abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149543202
wat is KredietopMaat?
pi_149543233
Kredietopmaat.nl is te koop.
Deze mooie domeinnaam kan over een paar minuten van jou zijn. Betalen gaat eenvoudig en vertrouwd via iDEAL. Direct na de betaling ontvang je per e-mail de factuur en de autorisatie code waarmee je deze domeinnaam naar je eigen provider kunt overzetten. prijs ¤ 800,00 (excl. BTW) prijs inclusief BTW: ¤ 968,0
pi_149543248
kan ik 'm ook crowdfunden? :)
pi_149543264
welkom vehkah, trouwens
pi_149543293
111 mensen op de lijst trouwens :o
జ్ఞ‌ా
pi_149543428
tnx voor welkom; ik bedoel trouwens KapitaalopMaat.nl :|
pi_149543504
KapitaalopMaat....dat vermoedde ik al :)
KredietopMaat was mij iig onbekend (toch wel even gegoogeled)
pi_149543628
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:56 schreef µ het volgende:
111, best veel!
pi_149544437
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Sluit ik mij bij aan. Overigens werd een paar draadjes geleden op Fok! reclame gemaakt voor https://gvemailer.nl/. Op deze website kun je een profiel aanmaken, zodat je alleen de nieuwe projecten op GVE ontvangt die aan je criteria voldoen. Tot nu toe heb ik goede ervaringen. Om misverstanden te voorkomen: ik weet niet wie er achter die site zit.
Ik zit achter deze website. Voor mij is het een uit de handgelopen "omdat-het-kan" prive project. Ik had vaak genoeg dat ik naast een mooi project greep, dus heb ik deze tool gemaakt. Ondanks dat er op staat dat er producten te "kopen" zijn, is dit nog niet mogelijk. Iedere dag dat ik Ideal niet geimplementeerd heb, word ieder zijn "abonnement" met een dag verlengt (dat gaat de afgelopen 2-3 maanden al zo).

Mocht het zo zijn dat ik er een vergoeding voor ga vragen, dan is dat echter alleen voor de onkosten.

Graag zou ik overigens te weten willen komen wat voor features mensen graag aan deze tool toegevoegd zien worden. Zelf dacht ik mogelijk aan portfolio management, zodat je eenvoudig in kunt zien hoeveel je per maand ontvangt e.d.
pi_149544758
Tha_Duck bedankt voor de geleverde mail service. En µ super dat je het weer over neemt.

Ik heb diverse projecten mee kunnen pakken door deze mailtjes die ik anders gemist zou hebben.

^O^
pi_149547640
Autowasserij ook weer vol.
pi_149551130
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:56 schreef µ het volgende:
vandaar dat die projecten zo snel vollopen :)

Bedankt u voor het overnemen, erg fijn om een e-mail met nieuwe projecten te krijgen.

En Tha Duck bedankt voor je diensten!

Waar moet ik de vergoeding naartoe overmaken? :P
pi_149551537
Geen vergoedingen, geen garanties, geen gezeik (aub) ;).
జ్ఞ‌ా
pi_149551628
Maar ik ben van de lijst af volgens mij. Heb geen mailtjes gehad over de wingman/autowasstraat. Wie moet ik nu Pm'en :+
pi_149551939
Kan iemand een test-PM sturen naar dit account? Kweenie misschien?
జ్ఞ‌ా
pi_149551967
Test 1-2-3.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:15:01 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_149552099
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:06 schreef Horsemen het volgende:

[..]

111, best veel!
Serieus ja, dit topic groeit ook goed door.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:21:23 #193
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_149552318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef st1ppy het volgende:

[..]

Ik zit achter deze website. Voor mij is het een uit de handgelopen "omdat-het-kan" prive project. Ik had vaak genoeg dat ik naast een mooi project greep, dus heb ik deze tool gemaakt. Ondanks dat er op staat dat er producten te "kopen" zijn, is dit nog niet mogelijk. Iedere dag dat ik Ideal niet geimplementeerd heb, word ieder zijn "abonnement" met een dag verlengt (dat gaat de afgelopen 2-3 maanden al zo).

Mocht het zo zijn dat ik er een vergoeding voor ga vragen, dan is dat echter alleen voor de onkosten.

Graag zou ik overigens te weten willen komen wat voor features mensen graag aan deze tool toegevoegd zien worden. Zelf dacht ik mogelijk aan portfolio management, zodat je eenvoudig in kunt zien hoeveel je per maand ontvangt e.d.
Heb je zelf veel projecten lopen op GVE?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_149552392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:01 schreef kweenie1 het volgende:
Maar ik ben van de lijst af volgens mij. Heb geen mailtjes gehad over de wingman/autowasstraat. Wie moet ik nu Pm'en :+
Zie 1 post onder je ;).
జ్ఞ‌ా
pi_149553224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:33 schreef Graankorrel het volgende:

[..]

Fantastisch! Fijn dat je het weer overneemt :)

Tha_Duck, bedankt voor de dienst afgelopen jaar!
Top dit! Dank beiden
pi_149554644
Nieuw platform: www.sameningeld.nl
Met twee projecten, op één huis. Men wil 80% van de waarde van het pand (plm 46k) uit het afbetaalde verhuurde pand halen, in twee delen. 5 jaar rentevast (4% resp 6%). Deels met hypothecaire zekerheid.
Onder voorwaarden kun je er uit stappen na 5 jaar; anders 30 jaar, tegen, denk ik, nader vast te stellen rente na die 5 jaar.
Ik geloof niet dat ik meteen instap.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:40:08 #197
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_149556124
quote:

[..]

Ik hoef niet per sé online te delen hoeveel ik waarin investeer, al is het natuurlijk een eitje om op investeerdernummer een listing te draaien om te zien hoeveel eenieder inmiddels geinvesteerd heeft op GvE...
pi_149557075
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:40 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik hoef niet per sé online te delen hoeveel ik waarin investeer, al is het natuurlijk een eitje om op investeerdernummer een listing te draaien om te zien hoeveel eenieder inmiddels geinvesteerd heeft op GvE...
Op zich wel grappig om te weten hoeveel bijvoorbeeld de drie grootste investeerders hebben geïnvesteerd.
pi_149557543
quote:

[..]

Op zich een super idee en er zijn natuurlijk allerlei goede toepassing denkbaar. Waar ik mij, als leek, een beetje zorgen om maak is hoe goed de beveiliging is, zeker als je extra toepassing aan gaat bieden. Overigens tof dat je het ook opgepakt hebt en wil delen. Veiligheid is echt erg belangrijk.
pi_149558076
Duckmans, thanks voor de mails!

µ, moet iedereen nu een PM sturen naar dat testaccount? Nee toch? :o
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')