quote:
Denken dat ze en plebejer zoals jij uitnodigen voor een "celeb" partyquote:
Niet weten dat ik heel goed kan netwerken en eerst een hele tijd met die goeer heb zitten praten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Denken dat ze en plebejer zoals jij uitnodigen voor een "celeb" party![]()
10 euro entree, zal wel een prijzige dj zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:05 schreef Fushia2 het volgende:
http://www.djguide.nl/party.p?id=190097
Wat maakt het uit? Ik ken die gozer persoonlijk en sta op een guestlistquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:07 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
10 euro entree, zal wel een prijzige dj zijn
weten welke man er op de voque cover staatquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hem niet kennen, stond zelfs tijdje geleden op Vogue cover
Samen met 500 anderen zeker?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik ken die gozer persoonlijk en sta op een guestlist
Er staat: Chris Jones, brother of Grace Jones.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik ken die gozer persoonlijk en sta op een guestlist
Maar waar moeten we hem van kennen, behalve van zn zus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hoj zomaar zijn privé nummer enzo aan iedereen geeft
kun je nagaan wat voor ster hij isquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hoj zomaar zijn privé nummer enzo aan iedereen geeft
Grace Jones is toch dat manwijf die van de IJffeltoren sprong in de jaren 80?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Maar waar moeten we hem van kennen, behalve van zn zus?
ja hij gaf wel zijn prive hoor, nee alsof er niet 1000en mensen op inet worden catfished met zogenaamde prive adressen etcquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:11 schreef Rectum het volgende:
Haha TS die denkt dat ie speciaal is terwijl die 'DJ' er gewoon alles aan doet om wat publiek bij zijn zielige optredens te krijgen.
Beste post in dit topic tot nu toe.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:15 schreef ScheurGleuf het volgende:
Haha TS leest de vogue en is hommo. Hij smoked veel omdat jonko's een penisvorm hebben en hij hommo is.
IJffeltoren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Grace Jones is toch dat manwijf die van de IJffeltoren sprong in de jaren 80?
Is het Eiffel dan? Sorry. Ouderdom komt met gebreken.quote:
Haha TS is twitter hommoquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:15 schreef pijltjegooien het volgende:
https://twitter.com/ChrisJonesDJ/status/556587265791918080
Als je aangekondigd wordt als broer van en op Twitter bedelt voor gasten ben je inderdaad een nobodyquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:17 schreef Fushia2 het volgende:
Al dat gehaat, eerst leugens en nou is die kerel een nobody
Ik ken hem ook niet...quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
hem niet kennen, stond zelfs tijdje geleden op Vogue cover
Is niet eens zijn twitter manquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:15 schreef pijltjegooien het volgende:
Die twitter die gepost werd is van een bla ke gozer.....quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:22 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Als je aangekondigd wordt als broer van en op Twitter bedelt voor gasten ben je inderdaad een nobody
sorry TS, ik geloof niet dat de mensen hier onder de indruk zijn, maar veel plezier als je gaat!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die twitter die gepost werd is van een bla ke gozer.....![]()
Is niet eens hem man
Ach, had niet verwacht dat de gemiddelde fokker hem zou kennen neequote:Op donderdag 5 februari 2015 08:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
sorry TS, ik geloof niet dat de mensen hier onder de indruk zijn, maar veel plezier als je gaat!
kan ook beidequote:Op donderdag 5 februari 2015 08:17 schreef Fushia2 het volgende:
Al dat gehaat, eerst leugens en nou is die kerel een nobody
Dit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
weten welke man er op de voque cover staat_!
Ik ken hem ook niet, maar ik ben dan ook niet thuis in de niet zo bekende dj wereld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ach, had niet verwacht dat de gemiddelde fokker hem zou kennen nee
Hé hé hé!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:41 schreef HulkHeld het volgende:
TS zn kop komt nog niet eens in de VARA-gids
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:48 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hé hé hé!TS is al weleens op TV geweest in Opsporing Verzocht, dus hij is al een soort van beroemd, ja!
Zo fucking stoer doen over zijn Nederlands en dan de taal waarvan je zo'n purist bent fout schrijvenquote:Op donderdag 5 februari 2015 07:48 schreef niels0 het volgende:
Wat betekent fissa?
Feest misschien? Net zoveel toetsaanslagen, maar duidelijker. Negertaal laat je maar lekker in Suriname.
We dienen hier nederlands te bezigen.
Trouwens, in Suriname krijgt men ook nederlands op school.
Oude spelling. Bij mij is nederlands met een kleine n. Nederland met een grote.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo fucking stoer doen over zijn Nederlands en dan de taal waarvan je zo'n purist bent fout schrijven!
Anders rot je gewoon op met je ongevraagde mening. En dan ook nog fouten makenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oude spelling. Bij mij is nederlands met een kleine n. Nederland met een grote.
Nederlands is vereenvoudigd voor de wat dommeren.
Ik maak zeker fouten met onze taal, maar doe m'n best.
Ik vind trouwens dat de taalkwaliteit hier in KLB een stuk beter is geworden.
Mensen worden direkt afgestraft met taalfouten, waarvoor mijn complimenten.
De ouderdom komt inderdaad met gebreken want dat is ook fout?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Is het Eiffel dan? Sorry. Ouderdom komt met gebreken.
Wat ik wel weet is dat dat ding een geschenk was van de USA ivm de wereldtentoonstelling in Parijs.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:15 schreef pijltjegooien het volgende:
Beleefd blijven alstublieft. Als U geen fatsoen heeft gaat U zelf maar weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:15 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Anders rot je gewoon op met je ongevraagde mening. En dan ook nog fouten makenIk zou zeggen, volg je eigen advies op en ga wat Nederlandse lesjes nemen, en wel direct.
Jaloers dat jij geen vrienden bent met Martin Garrix.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nooit van die "celeb" gehoord. Sowieso dj's![]()
U met een hoofdletterquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beleefd blijven alstublieft. Als U geen fatsoen heeft gaat U zelf maar weg.
Is dat niet die knul van 15?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Jaloers dat jij geen vrienden bent met Martin Garrix.
Als U geen fatsoen heeft gaat U zelf maar wegquote:
Indien u zichzelf onfatsoenlijk gedraagt met woorden als oprotten gaat u zelf maar weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Als U geen fatsoen heeft gaat U zelf maar weg
is ook niet helemaal goed opgebouwd, maar ja je doet je best heh
ja maar dat heeft niks te maken met jou postquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Indien u zichzelf onfatsoenlijk gedraagd met woorden als oprotten gaat u zelf maar weg.
Nu tevreden?
jouw post *quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat heeft niks te maken met jou post
van mij part had je het in spijkerschrift geschreven_!
Ik heb wel degelijk fatsoen, jij begon immers met dat populaire gedrag om mensen te verbeteren, terwijl je het zelf bij het verkeerde eind hebt. Niet inhoudelijk reageren op een post door een simpel spelfoutje is sowieso al storend, dus niet zo raar op kijken als mensen zich dan uiten over jouw gedrag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beleefd blijven alstublieft. Als U geen fatsoen heeft gaat U zelf maar weg.
johquote:
Ik ben irritant. Toegegeven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:27 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk fatsoen, jij begon immers met dat populaire gedrag om mensen te verbeteren, terwijl je het zelf bij het verkeerde eind hebt. Niet inhoudelijk reageren op een post door een simpel spelfoutje is sowieso al storend, dus niet zo raar op kijken als mensen zich dan uiten over jouw gedrag.
Jouw naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |