Ja met welke reden? Om weer schoon te gaan maken blijkbaar...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had zo'n haast om het topic vol te krijgen
Wie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had zo'n haast om het topic vol te krijgen
Meestal is het omdat iemand dan een leuke nieuwe TT in gedachten heeft, maar nu bleef het meer dan 10 minuten stil en dat vind ik te lang voor deze SCquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap dat onzinnige topicvolgooien sowieso niet.
Aldi Duitse frikadellen zijn geen fikandellen he.quote:
Ja weet ik, maar de gewoonte tegenwoordig is dat als je de laatste bent in het topic, waardoor ie sluit.. dat je dan een nieuwe opent ... Er is dan een knopje onderaan met open nieuw topic en klaar ... TT aanpassen en gaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aldi Duitse frikadellen zijn geen fikandellen he.
Het zijn ronde gehaktschijven (rond en dik), het zijn eigenlijk gewoon hamburgers.
Van echt gehakt, probeer die dingen gewoon maar eens en je bent verkocht, serieus die zijn erg lekker.
En ik wist niet dat er een limiet aan een topic zat.
Ben niet nieuw hier, hooguit op SC, maar dit is niet mijn eerste account, ik kwam hier bijna 10 jr geleden ook al op Fok.
Nou dat wist ik dan niet. Niks raars aan. Ik weet waar het knopje zit maar heb gewoon nooit aan SC gedaan, ik zoek meestal iets met muziek als onderwerp.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar de gewoonte tegenwoordig is dat als je de laatste bent in het topic, waardoor ie sluit.. dat je dan een nieuwe opent ... Er is dan een knopje onderaan met open nieuw topic en klaar ... TT aanpassen en gaan
Ik ben een newbie op Fok en ik weet dat al!quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aldi Duitse frikadellen zijn geen fikandellen he.
Het zijn ronde gehaktschijven (rond en dik), het zijn eigenlijk gewoon hamburgers.
Van echt gehakt, probeer die dingen gewoon maar eens en je bent verkocht, serieus die zijn erg lekker.
En ik wist niet dat er een limiet aan een topic zat.
Ben niet nieuw hier, hooguit op SC, maar dit is niet mijn eerste account, ik kwam hier bijna 10 jr geleden ook al op Fok.
Dat dus ... We gaan verder en die komt wel weer terug ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben een newbie op Fok en ik weet dat al!
Het was wel zo netjes geweest als iemand het je gewoon even had verteld, ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou dat wist ik dan niet. Niks raars aan. Ik weet waar het knopje zit maar heb gewoon nooit aan SC gedaan, ik zoek meestal iets met muziek als onderwerp.
En ik vond toevallig gisteren die "Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #2"
Ik werd hierheen gehaald toen ik eigenlijk bij Punk, disco, New Wave of? #31 zat.
Maar goed ik nok wel als dat gewenst is...heb sowieso honger, dus.
Wie zegt dat ik weg ben? ik waai wel weer langs, ga me eerst eens wat eten en verder met wat ik verder nog aan het doen was.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... We gaan verder en die komt wel weer terug ...
Eet je altijd zo vroeg?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik weg ben? ik waai wel weer langs, ga me eerst eens wat eten en verder met wat ik verder nog aan het doen was.
Ik vind mezelf gewoon heel knap, mag ik niet opscheppen hier?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:57 schreef Eska het volgende:
Je kunt er toch niet zomaar vanuit gaan dat anderen iets wel weten alleen maar omdat jij het zelf al weet?
Nope, ik eet normaal zelfs laat tegen 21 uur soms zelfs pas om 23 uur warm eten, dit is even een snackje, ontbijten doe ik nooit en normaliter eet ik ook maar 1 keer per dag maar van het schuren van het aanrecht de tegeltjes en de keukenkastjes heb ik nu honger gekregen.quote:
och FANN tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag ergens een afspraak had, was het goddomme GISTEREN![]()
dus ik kwam voor niks noppes nada, en nu wordt het maandag....
en wat gaan jullie hardik kreeg tig kwootallarms maar ik heb alles weggeklikt
ik ga een uurtje pitten![]()
KUTdag ....
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
ik kreeg tig kwootallarms maar ik heb alles weggeklikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |