De tv seriesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:33 schreef Florint2013 het volgende:
Dit is geen 80/90er "Herinner je je deze nog", dingen uit de 50s/60s/70s komen ook voorbij. Beetje een soepzooitje met sentiment, maar wel leuk soep zooitje.
Komen veel dingen voorbij uit mijn jeugd, maar ook dingen waarvan ik denk... huh is dat sentiment? Die gebruik ik nogsteeds. Sla-centrifuge, Nutella glazen, en wat andere dingen.
Die maand-na-maand zeem reclame is trouwens volgens mij met "Pommetje Horlepiep".
[ afbeelding ]
Wat meteen herinneringen boven bracht van jeugd series als;
- Q&Q
- Zevensprong
- Beertje Colargol
- Berenboot
- Hetty de Heks
- Remy
- Bolke de beer
- Emile
etc....
Vanaf hier ging het mis met "spelen", damn wat was je een held als je deze had op het schoolplein;
[ afbeelding ]
En als je in 1985 het snelst was met de;
[ afbeelding ]
En deze kennen echt alleen 40ers.... QSL kaarten 27mc
[ afbeelding ]
maar gebruik je nog deze?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:33 schreef Florint2013 het volgende:
Komen veel dingen voorbij uit mijn jeugd, maar ook dingen waarvan ik denk... huh is dat sentiment? Die gebruik ik nogsteeds.
Ja letterlijk die oranje staat hier in de kastquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
maar gebruik je nog deze?![]()
[ afbeelding ]
Best leukquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:41 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Ja letterlijk die oranje staat hier in de kast
Ik heb ook nog een oranje slacentrifugequote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:41 schreef Florint2013 het volgende:
Ja letterlijk die oranje staat hier in de kast
Hij was van mijn omaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Wat leuk dat jullie daar nog steeds mee doen
Nee, ik had een paarse.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:15 schreef Florint2013 het volgende:
Weet iemand nog hoe dit speelgoed heette in de jaren 70/80? Kwam vlak na de "smurfesnot", en nee het is geen volwassen speeltje. In het Engels heet het (tegenwoordig?) "watersnake", maak ik zoek al tijden de Nederlandse naam zoals het TOEN heette.
[ afbeelding ]
Volgens mij had je ze alleen in het oranje.
PETquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:30 schreef Kreator het volgende:
Ik was er vroeg bij. Denk dat dit 1979 is.
[ afbeelding ]
Zo'n ding staat bij mijn ouders. Werkt als een speer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
maar gebruik je nog deze?![]()
[ afbeelding ]
Zijn die nog verkrijgbaar de slacentrifuge ?😊.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Hij was van mijn omaIk gebruikte daarvoor FANN's theedoekmethode, maar die centrifuge is helemaal geweldig
Verotte handig ik gebruikte ze voor was (kleine)quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn die nog verkrijgbaar de slacentrifuge ?😊.
Voor de wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Verotte handig ik gebruikte ze voor was (kleine)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |