Weetje wat ook overvalued is, de beurzen. AEX/DJ/SenPee...allemaal reteduur die aandeeltjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Unlabeled het volgende:
een relatie is zo overvalued tegenwoordig. ik zie het om me heen. geen enkele diepgang... geen echte liefde! nee jongens, de relaties van nu vinden hun basis in lust en/of het geven van invulling aan elkaars leven. en GEWENNING is de reden dat zoveel relaties nog blijven bestaan!!!
...en iedereen gaat maar met de kudde mee. ja oke leven en laten leven, maar wat gebeurt er met de mensen die van de standaard afwijken? Ik word nooit begrepen!
Gevoel hoeft niet altijd gelijk te komen. Kan ook na paar dates.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:23 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom? Als er geen gevoel is of iets dat in de buurt komt waarom nog een kans geven. Dat gaat gewoon niet werken.
Val je nu op mannen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga ga. Jullie vrouwen hebben mijn hart genoeg verkloot. Tijdje rust.
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar dit soort berichten komen wel vaak van mensen die geen lange relaties hebben gehad en de liefde nog niet hebben mogen proeven.
deel jij eten?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:23 schreef Desperaat het volgende:
Echte liefde is het afstaan van een Big Tasty, zonder er iets voor terug te willen.
deze vrouwke weet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ook dat neerkijken op anderen. Ik ga het anders doen.
Sure meid. Word eerst maar eens verliefd en ga zijn gore ondergoed met poepvlekken wassen, zijn rommel moeten opruimen en zijn pisvlekken van de bril af te poesten.
Dan wil ik je wel weer horen
Jij bent echt mad vandaag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ook dat neerkijken op anderen. Ik ga het anders doen.
Sure meid. Word eerst maar eens verliefd en ga zijn gore ondergoed met poepvlekken wassen, zijn rommel moeten opruimen en zijn pisvlekken van de bril af te poesten.
Dan wil ik je wel weer horen
Jij hebt mij wel BI gemaaktquote:
Facial, oké. Maar ben jij into watersports?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
zijn pisvlekken van de bril af te poesten.
Nee. Maar ik merk aan unlabeled vaak dat ze neerkijkt op anderen. In dit geval snap ik haar wel, hoor. Ze is nu nog fris en fruitig en weet niet wat het is om jarenlang met iemand samen te zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent echt mad vandaag.
[..]
Jij hebt mij wel BI gemaakt
Van de week voor het eerst Big Tasty gehad. Boh!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:23 schreef Desperaat het volgende:
Echte liefde is het afstaan van een Big Tasty, zonder er iets voor terug te willen.
Ik een half uurtje geleden ook week. Paar weken ofzo niet gehad. Er kwam een beetje voorvocht vrij.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van de week voor het eerst Big Tasty gehad. Boh!
Facials niet mijn ding. Zonde van mijn make up.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:27 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Facial, oké. Maar ben jij into watersports?
#tattahumor
Echte liefde is sex geven zonder dat vrouwtje daar zin in heeft, gewoon een quicky.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:23 schreef Desperaat het volgende:
Jij kijkt echt neer op mijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Maar ik merk aan unlabeled vaak dat ze neerkijkt op anderen. In dit geval snap ik haar wel, hoor. Ze is nu nog fris en fruitig en weet niet wat het is om jarenlang met iemand samen te zijn.
Haar op de feiten drukken heeft niets te maken met mad. Alleen dat neerkijken van haar.![]()
White knight eens een x niet. Je hoeft niet op alles met mad te reageren? Vooral niet als ik niet mad reageer?
uit de hoogte doen is niet mijn ding. het zijn juist de vrienden om mij heen die raar doen sinds ze huisje boompje beestje leven hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Niets mis met zelf bepaalde wensen hebben in je partnerkeuze, maar invulling geven aan de relaties van anderen door ze aan je eigen wensen af te meten, klinkt naar mijn mening een beetje uit de hoogte, ook al zie ik wel het punt dat je maakt.
petroleum is undervalued though. investeer daarin zou ik zeggenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weetje wat ook overvalued is, de beurzen. AEX/DJ/SenPee...allemaal reteduur die aandeeltjes.
Echte liefde is dat zij denkt oke, ook al heb ik geen zin.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echte liefde is sex geven zonder dat vrouwtje daar zin in heeft, gewoon een quicky.
jep, goede groei potentiaal, commodities ook btw.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
uit de hoogte doen is niet mijn ding. het zijn juist de vrienden om mij heen die raar doen sinds ze huisje boompje beestje leven hebben.
[..]
petroleum is undervalued though. investeer daarin zou ik zeggen
HHAHAHA JALOERSquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
uit de hoogte doen is niet mijn ding. het zijn juist de vrienden om mij heen die raar doen sinds ze huisje boompje beestje leven hebben.
[..]
petroleum is undervalued though. investeer daarin zou ik zeggen
Oké, oké. Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Facials niet mijn ding. Zonde van mijn make up.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echte liefde is dat zij denkt oke, ook al heb ik geen zin.
Wowquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:29 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Bohh. Wil wel eens met jou experimenteren hoor.![]()
Jij bent 1.80 toch? Ben 6 cm langer hoorquote:
Dussss, ga je weer afspreken met je date van afgelopen keer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gevoel hoeft niet altijd gelijk te komen. Kan ook na paar dates.
Zal er over nadenken. Misschien haar sms'en wanneer ik dronken ben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dussss, ga je weer afspreken met je date van afgelopen keer?
Hihi.quote:
Stimo is 1,80? Sowww. Echt alles is dan groter.quote:[..]
Jij bent 1.80 toch? Ben 6 cm langer hoor
Iets langer.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow
[..]
Jij bent 1.80 toch? Ben 6 cm langer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |