Als U geen fatsoen heeft gaat U zelf maar wegquote:
Indien u zichzelf onfatsoenlijk gedraagt met woorden als oprotten gaat u zelf maar weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
Als U geen fatsoen heeft gaat U zelf maar weg
is ook niet helemaal goed opgebouwd, maar ja je doet je best heh
ja maar dat heeft niks te maken met jou postquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Indien u zichzelf onfatsoenlijk gedraagd met woorden als oprotten gaat u zelf maar weg.
Nu tevreden?
jouw post *quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dat heeft niks te maken met jou post
van mij part had je het in spijkerschrift geschreven_!
Ik heb wel degelijk fatsoen, jij begon immers met dat populaire gedrag om mensen te verbeteren, terwijl je het zelf bij het verkeerde eind hebt. Niet inhoudelijk reageren op een post door een simpel spelfoutje is sowieso al storend, dus niet zo raar op kijken als mensen zich dan uiten over jouw gedrag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beleefd blijven alstublieft. Als U geen fatsoen heeft gaat U zelf maar weg.
johquote:
Ik ben irritant. Toegegeven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:27 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk fatsoen, jij begon immers met dat populaire gedrag om mensen te verbeteren, terwijl je het zelf bij het verkeerde eind hebt. Niet inhoudelijk reageren op een post door een simpel spelfoutje is sowieso al storend, dus niet zo raar op kijken als mensen zich dan uiten over jouw gedrag.
Jouw naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |