abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149421582
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:14 schreef Boterbartje het volgende:
V&D gaat maandag failliet denk ik, wat jullie?
Dat denk ik niet. Faillissementen worden doorgaans op dinsdagen uitgesproken. Niet per se, maar toch.
pi_149421583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:18 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Geen idee, ik weet trouwens ook niet of jouw 'berekening' wel echt zo werkt in de praktijk. Het OM zal toch niet zomaar zo hoog inzetten (ookal verwachten ze zelf misschien ook veel lager)?
Nou ja, er zijn natuurlijk allerlei strafverzwarende en -verlichtende omstandigheden zijn die ik nu niet meeneem. Maar het OM heeft er soms wel een handje van standaard te hoog in te zetten, omdat ze bang zijn dat een lage eis een signaal is naar de rechter om nog lager te straffen.

En die straffen die ik noemde zijn ook echt vrijblijvende indicaties omwille van de rechtszekerheid. Een rechter kan er altijd vanaf wijken en doet dat regelmatig ook.
pi_149421620
Vailliet & Dicht
pi_149421628
Zou toch wel zonde zijn als de V&D failliet gaat, kom er meestal wel graag. Plus dat het het grootste faillissement in tientallen jaren zou zijn, al heb ik daar persoonlijk niet zo'n last van.
pi_149421630
Wel erg interessante case vind ik, V&D. Zit van alles in.
pi_149421643
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:21 schreef Tchock het volgende:
kom wel meestal wel graag.
*er
pi_149421650
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

*er
pi_149421699
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:21 schreef Valid het volgende:
Zit van alles in.
Er*
pi_149421716
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn natuurlijk allerlei strafverzwarende en -verlichtende omstandigheden zijn die ik nu niet meeneem. Maar het OM heeft er soms wel een handje van standaard te hoog in te zetten, omdat ze bang zijn dat een lage eis een signaal is naar de rechter om nog lager te straffen.

En die straffen die ik noemde zijn ook echt vrijblijvende indicaties omwille van de rechtszekerheid. Een rechter kan er altijd vanaf wijken en doet dat regelmatig ook.
Hmm deze post vertoont een beetje Ryon trekjes
pi_149421727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:24 schreef Ties02 het volgende:

[..]

pi_149421749
quote:

[..]

*R
pi_149421786
quote:

[..]

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Recentelijk heb ik met een hooggeplaatste ambtenaar van het ministerie over deze kwestie gesproken en die noemde verscheidene voors en tegens die er mogelijk toe zouden kunnen leiden dat de strafmaat in deze casus hoger, danwel lager dan oorspronkelijk verwacht zou kunnen uitvallen. Via een connectie weet ik toevallig dat minister Opstelten persoonlijk van mening is dat Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
pi_149421799
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Recentelijk heb ik met een hooggeplaatste ambtenaar van een het ministerie over deze kwestie gesproken en die noemde verscheidene voors en tegens die er mogelijk toe zouden kunnen leiden dat de strafmaat in deze casus hoger, danwel lager dan oorspronkelijk verwacht zou kunnen uitvallen. Via een connectie weet ik toevallig dat minister Opstelten persoonlijk van mening is dat Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
*er
pi_149421807
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

*er
Waar?
pi_149421822
quote:

[..]

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Recentelijk heb ik met een hooggeplaatste ambtenaar van het ministerie over deze kwestie gesproken en die noemde verscheidene voors en tegens die er mogelijk toe zouden kunnen leiden dat de strafmaat in deze casus hoger, danwel lager dan oorspronkelijk verwacht zou kunnen uitvallen. Via een connectie weet ik toevallig dat minister Opstelten persoonlijk van mening is dat Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Ja.
pi_149421829
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waar?
Nergens. Poor attempt at being funny.
pi_149421833
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja.
Scherp hoor Etsu, heel goed opgemerkt.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:30:06 #243
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149421836
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Vervelend voor het personeel. Verder zal ik er geen traan om laten.
Dramatisch voor het personeel.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_149421837
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Nergens. Poor attempt at being funny.
Ik moest wel lachen.
pi_149421844
quote:

[..]

Je vergeet dat er nogal wat lokale ambtenaren zijn die er - zo heb je begrepen - dreigen tegen te stemmen met het oog op andere nogal zwaarwegende belangen. Tenminste, als je in hun positie zit. Begrijpelijk, het gaat nogal ergens over.
pi_149421846
Een heel punt erbij geluld bij Veenstra :D *O* 7 voor handels b is een feit. En nu weekend 8-)
mag het weten
pi_149421878
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:30 schreef Joosie200 het volgende:
Een heel punt erbij geluld bij Veenstra :D *O* 7 voor handels b is een feit. En nu weekend 8-)
Netjes.
pi_149421891
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:30 schreef Joosie200 het volgende:
Gefeliciteerd.

Mooi dat dat kan in Groningen. _O_
pi_149421913
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:30 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dramatisch voor het personeel.
Jij adviseert vast ook wel eens PE-huizen die dit soort verschrikkelijke dingen doen. Sprinkhanen. Rücksichtslos
pi_149421915
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:30 schreef Valid het volgende:

[..]

Je vergeet dat er nogal wat lokale ambtenaren zijn die er - zo heb je begrepen - dreigen tegen te stemmen met het oog op andere nogal zwaarwegende belangen. Tenminste, als je in hun positie zit. Begrijpelijk, het gaat nogal ergens over.
Kan wel wat genuanceerder Valid. Boude uitspraken. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')