Ik denk dat ze naar Canada gaan. In het beginfilmpje hoor je altijd een vrouw een vluchtnummer omroepen dat begint met KL21, dat kunnen niet veel vluchten zijn behalve eentje naar Vancouver, of Atlanta. Nu Art ook nog zei dat het een verkoeling wordt lijkt dat me helemaal waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef essnhills het volgende:
weet iemand trouwens al de frissere locatie waar ze nu heen gaan?
Dit. Margiet en Martinequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:19 schreef alors het volgende:
Godver weer een niet irritante kandidaat eruit, wat een kutseizoen. Al die wijven mochten eruit, behalve zij.
Waren er twee Fritsen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Vanwege de Bentota opdracht? Dat heb ik na die opdracht ook heel erg gedacht. Dat een van de twee wel de Mol moest zijn (waarvan ik zelf alleen Rik nog verdenk). Maar er zijn weleens gekkere dingen gebeurd bij WIDM.
Zo dacht ik destijds bij de opdracht in het Höfdi huis met zekerheid te weten dat Frits, Liesbeth of Frits de Mol moest zijn. Want een van die drie had de beslissende groene stem uitgebracht, waardoor de hele pot leeggeroofd werd. Terwijl zij met elkaar hadden besproken dat ze niet groen moesten stemmen, omdat dan zeker het geld weg zou zijn. Geen enkele kandidaat zou toch zo dom zijn om dan alsnog groen te stemmen? Achteraf bleek Tim wel zo ontzettend dom geweest te zijn
Ik denk dat ze gewoon het binnenland van Sri Lanka ingaan (deels per trein? zoals in preview was te zien), de hoger gelegen gebieden hebben een vrij fris klimaat (Nuwara Eliya staat bekend om het 'Engelse' weer).quote:Op zaterdag 7 februari 2015 04:12 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar Canada gaan. In het beginfilmpje hoor je altijd een vrouw een vluchtnummer omroepen dat begint met KL21, dat kunnen niet veel vluchten zijn behalve eentje naar Vancouver, of Atlanta. Nu Art ook nog zei dat het een verkoeling wordt lijkt dat me helemaal waarschijnlijk.
Frits Huffnagel die man van de VVD! Maar die was toch niet bij Annemarie?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:41 schreef roos85 het volgende:
Waren er twee Fritsen?
Maar die opdracht in het Höfdihuis vond ik geninaal totdat ze tijd terug lieten zien dat Annemarie achter de schermen dus mee kon kijken wat iedereen stemde en hierdoor sowieso er geen geld in de pot kwam
Frits Sissing was met Kim Pietersquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frits Huffnagel die man van de VVD! Maar die was toch niet bij Annemarie?
Dat stuk hebben ze in de herhaling eruit geknipt inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:26 schreef TLC het volgende:
Hey wacht eens ff, ik heb nu het gedeelte gezien wat ik donderdag gemist had omdat de tv op zwart ging, en Marlijn is helemaal niet uit de kleren gegaan![]()
![]()
Was sowieso weinig aan, helemaal onder de gore tattoos.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat stuk hebben ze in de herhaling eruit geknipt inderdaad.
Ja dat weet ik ook wel, Redefine heeft het over Frits en Fritsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frits Huffnagel die man van de VVD!
Huffnage welquote:Maar die was toch niet bij Annemarie?
Wait. What...?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:26 schreef TLC het volgende:
Hey wacht eens ff, ik heb nu het gedeelte gezien wat ik donderdag gemist had omdat de tv op zwart ging, en Marlijn is helemaal niet uit de kleren gegaan![]()
![]()
Halen volgens de 'afvallerstheorie' de finale.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Margiet en MartineVerdomme nog weer een uur naar ze kijken.
De afvallerstheorie klopte toch al niet meer toen Marlijn niet afviel? Of is dit weer een andere theorie?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halen volgens de 'afvallerstheorie' de finale.
Ja.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:40 schreef texelonia het volgende:
[..]
De afvallerstheorie klopte toch al niet meer toen Marlijn niet afviel? Of is dit weer een andere theorie?
Die Margrietquote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Margiet en MartineVerdomme nog weer een uur naar ze kijken.
Is er een link/hele korte samenvatting naar de afvallerstheorie? Ik ben ook blijven hangen bij de cijfers die niet meer klopten, aangezien Marlijn maar in de race blijft.quote:
Iets met ingewikkeld goochelen met cijfers en dan allerlei uitzonderingen erbij. En een Excelsheet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:34 schreef Eerin het volgende:
[..]
Is er een link/hele korte samenvatting naar de afvallerstheorie? Ik ben ook blijven hangen bij de cijfers die niet meer klopten, aangezien Marlijn maar in de race blijft.
Inderdaad. Het is wat vaag.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Iets met ingewikkeld goochelen met cijfers en dan allerlei uitzonderingen erbij. En een Excelsheet.
Het lijkt meer een gefabriceerde theorie om de nummers een plaats te geven, daar ben ik het mee eens. Desalniettemin klopt het - op dit moment - wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:29 schreef Eerin het volgende:
Wauw, dat klinkt nu al heel aannemelijkhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |