Dat denk ik niet. Faillissementen worden doorgaans op dinsdagen uitgesproken. Niet per se, maar toch.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:14 schreef Boterbartje het volgende:
V&D gaat maandag failliet denk ik, wat jullie?
Nou ja, er zijn natuurlijk allerlei strafverzwarende en -verlichtende omstandigheden zijn die ik nu niet meeneem. Maar het OM heeft er soms wel een handje van standaard te hoog in te zetten, omdat ze bang zijn dat een lage eis een signaal is naar de rechter om nog lager te straffen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet trouwens ook niet of jouw 'berekening' wel echt zo werkt in de praktijk. Het OM zal toch niet zomaar zo hoog inzetten (ookal verwachten ze zelf misschien ook veel lager)?
Hmm deze post vertoont een beetje Ryon trekjesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn natuurlijk allerlei strafverzwarende en -verlichtende omstandigheden zijn die ik nu niet meeneem. Maar het OM heeft er soms wel een handje van standaard te hoog in te zetten, omdat ze bang zijn dat een lage eis een signaal is naar de rechter om nog lager te straffen.
En die straffen die ik noemde zijn ook echt vrijblijvende indicaties omwille van de rechtszekerheid. Een rechter kan er altijd vanaf wijken en doet dat regelmatig ook.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm deze post vertoont een beetje Ryon trekjes
*Rquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Recentelijk heb ik met een hooggeplaatste ambtenaar van het ministerie over deze kwestie gesproken en die noemde verscheidene voors en tegens die er mogelijk toe zouden kunnen leiden dat de strafmaat in deze casus hoger, danwel lager dan oorspronkelijk verwacht zou kunnen uitvallen. Via een connectie weet ik toevallig dat minister Opstelten persoonlijk van mening is dat Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
*erquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Recentelijk heb ik met een hooggeplaatste ambtenaar van een het ministerie over deze kwestie gesproken en die noemde verscheidene voors en tegens die er mogelijk toe zouden kunnen leiden dat de strafmaat in deze casus hoger, danwel lager dan oorspronkelijk verwacht zou kunnen uitvallen. Via een connectie weet ik toevallig dat minister Opstelten persoonlijk van mening is dat Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Recentelijk heb ik met een hooggeplaatste ambtenaar van het ministerie over deze kwestie gesproken en die noemde verscheidene voors en tegens die er mogelijk toe zouden kunnen leiden dat de strafmaat in deze casus hoger, danwel lager dan oorspronkelijk verwacht zou kunnen uitvallen. Via een connectie weet ik toevallig dat minister Opstelten persoonlijk van mening is dat Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Dramatisch voor het personeel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vervelend voor het personeel. Verder zal ik er geen traan om laten.
Ik moest wel lachen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nergens. Poor attempt at being funny.
Je vergeet dat er nogal wat lokale ambtenaren zijn die er - zo heb je begrepen - dreigen tegen te stemmen met het oog op andere nogal zwaarwegende belangen. Tenminste, als je in hun positie zit. Begrijpelijk, het gaat nogal ergens over.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik toch niet helemaal met je eens. Recentelijk heb ik met een hooggeplaatste ambtenaar van het ministerie over deze kwestie gesproken en die noemde verscheidene voors en tegens die er mogelijk toe zouden kunnen leiden dat de strafmaat in deze casus hoger, danwel lager dan oorspronkelijk verwacht zou kunnen uitvallen. Via een connectie weet ik toevallig dat minister Opstelten persoonlijk van mening is dat Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Netjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:30 schreef Joosie200 het volgende:
Een heel punt erbij geluld bij Veenstra![]()
7 voor handels b is een feit. En nu weekend
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:30 schreef Joosie200 het volgende:
Een heel punt erbij geluld bij Veenstra![]()
7 voor handels b is een feit. En nu weekend
Jij adviseert vast ook wel eens PE-huizen die dit soort verschrikkelijke dingen doen. Sprinkhanen. Rücksichtslosquote:
Kan wel wat genuanceerder Valid. Boude uitspraken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:30 schreef Valid het volgende:
[..]
Je vergeet dat er nogal wat lokale ambtenaren zijn die er - zo heb je begrepen - dreigen tegen te stemmen met het oog op andere nogal zwaarwegende belangen. Tenminste, als je in hun positie zit. Begrijpelijk, het gaat nogal ergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |