SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Gewoon met 10 man in eigen huis tegen fucking AZ moet je toch ook veel meer kunnen brengen dan dit lamlendige voetbal ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
frank weekje met verlof, marc oprottenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
knokken voor plaats 4FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENAgraag op anoniem![]()
Zonder overtuiging en echte spits.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:23 schreef Jivis het volgende:
Toch speelden ze prima in de eerste helft.Narf!![]()
gewoon thuisblijven kost marc ook minder geldquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mist een 0-2FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
gvd gaan we straks met 3-0 onderuit in polen in een fucking leeg stadionquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
hAHAHAHAH dit team tegen Legia
Hahahahahaahhhhh![]()
pracht voorzetFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
rhijngod!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:24 schreef KingRoland het volgende:
VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENA VANAVOND NA DE WEDSTRIJD BUS OPWACHTEN ALLEMAAL NAAR BIJLMER ARENAmooi compliment voor staf en team voor de prestaties afgelopen jaren. 3x verliezen en het is opwachten geblazen
![]()
Eerst thuis nog met 0-4quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:25 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
gvd gaan we straks met 3-0 onderuit in polen in een fucking leeg stadionOh.![]()
van Rhijn laat het nu ook afwetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:25 schreef Ooku het volgende:
We missen gewoon kwaliteit simpel zat.
Pure middelmaat, Schone, Van Rhijn etc. De rest is nog minderFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het wordt tijd dat De Boer de complete resetknop eens gaat indrukken want hij weet zelf volgens mij ook niet meer hoe de Ajax-filosofie in elkaar steekt...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
2x eraf en flinkquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
hAHAHAHAH dit team tegen Legia
Hahahahahaa![]()
Ik weet ni wat jullie gaan doen maar ik ben er klaar mee
OP NAAR DE HOOFDINGANG
BUS OPWACHTEN
WERKEN VOOR JE GELD
BESTUUR TEGEN DE MUURgraag op anoniem![]()
Lekker met een middenveld van gemiddeld 13 jaar spelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:25 schreef Ooku het volgende:
We missen gewoon kwaliteit simpel zat.
Pure middelmaat, Schone, Van Rhijn etc. De rest is nog minder
YOLO tochOh.![]()
Zimling gaat het wel even regelen in het veld, komt goed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Amen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:23 schreef Jivis het volgende:
Toch speelden ze prima in de eerste helft.
Het was een genot, als je het vergelijkt met de afgelopen 3 wedstrijden.
Die scheidsrechter maakt de partij kapot.![]()
Marc kan je oprotten van fok? bedanktquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:25 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]mooi compliment voor staf en team voor de prestaties afgelopen jaren. 3x verliezen en het is opwachten geblazen
graag op anoniem![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd dat De Boer de complete resetknop eens gaat indrukken want hij weet zelf volgens mij ook niet meer hoe de Ajax-filosofie in elkaar steekt...Narf!![]()
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat de meeste dan ook wel wat anders gaan doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ohja, in een uitverkochte arena
Hun handen in vloeibaar frituurvet steken ofzoOh.![]()
Met dit tactisch concept is je spits uberhaupt waardeloosquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef w00h00 het volgende:
Schöne in de spits is wel een succes zeg.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
niet veel pijnlijker dan een wedstrijd van ajax op het momentquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dan ook wel wat anders gaan doen
Hun handen in vloeibaar frituurvet steken ofzoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goede reactie voor een homo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd dat De Boer de complete resetknop eens gaat indrukken want hij weet zelf volgens mij ook niet meer hoe de Ajax-filosofie in elkaar steekt...![]()
laatste minuut 1-1 boillesenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bakkes dicht homoquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marc kan je oprotten van fok? bedankt![]()
Dat ligt er aan of het in de pan zit en deze aan staatquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet veel pijnlijker dan een wedstrijd van ajax op het moment
Narf!![]()
Dank je, denk ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goede reactie voor een homo.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Geen paniek jongens.
Marc gaat in de zomer gewoon voor de 4e keer polsen of van Ginkel zin heeft om bij ons te spelen.Oh.![]()
Gewoon vol op de aanval, dan wordt het maar 2-0. Maar nee hoor, lekker met 10 man de achterstand van 1-0 verdedigen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frank gaat dit zinkend schip verlaten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
en guidettiquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen paniek jongens.
Marc gaat in de zomer gewoon voor de 4e keer polsen of van Ginkel zin heeft om bij ons te spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
doelsaldo is belangrijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon vol op de aanval, dan wordt het maar 2-0. Maar nee hoor, lekker met 10 man de achterstand van 1-0 verdedigen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Van Ginkel kon helaas niet vanuit Vitesse naar Ajax gaan omdat Chelseaquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen paniek jongens.
Marc gaat in de zomer gewoon voor de 4e keer polsen of van Ginkel zin heeft om bij ons te spelen.dat niet wou maar misschien gaat het nog gebeuren.
Zeg nooit nooit.graag op anoniem![]()
Ja toch, maar 2gols meer tegen gekregen van dan psv.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon vol op de aanval, dan wordt het maar 2-0. Maar nee hoor, lekker met 10 man de achterstand van 1-0 verdedigenhhhhh![]()
Nee want zijn dochter zit op handbal!!!1quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank gaat dit zinkend schip verlaten.
Zou zijn dochter doen btwOh.![]()
Normale cvs aub, Veltman kun je ook niet op teren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen paniek jongens.
Marc gaat in de zomer gewoon voor de 4e keer polsen of van Ginkel zin heeft om bij ons te spelen.![]()
Sinkgraven bevalt me wel
there is a line you knowquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want zijn dochter zit op handbal!!!1
Zou zijn dochter doen btwFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
picsquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou zijn dochter doen btw[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij wel ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou zijn dochter doen btwAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
enige speler die nog wat kanquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar die komt niet en dan komt ie met Vleminx uit de hoge hoed. Het gouden trio van NEC is dan weer herenigd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen paniek jongens.
Marc gaat in de zomer gewoon voor de 4e keer polsen of van Ginkel zin heeft om bij ons te spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Van Ginkel vindt de Eredivisie te zwak.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Van Ginkel kon helaas niet vanuit Vitesse naar Ajax gaan omdat Chelseadat niet wou maar misschien gaat het nog gebeuren.
Zeg nooit nooit.
En terechtOh.![]()
Ik zie dit eigenlijk wel gebeurenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar die komt niet en dan komt ie met Vleminx uit de hoge hoed. Het gouden trio van NEC is dan weer herenigd.
hhhhh![]()
Zie je Ajax al goede CV's scouten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Normale cvs aub, Veltman kun je ook niet op teren.
Die halen gewoon de reserve CV van Heracles of NAC.Oh.![]()
Mja fishergod bijna terug bois hebben we iets om naar uit te kijken om vervolgens teleurgesteld te worden
hhhhh![]()
too late broquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan moet je de scouting ontslaan, alleen alleen Deense homo's.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je Ajax al goede CV's scouten?
Die halen gewoon de reserve CV van Heracles of NAC.![]()
Fisher, Zivkogod en ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef DaveDave09 het volgende:
Mja fishergod bijna terug bois hebben we iets om naar uit te kijken om vervolgens teleurgesteld te wordengraag op anoniem![]()
Of dat lamlendige aanzetten als zijn directe tegenstander de bal heeftquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:30 schreef JanCees het volgende:
Je wordt toch spontaan onpasselijk van Boilesen aan de bal
ff oprotten naar het Feyenoord topic, want daar ben je wel stoerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:30 schreef JanCees het volgende:
Je wordt toch spontaan onpasselijk van Boilesen aan de bal![]()
Niet gek dat we altijd van Vitesse verliezenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar die komt niet en dan komt ie met Vleminx uit de hoge hoed. Het gouden trio van NEC is dan weer herenigd.Oh.![]()
ik ga voor de linkerbovenhoekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
lekker zimling goed voorbeeldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
ff oprotten naar het Feyenoord topic, want daar ben je wel stoer![]()
Dat roepen ze al jaren dat ze de scouting gaan hervormen. Maar nog nooit iets van gemerktquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan moet je de scouting ontslaan, alleen alleen Deense homo's.Oh.![]()
Heb je nog steeds drie kneuzen op een rij achterin, Van Rhijn is nog redelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef DaveDave09 het volgende:
Mja fishergod bijna terug bois hebben we iets om naar uit te kijken om vervolgens teleurgesteld te worden![]()
Nog gewoon 2e staan met dit lamlendige voetbal. Hoe armoedig moet de concurrentie dan wel niet zijn ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
who gives a fuckquote:
#4eplekisnoghaalbaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mja 3 westrijden op rij niet gescoord, gelukkig is go ahead zondag dan de favoriet dus hebben de ajax spelers geen enkele druk
hhhhh![]()
en nog steeds boven feyenoord
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PEC haalt ons in, zou terecht zijn ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Nog gewoon 2e staan met dit lamlendige voetbal. Hoe armoedig moet de concurrentie dan wel niet zijn ?![]()
pec komt eraanquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Nog gewoon 2e staan met dit lamlendige voetbal. Hoe armoedig moet de concurrentie dan wel niet zijn ?
hhhhh![]()
Tete op de plek van Moisander is geen achteruitgang trouwens. Wat mij betreft de laatste wedstrijd geweest van Moiboy.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
hoeft maar 1 keer goed te vallen .......
3 keer op rij niet scoren moet toch wel een enorm rood zwaailicht zijn dat je aanvalsspel voor geen meter deugt
Tete is ook nog niet best hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Tete op de plek van Moisander is geen achteruitgang trouwens. Wat mij betreft de laatste wedstrijd geweest van Moiboy.Als een gentleman de ballen even inleveren bij AZ terwijl je achter staat
Dan heb je het niet begrepen
![]()
schone for presidentFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Snap echt niet waarom die Moisander zo nodig moest blijven. Denswil had het echt niet slechter gedaan hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Tete op de plek van Moisander is geen achteruitgang trouwens. Wat mij betreft de laatste wedstrijd geweest van Moiboy.
Of ze hadden iets goeds kunnen kopenOh.![]()
0-2 in aantochtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In zijn defence, hij speelt net 15min in de eredivisie, in een redelijk volle arenaquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Tete is ook nog niet best hoorAls een gentleman de ballen even inleveren bij AZ terwijl je achter staat
Dan heb je het niet begrepen
hhhhh![]()
Positiespel is al tijden gewoon echt kut.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
3 keer op rij niet scoren moet toch wel een enorm rood zwaailicht zijn dat je aanvalsspel voor geen meter deugt
Waar we eerst nog wel eens mee wonnen door dat positiespel is er nu helemaal niks van over.Oh.![]()
fixedquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
In zijn defence, hij speelt net 15min in de eredivisie, in een redelijk volle arenaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach zo hebben we er zoveel gehad. Veltman en Denswil waren ook zo goed bij het debuut. Uiteindelijk bakken ze er allemaal geen flikker vanquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
In zijn defence, hij speelt net 15min in de eredivisie, in een redelijk volle arena![]()
dingen die we nu te weten komen 1: zimling zijn schouder zit op zijn onderarmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgraven duurste aankoop sinds Sulejmani..quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Wel jammer dat we geen geld hadden voor versterkingenOh.![]()
Bizar inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Positiespel is al tijden gewoon echt kut.
Waar we eerst nog wel eens mee wonnen door dat positiespel is er nu helemaal niks van over.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
dat zit wel goed, enige speler die vandaag goed speeldequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven duurste aankoop sinds Sulejmani..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
psv kampioen 2014/15[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Je moeder. Ga jezelf voor lul zetten in Amsterdam![]()
![]()
beetje mad hé
graag op anoniem![]()
De 2 grootste flikkers gaan huilen bij de scheids
geen enkele zelfreflectie dat volkRED ONS HENNIEGOD![]()
komende 3 wedstrijden: Go ahead uit, twente, psv
Dat wordt 18 punten achterstand op PSV......vraag maar aan je mama![]()
Zimling in het veld, Boilesen aanvoerder. Veel triester kun je het niet hebben als Ajax zijnde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
sinkgraven heeft spijtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Triest wel voor hemquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zit wel goed, enige speler die vandaag goed speeldeOh.![]()
schone in spitsquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Zimling in het veld, Boilesen aanvoerder. Veel triester kun je het niet hebben als Ajax zijnde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
met heel ajax?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Godver, voor het eerst sinds 7 jaar wordt die grafvereniging nog kampioen ook.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
En dat gaat zo'n Boilesen nog verhaal halen bij de scheidsrechter
Echt serieus, als Moisander gewoon als een vent verdedigt en die speler niet simpel laat wegdraaien dan hoeft die rode kaart echt niet te vallen, maar omdat hij er als een naïef wijf bijstaat gaat ie voor de bijlOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
PSV uit wordt echt bizar genantquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef Schijf het volgende:
komende 3 wedstrijden: Go ahead uit, twente, psv
Dat wordt 18 punten achterstand op PSV......Oh.![]()
Ik heb het gehad met heel dit elftal. Al heel lang presteren ze al slecht( Ajax Roda 2-1 met geluk goal riedewald). Het was slechts een kwestie van tijd totdat dit zou gebeuren. Beter dat je nu verliest dan in de toekomst of in de EL als we dat uberhaupt halen.quote:graag op anoniem![]()
Ajax verloren he jongens.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Die krijgen natuurlijk een goede loting...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou geniet er maar van.
Krijgen jullie volgend jaar rape van Real en Barca![]()
Weer een kut met peren wedstrijd
Enige kleine voldoendes voor Sinkgraven, el ghazi, kishna en cilessen. De rest zwaar onder de maat met als hoogtepunt boilesen
hardcoholic![]()
10-0 op deze manier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV uit wordt echt bizar genant[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Schande voor het Nederlands voetbal. Dat zo'n nietszeggende club kampioen kan worden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Godver, voor het eerst sinds 7 jaar wordt die grafvereniging nog kampioen ook.![]()
beter niet gaan, automatisch 3-0toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV uit wordt echt bizar genantFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou, dat zal wel meevallen. PSV is degelijk en zullen uiteindelijk wel winnen maar is ook geen wonderploeg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV uit wordt echt bizar genantAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Cilessen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:39 schreef Ferdii het volgende:
Weer een kut met peren wedstrijd
Enige kleine voldoendes voor Sinkgraven, el ghazi, kishna en cilessen. De rest zwaar onder de maat met als hoogtepunt boilesen![]()
![]()
fock it
#5opeenrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man. Dat zijn wedstrijden op zich.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
We gaan daar niet één keer op doel schieten gok ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel meevallen. PSV is degelijk en zullen uiteindelijk wel winnen maar is ook geen wonderploeg.Oh.![]()
eerste helft was ajax wat ze wilde ........ my god zegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heeft naast dat ie ziekjes was maar 1 kamikaze bal gegevenquote:de goal kon hij niks aan doen
hardcoholic![]()
Johquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Dat zijn wedstrijden op zich.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
eerste helft was niet oogdodend ebola slechtquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Eerste helft was redelijk niklasFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moisanderje snapt er echt geen reet van, die gozer kan wel degelijk gewoon op goal af...
Lekker opbouwen verder dit jaarHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:41 schreef mokkiemok het volgende:
eerste helft was ajax wat ze wilde ........ my god zeg![]()
Dat niveau hoort nog niet eens je ondergrens te zijn
Oh.![]()
is echt geen roodquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Moisanderje snapt er echt geen reet van, die gozer kan wel degelijk gewoon op goal af...
Gewoon 3 wedstrijden op rij niet scoren. De tyfus. Echt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dat is al ietsquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerste helft was niet oogdodend ebola slecht
Maar die lamme Fin zegt dat dit het Ajax is wat we willen zien
#hersendoodRED ONS HENNIEGOD![]()
#5opeenrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is logisch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:42 schreef Smoofie het volgende:
Frank maakt ook tactische fouten daaaayum
Als het spel zolang klote is ligt het echt niet alleen aan de spelers. Zelfs bij GAE en PEC spelen ze leuker, en die hebben echt wel mindere spelers.Oh.![]()
Voetbalde ze lekker mee ja, maar meer ook niet. Denk in totaal maar 5 min dominant voetbal gezien in de eerste helftquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Eerste helft was redelijk niklas
hardcoholic![]()
Het is een 50/50 voor mijn gevoel, maar als hij 2 seconden daarvoor als een kerel in het duel gaat komt ie nooit in deze situatie terecht... hij is die gozer gewoon totaal kwijtquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
had ik ook al gezegd ja kloptquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is al iets
Maar die lamme Fin zegt dat dit het Ajax is wat we willen zien
#hersendoodFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
geen crisis
Aanvallend gewoon onmachtigquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Voetbalde ze lekker mee ja, maar meer ook niet. Denk in totaal maar 5 min dominant voetbal gezien in de eerste helftRED ONS HENNIEGOD![]()
Al vind ik altijd al dat frank soms fucking raar wisselt, hij kon nog beter oananan op het middenveld zetten dan zimlinghhhhh![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een 50/50 voor mijn gevoel, maar als hij 2 seconden daarvoor als een kerel in het duel gaat komt ie nooit in deze situatie terecht
Die gast had daar nooit de bal moeten kunnen Controlerenhardcoholic![]()
Vooral opbouwendquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aanvallend gewoon onmachtig
Waar ia het 75% balbezit vam vorig jaar
hardcoholic![]()
#5opeenrij WZAWZDB #5opeenrij WZAWZDB #5opeenrij WZAWZDB #5opeenrij WZAWZDB #5opeenrij WZAWZDB #5opeenrij WZAWZDB #5opeenrij WZAWZDBFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klaasenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Raar dat we ineens al ons scorend vermogen kwijt lijken te zijn.
hhhhh![]()
Dat achterin heen en weer tikken ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vooral opbouwend
Waar ia het 75% balbezit vam vorig jaar
was ook vermakelijk jaRED ONS HENNIEGOD![]()
moissander stond verkeerd bij de goalFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja de lul stond nog in de kleedkamerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef mokkiemok het volgende:
moissander stond verkeerd bij de goal
hhhhh![]()
moissander onzichtbaar in 2e helftFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Komt ook door de te jonge groep denk ik, als het dan niet loopt dan is het zelfvertrouwen helemaal weg en vallen ook alle automatismen weg, al heb ik sterk mijn twijfels aan het aanvallende concept waarbij die vleugelspelers gewoon als blinde paarden naar binnen blijven komenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Raar dat we ineens al ons scorend vermogen kwijt lijken te zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
moissander tweede helft stukken beter gespeeldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
2e helft kwam de kracht van moissander naar bovenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank geeft de rode kaart de schuld... dan begin ik me wel echt zorgen te maken of je het nog allemaal op waarde weet te schattenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik probeer me te bedenken wanneer ik ooit zo boos ben geweest op een scheidsamoebe, maar ik weet het niet.
De krachtermen en gemeende verwensingen die ik eruit heb gegooid zouden een permban opleveren.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik probeer me te bedenken wanneer ik ooit zo boos ben geweest op een scheidsamoebe, maar ik weet het niet.
De krachtermen en gemeende verwensingen die ik eruit heb gegooid zouden een permban opleveren.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Frank mad dan is het foute boel!!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij slaat wartaal uit....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo ken ik Frank niet. Hij lijkt in paniek. Dit doet me pijnWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
het is echt foute boelquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef DaveDave09 het volgende:
Forreals je kan dit gekanker toch niet op de scheids blamen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die wissels ookTete en Zimling inbrengen terwijl je moet scoren om nog kampioen te worden. Nee het kampioenschap is nu definitief voorbij.
Overigens was die rode kaart wel echt lachwekkend![]()
ik zie flashback cocu vorig seizoenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo ken ik Frank niet. Hij lijkt in paniek. Dit doet me pijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij lijkt het realisme en overzicht echt kwijt...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
We hebben deze Frank nooit gezien, omdat we altijd kampioen werden. Ach aan alles komt een einde.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo ken ik Frank niet. Hij lijkt in paniek. Dit doet me pijn![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
We hebben deze Frank nooit gezien, omdat we altijd kampioen werden. Ach aan alles komt een einde.![]()
Staat los van het falen van Ajax en Frank. Dit was gewoon schandalig.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Frank gaat dus wegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk ook wel dat ie juist nu blijft omdat hij niet als loser wil vertrekkenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ligt aan welke club aankloptquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk ook wel dat ie juist nu blijft omdat hij niet als loser wil vertrekkenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik ben wegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Cocu was vorig seizoen een onzekere piemel. Dat is Frank absoluut niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie flashback cocu vorig seizoenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Geen idee wat er met Frank is trouwens, het lijkt echt even helemaal weg....
Het was de eerste helft 10 keer beter dan tegen vitesse, maar na de rust was het al weg. Onbegrijpelijk....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Frank lijkt op Cocu zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wel hoe hij net het gesprek aan ging, mad dit datquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cocu was vorig seizoen een onzekere piemel. Dat is Frank absoluut niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
We hebben deze Frank nooit gezien, omdat we altijd kampioen werden. Ach aan alles komt een einde.
Frank is al zo vaak in zo'n situatie geweest.![]()
100 miljoen aan spelers halenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is constant zo, halfuur goed en daarna zijn ze moe ofzo. Dan zie je Frank ook altijd langs de kant staan schreeuwenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee wat er met Frank is trouwens, het lijkt echt even helemaal weg....
Het was de eerste helft 10 keer beter dan tegen vitesse, maar na de rust was het al weg. Onbegrijpelijk.....
Enige is dat eerder de goal wel altijd viel. Maar nu is het breien tot ze een ons wegen.Amen.![]()
En zijn broer zegt een minuut later precies het tegenovergestelde. Je schat hem niet zo goed in.quote:![]()
Een gefrusteerde, boze frank hebben we vaak zat gezien. Het gaat om het humeur en de sfeer in de club nu het een jaar niet blijkt te gaan lukken. Zo hebben we Frank nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat?
Frank is al zo vaak in zo'n situatie geweest.![]()
17 he. Heeft gelimiteerde transfersom.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
En 1 ding:
NOOIT MEER BOILESEN!!!!!!!! Wat een kansloze rukker is dat, vd Hoorn is niet best, maar deed het vandaag best ok, maar Boilesen kan gewoon he-le-maal niets... die is een gevaar op het veld.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Reserve aanvoerder ook nogquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:54 schreef HeatWave het volgende:
En 1 ding:
NOOIT MEER BOILESEN!!!!!!!! Wat een kansloze rukker is dat, vd Hoorn is niet best, maar deed het vandaag best ok, maar Boilesen kan gewoon he-le-maal niets... die is een gevaar op het veld.
hhhhh![]()
lpoolquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nee hij blijft. Er is geen 'topclub' die slecht presteert, waar dus een baan vrij kan komen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ajax verloren j0rdiiii.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En zijn broer zegt een minuut later precies het tegenovergestelde. Je schat hem niet zo goed in.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
qftquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:54 schreef HeatWave het volgende:
En 1 ding:
NOOIT MEER BOILESEN!!!!!!!! Wat een kansloze rukker is dat, vd Hoorn is niet best, maar deed het vandaag best ok, maar Boilesen kan gewoon he-le-maal niets... die is een gevaar op het veld.Deathlift or Die.![]()
Neuh, das er echt zo 1 die bij Ajax nooit meer zo speelt, die doet het ook alleen maar goed tegen Ajax.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vind het geen rode kaart, die gozer gaat veel te makkelijk liggen.
V8nd ik als psv er 😃😃😃😃😃😃😃😃Nothing to see here, carry on![]()
Die Boilesen is stiekem wel echt een fenomeen. Gewoon 40 wedstrijdjes spelen en dan al aanvoerder zijn terwijl die er geen flikker van kan![]()
![]()
Nee. Die hebben we vanmiddag in het PSV topic al gereserveerd.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
V8nd?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:56 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind het geen rode kaart, die gozer gaat veel te makkelijk liggen.
V8nd ik als psv er 😃😃😃😃😃😃😃😃![]()
Goeie goed. Die rush om daarna de bal middels een rollertje uit te schieten was tekenend.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Beste schot allertijdenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie goed. Die rush om daarna de bal middels een rollertje uit te schieten was tekenend.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gelukkig hebben we de Europa League nog. Zou wel grappig zijn als we in het seizoen dat we geen kampioen worden, wel eindelijk eens ver komen in de EL. Ah who am I kidding, we vliegen er toch weer uit tegen één of andere oostblokclub. Nouja hopen dat onze talenten zich een beetje ontwikkelen dan maar.
![]()
Boilesen moet Frank toch haast wel een happy ending hebben gegeven dat hij telkens maar het vertrouwen krijgt...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ipv pasen voor een golquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie goed. Die rush om daarna de bal middels een rollertje uit te schieten was tekenend.
hhhhh![]()
quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Het heeft niet geholpen en ik vond het ook geen rood. Nauwelijk een overtreding zelfs.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Frank geeft de rode kaart de schuld... dan begin ik me wel echt zorgen te maken of je het nog allemaal op waarde weet te schattenDoe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Die hebben we vanmiddag in het PSV topic al gereserveerd..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hij heeft wel een punt hoor. Voor die rode kaart was AZ amper gevaarlijk geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Frank geeft de rode kaart de schuld... dan begin ik me wel echt zorgen te maken of je het nog allemaal op waarde weet te schattenAmen.![]()
Tuurlijk helpt het niet, maar de reden dat ie valt heeft met je aanvoerder te maken die die speler eerst op 5 meter staat te dekken en dan aan de noodrem trekt, hij moet nooit in die positie komen. Hij zou juist het grote voorbeeld moeten zijn waar de jonkies zich aan op moeten trekken, maar hij is zelf een van de zwakste schakels. Zelfde geldt voor dat ongeleide projectiel op de linksbackpositiequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het heeft niet geholpen en ik vond het ook geen rood. Nauwelijk een overtreding zelfs.
Ajax-aanvoerder Niklas Moisander baalde na de nederlaag tegen AZ (0-1) stevig. Volgens hem is het nu echt tijd om iets te veranderen.
NU ECHT JONGENS!!!!!!!hhhhh![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
We zullen ons best doen om PEC te verslaan.![]()
![]()
Misschien moeten ze die Moisander er eens uitgooien, kan er niks vanquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Ajax-aanvoerder Niklas Moisander baalde na de nederlaag tegen AZ (0-1) stevig. Volgens hem is het nu echt tijd om iets te veranderen.
NU ECHT JONGENS!!!!!!!![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef DaveDave09 het volgende:
gvd ajax verloren dan kogmaw mid in ranked placement game
kankerleven![]()
![]()
Tja, iets veranderen. Frank heeft inmiddels alles wel geprobeerd. Er is geen opstelling te bedenken waar je echt potten mee breekt met deze selectie. Veel talent, nog te weinig rendement, wat overigens logisch is. Misschien een idee om Schone eens buiten de basis te laten.![]()
Was vandaag zo ongeveer de slechtste man aan AZ-zijde, maar okay.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, das er echt zo 1 die bij Ajax nooit meer zo speelt, die doet het ook alleen maar goed tegen Ajax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Qua spel / resultaat was Andersen buiten de basis laten in ieder geval al een eerste stap.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef Kopsterk het volgende:
Tja, iets veranderen. Frank heeft inmiddels alles wel geprobeerd. Er is geen opstelling te bedenken waar je echt potten mee breekt met deze selectie. Veel talent, nog te weinig rendement, wat overigens logisch is. Misschien een idee om Schone eens buiten de basis te laten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gelukkig maar dat jullie wel lekker draaien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Ging lekker he jongens. Nog even zo doorgaan en het seizoen duurt een paar wedstrijdjes langer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zou Andersen gewoon regelmatig op blijven stellen. Heeft meer creativiteit dan Riedewald en Bazoer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Qua spel / resultaat was Andersen buiten de basis laten in ieder geval al een eerste stap.![]()
Yep, je kunt van spelers als Andersen, Kishna, El Ghazi, Riedewald nu eenmaal niet verwachten dat zij Ajax wel even bij de hand nemen. Voor de langere termijn zijn dit prima spelers maar nu hebben ze het ook moeilijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou Andersen gewoon regelmatig op blijven stellen. Heeft meer creativiteit dan Riedewald en Bazoer.
Blijf erbij, talent is er genoeg maar het team klopt voor geen meter momenteel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mja ik had de hoop dat het al wat beter ging, maar die jongen zakt nog heel vaak ver door de ondergrens.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou Andersen gewoon regelmatig op blijven stellen. Heeft meer creativiteit dan Riedewald en Bazoer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach, je wordt in ieder geval niet meer afgedroogd in de CL volgend seizoen. Dat is ook wat waard.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het probleem van het systeem met de punt naar achter is dat de nummer 6 positie zó belangrijk is, dat je er eigenlijk geen wisselvallig talent neer kunt zetten. Zo´n talent hoort eigenlijk een wat stabielere speler naast zich te hebben. Spelers als Riedewald en Bazoer zich laten ontwikkelen op 6 en constant presteren gaan eigenlijk niet samen.![]()
Boilesen is de nieuwe sigthorson .quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:56 schreef Gruisman het volgende:
Die Boilesen is stiekem wel echt een fenomeen. Gewoon 40 wedstrijdjes spelen en dan al aanvoerder zijn terwijl die er geen flikker van kanNoodles![]()
Waarom spelen ze dan gewoon niet met de punt naar voren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:20 schreef Kopsterk het volgende:
Het probleem van het systeem met de punt naar achter is dat de nummer 6 positie zó belangrijk is, dat je er eigenlijk geen wisselvallig talent neer kunt zetten. Zo´n talent hoort eigenlijk een wat stabielere speler naast zich te hebben. Spelers als Riedewald en Bazoer zich laten ontwikkelen op 6 en constant presteren gaan eigenlijk niet samen.![]()
Dit was kut, nou ja volgend seizoen hebben we weer een kans. Hopelijk met Henk ten Cate aan het roer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rot op manquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Dit was kut, nou ja volgend seizoen hebben we weer een kans. Hopelijk met Henk ten Cate aan het roer.Frank blijft gewoon.
![]()
Mwa, vind Sinkgraven wel beter dan Andersen en die twee samen op het middenveld wordt toch weer iets te aanvallend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou Andersen gewoon regelmatig op blijven stellen. Heeft meer creativiteit dan Riedewald en Bazoer.![]()
Ik las gisteren in de spits een heel stuk dat Peter Bosz de gedroomde kandidaat in Amsterdam was.
Ik was dan wel straalbezopen toen ik het las maar het stond er toch echt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die bekerfinales iddquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Volgend jaar de terugkeer van Jol? Onder hem was Ajax echt genieten![]()
puur genot
![]()
Ik begin nu een beetje te begrijpen wat Feijenoord supporters jaarlijks voelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou me niets verbazen als die nog echt komt ook als De Boer vertrekt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik las gisteren in de spits een heel stuk dat Peter Bosz de gedroomde kandidaat in Amsterdam was.
Ik was dan wel straalbezopen toen ik het las maar het stond er toch echt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie zei dat dan, Sjaak Swart?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik was dan wel straalbezopen toen ik het las maar het stond er toch echt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Martin en Cockquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Volgend jaar de terugkeer van Jol? Onder hem was Ajax echt genieten
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: