Dit is shockingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet zo shocking. Tenzij de vrouw er uitziet als een 12-jarige en de man als een 60-jarige. Net zoals Mary-Kate en die vieze vent van haar.
GC / Turken op FOK! #1285 Koffie met Crip.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is shocking
http://starcasm.net/archives/295592
vertel ons er meer overquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Druk druk druk.... eigenlijk was het gewoon leuk druk
net vader-dochter inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet zo shocking. Tenzij de vrouw er uitziet als een 12-jarige en de man als een 60-jarige. Net zoals Mary-Kate en die vieze vent van haar.
Behhh...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Druk druk druk.... eigenlijk was het gewoon leuk druk
Haha, omploegen. Ik snap je.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk... zou Kelly nog altijd omploegen als vers veroverde akkers
met een house-warming party?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is logisch. Maar vanaf nu doe ik weer lief.
Leef er nog niet in. Jij mag wel helpen met cleaninkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
met een house-warming party?
Zolang jij kookt, ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leef er nog niet in. Jij mag wel helpen met cleanink
Ja. Vandaag mn buffetkast ingedeeld. Voelde me uber happy. Al die dingen die ik ga gebruiken.quote:
Altijd doen wat je blij maaktquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Vandaag mn buffetkast ingedeeld. Voelde me uber happy. Al die dingen die ik ga gebruiken.
#fatty feelings
Als ik jouw wingnab ben, ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef Desperaat het volgende:
Ik neem aan dat mijn wingman en ik ook uitgenodigd zijn.
Zit verkouden op de bank. I feel zieligquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Altijd doen wat je blij maakt
Ik ook. Zet die linzensoep voor ons danquote:Op zaterdag 7 februari 2015 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit verkouden op de bank. I feel zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |