Er is geen chips in huis. Best sad he...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. Zet die linzensoep voor ons dan
Ik zeg linzensoep.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is geen chips in huis. Best sad he...
deal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bah.
Ik maak wel hele lekkere kippensoep?
Aai over mn bol mag ook. Voel me zielig vandaag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
deal.
Dan ga ik tegeltjes poetsen.
bby, twee aaien over je bolquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aai over mn bol mag ook. Voel me zielig vandaag.
Lijkt beetje op stimoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:53 schreef zarGon het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bin(...)-moest-wel-ingrijpen..
Positief, dus geen woordje over haar afkomst..
Check je pm. Foto was te groot voor dm.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:21 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Mag ook gewoon DM te sturen. Hoeft niemand te weten.
Neem je mij nou in het ootje?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Check je pm. Foto was te groot voor dm.
Volgens mij wel hoor. En dat is nergens voor nodig, want ik kan best discreet zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:35 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. En dat is nergens voor nodig, want ik kan best discreet zijn.Voel me vet vandaag. Andere xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:35 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. En dat is nergens voor nodig, want ik kan best discreet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik vertel het alleen aan Deucequote:
Was op een date. Nooit meer.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:18 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
#durfaanzijnprivétekomen
Viel Kb erg tegen in het echt?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was op een date. Nooit meer. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |