Ik heb inderdaad geinvesteerd in een 30-tal projecten via GvE, welke met succes nog steeds uitbetaald worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je zelf veel projecten lopen op GVE?
Het hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn dat het te koppelen is aan een persoon. Als gvemailer.nl en geldvoorelkaar.nl los van elkaar blijven, zullen investeringen niet aan personen gekoppelt kunnen worden. Het voordeel is dat je overzichtelijk d.m.v. grafieken kan zien waar je aan toe bent. Mijn doel is juist meer visueel te werken tbv overzicht.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik hoef niet per sé online te delen hoeveel ik waarin investeer, al is het natuurlijk een eitje om op investeerdernummer een listing te draaien om te zien hoeveel eenieder inmiddels geinvesteerd heeft op GvE...
Het idee speelde bij mij al langer, heb eerder zelfs een android app geschreven, maar dat is wat verstoft. Heb ook contact gehad met geldvoorelkaar.nl zelf over deze app en de vraag of zij ooit een API gaan aanbieden. Helaas is het contact verwaterd, dus doe ik het gewoon zelfquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:07 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Op zich een super idee en er zijn natuurlijk allerlei goede toepassing denkbaar. Waar ik mij, als leek, een beetje zorgen om maak is hoe goed de beveiliging is, zeker als je extra toepassing aan gaat bieden. Overigens tof dat je het ook opgepakt hebt en wil delen. Veiligheid is echt erg belangrijk.
Compliment voor wat je tot nu gemaakt hebt. Je overzicht is deels handiger dan dat van GvE zelf vind ik. Aan de andere kant is de ruimte voor de naam van het project veel te klein. Ook mis ik bij de selectie op rating de groter of kleiner optie. Als je nu rating 3 kiest krijg je nix omdat er alleen projecten open staan met rating 5 of met 2.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:28 schreef st1ppy het volgende:
Veiligheid is voor mij inderdaad ook een hoge prio, om die reden heb ik https://gvemailer.nl ook met een ssl certificaat draaien, zodat de verbindingen altijd encrypted zijn. Graag hoor ik ook suggesties over de veiligheid
Gemiddeld tussen de 0 en 10 werkdagen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:28 schreef jeroenthe_man het volgende:
Vraagje
Indien een project is volgelopen. Hoe lang duurt het dan voordat je bericht krijgt wanneer je poen moet overmaken?
Ik doe inderdaad elke minuut geldvoorelkaar.nl pollen. De vertraging waarmee je een mailtje krijgt met een update / nieuw / vol project is dan ook maximaal 1 minuut.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:43 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Compliment voor wat je tot nu gemaakt hebt. Je overzicht is deels handiger dan dat van GvE zelf vind ik. Aan de andere kant is de ruimte voor de naam van het project veel te klein. Ook mis ik bij de selectie op rating de groter of kleiner optie. Als je nu rating 3 kiest krijg je nix omdat er alleen projecten open staan met rating 5 of met 2.
Om de veiligheid maak ik me niet zo druk. Zolang ik jou niet vertel wat mijn identiteit (investeringsnummer) op GvE is doe jij nix meer dan het herschikken van info die toch al beschikbaar is.
Doe je inderdaad elke minuut de site van GvE pollen? En dan ook elke minuut mail verzenden bij nieuwe projecten?
Heb geen mail gekregenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef MSR het volgende:
http://www.geldvoorelkaar.nl/geld-investeren/projecten.aspx
8% 48mnd bbb, 5s
Infuuspompen medisch
Ziet er wel uit als een interessant project. Als start-up die het moet hebben van aanbestedingen wel een wat risicovolle, maar wel hoofdelijke aansprakelijkheid ter compensatie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef MSR het volgende:
8% 48mnd bbb, 5s
Infuuspompen medisch
Ik ook niet van jou 😉. Zal ook straks thuis even kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:35 schreef µ het volgende:
Ik heb heul geen mail ontvangen van mijzelf
Ik pas.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:23 schreef MSR het volgende:
8% 48mnd bbb, 5s
Infuuspompen medisch
Ik ben net een beetje begonnen, dus ik zoek nog wat spreiding. Wellicht dat ik er inderdaad ook een klein bedragje in stop.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
Medische projecten hebben wel altijd mn aandacht maar ik zit al ruim boven m'n ingestelde max en moet nog een aantal projecten overmaken ook dus ik sla deze ook over.
Of wellicht een heel kleine bedrag er in.
Geld aanbod is zo groot bij GVE dat er weinig wisdom meer bij is, allemaal meteen er op duiken lijkt het mottoquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben net een beetje begonnen, dus ik zoek nog wat spreiding. Wellicht dat ik er inderdaad ook een klein bedragje in stop.
Ik kijk ook nog even aan hoe snel de financiering loopt. Dat is toch ook altijd wel een soort van 'wisdom of the crowds'-achtige indicatie.
Daarnaast is het ook nog zo dat het aantal investeringen openbaar is, dus echt 'onafhankelijk' zijn de individuele investeringen ook niet, maar toch.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geld aanbod is zo groot bij GVE dat er weinig wisdom meer bij is, allemaal meteen er op duiken lijkt het motto
Nou ja, als die boot op de foto van hem is, valt er in ieder geval nog iets te plukken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:59 schreef Justme7005 het volgende:
Die hoofdeljke aansprakelijkheid is er natuurlijk wel maar er is niets bekend over zijn prive-situatie.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 11-02-2015 12:59:05 9287: 2.71-->2.95 would have sent to: 11-02-2015 12:59:06 9026: 48.72-->48.72 would have sent to: 11-02-2015 12:59:06 9321: 71.14-->71.14 would have sent to: 11-02-2015 12:59:06 9776: 79.38-->79.38 would have sent to: ------------------------------------------------------- 11-02-2015 13:00:07 9287: 2.95-->4.14 would have sent to: 11-02-2015 13:00:07 9026: 48.72-->48.72 would have sent to: 11-02-2015 13:00:07 9321: 71.14-->71.14 would have sent to: 11-02-2015 13:00:07 9776: 79.38-->79.38 would have sent to: ------------------------------------------------------- |
Helaas ook geen mail gekregen hier (ook niet in spambox).quote:
De getallen geven de percentages 'vol' aan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:02 schreef st1ppy het volgende:
Voor diegene die het leuk vinden om de output van het https://gvemailer.nl script te zien:
[ code verwijderd ]
Kan ik ook op de mailinglist komen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:35 schreef µ het volgende:
Ik heb heul geen mail ontvangen van mijzelf
inmiddels ontvangen om 13:03quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:39 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hier ook geen mail gehad.
Maargoed, hierin ga ik niet investeren.
Er was toch alleen een 40 k grens? En een 100 projecten grens, wordt dat ook opgeheven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef vehkah het volgende:
Met ingang van 1 januari 2016 worden 20k en 40k grenzen opgeheven. Dit op verzoek van de VVD.
Hoe vaak en hoe veel poll jij?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:02 schreef st1ppy het volgende:
Voor diegene die het leuk vinden om de output van het https://gvemailer.nl script te zien:
[ code verwijderd ]
Check again please?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:14 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Helaas ook geen mail gekregen hier (ook niet in spambox).
quote:[..]
De getallen geven de percentages 'vol' aan?
@u Ik heb de mail wel ontvangen, zat in spam box.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:49 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik ook niet van jou 😉. Zal ook straks thuis even kijken.
Ik pol eens per minuut en doe dat via een zelf geschreven php script welke aangeroepen word door cron (linux). Dit script propt alles in een DB en houd op die manier stats bij, zo weet hij per crawl wat er gewijzigd is ten opzicht van een vorige crawl.quote:
Excuus, toch niet goed gekeken, zat wel gewoon in de spambox (12.21u). Gelijk filtertje aangemaakt dat dat niet meer gebeurd.quote:
Ik heb helaas ook geen mail ontvangen. Ook niet in spambox.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:21 schreef vehkah het volgende:
[..]
Kan ik ook op de mailinglist komen?
Kan geen PM versturen helaas.
Schrijf gewoon even een scriptje dat het fok pm systeem gebruikt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:01 schreef µ het volgende:
Hoe moet ik mensen toevoegen als ik het mailadres niet heb?
Maar nu is er toch ook niet echt een reden voor de 100 projecten grens? 40K is opgelegd, maar 100 projecten heeft GvE toch zelf verzonnen? Of is dat ook opgelegd?quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:57 schreef bleyenburg het volgende:
wat mij betreft dus exact omgekeerd.....40K grens graag opheffen.
(wens wordt dus aan voldaan, naar het zich laat aanzien)
100 projecten grens boeit me vooralsnog niet echt.
Het lijkt mij echter dat als de 40K limiet sneuvelt er geen reden is om de 100 projecten limiet in stand te houden
De getallen geven inderdaad de percentages vol aan. Aan de hand van die wijzigingen zoekt https://gvemailer.nl de gebruikers erbij die zich geabonneerd hebben voor die specifieke projecten voor een notificatie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:14 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Helaas ook geen mail gekregen hier (ook niet in spambox).
[..]
De getallen geven de percentages 'vol' aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |