Chris kan er dan ook niet uit zijn lijkt me, nooit biecht gezien bij een rood schermquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:25 schreef essnhills het volgende:
Huh, een biecht tijdens de executie?
Dat zeg je nadat de saaiste deelnemer eruit is?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef Stickertje het volgende:
wie de mol ook is, het is een saaie
Neequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef essnhills het volgende:
weet iemand trouwens al de frissere locatie waar ze nu heen gaan?
zie je welquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb bij haar ook sterk het gevoel dat ze oprecht achterlijk is.
Pciesquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat zeg je nadat de saaiste deelnemer eruit is?
even blijven kijken naar de volgende week:quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef essnhills het volgende:
Spitsbergen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef essnhills het volgende:
Dat kan. Het kan ook op tijd beslist zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
net alsof het op 1 vraag is beslist
Klopt, het kan. Erg onwaarschijnlijk alleen in dit stadium van het spelquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan. Het kan ook op tijd beslist zijn.
Binnenland van Sri Lanka zijn wat frisse gebieden, bijv rond Nuwara Eliya.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:28 schreef essnhills het volgende:
is interessant als je van die cold reading truukjes kentquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:30 schreef essnhills het volgende:
De mol mag volgende week zeggen dat ie de mol is
Dat heb ik ook gemistquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:33 schreef TLC het volgende:
Diegene die zo achterlijk waren om de envelop met daarop in koeienletter mol niet te zien op de boei zijn nog altijd in het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |