Nice! Is mij ook gelukt vorig jaar, alleen toen bij die van intellectuele eigendom.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:30 schreef Joosie200 het volgende:
Een heel punt erbij geluld bij Veenstra![]()
7 voor handels b is een feit. En nu weekend
Klopt. Ik geef te veel weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan wel wat genuanceerder Valid. Boude uitspraken.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bekijk het positief Erik. Misschien gaat de chocolade wel in de uitverkoop.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:38 schreef Ryon het volgende:
Ik zat gewoon rustig achter mijn laptopje te werken en kreeg plotsklaps het gevoel dat ik ergens op het internet belachelijk gemaakt werd. Raar hoe dat werkt.
Ik zat gewoon rustig achter mijn laptopje te werken en kreeg plotsklaps het gevoel dat ik ergens op het internet belachelijk gemaakt werd. Raar hoe dat werkt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bekijk het positief Erik. Misschien gaat de chocolade wel in de uitverkoop.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:33 schreef Valid het volgende:
[..]
Jij adviseert vast ook wel eens PE-huizen die dit soort verschrikkelijke dingen doen. Sprinkhanen. Rücksichtslos
Nog steeds wat er in de OP staat eigenlijk. So far weinig veranderd. Momenteel harder op de miljoenen van de postcode loterij aan het teren dan dat mijn eerste miljoen binnenkomt. Om een beetje een beeld te schetsen is het wel aardig om de 'klimaatzaak' te googlen. Verder iets met hoge ambtenaren, het koninklijk huis en een zooitje ministers waaronder de premier zelf. Maar zolang die nog niet mijn facturen hebben betaald blijft dat nog even onder hobby met potentie staanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:42 schreef Valid het volgende:
[..]![]()
Hoi. Wat doe je tegenwoordig ("werken"?)?
Volgens mij nergens voor. Jay us.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Etsu het volgende:
Waar zijn jullie allemaal allergisch voor?
Ik voor niks.
Pinda's, noten, kadden en honten (en alle andere lieve diertjes), pollen, huisstofmijt en nog wat dingetjesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Etsu het volgende:
Waar zijn jullie allemaal allergisch voor?
Ik voor niks.
Dat lijkt me echt kutquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pinda's, noten, kadden en honten (en alle andere lieve diertjes), pollen, huisstofmijt en nog wat dingetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |