abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149595186
Wat is het rustig bij Kapitaal op Maat de laatste tijd
pi_149597903
Suzuki alweer vol :+.
జ్ఞ‌ా
pi_149597938
Vind ik knap dat je dat kunt zien, Ik kan niet op de site komen omdat het certificaat is verlopen.

Of ligt dat aan mij.
pi_149597942
Is er ook ergens een overzichtje bij welke platforms de contracten direct afgesloten worden tussen lener en verstrekker (zoals bij GVE) waar je geen risico loopt in het geval de tussenpartij failliet gaat. En de platforms waar je dit risico wel loopt?

Ik doe nu alleen GVE, maar zou wellicht meer platforms willen overwegen uit de eerste categorie.
pi_149597983
als ik wil inloggen krijg ik ook de melding :

Fout tijdens het verbinden met www.geldvoorelkaar.nl. Certificaat van peer is ingetrokken. (Foutcode: sec_error_revoked_certificate)

weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen?
pi_149598054
Ik kan hier gewoon inloggen op GvE (beveiligd en wel)
pi_149598088
Ik ook geen problemen. Misschien tijdelijke internetbestanden weggooien, browser afsluiten en weer opnieuw opstarten?
pi_149598101
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:40 schreef Goesten het volgende:
Vind ik knap dat je dat kunt zien, Ik kan niet op de site komen omdat het certificaat is verlopen.

Of ligt dat aan mij.
hier geen probleem om in te loggen

Iemand gooit 2k in het suzuki plan :o Dat vind ik wel heel grof
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_149598246
suzuki: zo snel vol dat ik er niet eens een mail over heb gekregen (ook niet in mijn spam-box) ....
pi_149598286
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:47 schreef wouter_15 het volgende:
Ik ook geen problemen. Misschien tijdelijke internetbestanden weggooien, browser afsluiten en weer opnieuw opstarten?
Bij chrome kan ik helemaal nergens in komen bij GvE. Bij IE kan ik wel op het grootste gedeelte van de site behalve in Mijn Geldvoorelkaar
pi_149598490
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:55 schreef Camogli het volgende:
suzuki: zo snel vol dat ik er niet eens een mail over heb gekregen (ook niet in mijn spam-box) ....
inmiddels heb ik de mail binnen (13:02)
pi_149599144
Certificaat is in ieder geval revoked :o.

Dat is niet best. Goede browsers moeten revoked certs aangeven (FF, Chrome). Andere doen dat vaak niet (CRL-check).

Ik zou NIET inloggen bij gve. Certificaten worden niet voor niets revoked.
జ్ఞ‌ా
pi_149599276
FF hier en het certificaat is aan mijn kant gewoon geverifieerd, geen probleem hoor.
pi_149600286
Ik wilde deze even laten zien: https://www.symbid.com/ideas/6501-afspraken-uit-de-cloud

Ze richten zich op 500% rendement in 5 jaar. Haalbaar?
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:18:15 #290
62913 Blik
The one and Only!
pi_149600519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:09 schreef eenjongen... het volgende:
Ik wilde deze even laten zien: https://www.symbid.com/ideas/6501-afspraken-uit-de-cloud

Ze richten zich op 500% rendement in 5 jaar. Haalbaar?
Moeilijk te zeggen natuurlijk. Een paar grote klanten binnenhalen en het is best te realiseren denk ik. Vind het op zich een best aardig product eigenlijk, vraag me alleen af of de kapper om de hoek nou echt zoveel last heeft van uitval van klanten.
pi_149600679
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:43 schreef noppenkoning het volgende:
als ik wil inloggen krijg ik ook de melding :

Fout tijdens het verbinden met www.geldvoorelkaar.nl. Certificaat van peer is ingetrokken. (Foutcode: sec_error_revoked_certificate)

weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen?
Ik krijg ook een melding maar pas als ik wil inloggen op het beveiligde deel. Heb heb e.e.a. voorgelegd aan GvE en dit is de reactie:
"Dit weekend is er een nieuw beveiligingscertificaat op onze website geplaatst. Dit heeft als resultaat dat niet iedere browser onze website als 'veilig' ziet. Echter, het is veilig om hier op 'doorgaan' te klikken. Het certificaat is wel degelijk actief maar wordt niet herkend. "

We zijn hard bezig om dit op te lossen zodat u geen meldingen meer krijgt. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
pi_149602699
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef MSR het volgende:
FF hier en het certificaat is aan mijn kant gewoon geverifieerd, geen probleem hoor.
Ik kan niet eens meer naar https://geldvoorelkaar.nl/ . Redirect terug naar http...
జ్ఞ‌ా
pi_149604402
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:41 schreef Justme7005 het volgende:
Wat is het rustig bij Kapitaal op Maat de laatste tijd
Ik denk dat ze de bestaande projecten vol willen laten lopen. Die van China is er bijna bijvoorbeeld.
pi_149605514
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:36 schreef Rosite het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de bestaande projecten vol willen laten lopen. Die van China is er bijna bijvoorbeeld.
:? Waar baseer je dat op?

Alsof de lokale kruidenier je geen cola wil verkopen omdat de melk eerst weg moet :{
pi_149606194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:36 schreef Rosite het volgende:

[..]

Dat lijkt me onwaarschijnlijk, want dat zou zowel voor kredietnemers als investeerders niet aantrekkelijk zijn.
pi_149606272
quote:
99s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:18 schreef CaLeX het volgende:

[..]

:? Waar baseer je dat op?

Alsof de lokale kruidenier je geen cola wil verkopen omdat de melk eerst weg moet :{
Dan is het misschien somberder, en hebben ze geen nieuwe projecten? Kan ook natuurlijk.
pi_149609126
Dit is leuk: Bericht van Luxury Suites 020. Uitnodiging voor de opening.
:)
pi_149610801
M'n 2de project was een Hotel is Amsterdam en dat gaat nu bijna open, daar ben ik een jaar geleden nog bij de verbouwing wezen kijken nu kan je eventueel naar de opening, dat zijn wel leuke dingen van Crowdfunding wat mij betreft.

-Edit-

Wat Bleyenburg hier boven dus ook zegt :+
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_149614208
Nou, gezellie, Aquila. :) drinken we een glaasje samen. Welke datum ben jij ingepland?
pi_149620780
KoM zal inderdaad gewoon onvoldoende aanbod hebben waarschijnlijk. Kreeg wel een promo-mail van dat China-gebeuren, maar dat mogen ze houden :{w
Schip ahoy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')