Wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:38 schreef Ryan3 het volgende:
Ondertitel: Guilt by association devides us.
Inmiddels behoorlijk omstreden filmpje dat sinds vanmorgen door medialand raast.
Wat vinden we ervan?
Kut, achterlijk en barbaars.quote:
What the fuck.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:38 schreef Ryan3 het volgende:
Ondertitel: Guilt by association devides us.
Inmiddels behoorlijk omstreden filmpje dat sinds vanmorgen door medialand raast.
Wat vinden we ervan?
Ik vind het een opmerkelijk filmpje, zoveel is zeker.quote:
Sorry voor die apen van het leger van de heer, ik zal het nooit meer doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
En toch heeft de betreffende maker wel een punt.
Waarom moeten Moslims steeds excuus aanbieden voor dingen waar zelf totaal niks mee te maken hebben?
Ik heb zelf nog geen Christen gehoord qua excuses vanwege het leger van de heer wat al jaren moord.
Hypocriet?
Om dezelfde reden dat we communisten en fascisten een beetje vies aankijken. Als je een ideologie gesticht door schandalige hypocrieten en/of massamoordenaars aanhangt en je medestanders gaan over de scheef dan zegt het heel wat over jou dat je toch bij die groep blijft horen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom moeten Moslims steeds excuus aanbieden voor dingen waar zelf totaal niks mee te maken hebben?
Ik heb zelf nog geen Christen gehoord qua excuses vanwege het leger van de heer wat al jaren moord.
Hypocriet?
Zit ook nog in dat moslims als onschuldige kinderen zijn en wij hen boeven maken (---> laatste cutscene)... dat vind ik toch in de slachtofferrol kruipen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
Hypocriet?
Misschien dat mensen zich afvragen wat er toch met die koran aan de hand is waaruit telkens geciteerd wordt bij de gruwelijke moordvideos die zo nu en dan, best vaak de laatste tijd, de wereld overgaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
Hypocriet?
Het gaat om dezelfde oppervlakkige associaties.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:55 schreef NotYou het volgende:
Het gaat niet om huids en/of haarkleur.Behoorlijk triest dat zij het doen voorkomen alsof dat wel zo is.
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit ook nog in dat moslims als onschuldige kinderen zijn en wij hen boeven maken (---> laatste cutscene)... dat vind ik toch in de slachtofferrol kruipen.
Moslims die hier niets mee te maken hebben zijn in die zin ook net zo onschuldig als kinderen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit ook nog in dat moslims als onschuldige kinderen zijn en wij hen boeven maken (---> laatste cutscene)... dat vind ik toch in de slachtofferrol kruipen.
De Islam is een geweldadige expansionistische religie. Als je dat ontkent dan heb je het leven niet begrepenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef Netsplitter het volgende:
Hypocriet?
Vraag ik mij ook af...quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb het afgezet op het moment dat die moeder aan haar kind vertelde dat hij massamoordenaar haar had. Wat is er mis met je als je aan dit soort shit meedoet?
Ze hoeven zich dan ook niet te verontschuldigen maar om nou diep gekwetst te zijn wanneer een niet moslim hen vraagt wat zij daar nou van vinden.. Is het niet een klein beetje begrijpelijk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moslims die hier niets mee te maken hebben zijn in die zin ook net zo onschuldig als kinderen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |