abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149383260

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
  donderdag 5 februari 2015 @ 11:42:25 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149383399
nog even ter herhaling...

geen datescheten (dat kan in de SC topics), hou het hier over je ervaringen, goed of slecht, niet hoe je een data moet krijgen/wil krijgen/zal krijgen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149383438
De datum van de welnietdate is gepland, en ik maak me er aan de ene kant genadeloos druk om en aan de andere kant weer helemaal niet. In ieder geval heb ik voor de week erna 2 rebounddates staan, dat scheelt :').

Kortom, ik ga weer eens aan de slag :7.
pi_149383445
Tja dat oplichten je kunt zeggen naief van de vrouwen. Het is vooral een klotestreek van de andere partij. Als je zou willen kun je altijd wel geld afhandig maken van mensen als je eenmaal hun vertrouwen hebt gewonnen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 5 februari 2015 @ 12:17:13 #5
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149384326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zag gisteren op EenVandaag een item over mannen die vrouwen oplichten via Tinder. :') Eerst een paar weken daten, en daarna moesten die vrouwen dan geld overmaken of afgeven. Je moet ook wel echt een naïeve doos zijn om daar in te trappen.

De 'Tinder-deskundige' die in dat item werd geïnterviewd is trouwens ook een ex-date van me. :')
Het meest trieste van dit al is:

ik zag haar gisteren inderdaad en dacht nog: volgens mij is dit die ex-date van Silenus. Fuck me...
Waarom weet ik dit??!

En dat meisje: ja ik had alvast geld overgemaakt om te gaan samenwonen
'"Hoeveel dan"?

500 euro... ;( ;( ;(
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:41:06 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149402991
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De datum van de welnietdate is gepland, en ik maak me er aan de ene kant genadeloos druk om en aan de andere kant weer helemaal niet. In ieder geval heb ik voor de week erna 2 rebounddates staan, dat scheelt :').

Kortom, ik ga weer eens aan de slag :7.
Spannend! Wel ff zeggen wanneer want dan ga ik een avondje f5'n

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

leuk eefje! Tja je eigen gevoel is toch het beste wat je kunt volgen. Jezelf voorbij lopen helpt jou niet en je date ook niet!
Precies, het voelt wel goed eigenlijk, in hoeverre je dat nu al kunt zeggen. Moet het ook niet te lang uitstellen die eerste date want dan krijg je weer teveel verwachtingen. Volgende week lijkt me mooi, eerst maar een korte date (uhu) en dan verder zien als er meer tijd is.
pi_149406772
Ook date 2 met het Korfbalmeisje was erg leuk. Er is gezoend* en veel gelachen. Over 2/3 weken zien we elkaar weer.

*(met tong)
pi_149408883
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:
Ook date 2 met het Korfbalmeisje was erg leuk. Er is gezoend* en veel gelachen. Over 2/3 weken zien we elkaar weer.

*(met tong)
Goed bezig Weisslan!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 23:59:44 ]
pi_149409134
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Het meest trieste van dit al is:

ik zag haar gisteren inderdaad en dacht nog: volgens mij is dit die ex-date van Silenus. Fuck me...
Waarom weet ik dit??!

En dat meisje: ja ik had alvast geld overgemaakt om te gaan samenwonen
'"Hoeveel dan"?

500 euro... ;( ;( ;(
Silenus heb jij een meisje gedate dat via Tinder is opgelicht? Knap lullig voor haar, maar dat iemand daarin trapt gaat verder dan naïviteit. :D :P
pi_149410785
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:

*(met tong)
Redelijk lange tijd tussen. Vakantie ofzo?
pi_149410866
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:07 schreef Nammie het volgende:

[..]

Silenus heb jij een meisje gedate dat via Tinder is opgelicht? Knap lullig voor haar, maar dat iemand daarin trapt gaat verder dan naïviteit. :D :P
Oh good lord,lezen is ook een friggin' kunst he?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149411056
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 06:49 schreef PeterPastoor het volgende:
Redelijk lange tijd tussen.
Helaas wel.
quote:
Vakantie ofzo?
Redelijk volle agenda's aan beide kanten. Daarnaast hebben we allebei al een vaste partner. Dus de prioriteiten/verhoudingen liggen wat anders :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2015 08:05:04 ]
pi_149412232
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh good lord,lezen is ook een friggin' kunst he?
Sorry? Het staat er vrij onduidelijk hoor. Tinder deskundige. Op basis van wat? Dat ze voor de gek is gehouden of dat ze er vaak op zit ofzo?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:16:30 #14
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149413043
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef Nammie het volgende:

[..]

Sorry? Het staat er vrij onduidelijk hoor. Tinder deskundige. Op basis van wat? Dat ze voor de gek is gehouden of dat ze er vaak op zit ofzo?
nee je snapt het nog steeds niet
pi_149413095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:02 schreef Weissman het volgende:

[..]

Helaas wel.

[..]

Redelijk volle agenda's aan beide kanten. Daarnaast hebben we allebei al een vaste partner. Dus de prioriteiten/verhoudingen liggen wat anders :)
Lol. Daar even niet meer aan gedacht. Maar leuk. Succes ermee verder :)
pi_149413162
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee je snapt het nog steeds niet
Oh. Nou leg uit als je wil? :P
pi_149414820
Zijn we net van Deezertje af, komt de volgende al binnen lopen :')
pi_149414903
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:23 schreef Weissman het volgende:
Zijn we net van Deezertje af, komt de volgende al binnen lopen :')
Maar ik heb hem een beetje gelezen en zo ben ik niet. Ik vind daten en dates regelen niet moeilijk. Dat gaat allemaal best vanzelf en daar hoef ik niets voor te doen. :P
pi_149414952
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:26 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar ik heb hem een beetje gelezen en zo ben ik niet. Ik vind daten en dates regelen niet moeilijk. Dat gaat allemaal best vanzelf en daar hoef ik niets voor te doen. :P
Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellen

En ik wil Re niet op mijn dak voor SC dus ik ren nu snel weg ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149415072
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellen

O zo, maar ik heb nog nooit een rampdate gehad. Het is altijd heel erg normaal. :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:47:35 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_149415542
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Om toch nog op je reactie te antwoorden vanuit het vorige topic:

Ik vermoede dat het een soort date zou zijn. Maar naar simpel te vragen wat ik er NIET van moet verwachten.... was het dat ik NIET veel moest verwachten. En dat ze gewoon filmpie wilt kijken.

Ik vroeg toen wat ze zou antwoorden als d'r na Zaterdag wel op date zou vragen... wat ze dan zou antwoorden. Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.

Ik vroeg toen wat het probleem is en kreeg daar geen antwoord op. Vooralsnog denk ik te weten wat dat probleem is.

Ik neem Zaterdag gewoon voor wat het is.... filmpje drankje... en alles wat gebeurt... gebeurt...
maar ze mag er wel rekening mee houden dat ook voor mij op een bepaald moment het geduld op is ( we lopen al vanaf het begin af aan al beetje fout te flirten...... dus er hangt wel iets.... )
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_149415583
Ik begrijp geen reet van je post, maar dat zal wel aan mij liggen :')
pi_149415599
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef K44S het volgende:

[..]

Om toch nog op je reactie te antwoorden vanuit het vorige topic:

Ik vermoede dat het een soort date zou zijn. Maar naar simpel te vragen wat ik er NIET van moet verwachten.... was het dat ik NIET veel moest verwachten. En dat ze gewoon filmpie wilt kijken.

Ik vroeg toen wat ze zou antwoorden als d'r na Zaterdag wel op date zou vragen... wat ze dan zou antwoorden. Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.

Ik vroeg toen wat het probleem is en kreeg daar geen antwoord op. Vooralsnog denk ik te weten wat dat probleem is.

Ik neem Zaterdag gewoon voor wat het is.... filmpje drankje... en alles wat gebeurt... gebeurt...
maar ze mag er wel rekening mee houden dat ook voor mij op een bepaald moment het geduld op is ( we lopen al vanaf het begin af aan al beetje fout te flirten...... dus er hangt wel iets.... )
Heeft ze niet gewoon een relatie?

Maar jezus, het is nu al drama. Je zoekt ze wel uit. Niet lullig bedoeld maar hoor jij ook niet een topic op te schuiven? Je weet niet wanneer dingen dates zijn, hebt meer rampdates dan gewone, kiest alleen maar cray cray's etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:50:10 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_149415627
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
Ik begrijp geen reet van je post, maar dat zal wel aan mij liggen :')
Ik reageer nog op een quote van Rhubarbje in het vorige topic.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:52:32 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_149415707
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Heeft ze niet gewoon een relatie?

Maar jezus, het is nu al drama. Je zoekt ze wel uit. Niet lullig bedoeld maar hoor jij ook niet een topic op te schuiven? Je weet niet wanneer dingen dates zijn, hebt meer rampdates dan gewone, kiest alleen maar cray cray's etc
Nope, ze had met hem een soort exclusief. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet van ben.

Naja... drama. Zij is gewoon stuk wat.... lastiger in dit soort dingen. En ik krijg geen duidelijkheid.- ik ben ook een twijfelteef-

En ik vind dat ik geen topic hoef op te schuiven, tenslotte is een date fixen en verder, geen moeite voor me. Ik wou alleen reageren op je vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')