Ik zit achter deze website. Voor mij is het een uit de handgelopen "omdat-het-kan" prive project. Ik had vaak genoeg dat ik naast een mooi project greep, dus heb ik deze tool gemaakt. Ondanks dat er op staat dat er producten te "kopen" zijn, is dit nog niet mogelijk. Iedere dag dat ik Ideal niet geimplementeerd heb, word ieder zijn "abonnement" met een dag verlengt (dat gaat de afgelopen 2-3 maanden al zo).quote:Op maandag 9 februari 2015 21:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Sluit ik mij bij aan. Overigens werd een paar draadjes geleden op Fok! reclame gemaakt voor https://gvemailer.nl/. Op deze website kun je een profiel aanmaken, zodat je alleen de nieuwe projecten op GVE ontvangt die aan je criteria voldoen. Tot nu toe heb ik goede ervaringen. Om misverstanden te voorkomen: ik weet niet wie er achter die site zit.
vandaar dat die projecten zo snel vollopenquote:
Serieus ja, dit topic groeit ook goed door.quote:
Heb je zelf veel projecten lopen op GVE?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Ik zit achter deze website. Voor mij is het een uit de handgelopen "omdat-het-kan" prive project. Ik had vaak genoeg dat ik naast een mooi project greep, dus heb ik deze tool gemaakt. Ondanks dat er op staat dat er producten te "kopen" zijn, is dit nog niet mogelijk. Iedere dag dat ik Ideal niet geimplementeerd heb, word ieder zijn "abonnement" met een dag verlengt (dat gaat de afgelopen 2-3 maanden al zo).
Mocht het zo zijn dat ik er een vergoeding voor ga vragen, dan is dat echter alleen voor de onkosten.
Graag zou ik overigens te weten willen komen wat voor features mensen graag aan deze tool toegevoegd zien worden. Zelf dacht ik mogelijk aan portfolio management, zodat je eenvoudig in kunt zien hoeveel je per maand ontvangt e.d.
Zie 1 post onder jequote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:01 schreef kweenie1 het volgende:
Maar ik ben van de lijst af volgens mij. Heb geen mailtjes gehad over de wingman/autowasstraat. Wie moet ik nu Pm'en
Top dit! Dank beidenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:33 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Fantastisch! Fijn dat je het weer overneemt
Tha_Duck, bedankt voor de dienst afgelopen jaar!
Ik hoef niet per sé online te delen hoeveel ik waarin investeer, al is het natuurlijk een eitje om op investeerdernummer een listing te draaien om te zien hoeveel eenieder inmiddels geinvesteerd heeft op GvE...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef st1ppy het volgende:
[..]
Ik zit achter deze website. Voor mij is het een uit de handgelopen "omdat-het-kan" prive project. Ik had vaak genoeg dat ik naast een mooi project greep, dus heb ik deze tool gemaakt. Ondanks dat er op staat dat er producten te "kopen" zijn, is dit nog niet mogelijk. Iedere dag dat ik Ideal niet geimplementeerd heb, word ieder zijn "abonnement" met een dag verlengt (dat gaat de afgelopen 2-3 maanden al zo).
Mocht het zo zijn dat ik er een vergoeding voor ga vragen, dan is dat echter alleen voor de onkosten.
Graag zou ik overigens te weten willen komen wat voor features mensen graag aan deze tool toegevoegd zien worden. Zelf dacht ik mogelijk aan portfolio management, zodat je eenvoudig in kunt zien hoeveel je per maand ontvangt e.d.
Op zich wel grappig om te weten hoeveel bijvoorbeeld de drie grootste investeerders hebben geïnvesteerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik hoef niet per sé online te delen hoeveel ik waarin investeer, al is het natuurlijk een eitje om op investeerdernummer een listing te draaien om te zien hoeveel eenieder inmiddels geinvesteerd heeft op GvE...
Op zich een super idee en er zijn natuurlijk allerlei goede toepassing denkbaar. Waar ik mij, als leek, een beetje zorgen om maak is hoe goed de beveiliging is, zeker als je extra toepassing aan gaat bieden. Overigens tof dat je het ook opgepakt hebt en wil delen. Veiligheid is echt erg belangrijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:36 schreef st1ppy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |