behouden
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Of uitbreiden
Brutal. Fucking. Metal.
FISSA FISSA FISSA
Speciaal voor jullie een optreden van Harris de Hakker in dit topic

EINDHOVUH ! EINDHOVUH !
U MAD?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 04:07 schreef Sked het volgende:[..]
Moisander houdt hem vast en geeft hem een duw. Als zo'n situatie zich op het middenveld voordoet wordt er altijd voor gefloten, mits er geen voordeel is voor de aanvallende partij, Wat Moisander deed was niet in feite volgens de regels en als je dan een scheidsrechter hebt die volgens het boekje fluit zijn dit overtredingen en hebben die een gepaste consequentie.
Rood was in dit geval, zoals ik wel vaker vind, overdreven, maar de regels zijn nou eenmaal zo en zolang die er zijn kan je het helaas feitelijk niet anders beoordelen. Maar goed, dan kom je in een discussie over de spelregels en daar kunnen we helemaal niks mee.
Het probleem is dat hij hem niet vasthoudt. Ik dacht dat dit ook zo was eerst, maar in de herhaling zie je duidelijk dat zijn handen geen grijpbeweging maken en evenmin zie je dat het shirt van de aanvaller naar achteren of opzij wordt getrokken, wanneer de scheids dit ziet als overtreding en hij fluit moet hij volgens de regels rood geven, geen twijfel mogelijk, de enige vraag die overbkijft is of het een overtreding is en ik denk van niet dus.
Maar het ging mij meer om, net als Swerts Willems probeerde te naaien, dit soort naaigedrag op het veld, niet een geniepige overtreding, maar kinderachtig geval en doen alsof je kapot bent getrapt bijna.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 14:16 schreef DeParo het volgende:[..]
Het probleem is dat hij hem niet vasthoudt. Ik dacht dat dit ook zo was eerst, maar in de herhaling zie je duidelijk dat zijn handen geen grijpbeweging maken en evenmin zie je dat het shirt van de aanvaller naar achteren of opzij wordt getrokken, wanneer de scheids dit ziet als overtreding en hij fluit moet hij volgens de regels rood geven, geen twijfel mogelijk, de enige vraag die overbkijft is of het een overtreding is en ik denk van niet dus.
Maar het ging mij meer om, net als Swerts Willems probeerde te naaien, dit soort naaigedrag op het veld, niet een geniepige overtreding, maar kinderachtig geval en doen alsof je kapot bent getrapt bijna.
Moisander hield niet vast inderdaad. Hij duwde
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
De Aftrap niet waarderen
U MAD?
quote:
Moet je recht in zijn gezicht zeggen.
quote:
Hij brengt hem inderdaad uit balans. Aangezien dat met de handjes gebeurt en hij anders 1-op-1 komt, is dit rood. Snap de twijfel niet.
Ik ben sowieso voor tijdstraffen ipv rode kaarten.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Want dan gaat ie stoer doen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:

Ik denk niet dat het iemand is voor de discussie.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Discussie met de vuisten waarschijnlijk

.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Gelukkig zijn alle Fokkers kickboxers en vechtsportspecialisten
U MAD?
quote:
Ik heb nog even bij de FOK! knokploeg gezeten.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
En 1,90 en één bonk spieren. Dat is wel even wat anders dan Harris!
Nog mensen hier die zich nu nóg willen indekken? 12 punten voor en Ajax speelt met een middenveld van gemiddeld 18 jaar en 9 maanden. Daarnaast hebben ze een keer een goede spits, zetten ze die bejaarde Deen in de spits.
Nee, als dit nu nog verkeerd gaat dan mag je nooit meer kampioen worden wat mij betreft. Het zou mij zelfs verbazen als het 12 punten blijft, in deze vorm gaat het 20+ worden.
quote:
Trainer Phillip Cocu wil nog niets weten van de eerste landstitel na zeven jaar voor PSV. "We spelen nog dertien wedstrijden", zei hij.
Kom aan zeg. Nu is dit toch gewoon lachwekkend...
http://www.nu.nl/sport/39(...)-nederlaag-ajax.html
BFF met GGMM
Sked
Zonnestraal
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 15:42 schreef nickhguitar het volgende:Nog mensen hier die zich nu nóg willen indekken? 12 punten voor en Ajax speelt met een middenveld van gemiddeld 18 jaar en 9 maanden. Daarnaast hebben ze een keer een goede spits, zetten ze die bejaarde Deen in de spits.
Nee, als dit nu nog verkeerd gaat dan mag je nooit meer kampioen worden wat mij betreft. Het zou mij zelfs verbazen als het 12 punten blijft, in deze vorm gaat het 20+ worden.
Goede spits? Die Pool staat al twee maanden droog.
quote:
Je speelt 34 wedstrijden in een seizoen. We hebben er nu 21 gehad. Dan moet je er nog 13, ja.
quote:
Overdrijf toch niet zo, met AZ, Feyenoord en Twente-uit hebben we een lastiger programma dan Ajax.
quote:
Dat lijkt me sterk. Een Pool die al 2 maanden droog staat.
quote:
Ajax gaat ook gewoon nog punten laten liggen hoor. Die hebben ook nog een aantal zware potjes voor de boeg.
quote:
Gast

Als je ziet hoe Ajax al weken, zo niet maanden, loopt te voetballen dan kun je toch geen andere conclusie trekken. Tuurlijk heb je nog Az, Feyenoord en Twente uit. Maar denk je nou echt dat je die allemaal gaat verliezen? Je hebt gewoon een beter team dan Az en Twente, Feyenoord wordt imo gewoon 50/50.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 16:18 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Gast

Als je ziet hoe Ajax al weken, zo niet maanden, loopt te voetballen dan kun je toch geen andere conclusie trekken. Tuurlijk heb je nog Az, Feyenoord en Twente uit. Maar denk je nou echt dat je die allemaal gaat verliezen? Je hebt gewoon een beter team dan Az en Twente, Feyenoord wordt imo gewoon 50/50.
Ik denk niet dat we die allemaal gaan verliezen nee, zoals ik ook niet denk dat het gat meer dan 20 punten gaat worden.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 16:19 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Ik denk niet dat we die allemaal gaan verliezen nee, zoals ik ook niet denk dat het gat meer dan 20 punten gaat worden.
Dat denk ik ook niet, ik denk alleen wél dat de kans groter is dat het gat groeit. Ajax is totaal niet bij machte om dit om te keren ondanks de vele praatsessies. Als ze gewoon Gudelj hadden gehaald hadden ze nog wat kans, nu zijn ze gezien.
Meestal heb je rond deze tijd bij Ajax altijd het gevoel dat ze pech hebben gehad, wel wat punten laten liggen, maar vaak met de nodige pech/arbitrale dwalingen. Nu heb ik juist het gevoel dat ze vaker goed zijn weggekomen, o.a. tegen Feyenoord, Excelsior en volgens mij ook Groningen. PSV heeft ook vaak op het laatste moment nog gewonnen, maar dan waren ze wel vaak beter en had de goal in plaats van de 88ste minuut ook net zo goed 20 minuten eerder kunnen vallen.
Hoe schatten jullie de kansen in tegen Zenit?
Groot fan van User Wotte
quote:
Zenit is kwalitatief een stuk beter. Zullen naar Eindhoven komen om de 0 te houden. Thuis moeten ze het spel maken dus daar is wellicht wat te halen.
Zenit zal onze manier van spelen niet gewend zijn, tegen Dinamo speelden we best overtuigend maar vergaten we het af te maken, ik verwacht dat we tegen Zenit verder zijn dan toen dus we hebben zeker kansen in beide wedstrijden.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 16:18 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Gast

Sterker nog, die mag je alle drie verliezen en dan sta je nog steeds voor met 3 punten en een beter doelsaldo.

Als Ajax alles wint that is.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2015 17:44:43 ]
quote:
Inderdaad, jammer dat zo'n speler bij elke aanraking denkt meteen te moeten vallen, of te kermen op de grond beetje jammer maar we zullen zien iig, Moisander een duel geschorst, Ajax dun in de verdedigers nog.
quote:
Russen en Portugezen liggen Nederlandse teams nou niet zo.
Ik denk een kansloze afgang.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2015 17:44 schreef Typisch het volgende:[..]
Sterker nog, die mag je alle drie verliezen en dan sta je nog steeds voor met 3 punten en een beter doelsaldo.

Als Ajax alles wint that is.
Tuurlijk, dat indekken moet je doen als je met poep in de broek 3 punten los staat, nu sta je fier aan kop met bij vlagen goed spel (of in ieder geval beter spel dan Ajax).
quote:
Zo stoer dat ze de bus doorlaten.
quote:
De chauffeur is ook van EHV Hools.
Maar dat wist je al.
U MAD?
Jullie zijn al lang en breed kampioen joh, Ajax bakt er helemaal niets van.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Nog 10 keer winnen, dan zijn ze idd kampioen.
quote:
9x en een gelijkspel niet goed genoeg?
12 punten los he.
Vanavond 8-1. 7 keer Locadia en 1 assist van zijn voet.
quote:
Alsof we Ajax als onze grootste concurrent zien.
quote:
Zit je maandverband verkeerd.
quote:
Van jou komend zal dat dus enorm meevallen

, hup hup, naar je Ajax-forum.
De dames hebben elkaar weer gevonden. Lekker
quote:
Bewezen onjuist ga je mond spoelen.
quote:
Ook dat is bewezen onjuist, sommige lieden kunnen het niet hebben dat Duitsland fout is tijdens de oorlog jammer dat dit onderwerp vervolgens in dit topic zo uitgevochten wordt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 07-02-2015 18:34:39 ]
Adames
Klara!
quote:
Op zaterdag 7 februari 2015 18:29 schreef DeParo het volgende:[..]
Ook dat is bewezen onjuist, sommige lieden kunnen het niet hebben dat Duitsland fout is tijdens de oorlog jammer dat dit onderwerp vervolgens in dit topic zo uitgevochten wordt.
wat
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Nee, dat is Wilders.
Gelukkig is dat geen prominente PSVer.
quote:
Typische PSVer. Die René en Willy zijn ook al van die engnekken.
Wat een zaadpot. We zijn er echt nog lang niet.
Jammer dat ze het zichzelf altijd zo moeilijk maken
Toen Guardado eruit ging werd het middenveld overlopen met Hiljemark als verdedigende middenvelder
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 februari 2015 @ 22:42:54
rubbereend
JUICHEN
Narsingh loopt gewoon wel goed oor bij die 1-0 en zijn verdediger blijft lekker staan
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Die tweede goal was goed. Goeie pass Wijnaldum. Regelmatige overwinning.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 februari 2015 @ 22:53:51
rubbereend
JUICHEN
quote:
dat was een mooie

bij vlagen is het goed en verder rommelen we ons naar de titel
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op zaterdag 7 februari 2015 23:09 schreef tja77 het volgende:[..]
Wissel bij 2-1 en nog niet besliste wedstrijd. Na de wissel zei de commentator dat het vanwege een pijnlijke lies was.
Lijkt mij niet dat Driessen dat kan weten.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Leo klonk alsof hij het gezien of gehoord had.
Jij vond de wissel van Guardado logisch?
quote:
Nee, maar hoeft niet meteen een blessure te zijn.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Precies. Was gewoon uit voorzorg. Hopen dat het meevalt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Rabieluh
quote:
Heeft alweer meegetraind, geen idee wanneer hij echt kan spelen.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Backlog |
Wish-list
quote:
Viel wel mee. WII thuis en Cambuur uit waren vele malen minder.
Maar misschien heb ik mijn verwachtingen inmiddels wat bijgesteld.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik vond het wel bij vlagen goed, maar soms was het wel vergelijkbaar met w2 thuis
Het was gewoon prima, kon gewoon 3 of 4-0 worden, helaas ging die van de Memph erniet in
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nee, man. Het was niet prima. Het was net genoeg, maar AZ maakt van dit spel korte metten.
Dit, dus.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
Ach man, dat roept iedereen hier al het hele seizoen
Backlog |
Wish-list
2e helft was prima, vooral de eerste 20min waren goed
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ja, en je komt vaak goed weg waardoor je constant +3 punten pakt, maar als wedstrijden als feyenoord, willem 2 en nu utrecht geen 3 punten waren geworden zouden jij en ik niet van onze stoel pleuren van verbazing. Je wordt er naar alle waarschijnlijkheid wel kampioen mee, maar de oogklepjes mogen wel af wat betreft het grandioze spel. Het is niet veel, maar tot nu net genoeg.
Dit, dus.
quote:
Die vergelijking tussen CR en Memphis is toch niet heel vergezocht, volgens mij zat eerstgenoemde op die leeftijd al bij Manchester United, maar de ontwikkeling is enigszins vergekijkbaar als speler.
quote:
Het was niet genoeg? Het was gewoon degelijk hoor, als je genoeg wil zien kijk je maar naar Bayern of Real Madrid. Dit is PSV en voor een Nederlandse topclub was dit gewoon voldoende, het lijkt nu zo dat je met de schrik vrij kwam maar bij de 2-0 kon het zo oplopen naar 4-0 en dat die dan ongelukkig tegen ons valt maakt het niet meteen slecht.
En echt gevaarlijk is Utrecht na die 2-0 niet eens geweest, ze gaven wel wat meer druk, maar dat zegt weinig.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 14:11 schreef Doublepain het volgende:[..]
Het was niet genoeg? Het was gewoon degelijk hoor, als je genoeg wil zien kijk je maar naar Bayern of Real Madrid. Dit is PSV en voor een Nederlandse topclub was dit gewoon voldoende, het lijkt nu zo dat je met de schrik vrij kwam maar bij de 2-0 kon het zo oplopen naar 4-0 en dat die dan ongelukkig tegen ons valt maakt het niet meteen slecht.
Helemaal niet slecht, maar dit PSV kan veel en veel beter voetballen dan gisterenavond. Geen probleem verder want niet goed spelen en 3 punten is genoeg, maar woorden als 'degelijk' komen in wedstrijden zoals tegen willem 2 en utrecht niet voor.
Dit, dus.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zondag 8 februari 2015 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Nou ja, je verwacht idd gewoon dit soort spel tegenwoordig. Helftje mak en tam, fase van 20 minuten waarin er wel goed gevoetbald wordt, tegendoelpuntje, half uurtje billen knijpen. Zo zien de wedstrijden van PSV er gemiddeld uit.
Cijfermatig is het iig een stuk indrukwekkender dan op het veld en blijft de basis voor succes erg dun.
Waterreus heeft sinds gisteren iig antwoord op de vraag waarom PSV Koch geen kans gaf en Isimat huurde
quote:
Op zondag 8 februari 2015 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Nou ja, je verwacht idd gewoon dit soort spel tegenwoordig. Helftje mak en tam, fase van 20 minuten waarin er wel goed gevoetbald wordt, tegendoelpuntje, half uurtje billen knijpen. Zo zien de wedstrijden van PSV er gemiddeld uit.
Cijfermatig is het iig een stuk indrukwekkender dan op het veld en blijft de basis voor succes erg dun.
Waterreus heeft sinds gisteren iig antwoord op de vraag waarom PSV Koch geen kans gaf en Isimat huurde

Kan niet zeggen dat ik echt heb moeten billenknijpen gisteren. 1 keertje misschien even, maar had verder totaal niet het gevoel dat het fout af zou gaan lopen.
Het was tam, maar uiteindelijk was het gewoon een makkelijke overwinning. No biggie
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zondag 8 februari 2015 14:39 schreef Buitendam het volgende:[..]
Helemaal niet slecht,
maar dit PSV kan veel en veel beter voetballen dan gisterenavond. Geen probleem verder want niet goed spelen en 3 punten is genoeg, maar woorden als 'degelijk' komen in wedstrijden zoals tegen willem 2 en utrecht niet voor.
15-30 minuten per wedstrijd en dan is het goede voetbal meestal op. Dan wordt er niet goed gelopen, verzanden aanvallen in (kansloze) individuele acties, tempo te laag, twijfelen, geen creativiteit.
Lijkt me vooral een mentale kwestie.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zondag 8 februari 2015 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Kan niet zeggen dat ik echt heb moeten billenknijpen gisteren. 1 keertje misschien even, maar had verder totaal niet het gevoel dat het fout af zou gaan lopen.
Het was tam, maar uiteindelijk was het gewoon een makkelijke overwinning. No biggie
Na de 2-1 hadden we de boel nou niet bepaald onder controle. In dat soort fases weten we tegenwoordig meestal met sleuren en slepen wel stand te houden (een gigantische verbetering tov vorig seizoen) maar makkelijk gaat het niet.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Na die 2-1 niet?
Dit, dus.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Na de 2-1 hadden we de boel nou niet bepaald onder controle. In dat soort fases weten we tegenwoordig meestal met sleuren en slepen wel stand te houden (een gigantische verbetering tov vorig seizoen) maar makkelijk gaat het niet.
quote:
Na de 2-1 ook niet echt eigenlijk, nee. 1 kansje volgens mij dat het even gevaarlijk werd maar toen stond ik even niet op te letten
Maar misschien verschil in beleving. Afgelopen jaren was het inderdaad dmv sleur- en trekwerk. Nu geloof ik het vaak eigenlijk wel na een 2-0 voorsprong. Met name in thuiswedstrijden dan. Het wordt wat onrustiger en slordiger, dat wel. Maar gevaarlijk, imo, niet echt
quote:
Op zondag 8 februari 2015 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:Die onrust en slordigheid lijkt vaak totaal onnodig, begin van de 2e helft speelde PSV Utrecht behoorlijk dol, dan valt die 2-1 en dan is ineens vrijwel al het voetbal weer weg. En dat is structureel, niet zomaar een keertje.
Het is structureel. Maar niet der mate slordig en onrustig dat je echt in gevaar komt. Sterker nog, zelfs dan weten we vaak nog een doelpunt te maken.
Maar zoals het nu gaat kunnen we thuis tegen PEC kampioen worden. Om even op alle feiten vooruit te lopen
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Ik mag het niet zeggen maar hij is de zoveelste Marokkaanse jongen die een groot talent lijkt te zijn maar de stap naar het topniveau niet blijkt te kunnen zetten. Ze moeten echt eens goed bekijken hoe dat toch komt. Wat een verspilling van talent.
#NoDAPL
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Dat is leuk voor in de eredivisie maar zo gauw je tegen een goede buitenlandse ploeg speelt waar je van kan winnen als je alles goed doet en je maakt dan dezelfde mentale fouten...
quote:
Op zondag 8 februari 2015 13:56 schreef DeParo het volgende:[..]
Die vergelijking tussen CR en Memphis is toch niet heel vergezocht, volgens mij zat eerstgenoemde op die leeftijd al bij Manchester United, maar de ontwikkeling is enigszins vergekijkbaar als speler.
Ander type speler? Qua talent zal het weinig schelen.
#NoDAPL
quote:
Op zondag 8 februari 2015 17:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Dat is leuk voor in de eredivisie maar zo gauw je tegen een goede buitenlandse ploeg speelt waar je van kan winnen als je alles goed doet en je maakt dan dezelfde mentale fouten...
[..]
Ander type speler? Qua talent zal het weinig schelen.
Wat betreft het type speler, mits we een vergelijking maken, lees dit artikel:
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)istiano-ronaldo-.htmOngetwijfeld zijn er ook verschillen maar dat is even niet waar ik op doel dus.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 17:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Ik vind Depay geen buitenspeler, hij mag dan vaak op de buitenkant starten maar als hij gevaarlijk wordt dan gaat hij toch vaak dwars door het midden? Hij lijkt mij eerder een dynamische veelscorende aanvallende middenvelder die nu weliswaar vaak van buiten moet starten (om tactische redenen) maar die eigenlijk centraal op het middenveld thuishoort, ik zou wat dat betreft eerder de vergelijking maken met een speler zoals van Basten dan met een speler zoals Ronaldo. Zeg het vooral als jullie het anders zien.

Ronaldo gaat toch ook vaak binnendoor en niet alleen via de buitenkant, Van Basten is niet een slechte vergelijking maar met het moderne voetbal, manier van trainen, manier van spelen, denk ik toch dat Ronaldo eerder in de buurt komt qua vergelijking.
RubenSosa
quote:
Op zondag 8 februari 2015 17:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Ik vind Depay geen buitenspeler, hij mag dan vaak op de buitenkant starten maar als hij gevaarlijk wordt dan gaat hij toch vaak dwars door het midden? Hij lijkt mij eerder een dynamische veelscorende aanvallende middenvelder die nu weliswaar vaak van buiten moet starten (om tactische redenen) maar die eigenlijk centraal op het middenveld thuishoort, ik zou wat dat betreft eerder de vergelijking maken met een speler zoals van Basten dan met een speler zoals Ronaldo. Zeg het vooral als jullie het anders zien.

van Basten
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op zondag 8 februari 2015 17:25 schreef DeParo het volgende:[..]
Ronaldo gaat toch ook vaak binnendoor en niet alleen via de buitenkant, Van Basten is niet een slechte vergelijking maar met het moderne voetbal, manier van trainen, manier van spelen, denk ik toch dat Ronaldo eerder in de buurt komt qua vergelijking.
Ik vind Ronaldo een echte buitenspeler, ook al gaat hij vaak even naar het midden. Bij Memphis heb ik de indruk dat hij daar louter is gezet omdat de trainer voor het midden wel al een fatsoenlijke speler had maar voor de buitenkant niet.
#NoDAPL
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Wat!? Slechts qua type (dynamisch bewegende aanvallend ingestelde middenvelder die gemakkelijk scoort), ik heb niet gesteld dat hij al zo goed is. Mark my words, Depay blijft niet aan de buitenkant opgesteld worden, binnen een paar jaar start hij alleen nog maar centraal.
#NoDAPL
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 8 februari 2015 18:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Wat!? Slechts qua type (dynamisch bewegende aanvallend ingestelde middenvelder die gemakkelijk scoort), ik heb niet gesteld dat hij al zo goed is. Mark my words, Depay blijft niet aan de buitenkant opgesteld worden, binnen een paar jaar start hij alleen nog maar centraal.
Zlatan, Lewandowski, die lijken wel op Van Basten qua speelstijl, dat heeft Depay totaal niet, dan gaat de vergelijking met Ronaldo beter op
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op zondag 8 februari 2015 18:16 schreef Tarado het volgende:[..]
Zlatan, Lewandowski, die lijken wel op Van Basten qua speelstijl, dat heeft Depay totaal niet, dan gaat de vergelijking met Ronaldo beter op
Zlatan komt er inderdaad dichter bij in de buurt, daar geef ik jullie gelijk in. Jullie hebben me nog niet overtuigd dat Depay meer op Ronaldo lijkt.
#NoDAPL
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 8 februari 2015 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Zlatan komt er inderdaad dichter bij in de buurt, daar geef ik jullie gelijk in. Jullie hebben me nog niet overtuigd dat Depay meer op Ronaldo lijkt.
Maakt ook niet uit, het is te hopen dat hij dat niveau gaat halen of er dichtbij komt.
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 8 februari 2015 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Moeten we je dan overtuigen? De speelstijl is echt sterk vergelijkbaar, als je dat niet ziet houdt het verder op.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 18:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Ik vind Ronaldo een echte buitenspeler, ook al gaat hij vaak even naar het midden. Bij Memphis heb ik de indruk dat hij daar louter is gezet omdat de trainer voor het midden wel al een fatsoenlijke speler had maar voor de buitenkant niet.
Memphis maakt juist enorm gebruik van die zijkant, omdat hij daar heerst kan hij vaak naar binnen trekken, een typische buitenspeler is hij niet wat tot het falen van niet-meevoetballende spitsen bij PSV heeft geleid maar Ronaldo is evenmin een typische buitenspeler. Zlatan is veel meer een typische spits dan Ronaldo en Memphis zijn.
RubenSosa
quote:
Op zondag 8 februari 2015 18:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Hij is geen type v.Basten. Dat je dat niet ziet zeg....
quote:
En die 020fans maar zeiken over PSV altijd geluk. Dat ed van gae was een goed voorbeeld van lucky Ajax. Bah
Rabieluh
quote:
Op zondag 8 februari 2015 20:19 schreef miep63 het volgende:[..]
En die 020fans maar zeiken over PSV altijd geluk. Dat ed van gae was een goed voorbeeld van lucky Ajax. Bah
Nie zo miepen.
quote:
Op zich een terechte klacht, sowieso dat volwaardige Eredivisiespelers mee kunnen spelen met dit elftal, ik heb wat betreft die constructie toch enigszins mijn twijfels.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 22:17 schreef DeParo het volgende:[..]
Op zich een terechte klacht, sowieso dat volwaardige Eredivisiespelers mee kunnen spelen met dit elftal, ik heb wat betreft die constructie toch enigszins mijn twijfels.
Het is niet of Cristiano Ronaldo mag meedoen, waar je druk om kan maken zeg.
quote:
Een volwaardige Eredivisiespeler maakt op het huidige Jupiler League-niveau natuurlijk wel een enorm verschil.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 22:53 schreef DeParo het volgende:[..]
Een volwaardige Eredivisiespeler maakt op het huidige Jupiler League-niveau natuurlijk wel een enorm verschil.
Die geen wedstrijdritme heeft, nee die maakt verschil ja
quote:
In de Jupiler Leage ja, mag ik hopen van wel, anders moet ik mijn mening over Hendrix naar beneden bijstellen.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:00 schreef DeParo het volgende:[..]
In de Jupiler Leage ja, mag ik hopen van wel, anders moet ik mijn mening over Hendrix naar beneden bijstellen.
Het verschil Eredivisie-Jupiler is niet zo groot en Hendrix is geen type speler die daar het verschil zou kunnen maken hoor. Daar hoeft NEC zich geen zorgen om te maken.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:01 schreef Doublepain het volgende:[..]
Het verschil Eredivisie-Jupiler is niet zo groot en Hendrix is geen type speler die daar het verschil zou kunnen maken hoor. Daar hoeft NEC zich geen zorgen om te maken.
Het verschil NEC en PSV is enorm, genoeg voor NEC om hier boos over te worden, maar ach we zullen zien in ieder geval.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:03 schreef DeParo het volgende:[..]
Het verschil NEC en PSV is enorm, genoeg voor NEC om hier boos over te worden, maar ach we zullen zien in ieder geval.
Je overdrijft behoorlijk, het verschil PSV - Roda was ook niet zo groot, daar speelden we met 11 Eredivisie waardige spelers tegen 11 jupiler spelers.. Volgens jouw redenering zou dat dus een keiharde afstraffing voor Roda worden.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:04 schreef Doublepain het volgende:[..]
Je overdrijft behoorlijk, het verschil PSV - Roda was ook niet zo groot, daar speelden we met 11 Eredivisie waardige spelers tegen 11 jupiler spelers.. Volgens jouw redenering zou dat dus een keiharde afstraffing voor Roda worden.
Ik blijf erbij dat PSV die wedstrijd expres heeft laten lopen, maar waarom is het zo vreemd om gewoon een maximaal aantal spelers voor een team te hebben, het is natuurlijk vrij oneerlijk dat zo'n team als Jong PSV elke week in principe een ander elftal kan opstellen.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:06 schreef DeParo het volgende:[..]
Ik blijf erbij dat PSV die wedstrijd expres heeft laten lopen, maar waarom is het zo vreemd om gewoon een maximaal aantal spelers voor een team te hebben, het is natuurlijk vrij oneerlijk dat zo'n team als Jong PSV elke week in principe een ander elftal kan opstellen.
Het hele Jupiler systeem was al oneerlijk, hoe je kan promoveren en niet kan degraderen dus die clubs moeten niet zeiken. Verder is het in het buitenland gewoon normaal, dus dat dit alleen niet in Nederland kan is onzin, durf met de tijd mee te gaan zou ik zeggen tegen die clubs.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:08 schreef Doublepain het volgende:[..]
Het hele Jupiler systeem was al oneerlijk, hoe je kan promoveren en niet kan degraderen dus die clubs moeten niet zeiken. Verder is het in het buitenland gewoon normaal, dus dat dit alleen niet in Nederland kan is onzin, durf met de tijd mee te gaan zou ik zeggen tegen die clubs.
Dat is een aspect waar alle clubs last van hebben of profijt, de teams met telkens nieuwe spelers tijdens het seizoen geldt slechts voor een select gezelschap, overigens gebeurt er in het buitenland wel meer wat de enorme ongelijkheid tussen clubs in stand houdt, of we dat nu moeten bevorderen.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:11 schreef DeParo het volgende:[..]
Dat is een aspect waar alle clubs last van hebben of profijt, de teams met telkens nieuwe spelers tijdens het seizoen geldt slechts voor een select gezelschap, overigens gebeurt er in het buitenland wel meer wat de enorme ongelijkheid tussen clubs in stand houdt, of we dat nu moeten bevorderen.
Meerderheid was destijds voor de beloftenelftallen. Dat ze zeiken is dus onterecht.
quote:
Maar dat betekent dus niet dat ze vervolgens voor elk systeem met beloftenelftallen zijn in ieder geval.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 09-02-2015 00:05:50 ]
quote:
Zeker wel, destijds was er duidelijk hoe het systeem eruit komt te zien, daar stemden ze mee in.
quote:
Volgens mij is dat helemaal niet op die manier gegaan, overigens is er bij de KNVB sowieso weinig speelruimte voor meningsverschillen, de KNVB heeft het zelf ingevuld net als ze nu clubs gaan dwingen te degraderen en te promoveren.
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:47 schreef DeParo het volgende:[..]
Volgens mij is dat helemaal niet op die manier gegaan, overigens is er bij de KNVB sowieso weinig speelruimte voor meningsverschillen, de KNVB heeft het zelf ingevuld net als ze nu clubs gaan dwingen te degraderen en te promoveren.
De beloftenelftallen van profclubs moeten toegelaten worden tot het betaald voetbal. Zo moeten bijvoorbeeld Jong Ajax, Jong Feyenoord of Jong PSV de kans krijgen om in de Jupiler League te spelen. De stichting Coaches Betaald Voetbal (CBV) is over dit onderwerp in gesprek met de KNVB en de clubs uit Eredivisie en Jupiler League
Iedereen wist ervan af hoor
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:50 schreef Doublepain het volgende:[..]
De beloftenelftallen van profclubs moeten toegelaten worden tot het betaald voetbal. Zo moeten bijvoorbeeld Jong Ajax, Jong Feyenoord of Jong PSV de kans krijgen om in de Jupiler League te spelen. De stichting Coaches Betaald Voetbal (CBV) is over dit onderwerp in gesprek met de KNVB en de clubs uit Eredivisie en Jupiler League
Iedereen wist ervan af hoor
Iedereen wist dat het zou gebeuren, maar nogmaals of er daadwerkelijk overlegd is over op welke manier dit zou gebeuren, overigens werden toen al twijfels geuit over de beloftenelftallen en welke spelers ze zouden kunnen gebruiken.
Wat een saaie discussie godverdomme
quote:
Op zondag 8 februari 2015 23:03 schreef DeParo het volgende:[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een feestje op het stadhuisplein
Brutal. Fucking. Metal.
Obamamamamama
Never say never 'Justin B
quote:
Op zondag 8 februari 2015 17:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Ik mag het niet zeggen maar hij is de zoveelste Marokkaanse jongen die een groot talent lijkt te zijn maar de stap naar het topniveau niet blijkt te kunnen zetten. Ze moeten echt eens goed bekijken hoe dat toch komt. Wat een verspilling van talent.
Volg je het internationale voetbal een beetje? In Duitsland heb je twee Marokkaanse topspelers lopen met Benatia (basisspeler bij bayern munchen) en Bellarabi (een van de meest belangrijke spelers voor bayer leverkusen dit seizoen de nummer 3 van de bundesliga). Vergeet niet dat Zidane, Benzema en Chadli ook Berbers zijn. Die zijn en waren altijd basisspelers bij topclubs als Real Madrid en Manchester City.
quote:
En tegen de regels inderdaad eigenlijk puur dankzij de KNVB dat Veltman en Hendrix kunnen meespelen.
quote:
In de Volkskrant werd Guardado nog geprezen als de grote stuwende kracht tegen Utrecht, de enige die constant bleef spelen gedurende de hele wedstrijd, de tegengoal was mede zijn schuld maar toen kreeg hij last van zijn lies dus dat hij maar een zes krijgt is heel vaag.
Toch grappig dat in het Telegraaf-klassement veel Ajacieden in de top staan, net als bij VI zoveel Feyenoorders hoog staan, zegt genoeg.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op maandag 9 februari 2015 11:36 schreef DeParo het volgende:Toch grappig dat in het Telegraaf-klassement veel Ajacieden in de top staan, net als bij VI zoveel Feyenoorders hoog staan, zegt genoeg.
Die Krabby is totaal niet serieus te nemen inderdaad. Elke Feyenoorder die langs een lantaarnpaal komt in de wedstrijd krijgt een 8
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op maandag 9 februari 2015 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Die Krabby is totaal niet serieus te nemen inderdaad. Elke Feyenoorder die langs een lantaarnpaal komt in de wedstrijd krijgt een 8

Bijna een top vijf met alleen Feyenoorders, komt Guardado opeens als eerste het klassement binnen, is volgens de heren van RTL-VI Thijs Sleegers bevooroordeeld en geeft alleen maar te hoge cijfers aan PSV te grappig inderdaad.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op maandag 9 februari 2015 11:39 schreef DeParo het volgende:[..]
Bijna een top vijf met alleen Feyenoorders, komt Guardado opeens als eerste het klassement binnen, is volgens de heren van RTL-VI Thijs Sleegers bevooroordeeld en geeft alleen maar te hoge cijfers aan PSV te grappig inderdaad.
Je zou verwachten dat ze met die 4 toppers en de beste achterhoede van Nederland wel wat beter zouden presteren. Maar goed. Krabby zal het wel niet meer op een rijtje hebben sinds hij 0,0 nieuws uit Feyenoord kamp meer krijgt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op maandag 9 februari 2015 07:18 schreef Obamamamamama het volgende:[..]
Volg je het internationale voetbal een beetje? In Duitsland heb je twee Marokkaanse topspelers lopen met Benatia (basisspeler bij bayern munchen) en Bellarabi (een van de meest belangrijke spelers voor bayer leverkusen dit seizoen de nummer 3 van de bundesliga). Vergeet niet dat Zidane, Benzema en Chadli ook Berbers zijn. Die zijn en waren altijd basisspelers bij topclubs als Real Madrid en Manchester City.
Ik had het enkel over het Nederlandse voetbal.
#NoDAPL
quote:
Op maandag 9 februari 2015 07:18 schreef Obamamamamama het volgende:[..]
Van Marokkanen ga je naar Berbers naar Man city. Ok, man.
Punt is dat het geen etnisch bepaald gegeven is dat Marokkanen niet slagen maar cultureel/sociaal.
quote:
Heel goed nieuws inderdaad. Aan het begin wat instabiel (vooral verdedigend) maar eigenlijk dit hele seizoen al een absolute stabiele factor. Brengt ook aanvallend veel (niet zo veel als Willems), maar hij compenseert dit ruimschoots door verdedigend zijn werk wel vaak keurig te verzorgen.
quote:
Zeker een heel nuttige speler

past lekker in het team en systeem
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Ik heb de wedstrijd gezien en verbaas nog meer over de voldoende voor Maher.
BFF met GGMM
quote:
De grootste verbazing moet gewoon die 7 voor Narsingh zijn, ongeacht wat de rest heeft gehaald. Dan ben je óf blind, of je bent zwaar aan de verdovende middelen als je zo'n cijfer geeft. Die Narsingh komt nog geen lantaarnpaal voorbij man.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Maher krijgt erg veel krediet voor het feit dat hij dit seizoen wat meer achter zijn man aanloopt.

En eerlijk is eerlijk, er zit ook wel eens een goede bal tussen tegenwoordig maar een geweldenaar is het niet.
quote:
Op maandag 9 februari 2015 13:40 schreef nickhguitar het volgende:[..]
De grootste verbazing moet gewoon die 7 voor Narsingh zijn, ongeacht wat de rest heeft gehaald. Dan ben je óf blind, of je bent zwaar aan de verdovende middelen als je zo'n cijfer geeft. Die Narsingh komt nog geen lantaarnpaal voorbij man.
Ik kan me vergissen, maar hij had toch een paar goede voorzetten afgegeven?
BFF met GGMM
quote:
Op maandag 9 februari 2015 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Maher krijgt erg veel krediet voor het feit dat hij dit seizoen wat meer achter zijn man aanloopt.

En eerlijk is eerlijk, er zit ook wel eens een goede bal tussen tegenwoordig maar een geweldenaar is het niet.
Er wordt veel voor hem verbloemd door de exceptionele klasse van Depay en Wijnaldum en de ervaring van Guardado. Maar eens, hij is niet volledig motorisch gestoord meer.
BFF met GGMM
quote:
Op maandag 9 februari 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:[..]
Er wordt veel voor hem verbloemd door de exceptionele klasse van Depay en Wijnaldum en de ervaring van Guardado. Maar eens, hij is niet volledig motorisch gestoord meer.
Die moet straks de kar gaan trekken als Depay, Wijnaldum en Guardado vertrekken. Samen met De Jong.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2015 13:44:30 ]
quote:
Mag het even tegen Fc Utrecht

. Het doet ook gewoon al pijn aan de ogen als hij aan komt wandelen, kan ook nooit eens gewoon z'n snelheid behouden. Stopt altijd 3 meter voor de tegenstander met rennen, gaat dan 5/6 schaartjes doen en loopt zich dan vast (Want oh wat is het verrassend, hij gaat altijd buitenom).
Narsingh is leuk tegen Ajax en andere ploegen die dominant willen spelen, hij heeft gewoon 30/40 meter veld nodig om optimaal te renderen. Als je tegen Utrecht speelt, die met de kont tegen de eigen 16 hangen, dan kun je net zo goed Locadia daar neerzetten.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ik houd mijn hart vast

.
quote:
Guardado weg? Lijkt me niet? Depay is zeker en Wijnaldum ook voor 75%.
quote:
Die is toch gehuurd?
quote:
Ja, dus? Kopen die handel. Uitzondering maken met salarisplafond (spelers zullen dat wel begrijpen) en halen. Elk alternatief voor die jongen is 50% minder.
quote:
Eerder Gini zeker en Depay 75%
quote:
Nee, Depay gaat 100% zeker weg. Die wil zelf ook niet langer blijven denk ik, is zo overtuigd van z'n eigen kunnen. Die is toe aan Real Madrid (in z'n eigen hoofd dan). Wijnaldum ben ik ook bang voor, maar denk dat die eerder zal blijven, al snap ik best dat hij ook mogelijk weg gaat (gun het hem ook van harte). Aan Brands om deze gapende gaten op te vullen.
quote:
Depay is sowieso weg na dit seizoen, Guardado moet je altijd proberen te houden voor de CL.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op maandag 9 februari 2015 15:00 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Nee, Depay gaat 100% zeker weg. Die wil zelf ook niet langer blijven denk ik, is zo overtuigd van z'n eigen kunnen.
Die is toe aan Real Madrid (in z'n eigen hoofd dan). Wijnaldum ben ik ook bang voor, maar denk dat die eerder zal blijven, al snap ik best dat hij ook mogelijk weg gaat (gun het hem ook van harte). Aan Brands om deze gapende gaten op te vullen.
Beetje concurreren met Cristiano, geen probleem.
BFF met GGMM
quote:
Zal mij ook een zorg zijn wat hij daar gaat doen

Uit alles blijk iig dat hij na dit seizoen weg gaat. Gewoon flink cashen en dan is het prima.
quote:
Op maandag 9 februari 2015 15:12 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Zal mij ook een zorg zijn wat hij daar gaat doen

Uit alles blijk iig dat hij na dit seizoen weg gaat. Gewoon flink cashen en dan is het prima.
Nah, zeker bij jeugdspelers vind ik het nog wel interessant om hun prestaties bij nieuwe clubs een beetje te volgen.
BFF met GGMM
Manchester City schijnt te hebben gezegd dat ze Rekik graag nog een jaar bij PSV houden mochten we de Champions League halen, ook Rekik wil graag met het oog op het Europees Kampioenschap, mooie ontwikkeling.
Mooi.