Wat maakt jou anders van de kudde? In andere woorden: 'wat is voor jou een relatie'?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Unlabeled het volgende:
een relatie is zo overvalued tegenwoordig. ik zie het om me heen. geen enkele diepgang... geen echte liefde! nee jongens, de relaties van nu vinden hun basis in lust en/of het geven van invulling aan elkaars leven. en GEWENNING is de reden dat zoveel relaties nog blijven bestaan!!!
...en iedereen gaat maar met de kudde mee. ja oke leven en laten leven, maar wat gebeurt er met de mensen die van de standaard afwijken? Ik word nooit begrepen!
Wauw. Zie hier het standaard vrouwtje dat denkt dat ze zo anders is dan anderen. Zij zal leven. Zij zal niet leven zoals iedereen doet. Vervolgens zal ze leven zoals iedereen doet. Want zo gaat het nu eenmaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Unlabeled het volgende:
een relatie is zo overvalued tegenwoordig. ik zie het om me heen. geen enkele diepgang... geen echte liefde! nee jongens, de relaties van nu vinden hun basis in lust en/of het geven van invulling aan elkaars leven. en GEWENNING is de reden dat zoveel relaties nog blijven bestaan!!!
...en iedereen gaat maar met de kudde mee. ja oke leven en laten leven, maar wat gebeurt er met de mensen die van de standaard afwijken? Ik word nooit begrepen!
iets dat niet met woorden te omschrijven is?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat maakt jou anders van de kudde? In andere woorden: 'wat is voor jou een relatie'?
waar heb je het nou weer overquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw. Zie hier het standaard vrouwtje dat denkt dat ze zo anders is dan anderen. Zij zal leven. Zij zal niet leven zoals iedereen doet. Vervolgens zal ze leven zoals iedereen doet. Want zo gaat het nu eenmaal.
Over je toekomst.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
iets dat niet met woorden te omschrijven is?![]()
ik zou het niet weten abi
[..]
waar heb je het nou weer over
Gemakzucht, vrees voor het alleen zijn en berusting zijn nou eenmaal de keywords bij veel relaties zo lijkt het.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Unlabeled het volgende:
Maar soms moet je je hart gewoon openen naar de mensen waar je geen verwachtingen van hebt, dan krijg je dat wel denk ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
iets dat niet met woorden te omschrijven is?![]()
ik zou het niet weten abi
Mensen romantiseren liefde altijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gemakzucht, vrees voor het alleen zijn en berusting zijn nou eenmaal de keywords bij veel relaties zo lijkt het.
ik wacht nog op de dag dat jij (of peunage) je hart opent voor mijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar soms moet je hart gewoon openen naar de mensen waar je geen verwachtingen van hebt, dan krijg je dat wel denk ik.
Ga ga. Jullie vrouwen hebben mijn hart genoeg verkloot. Tijdje rust.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wacht nog op de dag dat jij (of peunage) je hart opent voor mij
laat me erbuitenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga ga. Jullie vrouwen hebben mijn hart genoeg verkloot. Tijdje rust.
Verliefdheid is ook maar een beginfase van een relatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen romantiseren liefde altijd.
Echte liefde is elkaar steunen en het beste voor elkaar overhebben zonder egoistisch te zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verliefdheid is ook maar een beginfase van een relatie natuurlijk.
De eckte leuven is helaas geen romcom.
Wut..............?quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Niets mis met zelf bepaalde wensen hebben in je partnerkeuze, maar invulling geven aan de relaties van anderen door ze aan je eigen wensen af te meten, klinkt naar mijn mening een beetje uit de hoogte, ook al zie ik wel het punt dat je maakt.
JUIST! Jij begrijpt me. Er zijn maar weinig mensen die dit kunnen toegeven.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gemakzucht, vrees voor het alleen zijn en berusting zijn nou eenmaal de keywords bij veel relaties zo lijkt het.
Waarom? Als er geen gevoel is of iets dat in de buurt komt waarom nog een kans geven. Dat gaat gewoon niet werken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar soms moet je je hart gewoon openen naar de mensen waar je geen verwachtingen van hebt, dan krijg je dat wel denk ik.
Zesde zintuigquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Unlabeled, hoe weet je dat het geen echte liefde is dan?
Maar dit soort berichten komen wel vaak van mensen die geen lange relaties hebben gehad en de liefde nog niet hebben mogen proeven.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Niets mis met zelf bepaalde wensen hebben in je partnerkeuze, maar invulling geven aan de relaties van anderen door ze aan je eigen wensen af te meten, klinkt naar mijn mening een beetje uit de hoogte, ook al zie ik wel het punt dat je maakt.
Weetje wat ook overvalued is, de beurzen. AEX/DJ/SenPee...allemaal reteduur die aandeeltjes.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:57 schreef Unlabeled het volgende:
Gevoel hoeft niet altijd gelijk te komen. Kan ook na paar dates.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:23 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom? Als er geen gevoel is of iets dat in de buurt komt waarom nog een kans geven. Dat gaat gewoon niet werken.
Val je nu op mannen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga ga. Jullie vrouwen hebben mijn hart genoeg verkloot. Tijdje rust.
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar dit soort berichten komen wel vaak van mensen die geen lange relaties hebben gehad en de liefde nog niet hebben mogen proeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |