In 90% van mijn posts zit wel een smileyquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig signaleert dat LTVDK ineens in elke post heel opzichtig een smiley gebruikt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
In 90% van mijn posts zit wel een gifje.
Ik stoor me meer dan nodig is aan de gebrekkige uitlijning van jullie modtagsquote:
Ben je soms autistisch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik stoor me meer dan nodig is aan de gebrekkige uitlijning van jullie modtags
[ afbeelding ]
Nee, ik heb een afwijking dat ik altijd met het blote oog zie of iets uitgelijnd is of niet, wel handig om te kunnen in mijn vakquote:
Je bent dus autistisch...quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik heb een afwijking dat ik altijd met het blote oog zie of iets uitgelijnd is of niet, wel handig om te kunnen in mijn vak
Geen last van hier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ik stoor me meer dan nodig is aan de gebrekkige uitlijning van jullie modtags
[ afbeelding ]
Heul nietquote:
Oh... vreemd dit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik heb een hekel aan cijfers en ik hou van verandering
Iedereen die in dit topic post.quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen in die in dit topic post.
Nee hoor ik erken mijn eigen diepgewortelde autisme.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef Tem het volgende:
Mani is weer aan het projecteren mensen.
Wat is je vak?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik heb een afwijking dat ik altijd met het blote oog zie of iets uitgelijnd is of niet, wel handig om te kunnen in mijn vak
Ik ook van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |